Marjanpoiminta hautausmaalla

Anonyymi-ap

Nyt uutisoidaan ulkomaalaisten marjanpoimijoiden ryntäyksestä hautausmaalle!?

Ei ole pelisäännöt selvillä.

28

457

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näkyy olevan kysymys metsähautausmaasta.
      Jospa ne eivät tajunneet sen olevan vielä toiminnassa oleva hautausmaa, vaan joku muinaisilta ajoilta oleva metsittynyt, mihin on jäänyt vielä poistamattomia hautakiviä sinne tänne.
      Ja mihis ne kuolleet enää marjoja tarvitsevat.

• Anonyymi

Todella mihin kuoleet tarvitsevat marjoja? Vai ajatteleeko aloitteen tekijä marjat pitää metsän vanhan hautausmaat jättää rauhaan ,metsän eläimien syötäväksi?

• Anonyymi

Mitä sanoo jokamiehenoikeus hautausmaasta?

• Anonyymi

Mielensäpahoittajat pahoittivat mielensä jokamiehenoikeus nimestä. Se on nykyään jokaisenoikeus.

• Anonyymi

Se firma joka näyttää ulkomaalaiselle poimijalle mistä saa poimia on vastuussa tiedonjaosta.

• Anonyymi

Tuollaista tekstiä vaan ei laki tunne!

• Anonyymi

Mitä hiton väliä, mistä niitä marjoja poimii. En tajua.

• Anonyymi

Aika moukkamaista.

• Anonyymi

Millä hautausmaalla marjoja kasvaa ? Varmaan hyvin harvinainen tapaus.

• En minäkään aloituksesta saanut selvää, että missä on uutisoitu.

Laitoin googleen, utelias kun olen, niin sieltä selvisi maksun takana olevan SatakunnanKansan kirjoittavan siitä. Tuosta kuvasta käy selville sen olevan sellainen ns metsähautausmaa, joka saa kasvaa luonnontilassa muuten, mutta on vain hautakivet hautojen kohdalla käytävän vieressä.
        Siis ihan tavallisen marjametsän näköistä.

Haudoillakävijät häiriintyneet siitä, kun siellä pyllisteli marjanpoimijoita ämpäreineen.
        Mutta olen minä nähnyt tavallisellakin hautausmaalla pyllisteleviä ihmisiä, jos ei nyt marjaämpärien, niin ainakin kastelukannujen kanssa. Ei minua ole häirinnyt.

https://www.satakunnankansa.fi/satakunta/art-2000007152708.html

• Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

En minäkään aloituksesta saanut selvää, että missä on uutisoitu.

Laitoin googleen, utelias kun olen, niin sieltä selvisi maksun takana olevan SatakunnanKansan kirjoittavan siitä. Tuosta kuvasta käy selville sen olevan sellainen ns metsähautausmaa, joka saa kasvaa luonnontilassa muuten, mutta on vain hautakivet hautojen kohdalla käytävän vieressä.
        Siis ihan tavallisen marjametsän näköistä.

Haudoillakävijät häiriintyneet siitä, kun siellä pyllisteli marjanpoimijoita ämpäreineen.
        Mutta olen minä nähnyt tavallisellakin hautausmaalla pyllisteleviä ihmisiä, jos ei nyt marjaämpärien, niin ainakin kastelukannujen kanssa. Ei minua ole häirinnyt.

https://www.satakunnankansa.fi/satakunta/art-2000007152708.html

Ai jaa.
        Mä jo ajattelin, että joku on istuttanut pensasmustikoita....
        Beng

• Anonyymi

Aasialaiset syövät ei ihmisruokaa. Villieläimiä koiria ja kissoja. Hyvin paljon ym säästää. Ihmislaji ei syö.

• Anonyymi

Aasialaiset syövät kaikki nelijalkaiset....paitsi pöydän.

• Ei ole mitään yhtä kulttuuria "aasialaiset", vaan siellä on monenlaisia kulttuureja, ruokailussakin. Esimerkiksi Venäjän ja Japanin ruokakulttuurit ovat ihan erilaiset, vaikka molemmat maat ovat Aasian maanosaan kuuluvia.

• Anonyymi
        pal-51 kirjoitti:

Ei ole mitään yhtä kulttuuria "aasialaiset", vaan siellä on monenlaisia kulttuureja, ruokailussakin. Esimerkiksi Venäjän ja Japanin ruokakulttuurit ovat ihan erilaiset, vaikka molemmat maat ovat Aasian maanosaan kuuluvia.

13:13
        Hyvin lohkaisit!👍
        Beng

• Anonyymi
        pal-51 kirjoitti:

Ei ole mitään yhtä kulttuuria "aasialaiset", vaan siellä on monenlaisia kulttuureja, ruokailussakin. Esimerkiksi Venäjän ja Japanin ruokakulttuurit ovat ihan erilaiset, vaikka molemmat maat ovat Aasian maanosaan kuuluvia.

Venäjää kylläkin pidetään Eurooppana!

• Anonyymi kirjoitti:

Venäjää kylläkin pidetään Eurooppana!

Vain Uralin länsipuolella oleva Venäjä on Eurooppaa, katsopa kartasta kuinka iso osa Venäjästä on Aasiaa.

• Anonyymi
        pal-51 kirjoitti:

Vain Uralin länsipuolella oleva Venäjä on Eurooppaa, katsopa kartasta kuinka iso osa Venäjästä on Aasiaa.

10:01
        Noin on.
        Ja sekös Putukkaa kenkuttaa, kun ei ollut aiemmin kovin hovikelpoinen, saatikka nyt.
        Mitä traumoja vihaspäissään toteuttaa. Metukka säestää.
        Ja Lutukka imitoi.
        Beng

• Anonyymi
        pal-51 kirjoitti:

VENÄJÄ ON AINA OLLUT ja ON EUROPPAA. Myös osa on Aasiaa.
        200 eri kansallisuutta omine alueineen ,hallinto, lippu ja sitten yhteistä kouluopetus,puolustus ja yliopistot ym. Venäläiset osaavat tulla toimeen muiden kanssa ja edistää hyvinvointia. Tsetseenit ovat hyvin tyytyväisiä kun saaneet elää rauhassa, lapset koulutetaan ja maa elpyy kun ulkomailta tulevat sionisti globot riidan ja häiriön aiheuttajat on poissa. Tsetseenit ovat taitavia toimimaan armeijan tehtävissä esim juuri tässä Ukrainan operaatiossa.
        Kun joku alue irtaantui Venäjästä se taantuu esim opetus Kazakeissa ja Tuvalaiset juopottelee ja tappelee.

• Anonyymi

Tuskin vainajat mitenkään kärsivät jos sieltä marjoja poimitaan,

• Anonyymi

Hautuumaa on vainajien kotipihaa, ei kotipihoille saa mennä marjastamaan.

• Anonyymi

Uutinen on Satakunnasta, suomen persuläänistä.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      56
      3091
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      47
      2881
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      124
      2689
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      352
      1772
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      71
      1094
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1081
    7. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      193
      951
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      44
      809
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      101
      802
    10. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      26
      800
    Aihe