olen alle 30-vuotias mutta vasen polveni on täysin "sökönä". joudun käyttämään isoja tukia urheilessani ja polveen sattuu kokoajan.
menen onneksi perjantaina leikkaukseen jossa lääkäri korjaa perustellisesti polveni. ihanaa saada se kuntoon mutta kauuankohan kestää enne kuin jalka on taas normaali. leikkauksen jälkeen kuulemma herään jalka kipsattuna nivusista varpaisiin ja joudun pitään kipsiä 2 kuukautta. onko kellään vastaavia kokemuksia??
polvi leikkaus+kipsi
4
1300
Vastaukset
- kipsifani
Ei ole kokemusta vastaavanlaisesta kipsistä, mutta joskus mullakin on muutaman viikon ollut jalka kipsattuna. Mun mielestä kipsit on jotenkin kiehtovia ja jopa seksikkäitä (varsinkin naisilla). Ajattele positiivisesti siis. Joku saattaa kiinnittää suhun aivan erityistä huomiota kun kuljet suuren kipsisi kanssa =)
- aloittaja
tämähän oli kiva kuulla=)
- kipsifani
aloittaja kirjoitti:
tämähän oli kiva kuulla=)
kiva =)
- myös kipsissä ollut
Harmi, että joudut viettämään kesää jalka paketissa. Tiedän todellakin tunteen. Olin itse viime kesänä jalka 6 viikkoa kipsissä. Itselleni tosin riitti sellanen hieman pienempi malli, mutta ensimmäiset 2 viikkoa oli sellanen oikea kipsi, joka painoa ainakin tonnin ;)
voi olla hieman haasteellista liikkuminen sellasen kokojalka kipsin kanssa, mutta usko pois, kaikkeen tottuu. Ei muuta kun tsemppiä, kyllä se siitä. Jos haluat niin laittele kokemuksia vastaisuudessakin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931682
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2031322- 771283
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!55962Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46911- 47898
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38888Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9844- 46832
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35799