Hei! Olen 51 vuotias nainen, mitä teen kun en saa kotona hellyyttä? Tarvitseeko täällä joku päivä kahvi seuraa?
Päiväkahviseura
10
1486
Vastaukset
- Anonyymi
Kannattaisiko etsiä "kaveri" arkisesta elämästä ja alkaa jutustamaan. Kyllä se seksikin tulee aikanaan etkä joudu pettymään siihen mitä saat netissä kokea! Nettideittailut on typeriä ja edes asiasta puhuminen.
Itse olen likimain sinun kanssa samanikäinen mies ja kokenut pettymyksiä ihan livessäkin. Ei sillä. Olen tavannut livessäkin kivan nettijutun, mutta asia on kuin rubikin kuutio! miljoona ongelmaa, vaikka olisi pari sivua selvänä! Ihmettelen, miten 51v nainen pärjäsi aikana ennenkuin oli nettiä. Itse olen miettinyt mitä 1990-luvun alussa olisi saanut aikaan jos olisi ollut edes oma puhelin ja tekstiviesti!- Anonyymi
Heh hehe😁 ilmoitus palstat oli sitä varten👍
- Anonyymi
Minä antaisin jos olet Pirkanmaan tienoilla. Olen 57/182/95 siisti mies.
- Anonyymi
Kyllä varmaan monikin mu sattuuko niistä kukaan samalle paikkakunnalle kun sinä ni siittä saattaa muodostua jonkin asteinen haaste
Juttele kumppanisi kanssa tai eroa henkilöstä kuka ei täytä tarpeitasi. Problem solved.
Kommunikointi on yksi parisuhteen kulmakivistä.- Anonyymi
Kiitos aloittaja kun annoit hyvät yhteystiedot.
Hei aloittaja, jos asia on vielä ajankohtainen niin ota yhteyttä treffipalstalla. Itsellä samanlainen tilanne.
- Anonyymi
Ei kiitos, en juo kahvia vaan teetä.😁
- Anonyymi
Mistä päin Tamperetta oot?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain607492Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1232916- 1421766
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651649Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1151458Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1671394- 1301134
- 73827
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47802- 51707