siis vittu Suomessa ei saa laittaa kappaleiden sanoituksia nettisivuille!Mitä helvettiä sen tarkoitus on?Jos joku ne sanat haluaa niin kuuntelee levyltä ja kirjoitta ylös.Olisi vain nopeampaa saada ne suoraan netistä.Joku maksullinen palvelu on ja yhden kappaleen hinta 9 senttiä!!Törkeää!!!Pitääkö teoston saada tästäkin oma osansa?!?Nehän ryöstää jo digiboxin ostajaakin!!
Vittuun koko teosto!!
törkeää ja naurettavaa
Ärsyyntynyt!!!!!!!!!!!!!!!!...
3
395
Vastaukset 3
- m u u s i k k o
huolehtii siitä, että biisien tekijät saavat palkkansa.
Tekisitkö itse työtä palkatta? Tuolla gallerian puolella näyttää monella olevan jotain biisien sanoja....jotkut ovat vieläpä maininneet, kenen ajatuksia lainailevat. Samoin irc-galleriassa...tuskin ovat ajatelleet asiaa.
- LeNNy
Taidat olla aika laiska, jos et sanoja jaksa levyltä kirjoittaa ylös. Tässä hyvä esimerkki kuinka Internet vaikuttaa ihmisiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1741742
Mahdoton tilanne
Täällä monella tuntuu olevan jumissa oleva tilanne. Joillakin kaipuu ja ikävä on kestänyt jo vuosia. Osapuoli/puolet ova1001020Välillä tulee haikeus
Et kaikki päättyi näin. Etten saanut vastauksia. Ei meitä oltu tarkoitettu. Niin se vain on.80956- 55920
Tunteilla leikkiminen
Oletko leikkinyt kaivattusi tai jonkun kiinnostuneen tunteilla, pelannut jotain peliä tai pelleillyt asioilla? Miksi?113869- 129781
Rydmanin lista lääkkeistä joista poistetaan Kela-korvaus julkisen potilailla
Rydmanin lista lääkkeistä joista poistetaan Kela-korvaus julkisen potilailla (yksityisen asiakkaille Kela-korvaus jätetä420667Mä olin ihan peloissani sun lähellä
Huomasitko? En uskaltanut edes katsoa sua. Näin sivu silmällä sun vinon hymyn. Oliko hyvä vai paha juttu kun tulit lähel22624On ikävä sinua ihana
En jaksa syvempiä tuntoja enää kirjoittaa. Kaipaan sinun läsnäoloa ja läheisyyttä nainen. Hyvää yötä.28603- 52594