Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Mun ainut kaveri muuttaa pois

Oon 15v poika, ja lukio alkaa ihan pian, mutta ainoo ongelma on vaan siinä et yks kaveri jonka oon tuntenu melkein 10v nii muuttaa tosi kauas, ja sen näkemisestä tulee tosi kallista ja vaikeeta. Mulla ei oikein muita kavereita ole ja uusien saaminen saattaa olla vaikeeta koska olin ala-asteella tosi ärsyttävä, ja vaikka oon todellakin parantanu itteeni ja yrittäny korjata vanhoi suhteita esim. luokkalaisten kanssa nii vieläkin ne samat vanhat jutut kummittelee. Koko yläaste oli sellasta et liian usein se kaveri oli se ainut syy miks jaksoin lähtee kouluun, ja ne päivät ku se ei ollu koulussa oli henkistä ja fyysistä tuskaa, ja lähin luvatta kotiin kun ahisti liikaa olla siellä. Musta tuntuu siltä et en tuu mitenkään selviimään sellasilla numeroilla joista iskä ei pettyis, ei sillä et oisin huono koulussa, mulla on ihan hyvät taidot kouluaineissa (varsinkin kieliaineissa, kun tykkään niistä eniten) mutta en vaan pysty keskittymään luokassa ja en tiiä miks. Oisin halunnu mennä jonnekkin muualle jatkaa opiskeluu, että ois uusia tyyppejä ympärillä jotka ei tietäis musta mitään ja ois mahollisuus alottaa vähän niiku alusta, mutta mun vanhemmat ei halua että lähen, ja sinäänsä en itekkään koska se että mun iskä herää aamulla ajamaan mut kouluun antaa sille elämässä rutiinia, se on työtön ja sillä ei oo muuta tekemistä niin se yleensä menee johonkin baariin juomaan. Mua huolestuttaa ihan tarpeeks sen alkohlin käytön määrä ja en todellakaan halua mahollistaa sitä et se alkaa juomaan vielä enemmän. En vaan tiiä et mitä mun pitäis tehä, jos jollakin ois mitään apuja niin ois tosi kivaa, jos joku samaistuu niin sekin parantais mieltä vähän.

1

162

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍

      💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­­a­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17944000l

      🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      71
      2328
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2113
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1728
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      42
      1537
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1536
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1467
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1429
    8. 52
      1298
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      73
      1254
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe