Olen miettinyt toiminnan laillisuutta ja onko ihmiset tietoisia. 
Kultatukku ostaa esimerkiksi kulta ja hopea korut romun hinnalla 
Oston jälkeen he kuitenkin kiillottaa ehjät korut ja myy uudestaan kuluttajille todella isolla katteella 
Miksi kultatukku ei maksa asiakkaalle korun jälleenmyynti arvosta mitään vaikka käyttää sen itse hyväkseen?
Kultatukku kokemuksia
10
6332
Vastaukset
- AnonyymiKunnon kusetusta mutta eihän kenenkään ole pakko myydä noille huijareille mitään. Jos ne maksaa romun hinnan ehjästä korusta niin romuta korusi tiskillä katko ketju pieniksi pätkiksi hinta on samamutta vaikea niiden myydä eteenpäin uutena. 
- AnonyymiKenenkään ei ole pakko myydä kultaesineitään Kultatukulle, ei se väkisin osta. 
 Mutta kun myyt, sovit hinnan, jonka hyväksyt. Sen jälkeen Kultatukku saa tehdä ostamillaan esineillä, mitä haluaa.
 Hyvähän se on, jos käyttökelpoiset kultaesineesi puhdistetaan ja huolletaan ja myydään edelleen käyttöön. Tietysti paremmalla hinnalla kuin niistä on sinulle maksettu, muutenhan toiminta ei kannata.
- Anonyymituntuuko sinusta että olet tullut huijatuksi 
 se on vain elämää
 huomaat vielä usein elämässä
 ettei kaikki mene niikuin suunnittelit
 avaa siis kukkarosi ja jaa se köyhille niin kuin jeesus
 ter
 nasarettiläinen- AnonyymiTaidat olla hurskas Homo Laupias. 

- AnonyymiMtv 3 ohjelmassa huomattiin vilpin tekijäksi kultatukun pitäjä, varastaa romukultana arvokasta jalometallia ihmisiltä. - AnonyymiJoo, katoppa uudelleen se ohjelma, Kultatukku oli ainoa yritys, joka maksoi esineestä sen hinnan mitä lupasi esineestä, ainoa mikä oli ongelma. Eli asiakas tiesi painon mukaan mitä tulee saamaan esineestään, kun myy sen kultatukulle. Kaikki muut kusetti ja rankasti, eivät maksaneet sitä hintaa jonka lupasivat, siis verkon kautta ostettaessa. 

- AnonyymiJumala antaa ja jumala ottaa. Ehkä kultatukun omistajat ovat laupeudessaan syvästi jeesukselle kumartavia. 
- AnonyymiJeesus ohjaa kullitukkua joten olkaa huoleta te synnintekijät. 
- AnonyymiAsia on juuri niin kuin aloituksessa kuvattiin! 
- Iltalehti testasi ja suomen kultareservi voitti 
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti725426
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset665192
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut353784
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1052887
- SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensaSDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral942762
- IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k312712
- Anteeksi TAamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa131971
- En mä tahallani ole näin hankala.Mulla oli kuusi vuotta sitten vähän samanlainen tilanne ja se päättyi huonosti. Ilmeisesti kuvittelin kaiken silloin ta161736
- Harmittaako mies, että yhteys katkesi?Olisitko halunnut, että olisi säilynyt jonkinlainen yhteys vai oliko parempi polttaa sillat takana?2241599
- 1561394