En saa ajettua sänkeä pois

Anonyymi-ap

Olen 20-vuotias mies ja olen jonkin aikaa ajanut partaa, parrankasvu alkoi minulla melko myöhäisessä vaiheessa. Ongelmani on siis se että kun ajan partani niin siihen jää sellainen tosi lyhyt sänki jota en saa pois. Olen kokeillut muutamaa sähköistä partakonetta ja höylääkin vaahdolla mutta aina siihen leukaan ja leuan alapuolelle jää hitusen sänkeä jonka kyllä tuntee kun kädellä koittaa ja näkee kun läheltä katsoo. Onko kellään muulla ollut vastaavaa ongelmaa vai enkö vain osaa ajaa partaa oikein?

3

545

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Suoritustekniikka voi olla vielä vähän hakusessa. Sänki kyllä jää, jos ei höylää oikeaan suuntaan esim. leuan alta ylöspäin. Toki kannattaa höylätä ensin alaspäin ja viimeistellä ylöspäin höyläämällä.

• Anonyymi

Kaulassa oleva lyhyt sänki lähtee helpommin partakoneella kuin höylällä. Se tosin edellyttää, että käy ensin suihkussa (pehmentää partakarvat) ja sen jälkeen levittää kaulaan ja leukaan parranajoöljyä. Vasta sen jälkeen ihosta saa täysin sileän partakoneella ja ilman ihoärsytystä ja haavoja.
      Partahöylällä parhaillakin terillä (esim. Feather) sen sijaan sää aina lyhyt sänki erityisesti kaulaan, vaikka mitä tekisi.

• Anonyymi

Ei kaikkea ole pakko ajaa pois. Ei haittaa mitään, vaikka sen aina jättäisikin sinne.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      21
      5634
    2. Taposta murhaksi

Mitä tästä tapauksesta tiedetään?
      Kajaani
      54
      1735
    3. Grilli lopettaa?

Pitääkö huhu paikkaansa että grilli lopettaa lähiaikoina?
      Suomussalmi
      22
      1212
    4. Pitääkö luovuttaa?

Sano nyt edes jotain 👾
      Ikävä
      69
      1027
    5. Mitä teet nainen

Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,
      Ikävä
      53
      1007
    6. Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa

Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom
      Kotimaiset julkkisjuorut
      163
      989
    7. Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha

Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.
      Maailman menoa
      134
      935
    8. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      48
      928
    9. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      57
      920
    10. Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?

Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️
      Ikävä
      58
      881
    Aihe