vaikka luultavasti sua pettäisin?
Mieheltä Naiselle
Huolisitko mut silti,
9
568
Vastaukset
- Anonyymi
En huoli sua muutenkaan. Eiköhän tänää ollu toi sun temppus viiminen Kerta. Kiitos sulle pitkästä ajasta. Ollaan nyt kenen kaa halutaan. En tule häiriimään sua enään. Mulla on täs vähä muutakin nyt
- Anonyymi
No en huolisi. Uskollisuus ja rehellisyys on ne jutut mun ihmissuhteessa tärkeimmät. Pelleily palstalla ja onginta on eri maailmasta. Tänne voi kirjoitella hupimielessä, mutta oikea elämä on muuta kuin ameeban elämä.
- Anonyymi
Kyllä se käy.
- Anonyymi
Pakko päästä pettämään.
- Anonyymi
Lähden taas pois täältä. Oli ihan kivat jotku huumorijutskat. Bye bye 👋👋👋
- Anonyymi
Saisi pettää kunhan vain olisi mun kanssa. Enkä haluaisi että kertoisi niistä minulle mitään.
- Anonyymi
Ok, mulla on hammasmätä sekä bakteerivakinoosi 🙆♀️
- Anonyymi
En. Tuli selväksi silloin että sä oot tehnyt itsestäsi pettäjätyypin. Mennyt jo ihan yli. Pystyisit parempaan.
Sunlaisilla tulee olemaan kovaa parisuhteessa, jos on joskus parisuhde. Sunlaisilla tulee olemaan kovaa jos saat tyttären. Vaikeaa on sitten kun tyttärellä alkaa olla poikia. - Anonyymi
Tärkeintä on, että olet onnellinen, muulla ei niin väliä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait112919- 392527
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381393- 841330
- 631211
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40959Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.124863- 32786
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi27635Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan58606