Hei
En tiedä kuuluuko tälle palstalle /aihealueelle, laitan kuitenkin.
Tiedätte varmaan, kuinka punainen naama on jos punastuu. Minulla on sellainen ongelma, että minulla on aina yhtä punainen naama kuin olisi punastunut. Sitten jos punastun, sitten naama on aivan järkyttävän punainen. Eli minun posket on ihan aina erittäin punaiset, vaikka en olisi punastunut. En yleensä punastu, välillä vain mietin jossain ihmisten ilmoilla, että naamani on aina tulipunainen, eli muut luulee että olisin punastunut. Kun sitä alkaa miettimään, niin sitten punastun.
Vaivani ei ole siis punastuminen, vaan se, että kasvoni ovat aina tulipunaiset. No, jos tästä jotain positiivista keksii, niin en ole punastunut eli voin elää melko normaalisti muiden seurassa, koska en ole punastunut eikä ole sitä punastuminen tunnetta, mutta erittäin ärsyttäväähän se on että naama aina punainen. Olenhan minä koulussakin tästä kärsinyt. Tai no kyllähän minä punastun aika useinkin juuri sen takia, että alan miettimään sitä, että kasvoni ovat valmiiksi jo punaiset, ne on ihan niin punaiset niinkuin olisin punastunut. Olisi tässä ennen koulun alkuja mukava saada vinkkejä, miten tuon naaman erittäin kovan punaisuuden voisi saada pois.
Punainen naama
Anonyymi-ap
3
296
Vastaukset
- Anonyymi
Hei, vastatkaa. Ongelma on oikeasti suuri. Arvostan jos saan asiallisia vastauksia.
Ap - Anonyymi
Hei, kirjoitin ihan oikeasta asiasta... mutta näköjää vastauksia ei tule. Harmi😔 ap
- Anonyymi
PCA antiredness cream
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2154118Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii652624Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3932381- 472313
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321541Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul5161323Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em951306- 561287
- 751253
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1251176