Pitsaa teki mieli vaikka ei ollut yhtään nälkä.

Anonyymi-ap

Onneksi en mennyt syömään eilen yöllä pitsaa vaikka teki mieli.

Lihomiseni ON saanut monet kerrat alkuunsa pitsan syömisestä.
Ei ollut YHTÄÄN NÄLKÄ ,niin se on ollut aina ennenkin kun olen mennyt sen syömään VAIKKA EI OLE OLLUT YHTÄÄN NÄLKÄ ja lihonut siitä.Kaloreita tuli nyt 2800 ja JOS olisi syönyt sen pitsan ne olisivat olleet 3800

Laihdutuskalorini on ollut jo pitempään 2700 - 3000
Ne pitäisi nyt jo pienentää välille 1600- 2300
Vatsassa on läskiä tällä hetkellä noin puoli kiloa ja kummassakin jalassa noin 1- 1,5 kiloa eli laihdutettavaa on vielä noin 3 kiloa niin VATSALIHAKSENI NÄKYY VEITSENTERÄVÄSTI

Laihtumista on haitannut nyt vesisade.Pyöräillä pystyy hyvin vesisateessa,mutta vesisateessa ei voi rullaluisteluhiihtää.
Laihdutan pelkällä liikunnalla tekemällä päivän aikana kaksi reeniä.Paino ei ole nyt paljon laskenut,mutta rasvaa on poistunut erittäin hyvin.

6

233

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pitsaa alan syömään viikon kuluttua kerran viikossa pitsapuhvetissa jossa saa syödä muutakin hyvää ruokaa niin paljon kuin haluaa.

Siihen mennessä ehdin laihtua ainakin kilon.

• Anonyymi

Reeni on laihtumiseen nyt liian kevyttä.Pyöräily on vain pieni kevyt alkureeni.Rasvanpolttoreenin olen tehnyt rullaluisteluhiihdolla,vesisade estää nyt nämä reenit ainakin 2 päivää.
        Täytyy väliaikaisesti lisäksi vain kävellä jonkin verran.
        Kuntosalin juoksumatolla voisi ehkä tehdä jonkinlainen reenin mutta tuskin tulee sinne lähdettyä

• Anonyymi

On se laihtuminen saanut monesti myös alkuunsa siitä kun on syönyt pitsan .
        Sitä PITÄÄ aina herkutella ensin kun aloittaa kuurin.🍔🍰🧁🎂

• Anonyymi

Kaikille lukijoille tiedoksi että avauksen on tehnyt höpöukko.

• Anonyymi

MULLA ON KOHTA VEITSENTERÄVÄT VATSALIHAKSET.

• Anonyymi

En minä nyt aivan höpöukko ole JOS ON Veitsenterävät vatsalihakset.Monesta sadasta yhdellä voiti ne olla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. MIksi suurin osa persuista on alkoholisteja?

Tätä jäin pohdiskelemaan....
      Maailman menoa
      92
      4005
    2. 56
      3311
    3. Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia

Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on
      Maailman menoa
      160
      3022
    4. Putin lähti takki auki sotaan....

Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,
      Maailman menoa
      65
      2973
    5. SDP ylivoimainen ykkönen

En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.
      Maailman menoa
      77
      2474
    6. Suomalainen lähti ilman takkia sotaan

Malli oli "kajander", johon kuului pelkästään kokardi, ja sotilaan itse metsästä katkoma puukeppi ryssien huitomiseen.
      Maailman menoa
      5
      2296
    7. Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!

”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a
      Maailman menoa
      25
      1984
    8. Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään

"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s
      Yleistä autoilusta
      62
      1961
    9. Polttomoottoriauto on köyhän merkki

Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.
      Maailman menoa
      170
      1952
    10. Kaivattusi ominaistuoksu?

Itse vastaan juustonaksu 😅
      Ikävä
      93
      1348
    Aihe