Sillä itse Herra on tuleva alas taivaasta käskyhuudon, ylienkelin äänen ja Jumalan pasunan kuuluessa, ja Kristuksessa kuolleet nousevat ylös ensin; sitten meidät, jotka olemme elossa, jotka olemme jääneet tänne, temmataan yhdessä heidän kanssaan pilvissä Herraa vastaan yläilmoihin; ja niin me saamme aina olla Herran kanssa. (1.Tess.4:16-17)
Nämä viimeaikaiset ufo havainnot kertovat juuri tästä. Moni on jo tenpaistu pilviin ja he näkyy tutkissa ja hävittäjäkoneiden kameroissa.
Pian meidät tempaistaan pilviin
34
527
Vastaukset
- Anonyymi
Ensin temmataan kristillistä kansallisvaltiota kannattavat. Minun oma vuoronumeroni on 2979.
- Anonyymi
Saanko ottaa Play Stationin mukaan ?
- Anonyymi
Pesäpallo stadionin kohoralla romurallia, kaksi loukkaantunu tänä aamuna vakavasti. Veren alkoholipitoisuuksia ny tutkitaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pesäpallo stadionin kohoralla romurallia, kaksi loukkaantunu tänä aamuna vakavasti. Veren alkoholipitoisuuksia ny tutkitaan.
Molemmat romuautossa istuneet on ny tempaistu pilviin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin on. Karvanopat saivat ottaa mukaansa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heillä oli pienemmät vuoronumerot ku mulla
- Anonyymi
Entäs jos istun just pöntöllä kakkimassa, housut nilkoissa ja sit tulee se tempaus.?
- Anonyymi
Usko on viruksen aiheuttama oireyhtymä. Se on eräänlainen mielen tauti.
Pitäisikö uskonnollinen kiihkoilija passittaa pakkohoitoon lääkittäväksi samaan tapaan kuin psykoosista kärsivät ? Varmaan pitäisi.- Anonyymi
"Se on eräänlainen mielen tauti." Kirotusvirhe. Oli tarkoitus kirottaa: Se on eräänlainen miehen tauti. - Ja siihen on saatavana korjaus. Ota mies se apinarokotus mitä Suomessa miehille nyt tarjotaan. Eikä tämä ole mikään vitsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Se on eräänlainen mielen tauti." Kirotusvirhe. Oli tarkoitus kirottaa: Se on eräänlainen miehen tauti. - Ja siihen on saatavana korjaus. Ota mies se apinarokotus mitä Suomessa miehille nyt tarjotaan. Eikä tämä ole mikään vitsi.
Ei ollut kirjoitusvirhe, kuten trolli saapuessaan palstalle kirjoittaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ollut kirjoitusvirhe, kuten trolli saapuessaan palstalle kirjoittaa.
Hyvin servasit trollin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin servasit trollin.
Haha
- Anonyymi
Joko teistä tuntuu siltä, että pian teidät tempaistaan?
- Anonyymi
Kiva herätä siinä onnettomuuspuun vieressä olevassa talossa ja tajuta, että heräsi kahden nuoren miehen kuolemaan johtuneeseen rysähdykseen.
- Anonyymi
Surullista. Siellä sitten oli vauhtiajot kirjaimellisesti. Paikkakuntalaisia tai ei,,, nämä turhat onnettomuudet ei tunnu vaan loppuvan. Hetken aikaa ollaan hissukseen, kun jotain vastaavaa tapahtuu, mutta nopeasti unohtuu ja sama ralli jatkuu...
- Anonyymi
Eräs ev.lut. kirkon palveluksessa oleva henkilö kertoi minulle taannoin että rauhanyhdistysläiset ja helluntailaiset eivät lopun ajan koettaessa pääse taivaan iloihin.
- Anonyymi
Kyllä. Eivät pääse.
- Anonyymi
Eräs ev.lut. kirkon palveluksessa oleva henkilö kertoi minulle taannoin että rauhanyhdistysläiset ja helluntailaiset eivät lopun ajan koettaessa pääse taivaan iloihin.
- Anonyymi
Mikä on kuluttajansuoja tuollaisessa tempaamisessa?
- Anonyymi
Koska mut tempastaan ylähän täällä kurjuudessa köyhänä kuranaperseenä?
- Anonyymi
Osta bemari
- Anonyymi
Tuo tempaus on oikein, tiede on hypnoosia.
- Anonyymi
Taivaaseen tempaus on pian.
- Anonyymi
Onko teillä tempauksen tekniikka hanskassa?
Tempausta pidetään teknisesti vaativana. Tavallinen tapa eritellä tempauksen tekniikkaa on puhua ensimmäisestä ja toisesta vedosta sekä allemenosta ja vastaanotosta. Tämän jälkeen tulee ylösnousu, jolla tosin on vain vähäinen tekninen merkitys.
Ensimmäinen veto
Nosto alkaa siitä, kun nostaja irrottaa tangon maasta niin, että polvet ovat noin 90 asteen kulmassa ja selkä n. 20-40 asteen kulmassa lattiaan nähden. Nostaja nostaa tankoa ylöspäin sääriä myöten niin, että selän kulma lattiaan nähden pysyy jokseenkin samana. Ensimmäinen veto loppuu, kun tanko saavuttaa polvet.
Toinen veto
Toinen veto alkaa polvista. Niiden ohitusta pidetään noston vaikeimpana kohtana, koska silloin on vaarana, että tanko karkaa eteenpäin painopisteestä. Toisessa vedossa nostaja oikaisee samanaikaisesti sekä jalkojaan että lantiota, kunnes on suorana ja tuo samalla lantionsa eteen lyöden tankoa ylöspäin. Tämän jälkeen nostaja vetää hartiat ylöspäin kohti korvia. Samanaikaisesti useimmat nostajat nousevat päkiöilleen.
Vedon pitää olla melko suora, jotta nosto onnistuisi. Mikäli tanko liikkuu eteenpäin tai taaksepäin liikaa on nosto menetetty. Tämä tekninen aspekti pidetään tempauksessa merkitsevänä, sekä hyvin ratkaisevana noston onnistumisen kannalta. Tempausta pidetäänkin tästä syystä vaikeana ja herkkänä.
Allemeno
Allemeno tarkoittaa, että nostaja liikkuu alaspäin samalla kun tanko liikkuu ylöspäin. Teknisesti oikea allemeno on aktiivinen, eli nostaja vetää tankoa ylöspäin käsillä niin, että pääsee nopeammin sen alle. Sen lisäksi nostaja koukistaa lantionsa sekä polvensa niin, että pääsee kyykkyyn tangon alle. Vaihtoehtoinen tapa mennä tangon alle on mennä saksiasentoon.
Vastaanotto
Tässä vaiheessa nostaja nostaa kädet ja kääntää ranteet niin, että tanko on pään yläpuolella. Nostaja on joko täydessä syväkyykyssä tai osittaisessa kyykyssä (raaka nosto) tai saksiasennossa.- Anonyymi
Juuri noin. Tempaamisessa pitää olla tarkkana. Taivaaseen tempaus pitää ottaa huolella. Keskivartaloa tulee jännittää. Jalat saavat olla rentona. Niskojen tulee olla taakse taivutettuna kun tempaus tapahtuu kohti pilviä.
- Anonyymi
Helluntailaisia ei lopun ajan tullessa temmata ylös taivaaseen vaan he joutuvat kadotukseen.
- Anonyymi
Niin joutuvat.
- Anonyymi
Toivottavasti mua ei tempaista sillon kun harrastan seksiä vaimon kanssa. Jää homma kesken ja onhan se vähän noloa tulla taivaasen heppi pystyssä.
- Anonyymi
Maanantaina kuulemma osa tempaistaan , Kirkkopuistossa kokoontuminen kellon12.00. Silloin innokkaimmat tempaistaan. Muu lentoliikenne Seinäjoen yllä on kielletty. Valokuvaaminen sallittu.
- Anonyymi
Mä oon ainakin jo pilvessä joka ikinen viikonloppu.
- Anonyymi
Ainakin minut ja perheeni tempaistaan ylös ensimmäisten joukossa.
- Anonyymi
Täällä sitä ollaan puistossa , jotta minut temmataan taivaaseen. Laitoin oikein puvun päälle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292384
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702002M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52882Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 18700
- 53700
- 25689
- 135623