En saa ajettua sänkeä pois

Anonyymi-ap

Olen 20-vuotias mies ja olen jonkin aikaa ajanut partaa, parrankasvu alkoi minulla melko myöhäisessä vaiheessa. Ongelmani on siis se että kun ajan partani niin siihen jää sellainen tosi lyhyt sänki jota en saa pois. Olen kokeillut muutamaa sähköistä partakonetta ja höylääkin vaahdolla mutta aina siihen leukaan ja leuan alapuolelle jää hitusen sänkeä jonka kyllä tuntee kun kädellä koittaa ja näkee kun läheltä katsoo. Onko kellään muulla ollut vastaavaa ongelmaa vai enkö vain osaa ajaa partaa oikein?

4

734

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Suoritustekniikka voi olla vielä vähän hakusessa. Sänki kyllä jää, jos ei höylää oikeaan suuntaan esim. leuan alta ylöspäin. Toki kannattaa höylätä ensin alaspäin ja viimeistellä ylöspäin höyläämällä.

• Anonyymi

Kaulassa oleva lyhyt sänki lähtee helpommin partakoneella kuin höylällä. Se tosin edellyttää, että käy ensin suihkussa (pehmentää partakarvat) ja sen jälkeen levittää kaulaan ja leukaan parranajoöljyä. Vasta sen jälkeen ihosta saa täysin sileän partakoneella ja ilman ihoärsytystä ja haavoja.
      Partahöylällä parhaillakin terillä (esim. Feather) sen sijaan sää aina lyhyt sänki erityisesti kaulaan, vaikka mitä tekisi.

• Anonyymi

Ei kaikkea ole pakko ajaa pois. Ei haittaa mitään, vaikka sen aina jättäisikin sinne.

• Anonyymi00006
        UUSI

Ei ole niin komea, kun on irtokarvoja leua alla

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä Yllätti

Kaivatussasi?
      Ikävä
      220
      2228
    2. Ei enää ulkoteltta ruokaa.

Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,
      Kuhmo
      52
      1322
    3. Jos sussa toisessa on yhtään miestä

Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te
      Ikävä
      186
      1167
    4. Se katse...

Täynnä rakkautta. Kunpa olisin tajunnut.
      Ikävä
      81
      996
    5. En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen

Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää
      Ikävä
      56
      891
    6. 72
      832
    7. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      100
      812
    8. Mitä eroavaisuuksia sinulla on

kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?
      Ikävä
      77
      747
    9. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      359
      739
    10. Onnettomuus

Olivatko paikkakuntalaisia, jotka menehtyivät?
      Virrat
      40
      731
    Aihe