50+ miehet nettideittisivustolla

Anonyymi-ap

Oikein maksoin kk-maksun viestitelläkseni jos löytyy joku kiinnostava. Viime profiilini oli näkyvissä puolitoista vuotta sitten, otin pois, nyt menin uudestaan. Oli yllätys mutta samalla ei ollut yllätys että siellä on hyvin paljon samojen ihmisten profiileja kuin aikaisemminkin. Miksi he ovat siellä koko ajan? Voisi luulla, että jos joku tosissaan hakee kumppania netistä, niin sellainen löytyy puolessa vuodessa. Okei, jos lukee "Tahdon tavata ihmisiä", sitten ymmärrettävää nuo kestoprofiilit, ja huom. raakkaan ne heti kättelyssä pois, ja keskityn etsimään "Haluan oikean suhteen"- profiileja. Keneltä tulee tykkäyksiä, jopa viestiä joskus ovat statuksella "Asumuserossa". Nämäkin jätän huomiotta tunnetuista syistä. Tupakoitsijat ja "tupakoin sosiaalisissa tilanteissa" (lol) jäävät huomiotta , samoin koulutustasoltaan "Peruskoulu"-profiilit. Sliipatut amerikkalaiset kenraalit erottaa kyllä, jos ei kuvasta niin tekstistä, jos sellainen sattuu olemaan. Huonoa suomea ja englantia molemmissa, jos ei kieleltään, niin tyyliltään ("Hei kaunokainen!")
Pitää ymmärtää ja olen ymmärtänyt, että jos on tiukat kriteerit, ei löydä ketään, Tarvitsisin vain sen yhden.

21

510

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Samanlaiset kokemukset myös minulla ja hyvin samoilla kriteereillä olen hakenut seuraa, lisäksi. Paljon/ usein alkoholia käyttävät llen rajannut ulos.
      Jos itsellä on terveet elämäntavat, huolehtii kunnostaan ja ei ole entisten sihteiden luurangot kummittelemassa - niin ei mielestäni ole liikaa vaadittu samaa kumppanilta.
      Myös viestit 10-17 vuotta itseäni vanhemmilta blokkaan, koska tässä iässä aika kallein valuutta . Kun itse olet tulevassa 60v olisi kumppani jo 77v.
      Ehkä se on niin, että useimmat miehet eivät osaa olla yksin, eivätkä lähde huonostakaan suhteesta jos ei ole uusi jo löydettynä. Siksi heitä ei deittipalstoilta löydä.

    • Anonyymi

      Niinpä, kriteereitä kriteereiden perään ja johtolankana pari kaksiulotteista kuvaa ilman liikettä, ilmettä ja elävyyttä. Sitten yhtälöön lisätään vielä mahdollisesti suht. mielikuvitukseton etsijä tai sellainen joka kehittelee yhden ilmeen perusteella kattavan luonneanalyysin kohteesta :D. Jätetään kuvaus tekstimuodossa tyystin tekemättä tai esitetään vain poissulkevia näkemyksiä joka aiheesta uskoen että kyllä se oikea minut huomaa kuitenkin, olenhan top notch kuitenkin. Sitten ei vielä ymmärretä sitä ettei palvelua ole kehitetty luomaan ihannekumppania juuri sinulle ja juuri sinun tarpeisiisi, "hö on se nyt kumma ettei tämäkään sovellus toimi "

      • Anonyymi

        Hyviä pointteja valtaosin. Sovellukset on kehitetty tekemään isoa bisnestä ihmisten perustarpeilla. Sehän toimii ja hyväksyn asian maksaessani siitä jotakin. Mutta jos maksat, haluaisit "ostaa" sellaisen, jonka oikeasti haluat". Näissä ympyröissä ostajilla on täysi palautusoikeus pitkien aikojenkin kuluttua ja "myyjän" on tyydyttävä kohtaloonsa. Koska ostaja on löytänyt uudemman kohteen ja haluaa nyt sen. Myyjätkin voivat olla ihan ilman moraalia tai kyseenalaisilla agendoilla liikkeellä.


    • Anonyymi

      Ihan sama mitä kriteerejä wanha 50+nainen laittaa tai on laittamatta. Miehet eivät noteeraa wanhoja naisia, se on samoin niin netissä/sovelluksissa kuin todellisessa elämässäkin.

      • Anonyymi

        Niinhän se on. Mummeleiden arvo ei ole korkealla.
        Ja sitten nää mummelit ylpeilee nuoremmille miehille ja ovat "vaikeasti tavoiteltavia"😀

        Ei ihme että sitä miesihannetta ei löydy.
        Ja samoin, ikää karttuu kun deittailuvuosia kertyy.
        Tilanne vaan tulee hankalammaksi mummeleille.


      • Anonyymi

        Löysin aikoinaan 32 v yksinhuoltajana samanikäisen miehen nettideittipalstalta, mutta jälkiviisaana voi todeta että valintani oli väärä. Silloin olisi ollut tyrkyllä monia muitakin vaihtoehtoja, mutta mies sai koulutuksellaan , ulkonäöllään ja huumorillaan valtoihinsa. Todellisuudessa hän osoittautui kypsymättömäksi, salailevaksi, määrätiedottomaksi, äitisuhdeonelmaiseksi, päihderiippuvaiseksi, vedättäjäksi. Hyvä että 10 v jälkeen lähti lätkimään omasta halustaan. Olisin kyllä pysynyt hänen kanssaan, koska onnetonkin ns rakkaus joskus kestää kaiken, varsinkin kun on alussa ollut se huuman tunne ja rakastuminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän se on. Mummeleiden arvo ei ole korkealla.
        Ja sitten nää mummelit ylpeilee nuoremmille miehille ja ovat "vaikeasti tavoiteltavia"😀

        Ei ihme että sitä miesihannetta ei löydy.
        Ja samoin, ikää karttuu kun deittailuvuosia kertyy.
        Tilanne vaan tulee hankalammaksi mummeleille.

        "Mummeleiden arvo ei ole korkealla." Kommentti viittaa ulkonäön rapistumiseen, ehkäpä myös liukuominaisuuksiin. Havaintoni mukaan kuitenkin jotkut 4-kymppiset naiset näyttävät jo mummeleilta. Ylipaino on yksi tähän vaikuttava asia. Jos siihen mennään, niin jotkut lihavat 3-kymppiset voivat näyttää jo mummeleilta. Sama koskee miehiä. 50+ ukot eivät enää näytä freeseiltä hekään joitain pientä prosenttiosaa lukuunottamatta. Eivät yritä edes näyttää hyviltä kuvissa kuten naiset sillä tavoin kikkailevat.
        En ymmärrä tuota kommenttia että mummelit ylpeilis nuoremmille miehille että ovat vaikeasti tavoiteltavia. Mitä ylpeilemistä siinä on? Tuosta vain lyö läpi ajatus, että mummelit eivät ole ryhtyneet mihinkään ignoorattujen miesten kanssa, vaikka miehet ehkä luulevat että nuorempi ori on vastustamattomampi kuin samanikäinen tai vanhempi.
        Kyllä miesihanne löytyy, Hän ei vain konkretisoidu oikeassa elämässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Löysin aikoinaan 32 v yksinhuoltajana samanikäisen miehen nettideittipalstalta, mutta jälkiviisaana voi todeta että valintani oli väärä. Silloin olisi ollut tyrkyllä monia muitakin vaihtoehtoja, mutta mies sai koulutuksellaan , ulkonäöllään ja huumorillaan valtoihinsa. Todellisuudessa hän osoittautui kypsymättömäksi, salailevaksi, määrätiedottomaksi, äitisuhdeonelmaiseksi, päihderiippuvaiseksi, vedättäjäksi. Hyvä että 10 v jälkeen lähti lätkimään omasta halustaan. Olisin kyllä pysynyt hänen kanssaan, koska onnetonkin ns rakkaus joskus kestää kaiken, varsinkin kun on alussa ollut se huuman tunne ja rakastuminen.

        Tätä onnettomissa suhteissa pysymistä olen ihmetellyt.
        Viisikymppisenä lyödään hynttyyt yhteen vaikeaa alkoholisimia sairastavan henkilön kanssa. - Ehkä ajatuksena raukkaudella parantaminen.
        Pettymystä pettymyksen perään, häpeää suvun kesken, valheita, selittelyä - mutta kun niin kovasti rakastaa ei voi lähteäkään suhteesta. Mielestäni rakkaus hieman muuta - olisiko kyse riippuvuudesta, vaikeudesta olla yksin. Enää en kuuntele yhtään itkua ja valitusta, kuinka taas tuli pettymys, jokainen tekee omat valintansa.
        Vielä vaikeampi minun on ymmärtää, jos on pieniä lapsia ja heidän pitää kasvaa kieroutuneen/sairaan aikuisen kanssa, joka ei ole heidän oma vanhempansa. Silloin menee oma itsekkyys, omat halut lasten edun edelle.


      • Anonyymi

        Miten niin miehet eivät noteeraa vanhoja naisia? Minulla on ihan erilainen kokemus. Kun aloitin Tinderin, arvelin ettei tämä ikäinen (olin 61) nainen kiinnosta ketään. Olin ihan väärässä. Hämmästyin sitä miten paljon löysin vakavaa suhdetta etsiviä fiksuja ikäisiäni miehiä. Lopetin Tinder-tilini vuosi sitten kun löysin sieltä miesystäväni. Olemme edelleen yhdessä. Olen 65v. Miesystävä on samanikäinen. Kävin sitä ennen monilla treffeillä ja tapasin paljon kivoja ikäisiäni miehiä. Monen kanssa syntyi kyllä jutunjuurta eikä miehissä mitään vikaa, mutta tarvittava kipinä puuttui. Kunnes löytyi se yksi jonka kanssa kolahti.


    • Anonyymi

      Itse ihmettelen että väellä on kiire parisuhteisiin, luulisi että vapaus olisi se mistä pidetään kiinni loppuun asti
      Ainakin minä pidän en alistu mihinkkää seurustelu tai parisuhde soppaan.
      Terveisin 49 vuotias mies.

      • Anonyymi

        Niin munkiksi ja nunnaksi ryhtyminen kyllä auttaisi asiaan.
        Ja onhan se niinkin ettei tuossa keki-iässä paljoa kiinnosta toisen osapuolen lapset lapsenlapsineen.


      • Anonyymi

        Elämänsä voi tietenkin täyttää muilla asioilla, kuka meistä on toista neuvomaan miten olisi parempi. Jos ei "alistu mihinkään seurustelusoppaan" niin sitten ei. Ajatuksestasi heijastuu jonkinlainen luovuttamisen maku jos "oikea" ei ole sattunut tulemaan vastaan tai on ollut huonoja kokemuksia parisuhtee/i/sta. ajattelisin niin, että olisi vanhempana ja eläkkeellä ollessa joku kaveri kenen kanssa köllötellä ja möllötellä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elämänsä voi tietenkin täyttää muilla asioilla, kuka meistä on toista neuvomaan miten olisi parempi. Jos ei "alistu mihinkään seurustelusoppaan" niin sitten ei. Ajatuksestasi heijastuu jonkinlainen luovuttamisen maku jos "oikea" ei ole sattunut tulemaan vastaan tai on ollut huonoja kokemuksia parisuhtee/i/sta. ajattelisin niin, että olisi vanhempana ja eläkkeellä ollessa joku kaveri kenen kanssa köllötellä ja möllötellä

        Mahtava idea. Wanhuksille pitää luoda kaverinhakupalvelu. Se palvelee juuri sitä tarvetta mitä täälläkin etsitään, kaipuun kohteena on pelkkä kaveri. Seuranhaku- ja treffipalvelut vakiintuneesti tarkoittaa seksuaalisen kumppanin etsimistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mahtava idea. Wanhuksille pitää luoda kaverinhakupalvelu. Se palvelee juuri sitä tarvetta mitä täälläkin etsitään, kaipuun kohteena on pelkkä kaveri. Seuranhaku- ja treffipalvelut vakiintuneesti tarkoittaa seksuaalisen kumppanin etsimistä.

        Jos et tiennyt, niin aika tekee tehtävänsä ja sinustakin tulee Wanhus.
        Että mietipäs sitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos et tiennyt, niin aika tekee tehtävänsä ja sinustakin tulee Wanhus.
        Että mietipäs sitä.

        Kaverinhakupalvelu olisi tietenkin sellainen että kaikki jotka haluavat löytää vain-kaverin saisivat siellä asioida, en sulje itseäni pois. Mutta tällä hetkellä kelpuutan vain 22-tytön (ikä ja BMI alle 22).

        -​M​6​6


    • Anonyymi

      Kaverin tahtois jokainen, kuitenkin vain rusinat pullasta ja sen kaverin on alistuttava kynnys matoksi. hmmm, ketä kiinnostaa `? ei ketään.

      • Anonyymi

        Malliin "mulla on tyttöjen kanssa aika paljon tapaamisia mut katotaan kalenterista milloin voitais ehkä nähdä"


    • Anonyymi

      Itse olen viisikymppinen nainen, pidän itsestäni huolta ja liikun. Kyllä mielestäni ihan kiitettävästi saan asiallisia yhteydenottoja ikäisiltäni miehiltä nettideittisivustolta. En viihdy baareissa, joten sieltä seuran löytäminen ei ole vaihtoehto. Netissä voi myös nopeasti sulkea pois sellaiset kandidaatit, jotka eivät ensitapaamisen jälkeen olisivat kuitenkaan päässeet jatkoon. Yhteenmuuttamista en kenenkään kanssa edes haaveile, vapaus on kyllä itselleni sen verran tärkeä, ja ruuhkavuodet olivat ja menivät.

      • Anonyymi

        Olen mies ja ukko mies, on viis eukkoo joiden kaa vehtaan ja yhtäkään heistä en huolis siipakseni.


    • Anonyymi

      "siellä on hyvin paljon samojen ihmisten profiileja kuin aikaisemminkin. Miksi he ovat siellä koko ajan? Voisi luulla, että jos joku tosissaan hakee kumppania netistä, niin sellainen löytyy puolessa vuodessa"

      Voisihan sitä niin luulla. Mutta niin se ei kuitenkaan ole, vaikka sinä kuinka niin luulet. Kyllä se on tuuristakin kiinni. Tiedän miehen joka etsi aktiivisesti puolitoista vuotta. Hän kävi vaikka kuinka.monilla treffeillä ja etsi nimenomaan valituista kumpaania. Yksi ja puoli vuotta siinä silti meni ennen kuin löytyi. Eräs toinen tuttavani löysi nopeammin eli kolmessa kuukaudessa, mutta hänellä kävi tuuri. Minulla aktiivinen etsiminen kesti lähes kolme vuotta. Sitten löysin sieltä sen itselleni sopivan kumppanin. Nettideittailu oli minulle ainoa ja paras tapa. Töistä en löydä ketään koska olen naisvaltaisella alalla, harrastusten parista en myöskään koska teen iltatöitä enkä pääse harrastamaan mitään. Samasta syystä en käy baareissa. Kesälomat vietän mökillä kaukana muista ihmisistä.

      Löysin samanhenkisen ihmisen netistä.

      Kuinkahan moni on tuolla livemaailmassa etsinyt kymmenen vuotta löytämättä ketään? Silti sinä et väitä että livemaailma on ihan väärä paikka tai että livemaailma on pelkkä negatiivien kusettajien paikka. .

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      3170
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      117
      2214
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1624
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1408
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      76
      1112
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      941
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      904
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      900
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      815
    10. Rahtari s salmi

      Onkohan jutussa perää että kylän tyhmin rahtari on palanut ratista
      Suomussalmi
      8
      795
    Aihe