Hei vaan kaikki!
Olen älyttömästi ihastunut tähän paperiliiton Mauno Ahoseen!!
Tykkään paksusta miehestä aivan aikuistenoikeesti.
Tietääkö kukaan, että onko se sama Ahonen, joka Kummelissa esitti toimittajaa. Sama Mauno Ahonen?
Hauska mies, puhuukin sillai jännästi...
Olisi mukava nähdä ihan livenä!! Tunteeko kukaan?
Terkkuja...!
Jos se tulee tänne Kuusankoskelle niin voisko joku ilimotella kovaäänisellä kylillä.
terveisin Anneli vaan
Kummeli Mauno Ahonen
7
542
Vastaukset
- humooristi
Koko paperilakko olikin vain Kummeli-huumoria.
Ei SAK tosissaan ollutkaan. Ihan leikisti vaan huumormielellä pysäyteltiin tehtaita.
Tsoukkia koko homma. Paperiteollisuudella ei ole vaan huumorintajua!
Tosikkoja nuo patruunat.- eikä
...lakko.Työsulku on eri asia kun lakko jossa emme todellakaan ole!
- kuusankoskella
asu kuin pystyyn nussitut ja eronneet.Kumpaa itse edustat?
- molempiakin
on koettu 65 vuoden aikana.
- noin
Eikös se Turusen Tarja asu osa-aikaisesti Kuusaalla?
- paperimies
Ainakin hampaat yhtä hyvässä kunnossa.
- Ameriikassa
Amerikasta on tulossa Suomeen muotivillitys, että lihavat miehet ovat seksikkäitä.
Siellä on tehty yliopistossa kuulemma tutkimus, että naiset pitää possun näkösiä miehiä seksikkäinä.
Ei muuta kun paperimiehet pannaan kapanossia poskeen ja ollaan niinkuin suuri päällikkömme.
Haistaan pahalle, lihotellaan, ollaan härskejä köyhille ja pyllistellään temaritowereille ja perseaukisille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645592Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204207Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172896- 1522170
- 171896
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1241718- 951367
- 681154
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171126Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o77968