Pettämisellä vitsaileva mies

Anonyymi-ap

Kuinka hyvin voisitte luottaa kumppaniinne sen jälkeen kun hän on useasti vitsaillut pettämisellä

Heittoja on tälläisiä kun, että jos mä lihoisin hän pettäis mua laihemman kans, tai lauantaina kun mies oli lähössä kavereiden kanssa ulos, niin kysyi multa että lippiksellä vai ilman ja sanoin että ilman koska näytät paljon komeammalta ilman.

Tähän mies sanoi sitten mun on vaikeampi kieltäytyä jos enemmän naisia tulee vetämään hihasta ja lähestyy.
Sitten hämmennyin vähän tästä, koska siinä ei ollut sitä vitsin sävyä mikä yleensä miehen vitseissä on.
Tähän mies vastasi että ei halua tällästä tyttöystävää joka ei voi ottaa vitsiä vitsinä.

Mies on myös joskus ohi mennen puhunut, että pettäminen vaikka sen takia että etenee työssään jne. ei ole väärin.

Nyt tuntuu et en voi luottaa enään mieheen samallatavalla kun ennen.

5

887

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sanoilla on merkitystä. Ei kannattaisi koskaan, edes vihapäässä tai vitsillä, laukoa kommentteja, jotka laskevat omaa arvoa toisen silmissä. Sanottuja sanoja kun ei saa enää sanomattomiksi ja ne voivat jäädä kummittelemaan pitkäksikin aikaa. Vitsit myös usein kertovat kertojansa ajatusmaailmasta yllättävänkin paljon.

• Anonyymi

Olet niin oikeassa. Ilkeä ihminen on aina ilkeä. Ja noi on just niitä sanoja jotka jää mieleen soimaan. Eikä niistä pääse yli. Itse pistän tollasen miehen matkoihin. Puhukoon rumasti jollekkin joka kestää. Vaikka seuraavalle. Minulla on oikeus kilttiin mieheen.

• Anonyymi

Juuri tuollaista miestä en kattele 2min kauempaa vaan kävelen ennen häntä ovesta ulos.

• Anonyymi

Huonot vitsit ovat huonoja vitsejä!

Ja huono käytös on huonoa käytöstä, ihan sama millä näitä selittää.

Itsepähän siedät moista!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      251
      4535
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      127
      2971
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      41
      2742
    4. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      74
      1710
    5. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      105
      1553
    6. Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?

Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn
      Maailman menoa
      20
      1451
    7. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      55
      1304
    8. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      92
      1216
    9. Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!

Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En
      Maailman menoa
      204
      1083
    10. Missä kunnassa kaivattusi asuu

Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      47
      1075
    Aihe