Asianirjaväärennö onko näin

Anonyymi-ap

Omavalmentaja käyttää vaihtoon pyydetyn omavalmentajan suunnitelmaa ja jättää omat allekirjoitukset pois?
Vaatii selvityksiä jo annettuun selvitykseen?
Avaa useita päivämääräluukkuja työnhakukeskusteluun? Eli asiat ei pysy missään päivämäärissä järjestyksessä.
Sähköinen tunnistautuminen työtön, omavalmentaja vaihtuu naisesta mieheksi? Esimies kuittaa harmitukseksi, kun asialla on ihan oikea tarkoitus harhauttaa työnhakija
allekirjoittamaan sellaista mitä ei olla sovittu?
On pyydetty vaihtoon ja silti kirjoittaa lausuntoja.
Mitä mieltä kahden omavalmentajan toiminnasta?
Vertaa pankkiasiat?
Ei ole pätevä syy kieltäytyä työnhaku suunnitelmasta ja karenssi?

9

645

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tee valitus esimiehelle.

      • Anonyymi

        Tehty jo. Tämä naisomavalmentaja kertoi hymyissä suin saat vaihtaa vaan kerran. Aloitti huhtikuussa ja toukokuussa 12.5.2023 oli saanut minulle jo neljäkieltäytymistä kuukauden sisällä.
        Tämä esimies on kolmas hyväksyvä osapuoli tässä toiminnassa.
        Aiemmin tapahtunut 4/2022
        Tämä esimies on vastannut minulle, kun olen pyytänyt Rekisteritietojen oikaisua päätöksiltä putoaa pohja.
        Työnantaja irtisanoi, Karenssi asia riitautettu Hovioikeus ratkaisu ei kirjattu rekisteritietoihin.
        Työnantaja saanut linnatuomion minulle karenssi, asioista pitää keskustella ei irtisanoutua. Voi tutustua mvt 3 uutiset. Paikkakunta Jyväskylä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tehty jo. Tämä naisomavalmentaja kertoi hymyissä suin saat vaihtaa vaan kerran. Aloitti huhtikuussa ja toukokuussa 12.5.2023 oli saanut minulle jo neljäkieltäytymistä kuukauden sisällä.
        Tämä esimies on kolmas hyväksyvä osapuoli tässä toiminnassa.
        Aiemmin tapahtunut 4/2022
        Tämä esimies on vastannut minulle, kun olen pyytänyt Rekisteritietojen oikaisua päätöksiltä putoaa pohja.
        Työnantaja irtisanoi, Karenssi asia riitautettu Hovioikeus ratkaisu ei kirjattu rekisteritietoihin.
        Työnantaja saanut linnatuomion minulle karenssi, asioista pitää keskustella ei irtisanoutua. Voi tutustua mvt 3 uutiset. Paikkakunta Jyväskylä.

        Tee kantelu
        https://www.oikeusasiamies.fi/kantelu-oikeusasiamiehelle

        Tietenkin virkavirhe pitää ilmoittaa poliisille
        https://poliisi.fi/tee-rikosilmoitus


    • Anonyymi

      Ei. Ota yhteys Oikeusaputoimistoon. Kuulostaa hyvin erikoiselta toiminnalta. Suunnitelma pitää olla sinun hyväksymäsi.

    • Anonyymi

      Homma jatkui 7.8.2023 tilaus no. reply sosiaaliohjaaja.
      Kaikki nuo tapahtumat jätetty vastaamatta.
      Tästä omavalmentaja lähti viettään kesälomaa.
      Minulle tilaten sosiaalista palvelua.
      Ei ollut tarjolla, kun oikeuskäyntiprosessi meneillä. Syyhän siihen oli paperit oli TE-keskus Jyväskylä arkistoinut minua osalta blankona Pääarkistoon vailla mitään kysymyksiä asiaan.
      Löyty kovan tivaamisen jälkeen ja lähettivät ne minulle. Arkistomerkintä irtisanottu oman käytöksen vuoksi.

      Pyysin asiakirjat, sosiaaliohjaaja alkoi selittää rekisterimerkintöjen tilauksesta. Niitähän ei ole korjattu vuoden 4/2022 paljastumisen jälkeen.

    • Anonyymi

      Väärennysrikos on kyseessä, jos valmistetaan väärä todistuskappale, jolla on tarkoitus vahvistaa tietty tosiasia.

      Väärennyksen tekotapoja ovat väärän todistuskappaleen valmistaminen ja todistuskappaleen väärentäminen. Todistuskappale on väärennetty, jos sen sisältöä on oikeudettomasti muutettu jonkin todistelun kannalta merkityksellisen tiedon osalta.

      Väärennysrikos ei edellytä väärän tai väärennetyn todistuskappaleen käyttämistä, vaan rikoksen täyttymiseen riittää aikomus saattaa todistuskappale harhauttavana todisteena käytettäväksi. Todisteena käyttämisellä ymmärretään todistuskappaleen käyttämistä nimenomaan todistuskeinona jonkin oikeudellisesti merkityksellisen seikan selvittämiseksi, kuten työttömyysturvaan liittyvät seikat.

      Kyse voi olla törkeästä väärennyksestä ensinnäkin silloin, kun kyseessä on yleiseltä kannalta tärkeä viranomaisen säilyttämä arkistoasiakirja tai viranomaisen pitämä yleinen rekisteri.

      Rikoslaki kertoo tarkemmin:
      https://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1889/18890039001#L33

      Väärennysrikoksen epäilystä pitää tietenkin ilmoittaa poliisille, jossa asia tutkitaan:
      https://poliisi.fi/tee-rikosilmoitus

      • Anonyymi

        Kiitos tiedosta. Palaan asiaan.


    • Anonyymi

      Aloittajan mielikuvitusta koko juttu. Lääkitys?

      • Anonyymi

        Hieno ja rakentava asiallinen kommentti sinulta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1335
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1227
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1165
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1080
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      61
      916
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      762
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      692
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      691
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      679
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      656
    Aihe