Pitsaa teki mieli vaikka ei ollut yhtään nälkä.

Anonyymi-ap

Onneksi en mennyt syömään eilen yöllä pitsaa vaikka teki mieli.

Lihomiseni ON saanut monet kerrat alkuunsa pitsan syömisestä.
Ei ollut YHTÄÄN NÄLKÄ ,niin se on ollut aina ennenkin kun olen mennyt sen syömään VAIKKA EI OLE OLLUT YHTÄÄN NÄLKÄ ja lihonut siitä.Kaloreita tuli nyt 2800 ja JOS olisi syönyt sen pitsan ne olisivat olleet 3800

Laihdutuskalorini on ollut jo pitempään 2700 - 3000
Ne pitäisi nyt jo pienentää välille 1600- 2300
Vatsassa on läskiä tällä hetkellä noin puoli kiloa ja kummassakin jalassa noin 1- 1,5 kiloa eli laihdutettavaa on vielä noin 3 kiloa niin VATSALIHAKSENI NÄKYY VEITSENTERÄVÄSTI

Laihtumista on haitannut nyt vesisade.Pyöräillä pystyy hyvin vesisateessa,mutta vesisateessa ei voi rullaluisteluhiihtää.
Laihdutan pelkällä liikunnalla tekemällä päivän aikana kaksi reeniä.Paino ei ole nyt paljon laskenut,mutta rasvaa on poistunut erittäin hyvin.

6

167

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pitsaa alan syömään viikon kuluttua kerran viikossa pitsapuhvetissa jossa saa syödä muutakin hyvää ruokaa niin paljon kuin haluaa.

      Siihen mennessä ehdin laihtua ainakin kilon.

      • Anonyymi

        Reeni on laihtumiseen nyt liian kevyttä.Pyöräily on vain pieni kevyt alkureeni.Rasvanpolttoreenin olen tehnyt rullaluisteluhiihdolla,vesisade estää nyt nämä reenit ainakin 2 päivää.
        Täytyy väliaikaisesti lisäksi vain kävellä jonkin verran.
        Kuntosalin juoksumatolla voisi ehkä tehdä jonkinlainen reenin mutta tuskin tulee sinne lähdettyä


      • Anonyymi

        On se laihtuminen saanut monesti myös alkuunsa siitä kun on syönyt pitsan .
        Sitä PITÄÄ aina herkutella ensin kun aloittaa kuurin.🍔🍰🧁🎂


    • Anonyymi

      Kaikille lukijoille tiedoksi että avauksen on tehnyt höpöukko.

      • Anonyymi

        MULLA ON KOHTA VEITSENTERÄVÄT VATSALIHAKSET.


      • Anonyymi

        En minä nyt aivan höpöukko ole JOS ON Veitsenterävät vatsalihakset.Monesta sadasta yhdellä voiti ne olla.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Huomenna teen sen

      Se on nyt päätetty. Pääsen pois tästä epätietosuudesta.
      Ikävä
      80
      3339
    2. Hakkarainen: persut Venäjän ja Pohjois-Korean tiellä

      Hakkarainen entisenä persujen kärkipoliitikkona tietää, mitä puhuu. https://www.is.fi/politiikka/art-2000010422614.html
      Maailman menoa
      200
      1982
    3. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      25
      1881
    4. Fuengirola.fi: Kohuissa rypenyt Jari Sillanpää, 58, harvinaisessa haastattelussa: "Minä haluan..."

      Ex-tangokuningas on kertonut kuulumisiaan Espanjan Aurinkorannikolta. Että ei muuta kuin elämässä etiäpäin, Jari Sillanp
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1548
    5. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      166
      1395
    6. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      88
      1385
    7. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      52
      1109
    8. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      97
      1048
    9. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      854
    10. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      59
      840
    Aihe