Onneksi en mennyt syömään eilen yöllä pitsaa vaikka teki mieli.
Lihomiseni ON saanut monet kerrat alkuunsa pitsan syömisestä.
Ei ollut YHTÄÄN NÄLKÄ ,niin se on ollut aina ennenkin kun olen mennyt sen syömään VAIKKA EI OLE OLLUT YHTÄÄN NÄLKÄ ja lihonut siitä.Kaloreita tuli nyt 2800 ja JOS olisi syönyt sen pitsan ne olisivat olleet 3800
Laihdutuskalorini on ollut jo pitempään 2700 - 3000
Ne pitäisi nyt jo pienentää välille 1600- 2300
Vatsassa on läskiä tällä hetkellä noin puoli kiloa ja kummassakin jalassa noin 1- 1,5 kiloa eli laihdutettavaa on vielä noin 3 kiloa niin VATSALIHAKSENI NÄKYY VEITSENTERÄVÄSTI
Laihtumista on haitannut nyt vesisade.Pyöräillä pystyy hyvin vesisateessa,mutta vesisateessa ei voi rullaluisteluhiihtää.
Laihdutan pelkällä liikunnalla tekemällä päivän aikana kaksi reeniä.Paino ei ole nyt paljon laskenut,mutta rasvaa on poistunut erittäin hyvin.
Pitsaa teki mieli vaikka ei ollut yhtään nälkä.
6
248
Vastaukset
- Anonyymi
Pitsaa alan syömään viikon kuluttua kerran viikossa pitsapuhvetissa jossa saa syödä muutakin hyvää ruokaa niin paljon kuin haluaa.
Siihen mennessä ehdin laihtua ainakin kilon.- Anonyymi
Reeni on laihtumiseen nyt liian kevyttä.Pyöräily on vain pieni kevyt alkureeni.Rasvanpolttoreenin olen tehnyt rullaluisteluhiihdolla,vesisade estää nyt nämä reenit ainakin 2 päivää.
Täytyy väliaikaisesti lisäksi vain kävellä jonkin verran.
Kuntosalin juoksumatolla voisi ehkä tehdä jonkinlainen reenin mutta tuskin tulee sinne lähdettyä - Anonyymi
On se laihtuminen saanut monesti myös alkuunsa siitä kun on syönyt pitsan .
Sitä PITÄÄ aina herkutella ensin kun aloittaa kuurin.🍔🍰🧁🎂
- Anonyymi
Kaikille lukijoille tiedoksi että avauksen on tehnyt höpöukko.
- Anonyymi
MULLA ON KOHTA VEITSENTERÄVÄT VATSALIHAKSET.
- Anonyymi
En minä nyt aivan höpöukko ole JOS ON Veitsenterävät vatsalihakset.Monesta sadasta yhdellä voiti ne olla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta
Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään16015140Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla
"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen903745Venezuela on hyvä esimerkki vasemmistolaisten pahuudesta
Jokainen tietää, että Venezuelassa on pitkään ollut Chavezin ja Maduron vasemmistohallinto. Maan talous on romuttunut,1363047Martinalta vahva viesti
"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J2791504Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?511458Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin
"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup1591407Jos mies olet oikeasti...?
Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh1151304Esko Eerikäinen paljastaa järkyttävän muiston lapsuudesta - Isä löytyi alastomana slummista
Esko Eerikäisen tausta on monikulttuurinen, hän muutti vain 10-vuotiaana yksin kotoaan Kolumbiasta isovanhempiensa luo S141264- 811091
Nautitko riidan haastamisesta?
Itse olen hyvin kärsivällinen ja sopuisa noin yleensä, mutta osaan tarvittaessa olla hankala. Niin metsä vastaa kuin sin2081029