Kuusi vuotta ja kaksi lasta Nigerialaisen miehen kanssa. Haluan kertoa tarinani, jotta tietoisuus leviäisi.
Alkuun hän teki kuten niin monet täällä olette kertoneet...kohteli kuin kuningatarta, kokkasi, siivosi, lupaili ummet ja lammet, rakasti lapsia ja halusi naimisiin. Kas, kihlasormus oli vain minulle, itse ei pitänyt. No raskaaksihan tulin ja hiljalleen alkoi todellinen puoli paljastua. Hän teki bisnestä Afrikkaan. Matkusti sinne ja silloin alkoi merkit pettämisestä. Matkalla usein sanoi menevänsä nukkumaan, mutta olikin baareissa joka ilta. Aamulla piti mennä suihkuun ennen kuin pystyi vastaamaan puhelimeen. Hotellihuoneessa oli lauma kavereita ja taustalla kuului naisten puhetta. Kolmelta yöllä koputti joku oveen ja sitten katkesi puhelu ja yhteyttä ei enää saanut. Palasi Suomeen ja sen jälkeen puhelimella kului jatkuvasti aikaa ja sivusta näin että jollekin naisille viestitti.
Paljastuikin että pitää yllä yhä suhdetta exäänsä, jonka kanssa soitteli aina kauppareissulla pitkiä puheluja. Tuo Nigerialainen, Euroopassa asuva nainen tiesi meistä ja raskaudesta, joten aloin epäillä että mies tekee lapsen vain passin toivossa. Raskausaikana alkoikin kohdella tosi julmasti, joten aloin uskoa, että miehellä oli vain suunnitelmat saada passi lapsen kautta. Alkoi henkinen väkivalta ja tappouhkaukset.
Mies häipyili ties minne kavereiden kanssa, joiden kertoi pettävän vaimoaan. Tuli aina humalaisena kotiin ja mietin usein kävikö jotakin naista tapaamassa. Jos kysyin, hyökkäsi todella aggressiivisesti vastaan. Lyttäsi minut maasta taivaaseen ja tuhosi itsetuntoni. Laihduin ja eristäydyin ihmissuhteista. Aika meni sumussa ja itki melkein joka päivä. Välillä oli mielin kielin ja lupaili kaikkea. Kaikki oli ristiriitaista.
Lapsen synnyttyä muutin erilleen. Mies sai kuitenkin pidettyä mut suhteessa. Erillään asuessa epäilin pettämisestä koska merkkejä oli kaikkialla... Lapsen takia halusin pitää kiinni suhteesta ja koska hän käyttäytyi täysin ristiriitaisesti. Niin vakuuttavasti uskotteli yhteistä tulevaisuutta ym. Olin ajautunut masennukseen ja unohdin mikä on enää normaalia ja mikä ei.
Välillä tuli parempia aikoja. Tuntui että välillämme asiat järjestyisi ja että hän oli itse osiltaan skeptinen minun suhteen, joka vaikutti siihen ettei luottanut minuun.
Mies on ollut hyvin kontrolloiva ja alistava. Jos en tee kuten hän haluaa, hän kostaa ja näyttää nauttivan nähdessään kärsimykseni. Alkoi käyttää pelkojani hyväkseen. Jos vähänkin yritin muuttaa hänen ikävää käytöstään hän kosti jättämällä minut lapsen kanssa yksin. Taloudellisesti minä hoidin miltei kaiken. Hän meni opiskelemaan, mutta valmistuttuaan alkoi kukkoilu. Hän sanoikin, että nyt ei enää tarvitse minua mihinkään. Taloudellisesti kiristi minua, osallistui maksuihin silloin kun meillä meni hyvin. Lainasi rahaa muttei maksanut takaisin.
Tulin uudelleen vahingossa raskaaksi. Pohdin aborttia mutta hän sai minut pitämään lapsen. Koko raskausajan uhkaili jättävänsä ja pakkasi kamansa jatkuvasti luotani palaten takaisin ja taas pois. Tässä kohtaa olin jo elämänhaluni menettänyt mutta lapsen takia en tehnyt itselleni mitään. Minulle selvisi, että raskausaikana oli myös treffipalstoilla. Jätin hänet lopullisesti. Mies nauroi päin kasvojani selvästi nauttien siitä, että minusta tulisi arvoton yh-äiti jota kukaan ei enää ottaisi vakavasti. Koko raskausajan näin painajaisia ja rukoilin kuolevani, jotta pääsisin tuskissani ja lapsi myös. Mutta toinen lapseni jäisi tälle hirviölle ja sitä en halunnut tehdä lapselleni.
Mies oli suhteessamme aikana suuttuessaan silmittömän väkivaltainen. Hän loukkasi joka ikistä piirrettä minussa: luonnetta, työtäni, taitojani, äitiyttä, kutsui huoraksi ja kuvaili täysin hyödyttömäksi. Hän saattoi huutaa kaksikin tuntia minulle ja kertoa kuinka haluaa katkoa pääni ja sormeni ja toivoi minun tappavan itseni. Monesti itkin niin, että oksensin ja mieli teki riistää elämäni. Olin täysin turta, enkä kertonut kenellekään. Mies sitten syyllisti minua, että olen röyhkeä ja epäkunnioittava ja puhun mitä sattuu. Kaiken käänsi aina minun syykseni. Hän saattoi videokuvata minua itkiessäni ja nauhoitti puheeni kun lopulta menin aivan poissa tolaltani. Hän sanoi käyttävänsä niitä minua vastaan jos estän häntä tapaamasta lapsiaan. Hän on haukkunut minut kaikille tutuilleen, jopa minun kuulteni ja kukaan ei uskoisi hänen todellista luonnettaan. On tosi pidetty ja osaa olla huippu hauska ja mukava.
Varmasti voin vain syyttää itseäni kaikesta, koska en ymmärtänyt lähteä ajoissa, mutta jälkeenpäin on helppo sanoa. Olin ja olen edelleen kuitenkin muuttunut ihmisromuksi, joka lakkasi välittämästä enää mistään muusta kuin lapsista.
Rakkaat siskot, luvatkaa ettette anna itsellenne käydä kuten minulle. Jos voin mitenkään vaikuttaa siihen, että yksikin lapsi on pelastettu samalta kohtalolta, olisin siitä onnellinen.
Tuo mies jatkanut elämäänsä ilman omantunnontuskia ja seuraamuksia. Lapsistaan ei kanna mitään vastuuta tai ikävöi.
Painajaismainen suhteeni Nigerialaisen miehen kanssa
33
1383
Vastaukset
- Anonyymi
Valitettavan kuuloinen tarina, jonka uhriksi joutuu yllättävän monet Suomessa. Harva uskaltaa niitä tuoda näin julki. Peukkuja rohkeudestasi. Näistä monet suomalaiset miehet varoittelevat, mutta tilaisuuden ollessa päällä niille vain nauretaan ja puhutaan vain jostain kateudesta jne. Carpe diem houkuttaa niin monia naisia.
Brahenkenttä toimi viime viikonloppuna taas hyvänä esimerkkinä heistä. Team Angola pelasi team Gambia vastaan futista, jossa tilanne eskaloitui niin pahaksi, että poliisit oli kutsuttava paikalle. Ehkä he ovat monille niitä todellisia äijiä, joita monet naiset suosii ja ihannoi, äijiä, joista saavat sen pehmeän prinssin esille hetkeksi niin kuin sinullekin kävi.
Tsemppiä sinulle, uskon että olet ollut todella kovilla mankelissa, jossa et saa ymmärrystä edes kavereiltasi, koska narsistinen luonne osaa manipuloida ja provosoida haluamallaan tavalla muita. Hyvät, hauskat tyypit osaavat peitellä todellisuuden hyvin roolinsa alle.
Olet ollut pelinappulana hänen luomassa pelissä, uskon että olet elänyt painajaista siinä pelissä. Olet vihollinen hänen silmissään, kun huomannut sinussa sen piirteen, ettei voi sinuun täysin luottaa, silloin mustamaalataan toista, ettei vaan itse paljastuisi.
Näitä keinoja osaavat myös naiset käyttää omaksi hyödykseen, muttei hänenlaisilleen, joiden kanssa sinä painit, koska silloin voisi käydä itselle pahasti (aggressiot/ väkivalta). Sinulla olisi hyvä olla luotettavia ystäviä, joihin turvautua tällaisissa tilanteissa. 🙏- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#179450693
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Mitä naisen täällä on vaikea ymmärtää, on se että joissakin kulttuureissa nainen on hyödyke, joka vain vaihdetaan, jos tuleekin mutkia matkaan ja nainen omaa myös omaa tahtoa. Pettäminen ei toisissa kulttuureissa ole mitenkään epätavallista tai aiheuta syyllisyyttä. Valheiden kertominen on ok, kun ei vaan jää kiinni. Jos tilanteessa valehtelu voi pelastaa, niin on se vain merkki nokkeluudesta ja kekseliäisyydestä.
Vastuunkanto lapsista lakkaa, kun nainen on epäkunniallinen ja jättää miehen. Nainen ei voi ajaa miestä pois kotoaan, vaikka mies hakkaisi ja huutaisi. Mies päättää ollaanko suhteessa vai ei. Naisen pitää niellä itkunsa ja antaa miehen nukkua rauhassa. Itkeminen on heikkoutta ja lapsellisuutta.
Ero on häpeä naiselle, ei miehelle.
Myöskin moni Afrikkalainen nainen on valmis olemaan pettäjän kumppani, oli lapsia tai ei. Hän osallistuu valehteluun miehen kanssa, jossa suunnitelma on miehen fiksata Suomessa asiansa kuntoon, jotta sitten yhteinen elämä Afrikassa mahdollistuisi, kun Suomessa kana on kynitty tyhjäksi.- Anonyymi
Tää on hyvää ja uskottavaa tietoa. Järkeen käypää. Kuvastaa vain sitä, kuinka hyvin asiat naisilla on Suomessa, jota harvemmin itse edes ymmärtävät. Siksi heidän on vaikea nähdä asioita noin pahoina kuin ap on ne joutunut kokemaan. Harvemmin kukaan läheinen samassa porukassa mukana oleva uskaltaa puolustaakaan. Pelkona aina itse joutua samaan tilanteeseen.
- Anonyymi
Afrikkalaisessa kulttuurissa mies on usein hyödyke, joka elättää naisen ja perheen. Miehet täällä myös tekevät töitä, joita eivät luultavasti kotimaissaan juurikaan tekisi. Aloittajan kuvailema tyyppi on jostain psykopaatin käsikirjasta repäisty, tosin varmaankin kulttuurin tuomaa narsismia paljolti esiintyy. onhan hyväksikäyttö ja valehtelu mantereen tapa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Afrikkalaisessa kulttuurissa mies on usein hyödyke, joka elättää naisen ja perheen. Miehet täällä myös tekevät töitä, joita eivät luultavasti kotimaissaan juurikaan tekisi. Aloittajan kuvailema tyyppi on jostain psykopaatin käsikirjasta repäisty, tosin varmaankin kulttuurin tuomaa narsismia paljolti esiintyy. onhan hyväksikäyttö ja valehtelu mantereen tapa.
Miksi suomineito aina hakuu mustan miehen suomeen kalliiksi tulee musta muna ja yleensä huijataann.
- Anonyymi
Naiset haluavatkin suomeenkin ulkomaista ja uskon tuovaa värinää!Naiset älkää itkekö omaa ymmärtämättömyyttä!Rasismi on saanut eukkojen pään pyöräälle?
- Anonyymi
Eihän noihin varmaan muu auta kuin kutsua poliisia apuun, jos uhka suuremmalle pahalle on suuri. Kukaan muu ei halua sekaantua tällaiseen. Ei kannata lähteä perhelomalle Nigeriaan, siellä oikeutesi on vielä huonommat kuin täällä.
- Anonyymi
Perhelomalle todella en uskaltaisi lähteä lasteni kanssa. Olen pelännyt, että perhe tappaisi minut ja mies pitäisi lapset. Sen verran sairaita oli hänen uhkauksensa. Monesti on sanonutkin, että jos oltaisiin Afrikassa, niin olisi jo katkaissut pääni. Sanoo, että lapsen vuoksi ei ole tappanut minua. Toisaalta sanoi, että voisi tappaa minut ja se olisi vain parin vuoden linnareissu. Osittain nämä puheet on olleet tapa kontrolloida, mutta sen olen huomannut, että minun poislähtöni ei häntä koskettaisi. Varmaan tekeytyisi itkeväksi leskeksi ja hakisi sitten kaikki säälit ja tuet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Perhelomalle todella en uskaltaisi lähteä lasteni kanssa. Olen pelännyt, että perhe tappaisi minut ja mies pitäisi lapset. Sen verran sairaita oli hänen uhkauksensa. Monesti on sanonutkin, että jos oltaisiin Afrikassa, niin olisi jo katkaissut pääni. Sanoo, että lapsen vuoksi ei ole tappanut minua. Toisaalta sanoi, että voisi tappaa minut ja se olisi vain parin vuoden linnareissu. Osittain nämä puheet on olleet tapa kontrolloida, mutta sen olen huomannut, että minun poislähtöni ei häntä koskettaisi. Varmaan tekeytyisi itkeväksi leskeksi ja hakisi sitten kaikki säälit ja tuet.
Uhriutumalla yrittää muuttaa ns .mustan valkoiseksi? Niin se monilla arvaamattomilla ihmisillä on keinona, päästä omasta tukalasta tilanteesta ulos mahdollisimman pienin vaurioin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uhriutumalla yrittää muuttaa ns .mustan valkoiseksi? Niin se monilla arvaamattomilla ihmisillä on keinona, päästä omasta tukalasta tilanteesta ulos mahdollisimman pienin vaurioin?
Halu näyttää ulospäin olevansa hyvä isä ja kumppani, vaikka todellisuus on jotain sairasta.
- Anonyymi
Nigerialaisen ainoa motiivi tulla Suomeen on raha ja se mitä he arvostavat on raha ja se mitä he täällä tekevät on raha. Kuvitteleeko joku afrikkalaisen tulevan Suomeen seksin tarpeessa?
- Anonyymi
Raha kyllä. Ja surullista, jos lapset ja perhekin on perustettu mahdollisuuksien saamiseksi.
- Anonyymi
Osanottoni tuohon.
- Anonyymi
” Rakkaat siskot, luvatkaa ettette anna itsellenne käydä kuten minulle. Jos voin mitenkään vaikuttaa siihen, että yksikin lapsi on pelastettu samalta kohtalolta, olisin siitä onnellinen.” Varmasti voi olla jos jonkunlaisia ikäviä tilanteita, mutta tällaisen köppäisen äijän kehittelemän sentimentaaliopläjäyksen vaa erottaa
- Anonyymi
On toisenlaisiakin kauhutarinoita. Petteri Lagosista tuli Suomeen vähän vanhemman kinkun perässä, oli tietenkin aikeissa laittaa pataan, mutta se olikin niin tuhdisti pystyyn marinoitu, että alkoi pahasti närästämään.
- Anonyymi
Täytyy pidättäytyä kirjoittelemasta täydenkuun aikaan. Netistä kyllä löytyy hyviä foodmappejä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täytyy pidättäytyä kirjoittelemasta täydenkuun aikaan. Netistä kyllä löytyy hyviä foodmappejä.
Missä viipyvät afrikkalaiset ravintolat, luulisi yrittäjyyttä löytyvän siinä missä turkkilaisillakin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä viipyvät afrikkalaiset ravintolat, luulisi yrittäjyyttä löytyvän siinä missä turkkilaisillakin?
Ei se niin haittaa jos kisu on kateissa, mutta jos eukko...
- Anonyymi
Vaadin ylläpitoa poistamaan tämän perussuomalaisten false flagin jossa levitetään suoraa rasistista misinformaatiota.
- Anonyymi
Vaikka olenkin aika rasisti, niin aloitus kuulostaa hevonpaskalta. Ei kai kukaan ole noin sinisilmäinen ja hölmö, että tekee epämääräisen nigerialaisen kanssa muksuja?
- Anonyymi
Ei niin , mutta mutta moni kyllä tehnyt suomalaisen whitetrashin kanssa.
- Anonyymi
mites apllä nykyään menee? saitko ne negridi kersat jonnekkin adoptioon pois silmistä
- Anonyymi
Löysin uuden kumppanin ja isäpuolen, joka on somalialainen . Olen taas raskaana, aiomme perustaa suuren perheen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Löysin uuden kumppanin ja isäpuolen, joka on somalialainen . Olen taas raskaana, aiomme perustaa suuren perheen!
Luonnevikaisia on monenlaisia...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luonnevikaisia on monenlaisia... enkä nyt tarkoita ap:tä
- Anonyymi
Kyllä,olet ilkeä ihminen. Kuka nyt haluaisi omaa lastaan pois antaa lapsiahan on syytön siihen että on tullut maailmaan .
Joten sinulla ei varmaan ole lapsia eikä vaimoa edes olemassakaan , kuka tuollaisen kanssa haluaisi olla kun kommentit on epäkypsiä ja kielenkäyttö näyttää ettei sosiaalisia koodeja osata edes - Anonyymi
kiitos, lapseni voivat hyvin, ovat rakkainta. Toinen jo kouluikäinen, joten pitkälle on päästy. Hylkiöitä eivät ole, kuten luulet ;)
Ap
- Anonyymi
Kantapään kautta jos ei muuten. On sulaa hulluutta länsimaisilta naisilta lyöttäytyä yhteen kenenkään kulttuurinrikastuttajan kanssa. Jos sellaiseen rakastuu niin on kohonnut riski että se on tuhon tie. En halua moralisoida aloittajaa mutta jos olen rehellinen niin en koe myöskään empatiaa tässä tapauksessa. Pystyn kokemaan empatiaa monissa asioissa eli kyse ei ole mistään psykopaattisuudesta.
- Anonyymi
Usein naiset ajattelevat että juuri tämä mies on erilainen. Mutta ovat kasvaneet erilaisessa kulttuurissa ja ne tavat ovat niin monella.
Uskottomuutta eivät omalla kohdallaan pidä mitenkään vääränä, ainoastaa naisen kohdalla uskottomuus on saanut kauheita seurauksia.
Pitäisi pystyä ajattelemaan miten erilailla he ajattelevat asioista kuten suhteesta miehen ja naisen välillä .
Sitten kun tulee lapsi perheeseen niin tapaavat lennellä kukasta kukkaan, eivät ymmärrä ettei täällä ole mikään häpeä,naiselle jos jää yksin lapsen kanssa, luulevat että nainen ei uskalla ottaa eroa, tiedän muutaman tapauksen näistä ulkomaalaisista miehistä , heille ei merkitse yhtään mitään vaikka jättävät lapsensa, koska usein ei edes tunne elämä ole kehittynyt aikuiseksi tullessa edes ,
Naisten on opittava että kulttuuri kolareita tulee aina olemaan jos ollaan kahdesta eri maasta. Sillä niitä kolareita tulee ihan vaan pohjoisessakin jos toinen on toisesta pohjoismaasta .
Niin että kun seurustelee niin ei tormata heti naimisiin vaan pidetään pitkä seurusteluaika että oppii tuntemaan toisensa hyvin. Luulen että heille sopisi nainen heidän omasta maastaan , eikä mitenkään tasa-arvoisesta maasta jossa naisella on samat oikeudet kun miehelläkin.
Onhan niitä fiksuja miehiä pohjoismaissakin , joilla on vastuu suhteesta samoin kuten naisellakin .- Anonyymi
Totta puhut. Ei tätä eroa vain voi käsittää ajattelussa ennen kuin sen kokee. Edes apua ei saa kutsua, jos mies pahoinpitelee, koska nigeriassa miehellä on siihen oikeus ja se on naisen häpeä, jos väittää vastaan. Mies voi uhata suhteen katkaisemisella vaikka joka päivä koska se on yksi tapa kontrolloida ja alistaa.
- Anonyymi
jaa et sitten uskonut kerrasta palaa asiaa vuoden päästä taas täällä miten kävi
- Anonyymi
Onko musta muna noin paljon huijannut. Rahaa vain haluavat ja nainen on helvetin tyhmä suhteen alussa en ikään. Mustaa miesta laske iholleni enkä pankkitillilleni. Ovat pirun ovelia
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysynkin sinulta nyt...
Tahdotko sinä minusta miehestä enää mitään..koskaan? Vastaa kyllä/ei/en tiedä ja siihen puhelinnumeroni kaksi viimeistä628102Voi luoja miten haluaisin
jutella kanssasi nyt. Harmittaa, että pidin estossa, mutta silloin olisin ollut riekaleina pienistäkin syytöksistä tai475886Nainen, vaikka kaikki on
ohi eikä koskaan alkanutkaan, niin tekisi silti mieli jakaa tämä trippi kanssasi, kertoa mitä kappaleita kuuntelin jne.425630- 1102260
- 1212168
Haluan sinua mies, aivan stanasti.
Ehkä enemmän kuin ketään koskaan ikinä, joten kysymys kuuluukin miten hlvetissä SÄ kestät tän näkemättömyyden. Toivottav811696- 1171524
IS Viikonloppu 28.12.-29.12.2024
Ei ole tainnut tästä vielä olla omaa keskustelua? Nyt on. Vihjeitä ja ratkaisuja vaan peliin.1231517Ymmärtääkö miehet
Miten hormonit vaikuttaa naiseen kuukautisten aikana ja ennen sitä? On se mielenkiintoista, kun miehet on kestäneet soti1401116On hyvä nainen
Että olet pian käynyt läpi kaikki tunteet ja vaiheet mitä ihastuminen/rakastuminen saattaa käsittää. Tunnemyrsky on maht811096