Kuinka moni on nussinut muijaansa,sillee et vaikka se on käynyt suhteita muiden kanssa ja kokeillut sitä ja tätä.Niin silti haluu panna minun kanssa parisuhteessa.ollaan painettu jo monta vuotta mutta nykyään vasta parisuhteessa.!Ihanaa on aina ollut ja tulee olemaankin.! Minä tiedän parhaiten mistä se tykkää.! Onko millaisia kokemuksia.?
Paras 111111
11
4232
Vastaukset
- Anonyymi
Mulla ja tyttöystävälläni on vapaa suhde, toimii hyvin ja kiihottaa vain kun tiedän hänen saavan munaa muiltakin.
- Anonyymi
Hölömölä höh sulla ole kuin se kuiva äitis
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17948592r
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Sehän piristää kummasti kun tietää että kaksi edellistä kyydin antajaa on ollut pari jätkää eri viikonloppuina.!Pitää itsekkin panna parastaan.Tai sitten panee joku muu jatkossakin..
- Anonyymi
Toki se kiihottaa miestä, kun tietää että leskivaimo on saanut useampaa miestä.
Ei sen huonommaksi halua jäädä, enkä ole onneksi jäänyt. Seksin kesto riippuu tilanteesta 10- 30 minuuttia alkulämmittelyineen - Anonyymi
Se kyllä kiihottaa,miten toiset naivat missä asennoissa kuinka kauan ?
- Anonyymi
Hönön ulosanti
- Anonyymi
Minä panen eukkoa takaapäin kun sillä on niin helvetin muodokas perse.
- Anonyymi
On eukko jäänyt kiinni neljä kertaa mut hyväse on et nauttii
- Anonyymi
Nuorta varattua muijaa kun sais taas nussia.🤤
M42 Satakunta - Anonyymi
Pettäminen on parasta viihdettä. Avoimet suhteet ovat tylsille. Uskolliset parisuhteet kuolleille.
Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1832254
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1722000Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I441943- 1281650
Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia641529Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1921482Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen771221Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P321094Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni771073- 711063