Mistä löytää kiva mies pidempään sivusuhteeseen

Anonyymi-ap

Olen reilu 40-vuotias nainen, jonka pitkä ”parisuhde” on ollut jo useamman vuoden kämppistasolla. Miehelle tämä on ok, mutta itse kaipaan kipeästi muutakin eikä ero tietyistä syistä ole nyt mahdollista.
Mistä ihmeestä voisin löytää mukavan, täysjärkisen, urheilullisen, itsestään huoltapitävän miehen, joka olisi kiinnostunut pidemmästä sivusuhteesta, johon kuuluisi seksin lisäksi muutakin yhdessäoloa? Itse en niin välitä yhdenyön jutuista.
Deittisovelluksiin en halua laittaa kuvia, ettei vahingossakaan osu väärien ihmisten silmiin.

16

2495

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Oletko mukava, täysjärkinen, urheilullinen, itsestään huoltapitävä nainen, joka on oikeasti kiinnostunut pidemmästä sivusuhteesta?

• Anonyymi

Olen ja siksi niitä ominaisuuksia arvostan myös miehessä.

• Anonyymi

Muutoin vois jopa vaikka harkitakkin mu en oikei vastaa mittää noista kuvauksistasi ja siksi toisekseen tuskin satuttas asuu edes riittävän lähekläin erräkö tuossa olisi mitään järkeä mu ajatuksena tähän väliin ihan houkutteleva ny kun poikamies aikaa viettää muutenkin

• Anonyymi

Omanlaisensa saavutus kai tuokin, jos mikään ominaisuuksista ei osu 😆

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Omanlaisensa saavutus kai tuokin, jos mikään ominaisuuksista ei osu 😆

Eiks vai

• Anonyymi

Samanlainen tilanne minulla. Kuvauksesi sopii minuun, kun hiukan nipistää. Elikkä lyhyesti, tässähän minä olen. Ota ja omista, siellä sivussa.

• Anonyymi

Osuuko sijainniksi Uusimaa ja iäksi jotain 35-49 välillä? Jos osuu, niin missä jatketaan keskustelua?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Osuuko sijainniksi Uusimaa ja iäksi jotain 35-49 välillä? Jos osuu, niin missä jatketaan keskustelua?

Ikä osu haarukkaan mu uudellemaalle ainakin helsinkiin täältä on noi sataviiskyt kilsaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ikä osu haarukkaan mu uudellemaalle ainakin helsinkiin täältä on noi sataviiskyt kilsaa

Välimatka voi olla turhan haastava? Mitä mieltä olet?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei minulla osu kumpikaan, joten taitaa keskustelu jäädä. Etkä varmaankaan ota ja omista. Tsemppiä sulle jatkoon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Välimatka voi olla turhan haastava? Mitä mieltä olet?

Eipä toi ois ollu haaste edes jos oma tilanne olis toinen eipä ollu edes noin viisi sataa kilsaa matka eikä mikään mu turha loppujen lopuksi ni ei sillai hotsita etes minkäänlaiset pitkän välimatkan jutut

• Anonyymi

Mä voisin ollakin kiinnostunut. Kaikki muut kriteerit täytän, mutta täytin juuri 50🙂 Itse en halua tällä hetkellä mitään vakavaa suhdetta niin tääläinen järjestely voi toimia loistavasti. Ja asun uudellamaalla.

• Moi vieläkös etsit suhdetta? Tmies35v

• Anonyymi

Laita mulle kik Hoikkasportti ehkä saadaan jotain aikaiseksi ;)

• Anonyymi

Hyvin pien todennäköisyys löytää muita kuin seksistä kiinnostuneita tuossa tilanteessa

• Anonyymi

Tinder Mikael 55

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä

Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam
      Maailman menoa
      191
      12902
    2. Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa

Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu
      Maailman menoa
      51
      6666
    3. Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa

10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö
      Maailman menoa
      150
      6302
    4. K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä

vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon
      Maailman menoa
      86
      4649
    5. Näin tyhmä vasemmistolainen on: "S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä

kun siellä ei ole hihhuleita eikä persuja." Vain tyhmä eli heikkoälyinen vasemmistolainen voi tehdä noin lapsellisia ju
      Maailman menoa
      67
      4592
    6. Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen

Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos
      Maailman menoa
      62
      4149
    7. Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin

Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko
      Maailman menoa
      75
      4092
    8. Kela maksoi etuuksia 17,3 mrd. eur, yritykset sai 10,6 mrd.

Tuohon päälle vietiin vielä palkansaajilta työeläkeloisille 27,5 miljardia euroa. Etenkin Suomen Sosialistiset Yrittäjä
      Maailman menoa
      21
      3951
    9. Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt

viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta
      Maailman menoa
      98
      3852
    10. Mitä meidän välillä

Tapahtuu lopulta?
      Ikävä
      91
      3607
    Aihe