Hei!
Aattelin tulla kysymään täältä mun ongelmasta, mun parisuhteessa.
Me riidellään aika paljon mun poikaystävän kanssa. Nää riidat ajautuu tosi nopeesti poikkiksen osalta siihen et hän huutaa ja raivoaa,heittelee tavaroita ja melkeen käy muhun käsiksi.
Eilen saatiin taas kova riita aikaan siitä kun ilmaisin mun huolen asiasta kun miehen insta seuraajiin oli ilmestynyt yksi nainen jonka olin pyytänyt miehen blokata, tätä ennen näin kun mies oli ettinyt tätä naista joka somesta.
Taustaa hieman, eli sillon kun alettiin tapailla ja vielä alkusuhteenkin aikana mies puhui tälle naiselle, ja he oli tavanneet baarissa.
Mies oli yrittänyt pokata naista ja saada sänkyyn ennen mua. Mies peitteli tän naisen viestejä että ainakin lähdin vaikka vessaan he olivat jutelleet, tai kun lähdin kotiin yöksi niin linjat olivat olleet kuumina aina.
Mies myös sanoi kun kerroin että tää tilanne tuntuu oudolta niin riita päissään miten haluaa panna kaikkia hyvännäköisiä ja tätäkin naista ja mun takia hän haluais pettää mua tän naisen kanssa.
Joten tämä että nainen yhtäkkiä onkin miehen seurattavissa ja seuraaja sen jälkeen kun mies hänet blokkaa on outoa, ja vielä että mies oli etsinyt tätä naista someista.
Mä olen aika epävarma tässä suhteessa itsestäni, koska mies on esimerkiksi sanonut että jos eroaisin hänen kanssa hän menis exänsä luo.
Riidoissa aina mies on oikeassa hänen mielestä, mä olen aina syyllinen kaikkeen, epävarma ja mustasukkainen, kun yritän keskutella asioista ja saada mun kantaa kuulluksi kun mies vaan huutaa ja raivoaa mulle.
Mies myös sanoi että hänellä ei ole missään edellisissä suhteissa ollut mitään ongelmia, eli ongelmat on musta johtuvia että hän on pyhimys.
Tuntuu että tulen hulluksi tilanteessa, eli ylireagoinko tosiaan kaikkeen ja olen hullu mustasukkaisen hullun epävarma itsestäni, vai onko miehessä narsistisia piirteitä ja että hän myös gaslightaa ja manipuloi mua joka saa tuntumaan sen että menetän järkeni ja että otan kaiken itseeni.
Mussa vika?
6
310
Vastaukset
- Anonyymi
Mun poikaystävä vielä jättää mut melkeen jokaisessa riidassa, joka luo epävarmuutta mulle suhteen kestosta ja sellasta kokoaikasta pelkoa joka varmaan lisää mun reaktiivisuutta asioihin.
- Anonyymi
Tuollainen yliampuva mustasukkaisuus on todella luotaantyöntävä piirre.
- Anonyymi
No, mieti onko miehesi epäluotettava ja jos on, ei parisuhdetta kannata jatkaa. MIeti, rakastaako ja kunnioittaako hän sinua eli miten hän kohtelee sinua. Jos ei arvosta, ei parisuhdetta kannata jatkaa.
Mitä ominaisuutta arvostat hänessä, mikä saa sinut rakastamaan häntä. Näitäkin kannattaa miettiä.
Olette luultavasti aika nuoria ja on ajan hukkaa tuhlata elämäänsä epäsopivan puolison kanssa! - Anonyymi
No niin lyhyen kuvauksen perusteella kuulostaa, että mies ei ole sinun tiimissäsi, vaan pelaa jossain muussa joukkueessa. Et voi luottaa, että tosi paikan tullen hän asettuisi sinun puolellesi.
- Anonyymi
Hei, mulla 5 vuotta ja kaksi lasta takana samanlaisen miehen kanssa. Aina raivosi mustasukkaiseedestani, vaikka itse oli mm. somessa joka riidan päätteeksi etsimässä uutta. Joskus opinnoissaan alkoi chättäillä opiskelukaverinsa kanssa ja sanoi et voi odottaa tätä niin kauan kuin haluaa. Yllättäen aina koulun jälkeen piti jäädä kuntosalille ym ja huomasin et aina soitteli yhdelle koulukaverilleen. Monenmoisia viitteitä pettämisestä joista en koskaan saanut häntä kunnolla kii itse teosta. Sit jos kerroin viesteistä jotka näin alkoi raivota ja syytellä mua. Exänsä kanssa soitteli suhteen alussa jatkuvasti. Kaiken tämän sietäminen on tehnyt musta katkeran ja onnettoman ja luitaan työtävän ihmisen. En yhtään enää ihmettele et ei enää kunnioitakaan mua koska mä oon menettänyt luottamuksen ja kunnioituksen ja en osaa enää pitää suuta kiinni vaan puhun rumasti hänelle. Ei sillä että hän kunnioitukseni ansaitsi. Välillä on ehdottanut et haettais apua mut mä en usko häneen pätkääkään. Nyt olen jäämässä yksin lasten kanssa ja hän on varmasti valmis hylkään meidät kaikki eikä häntä kiinnosta kuin itsensä.
Sanon sinulle kuin sanoisin kaikella rakkaudella vanhalle itselleni. Lähde pois ja pelasta itsesi vielä kun voit. Tuo ihminen muuttaa sinut rumaksi ja kun vuosien päästä katsot itseäsi peilistä, et tykkää enää näkemästäsi. En puhu pelkästään fyysisestä vaan sisäisestä hyvinvoinnista. Mä koen et hän imi ja nakersi mut kuiviin ja ikää on jo sen verran ettei tästä enää normaaliin elämään toivuta. Musta tuli pelkkä äiti lapsille, en voi kuvitellakaan rakkautta enää.
Kaikella rakkaudella, hän on keskenkasvuinen ja ei muutu, ellei elämä kolhi ja pahoin. Yleensä ne kolhut saa nämä naiset, hän vain jatkaa koska hänessä ei tunnu missään. - Anonyymi
Mistä olet lukenut että sinun on aivan pakko valita elää kuvaamanlaistasi elämää?
Miksi sinä täysin vapaaehtoisesti valitset tuon tason ihmisen jakamaan elämäsi? Miksi?
Mitä väärää ja kieroa näet valita seuralaisia ja ystäviä paljon , paljon henkisesti korkeammalta tasolta. Sen sijaan että sinä kaivele likakuoppia himoitessasi saastaa ympärillesi!
Sinun ajatuksenjuoksua on todella vaikeaa ymmärtää. Vaikka kuinka haluaisi, sitäyksinkertaisesti ei voi ymmärtää!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .452857Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen432824Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631232608Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3281667- 711074
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101041Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.192902Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101762Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26750- 99691