TE pellen tapaamisen voisi järjestää siten että TE pellet tapaisivat toisiaan. He voisivat tapaamisissaan kysellä toisiltaan: "Milloin aiot hakea oikean työpaikan ja lopettaa verovaroilla loisimisen valetyöpaikassasi?"
Näin saataisiin tehokkuutta muidenkin työttömien kuin TE pellejen työllistymiseen, kun oikeita töitä hakevien aika ei menisi hukkaan TE pellejen kanssa lässyttämiseen.
TE pellejen tapaamiseen tultava tehokkuutta
7
307
Vastaukset
- Anonyymi
Työttömille tapaamisista ei tosiaankaan ole mitään hyötyä. Samat asiat puhutaan ja virkailija ei ymmärrä mitään ammateista eikä työmarkkinoiden tilanteesta. Järjetön ja kallis näytelmä. Näin poliitikot voivat myös esittää tehneensä jotain hyödyllistä.
- Anonyymi
Tapaamiset voisi järjestää lähiökuppiloissa, missä he muutenkin oleskelevat.
- Anonyymi
Huomenna ei ole kenelläkään tapaamisia. TE keskuksien henkilökunnan alkoholiongelmien vuoksi maanantaisin ei ole mahdollisuutta tavata.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomenna ei ole kenelläkään tapaamisia. TE keskuksien henkilökunnan alkoholiongelmien vuoksi maanantaisin ei ole mahdollisuutta tavata.
Aivan sama onko ye pelle paikalla vai ei. Ei ne mitään ymmärrä, eivätkä tiedä mistään mitään.
- Anonyymi
Nimenomaan, Nimenomaan. Työttömien olisi syytä tulla paljon paremmin valmistautuneenna ja kotiläksyt tehtyinä tapaamisiin. Liian usein käy niin että kaikki täytyy aloittaa uudestansa työttömän kanssa vallankin alkeista asti. Työtön putkahtaa paikalle H.Moilasena ja täysin ummikkona kaikesta. Rakennapa siitä polkua työllistymiselle kun työtön ei ota omaa työllistymisasiaansa tosissansa. Tekosyy tekosyyn perään luetellaan ettei tarvitse töihin tai koulutukseen hakeutua.
- Anonyymi
Työtä välttelevien pitäisi tavata TE - ohjaajansa useammin, 3 kertaa viikossa olisi hyvä tahti. Tapaamisten välipäivinä tietysti hakijan tietenkin raportoida TE- toimistoon tekemisistään.
- Anonyymi
TE toimistojen duunarit ovat itse kuntoutuksen tarpeessa. Heillä ei ole mitään käsitystä työelämästä. Loisivat vain vuodesta toiseen verovaroilla.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984