Auringon valoko? Pääsy ulkoilmaan, vapauteen?
Led valo, elämmehän kone- ja tietokone yhteiskunnassa. Automaatio ja tekoäly jyllää.
Oletko edes ollut pimeässä tunnelissa, kysyisi filosofi?
Haluatko valoon, kysyisi teologi.
Loistatko itse niin paljon valoa, ettei sinun tarvitse mennä ulos vapauteen. Kysyisi new agelainen.
Vapaus tehdä ihan mitä itse haluaa ja mikä tuo itselle nautintoa. Se on minun mielestä valoa.
Valo tunneli päässä, mikä se on?
11
232
Vastaukset
- Anonyymi
Tuu ny pois sieltä tunnelista. Oot ollu jo ihan tarpeeks siellä näköjään. Ulos! Tai tullaan hakemaan! Tai sitten et oo vielä ees heränny ja unissas kirjottelet. Avaa verhoa ees vähän, ni huomaat, että se on aurinko. 🙄 Kaikenlaista sitä onkin 😳
- Anonyymi
Loimotteleehan tuo taivaan valopilkku, mut annas ny kattoo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Loimotteleehan tuo taivaan valopilkku, mut annas ny kattoo.
😳😳😂😂😂😂
- Anonyymi
Valo tunnelin päässä on varoitus, se on nimittäin junan valo, juna tulossa vastaan ja olet jäämässä alle, juokse siis karkuun ja lujaa sitä valoa.
- Anonyymi
Eikä ku kiinni vuan ja kyytiin!! Palstaohjeistuksia!!
- Anonyymi
Sinnittele, pidä kii elämästä.
- Anonyymi
Eiköhän se ole elämän tarkoituksen tajuaminen. Epäitaekkyys ja kaikesta hötöstä irtisanoutuminen. Oman sisäisen rauhan löytäminen,mihin ei tarvita mitään tämän maailman määrittelemiä mukamas faktoja. Ei tindereitä eikä kauneusleikkauksia tai rahaa ja rikkauksia. Ei ole viettien eikä virran vietävissä. Ei elä nuoruudesta ja ja sen epätoivoisesta tavoittelemisesta. Ei lottoa,unelmoiden niin,muka siten onnelliseksi tulevansa tai etsi epätoivoisesti parisuhdetta,joka on parhaassakin tapauksessa tukahduttava helvetti. Tai seksiä,omia eläimellisiä himoja tyydyttääkseen.Etsii jotain paljon parempaa. Hokaa. Nousee korkeammalle levelille. Kyllä. Elämällä on tarkoitus.💩
- Anonyymi
Lisään vielä. Ei etsi omaa hyvää,vaan tahtoo muiden parasta. Itsekkyys ei ole elämän tarkoitus.se on elämän tuho.💩
- Anonyymi
* Vastaantulevan junan etulyhty
* Liekinheitin
* Murtovarkaiden taskulamppu
* Räjähdyksen tulipallo - Anonyymi
"Valoa tunnelin päässä" -sanonta tarkoittaa wikisanakirjan mukaan edessä olevaa onnistumisen mahdollisuutta. Edessä olevaan onnistumisen mahdollisuuteen liityvät vahvasti sanat usko ja toivo. Toiveikkuus on uskoa omiin mahdollisuukiinsa. Toivo on yksi kymmenestä suurimmasta tunteesta.
- Anonyymi
Se valo on Exit-portti tästä Matrixista. Toivottavasti tuolla jossain on utopistinen maailma tähän kollektiiviseen Matrixiimme nähden. On totuuden kieltämistä jos joku väittää nykyisen Matriximme olevan muuta kuin dystopia. On silti muistettava dualismi eli ihmissysteemien (dystopia) lisäksi on olemassa luonto ja juuri luonnonläheisyys käsittää kauniita sekä onnea tuottavia asioita. - 😎.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1908637
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264808- 504268
- 623837
- 513236
- 503020
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262696- 432501
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.452419Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382233