Tämä palsta on täynnä täysin...

Anonyymi-ap

...perättömiä viestejä, jotka alkavat esim. "miksi työttömät eivät..." Täysin perusteettomia huutoja puskista, ilman mitään perusteluita!

No, antaa vajaaälyisten huudella - ongelma vain se, että jotkut näitä aivopieruja uskovat.

Tutkimus on soittanut, että suomalaisten älykkyysosamäärä on jyrkässä laskussa, älykkäät yliopistossa opiskelleet eivät hanki lapsia, lapsia saavat vain amaattikorkeakouluissa ja muualla apukouluissa ja tarkkailuluokilla opiskelleet. Seuraus: Suomi tyhmistyy.

Älykkyyden lasku näkyy tällä palstalla erittäin selvästi.

17

305

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyvä Luoma ! Jos kerran yliopistokoulutettu on ylivertainen muihin nähden ( rasisti !) niin miksi sinä paistattelet joutilaana päivää ? Oisko noin että koppavuutesi vie sinut tuhoon ...

      • Anonyymi

        ,
        Menkää Kommunistit Töihin


        .


    • Anonyymi

      Hyvin harvoin on asiallista keskustelua ja nämä ala-arvoset, saman jankkaamiset kyllä vähentää porukkaa kävijöissä. Asiattomia kommentteja kyllä poistetaan, mutta taitaa palstan "seriffi" nauttia näistä mollauksista, vaikkei niitä kohta lue kukaan. Harmi.

    • Anonyymi

      Minusta on hyvä, että näkee mitä osa ihmisistä ajattelee. Tietääpä varoa ja pitää oikeuksista huolta.

    • Anonyymi

      Kukaan huutele puskasta! Mitä harhoja aloittajalla on?

    • Anonyymi

      amatikolu on sama kuin amatikorkokolu, yhtä typerä sakki molemista tuloo.

    • Anonyymi

      Jos ei pääse töihin niin ei ole älykäs. Fiksut saa töitä ja tyhmät ei saa töitä. Se on elämässä vaan niin.

      • Anonyymi

        "Jos ei pääse töihin niin ei ole älykäs. Fiksut saa töitä ja tyhmät ei saa töitä. Se on elämässä vaan niin"

        Entäs jo on ollut töissä eikä saa enää uutta työtä. Nuorena olin siis fiksu, mutta nyt vanhempa olenkin sitten yhtäkkiä tyhmä?

        Töissä ollessani kyllä huomasin, että on sinne palkattu ihan tyhmääkin väkeä. Saattoivat olla kyllä ihan hyviä ns käytännön töissä, mutta koulutodistus oli heillä varmaan täynnä nelosia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Jos ei pääse töihin niin ei ole älykäs. Fiksut saa töitä ja tyhmät ei saa töitä. Se on elämässä vaan niin"

        Entäs jo on ollut töissä eikä saa enää uutta työtä. Nuorena olin siis fiksu, mutta nyt vanhempa olenkin sitten yhtäkkiä tyhmä?

        Töissä ollessani kyllä huomasin, että on sinne palkattu ihan tyhmääkin väkeä. Saattoivat olla kyllä ihan hyviä ns käytännön töissä, mutta koulutodistus oli heillä varmaan täynnä nelosia.

        Nin eli nuorena kunto on hyvä = fiksu. Vanhempana kunto huonompi= tyhmä.


      • Anonyymi

        Tässä taas esimerkki puskista huutelijasta joka ei tajua mitään.


    • Anonyymi

      Fiksut menee TE-toimistoon virkailijaksi niin voi nostaa suurta palkkaa ja ei tarvitse tehdä töitä.

      • Anonyymi

        Tai kuntouttavan työtoiminnan ohjaajaksi tai ohjaajien esimieheksi. Tai vaikka tämän vastaavan ohjaajan esimieheksi joka tulee sinne välillä puku päällä vain katsomaan miten kaikki sujuu ja harvakseltaan hastattelee uusia työntekijöitä. Palkka ainakin 5000€/kk ellei enempi. Kyllä esimies tasolla pääsee helpolla ja palkka on suuri.


      • Anonyymi

        Niinkö? Tässä tapauksessa sinä et ainakaan ole niitä penaalin terävimpiä kyniä Päivän te - epistola suoli24 forumille tumpelolta surkimukselta 🤣


    • Anonyymi

      tilu-lilu- lii..... tilu-lilu--lii.
      --Pötkhösellä. Arvo puhelimessa. Kuka se siellä?
      --Päivää. Se on TE-toimistolta Isabella Pöpperdahl kun soittelee.
      --no päivee vuan sinnekin päin.
      --Tämä teidän työttömyytenne on jo jatkunut aika kauan. Siitä
      lähin soittelemaan.
      --No, onhan tässä jo reilut 3 vuotta oltu ilman työtä. Mittään työltä haiskahtavaakaan en ou löytännä vaikka kuinka oon etiskellyt kissojen ja koirien kanssa.
      --Aivan. Aivan. Voitaisiin varmaan tavata naamatusten täällä TE-toimistolla.
      --Voi, voi. mielellänihän minä kyllä toimistolle tulisin. mutta kun ei ole itellä autoa ja julkiset kulkee huonosti ja kulkeminenkin maksaa. Eikä ole sitä rahhookaan tulemiseen.
      --Ei haittaa. Me voitaisiin tulla käymään Teidän luonanne ihan viran puolesta päivittämässä tilanteenne.
      --Voi, voi. Mutta kun minä asun täällä kaukana pitkospuiden ja korkeiden lumikinosten takana. Ei teitin kannata tänne tulla. Se on niin hankalaa. Ei ole helppo tulla, Lattiakin pitäisi imuroida. Kalenterikin on täynnä menoja.
      --Mutta ettekös Te Pötkhönen asukin ihan tässä lähellä 3 km päässä Pikku Huopalahdessa. Se on varttitunti kun sinne hurauttelemme TE-toimiston
      sähköpotkulaudalla. Nythän on ihan aurinkoinen Heinäkuun aamupäiväkin.

    • Anonyymi

      "Tämä palsta on täynnä täysin.....perättömiä viestejä, ilman mitään perusteluita!"

      -No alahan itse perustelemaan viestiäsi!
      Onko 100% kaikesta täysin perättömiä viestejä mielestäsi ja miten olet asian saanut "tietää" niiden perättömyydestä, voisitko jotenki avautua asiasta niin se helpottaa oloa ja vilkasta mielikuvitusta?

    • Anonyymi

      Niinpä. Miksi työttömät eivät vaan mene töihin.

      Eli siis kävelen mihin tahansa friman ovesta sisään ja ko friman tomitusjohtaja tuo sitten ilomielin työsopimuksen naaman eteeni allekirjoitettavaksi?

      Entäs jos niitä menijöitä onkin 264 700 niin mahtuuko ne kaikki meneijät sinne.

      Työttömien määrä 264 700. pääsee pahasti mene töihin kommentoijalta unohtumaan.

    • Anonyymi

      Ite oon töissä senverran ollut ja oon kyllä ihmetellyt ketä koulussa luokalle jääneitä sinne on palkattu vakituiseen työshuteiseen. No kai he sitten osasivat hyvin ns käytännön hommat.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      88
      1184
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1016
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      50
      701
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      700
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      685
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      674
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      660
    8. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      614
    9. Viime yönä mietin paikkoja luonnossa, missä olen kulkenut

      kävellyt ja ikävöinyt, ja ollut niin yksin. Monet kerrat. Ne palauttavat mieleeni sinut ja sen, kuinka kipeää on se kaip
      Ikävä
      57
      602
    10. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      35
      585
    Aihe