Henkinen pettäminen, parisuhteen privaattiasioista juoruaminen

Anonyymi-ap

Empiirisen kokemukseni mukaan merkittävä osa naisista juoruaa miehen selän takana naisystävilleen intiimeistäkin parisuhdeasioista, seksuaalsista ja tunnetasoisista, riisuen kuvaannollisesti puolisonsa alasti toisille, niin henkisesti kuin seksuaalisestikin.

Lisäksi useinkin näin sen sijaan, että ottaisi asiat puheeksi miehensä kanssa ja pitäisi ne privaatit parisuhdeasiat privaatteina. Nainen hakee naisystävistään kuulijaa asioille, joista hänen tulisi keskustella oman miehensä kansa. Sama kaava toistuu toistumistaan kovin usein.

Tuon on omalla tavallaan ja omassa lajissaan henkistä pettämistä, kuin jotakin parisuhteensa 7-lehti toimintaa.

Tokihan tuosta kaavasta poikkeuksiakin olen tuntenut, joka pitää parisuhteen ja luottamuksen arvossaan.

Ei niin etteivätkö miehetkin ehkä jotakin joskus kommentoisi, mutta vuosikymmenien mittaan laajassa kaveripiirisäni se on ollut todella harvinaista, harva yksittäistapaus ja esille nostetut asiat ovat olleet hyvin rajallisia, ei parisuhteen ruotimista ja alasti riisumista.

8

246

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En kyllä tunne yhtään naista joka noin tekisi. Joko sulla on pervoja ystäviä tai kuvittelet ja satuilet kuinka naiset toimii keskenään. Toki olin joku aika sitten juhlissa jossa eroneet naiset aika suoraan ruoti tinder treffejään. Mutta ihan parisuhteessa olevien kesken en kyseisiä keskusteluja kuullut.

      • Anonyymi

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        😍 ­­N­y­­­m­­­f­o­m­a­­a­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17946597w

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Näin teki myös armas ex, lasten suusta sitten myöhemmin kuulin. On varmasti hienoa olla niin virheetön ihminen ettei myötäsurijoiden kerhon jäsenmäärän kasvattaminen, LOJAALIn puolison värittäminen, väärien mielikuvien luominen, jopa suoranainen valehtelu mitenkään satuttanut asianomaisen henkilön itsetuntoa mitenkään. Eikä minun tarvitse vieläkään itsetuntoani kohottaa myrkyttämällä yleistä mielipidettä Exää vastaan. Näin meillä, kyynpuremaan ei välttämättä kuole...:D

    • Naiset puhuu, miehet puhuu, kaikki ihmiset puhuu. Jos haluat pitää jonkin asian salaisuutena, älä missään nimessä ikinä paljasta sitä kenellekään, koska sen jälkeen et enää hallitse asian salassapitoa jolloin olet ihan itse aiheuttanut ongelmasi.

      Tuo on totuus joka on tunnettu iät ja ajat, antiikin Kreikassa se on tunnetun historian perusteella ensimmäisen kerran puettu sanoiksi ja jalostettu myös opiksi. Joten... Sen ei pitäisi olla sinulle mikään uusi juttu, yllätys.

    • Anonyymi

      Kyllä kertomaasi tapahtuu. Ihan yleisesti osasta naisia tullut täysiä porsaita feminismin myötä. Ei ole sivellisyyttä, ei käytöstajoa, ei luottamista, ei mitään. Siis ympäripyöreästi voi toki todella hyville ja LUOTETTAVILLE jotain suht yleistä paljastaakkin, mutta että kaikki mahdollinen kaikkine yksityiskohtineen niin ei hyvä, ei-aikuismaista, ei oikein eikä reilua sitä kumppania kohtaan. Miettikää vähän.

    • Anonyymi

      Oman kokemukseni mukaan miehet tekevät tuota ihan samaa.

    • Anonyymi

      Wanhat naiset eivät (tyypillisesti) juoruile. Tytöt (tyypillisesti) juoruavat, (tyypillisesti) brutaalin yksityiskohtaisesti. Se on (tyypillisesti) hyvä, ja (tyypillisesti) ilon aihe tai aiheuttaja.

    • Anonyymi

      Tuota tekee naiset jotka haluavat tehdä ystävänsä tai kaverinsa mustasukkaiseksi silläkin on usei seuraukset jonka hinnan kyseisen kaltainen nainen joutuu itsekantamaan joskus kannattais kuunella mihin ystävälleen kavereilleen antaa luvan näiden lupaa kysyessä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      434
      4724
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1682
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      91
      1411
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      52
      1333
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      20
      1256
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      50
      1151
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1065
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      970
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      54
      847
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      839
    Aihe