hei, te ketkä ootte käyneet nieluviljelyssä voitteko kertoa onko tullut kuinka paha yökkörefleksi, mistä kohtaa kurkkua se otetaan, kauanko kestää? terveisin 20-vuotias nainen jolla on järjettömän paha emetofobia eli oksennusfobia ja pelkään ylikaiken nieluviljelyä. mulla olisi lähete nieluviljelyyn huomiselle, mut en vaan uskalla varata aikaa kun pelottaa niin saameristi se yökkörefleksi.
nieluviljely
12
487
Vastaukset
- Anonyymi
Siitä suoraan suusta näkyvästä seinämästä se otetaan, kestää ehkä sekunnin tai kaksi. Kuulostaa vähän erikoiselta fobialta.
- Anonyymi
Ei kai kukaan järjissään oleva kysele puolen yön aikaan jostain nieluviljrlystä täältä ainoadtaan joku trolli.
- Anonyymi
Moni valvoo vielä puolen yön jälkeen, ainoastaan yli 70vee menee nukkumaan illalla yhdeksän aikaan
- Anonyymi
Ei ole tullut pahaa yökkimisrefleksiä koskaan. Kannattaa mennä tutkimukseen, koska se on tärkeää mahdollisen taudin selvittämiseksi.
- Anonyymi
Mene jo pois.. Että osaat pilata kaiken. Ihan kaiken. Minusta olisi todella mahtavaa, jos tämä koko suomi24 menisi konkkaan.. Pääsisi sinusta eroon.
- Anonyymi
Kuopio palstasta tullutkin terveydenhoitopalvelut -palsta! No se on kyllä ihan oikein, Niuvan mielenterveydenhoitopalsta olisi ollut vielä osuvampi!!
Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984