Lomalla kuuluisi levätä

Anonyymi-ap

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000009736765.html

"Ei edes tiedä, mitä pitäisi ajatella, kun on niin uupunut ja väsynyt, miehen puoliso kertoo puhelimessa."

Olihan tuossa vähän klikkiotsikko kun annettiin ymmärtää että olisivat ihan heitteillä olleet, jutussa kuitenkin kehuivat hotellin henkilökuntaa:

"Pariskunnan hotellin työntekijät saavat runsaasti kiitosta. Pari sai matkatavaransa hotelliin säilytykseen. He pääsivät myös aamiaiselle. Hotellin työntekijät antoivat parille tyynyt, peitot ja lakanat, jotka he levittivät uima-altaalla oleville aurinkopedeille. "

Kokonaisuutena kuitenkin ihan hyvä että monilla menee nuo "halvat" euroopan matkat perseelleen, ehkä sitten jatkossa malttavat lomailla kotimaassa, se on kansantaloudelle paljon parempi kuin kantaa rahansa muualle.

-harmiseikirj-

5

192

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Itse en tähän vuodenaikaan lähtisi etelään lomalle, juuri kun on helvetin kuumaa, tulipalojen vaaraa, turisteja liikaa. Mielummin talvella.

      • Anonyymi

        Siksi ne matkat varmaan ovatkin halpoja keäsaikaan kun ei kukaan täysijärkinen sinne menisikään kuumimpana aikana muuten.

        -harmiseikirj.-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siksi ne matkat varmaan ovatkin halpoja keäsaikaan kun ei kukaan täysijärkinen sinne menisikään kuumimpana aikana muuten.

        -harmiseikirj.-

        Kenties. Ymmärrän sukuloimiset, mutten muuten vaan hengailulomaa huonoimpaan aikaan kesällä.

        Jotta tulis oltua kesällä Kreikassa, mulla pitäisi olla siellä asunto vuokralla ja asua vallan pidempään. Muuten ei kyllä kesällä tee mieli täältä mihinkään. Täällä on sopivat kelit kesällä. Oma rauha. Talvella täällä viihtyy talvinallet ja eskimot. 😂


    • Tosta kotimaan matkailusta, että sitä oon harrastanu ja sillä ei mulle oo enää mitään enempää annettavaa. Mutta en nyt mihinkää etelä eurooppaan kesällä lähtis, enkä ainakaan sitten jos ois lapsia. Noista matkailurahoista, niin en nyt näkis sitä että mun niitä ois velvotettä tänne suomeen jättää. Mulla on suunnitelma lähtee lomalla ruotsiin, ensin sukuloimaan ja sitten muutenkin kiertää maata. Ja jos lomapäiviä riittää, käydä vaikka saksassa. Suomen matkailua en kaipaa, mutta niitä vanhoja suomalaisia tuotteita on ikävä. Ne kun kestivät kymmenen kertaa pitempään kun noi kiinalaiset.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      173
      3365
    2. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      142
      2193
    3. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      112
      2189
    4. Mikä on hän on ammatiltaan?

      Vai tiedätkö mitä kaivattusi tekee työkseen?
      Ikävä
      94
      1968
    5. Anna vielä vähän vihreää valoa

      Teen sitten siirtoni, nainen. Tiedän, että olet jo varovaisesti yrittänyt lähestyä, mutta siitä on jo aikaa. Jos tunnet
      Ikävä
      27
      1653
    6. Mitä ajattelit silloin kun

      Löysit hänet?
      Ikävä
      84
      1650
    7. Uskotko että kohdataan vielä?

      Kysymys otsikossa, aloitukseen ei muuta lisättävää.
      Ikävä
      75
      1176
    8. Miksi homous puhuttaa konservatiiveja vuodesta toiseen?

      Kysymykseen on vastattukin Kansanlähetyksen osalta: "Miksi sukupuoleen ja seksuaalisuuteen liittyvät asiat ovat konserv
      Luterilaisuus
      292
      1167
    9. Syksyinen aamuketju suden

      Hyvää huomenta ja kaunista syyspäivää. 🌞🍁🍂☕
      Ikävä
      227
      1150
    10. Oletko tutustunut muihin

      Samalla tavalla kuin häneen?
      Ikävä
      74
      978
    Aihe