Kävin thaihierojalla. Oli vanhempi nainen, eli ikäluokaa 50-60. Hierontaa en ottanut (koska eivät oikeasti hiero paikkoja), vaan pyysin vain aktia. Alta kymmenen minuuttia kulunut ja eukko laukesi. Tämän jälkeen halusi viimeistellä minut käsin, jossa epäonnistui ja sanoi, että aika on loppu. Eli aikaa hän oli minulle varannut noin 15 minuuttia. En tullut ja lähdin käsipuuhiin muualle.
En voi suositella thai-naisia. Tämä ei ollut ensimmäinen kerta, enkä kertaakaan ole saanut yhtään parempaa palvelua. Olen itse aina puhdas ja hyvin asiallinen.
Thaihieroja
Anonyymi-ap
3
2208
Vastaukset
- Anonyymi
Jos keräät säästöön vähän enemmän rahaa ensi kerraksi, että riittää pidempään aikaan?
- Anonyymi
Tämähän on kokolailla aiheena taboo. Varmasti monet ihmiset arvostaisivat, jos kertoisit, mitä kaikkea siellä 'thai-hieronnassa' sitten oikein tapahtui.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818367
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264538- 504108
- 543542
- 513116
- 502870
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262566- 352218
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382033- 292026