En saa ajettua sänkeä pois

Anonyymi-ap

Olen 20-vuotias mies ja olen jonkin aikaa ajanut partaa, parrankasvu alkoi minulla melko myöhäisessä vaiheessa. Ongelmani on siis se että kun ajan partani niin siihen jää sellainen tosi lyhyt sänki jota en saa pois. Olen kokeillut muutamaa sähköistä partakonetta ja höylääkin vaahdolla mutta aina siihen leukaan ja leuan alapuolelle jää hitusen sänkeä jonka kyllä tuntee kun kädellä koittaa ja näkee kun läheltä katsoo. Onko kellään muulla ollut vastaavaa ongelmaa vai enkö vain osaa ajaa partaa oikein?

3

438

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Suoritustekniikka voi olla vielä vähän hakusessa. Sänki kyllä jää, jos ei höylää oikeaan suuntaan esim. leuan alta ylöspäin. Toki kannattaa höylätä ensin alaspäin ja viimeistellä ylöspäin höyläämällä.

• Anonyymi

Kaulassa oleva lyhyt sänki lähtee helpommin partakoneella kuin höylällä. Se tosin edellyttää, että käy ensin suihkussa (pehmentää partakarvat) ja sen jälkeen levittää kaulaan ja leukaan parranajoöljyä. Vasta sen jälkeen ihosta saa täysin sileän partakoneella ja ilman ihoärsytystä ja haavoja.
      Partahöylällä parhaillakin terillä (esim. Feather) sen sijaan sää aina lyhyt sänki erityisesti kaulaan, vaikka mitä tekisi.

• Anonyymi

Ei kaikkea ole pakko ajaa pois. Ei haittaa mitään, vaikka sen aina jättäisikin sinne.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työsuhdepyörän veroetu poistuu

Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan
      Pyöräily
      321
      8426
    2. Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."

Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      69
      2715
    3. Pakko tulla tänne

jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää
      Ikävä
      46
      1650
    4. Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä

Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.
      Maailman menoa
      175
      1635
    5. Hävettää muuttaa Haapavedelle.

Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal
      Haapavesi
      69
      1507
    6. Tietenkin täällä

Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.
      Suomussalmi
      21
      1220
    7. Katseestasi näin

Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a
      Ikävä
      62
      1099
    8. Toinen kuva mikä susta on jäänyt on

tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.
      Ikävä
      39
      1075
    9. GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?

GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys
      Voice of Finland
      42
      1075
    10. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      82
      1000
    Aihe