Jesuiitta opettajana

vakinainen kuulia

nyt kun minä menin ihan vahingossa kirkkoon, niin arvatkaapa mitä minä kuulin siellä Jesuiitan julistusta. tunsin sen heti koska tunsin sen alkuperän

12

848

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olit varmaan ulkomailla kun jouduit vahingossa kirkkoon: täällä Suomessa Roomalaiskatolisia kirkkoja on siksi harvassa että tuskin niihin ihan vahingossa menee. - No, mitäs pidit "mustan veljen" julistuksesta?

    • toret

      kukas se semmonen iitta on?

      muistakaa että Jeesuksen todistus on tärkeintä mitä maailman huulet ilmoille heittelee.

    • vai tupakoinnista?

      "Fransiskaani ja jesuiitta kiistelivät siitä, saako rukoillessa tupakoida. Fransiskaani oli puolesta mutta jesuiitta vastaan. Kumpikin pääti käydä paavin luona kysymässä hänen kantaansa. Kun fransiskaani palasi paavin luota hän kertoi:
      - Minä kysyin, että saako rukoillessa tupakoida. Isä vastasi, että rukous on niin pyhä asia, että silloin ei saa tupakoida.
      Jesuiitta puolestaan sanoi:
      - Minä kysyin, että saako tupakoidessaan rukoilla, ja Pyhä Isä vastasi, että aina toki voi rukoilla."

      http://www.phnet.fi/public/www-vitsit/uskonto_paavi.html

    • vakinainen kuulia

      Luin 45 vuotta sitten Jesuiitta Riberan teoksen, joka oli tarkoitettu mitätöimään Martti Lutherin uskon puhdistus.

      Nyt tämä Riberan opetus on levitetty muka raamatullisena vapaisiin suuntiin, Jesuiitta
      lupasi muun muassa Juutalaisen Antikristuksn.

      Sitten hän kuvailee niiden kohtaloa jotka on jätetty maan päälle kun pyhät on salaa kidnapattu

      Tämä opetus on sitä salaista tulemusta käsittävä

      Minä vain ihmettelen kuinka paljon kansaa on tämä Jesuiitta narrannut opilleen kuuliaiseksi.

      Eihän sille mitään voi jos ihmiset on, niin sokaistu näillä Jesuiitan vuositeorioilla. Minä vain halusin hieman valoittaa sitä, mistä tämä
      kauniisti sepitetty tarina on lähtöisin.

      Tämä on vasta puhdistuksen siemen. Kun Martti
      tohtori aikoi nyrjäyttää nurin mahtavan Catolilaisuuden. Siksi,Ilmaantui pelastaja
      tämä Jesuiitta, Joka palautti catolilaisuuden
      takaisin voimatekiäksi:

    • Keefu

      Tiesittekö, että nykyisen EU-komission kaikki jäsenet, alkaen Jose Barrososta vain pari lukuun ottamatta, ovat jesuiittoja?

      -Keefu-

      • Ovatko he jesuiittoja -siis järjestöön kuuluvia- vai jesuiittojen koulua käyneitä. Tällä on nimittäin eroa: jesuiittojen koulua ovat käyneet lukemattomat ihmiset Room.katolisissa maissa mutta eivät he silti kuulu järjestöön. - Vai olenko väärässä?


      • Keefu
        Epiktetos kirjoitti:

        Ovatko he jesuiittoja -siis järjestöön kuuluvia- vai jesuiittojen koulua käyneitä. Tällä on nimittäin eroa: jesuiittojen koulua ovat käyneet lukemattomat ihmiset Room.katolisissa maissa mutta eivät he silti kuulu järjestöön. - Vai olenko väärässä?

        Ovat ihan kunnon varsinaisia Loyolan seuraajia.


      • Hermanni
        Keefu kirjoitti:

        Ovat ihan kunnon varsinaisia Loyolan seuraajia.

        Kyllä kai me ollaan menossa kohti tuota Jesuiitan sanomaa. Nytkun on meille käynyt niin ovelasti, että Jesuiitan sanoma on keskeisin sanoma. Aina puhutaan Juutalaisesta Antikristuksesta joka tänne maailmaan tulee.

        Kuitenkin todellinen Antikristus on jo tullut
        ja hallitsee taidolla, Pienellä lyhyellä viisaudella varustetut eivät koskaan tunne häntä,
        he pitävät tätä suurta Jumalan veroisena.

        Monet Kuninkaat ja Presidentit käyvät suutelemassa hänen jalkojaan ja käsiään ja kaikki
        sanovat kuka onkaan tämän mahdin vertainen, voiko kukaan sotia tätä mahtia vastaan.


      • Tietoa kertova
        Hermanni kirjoitti:

        Kyllä kai me ollaan menossa kohti tuota Jesuiitan sanomaa. Nytkun on meille käynyt niin ovelasti, että Jesuiitan sanoma on keskeisin sanoma. Aina puhutaan Juutalaisesta Antikristuksesta joka tänne maailmaan tulee.

        Kuitenkin todellinen Antikristus on jo tullut
        ja hallitsee taidolla, Pienellä lyhyellä viisaudella varustetut eivät koskaan tunne häntä,
        he pitävät tätä suurta Jumalan veroisena.

        Monet Kuninkaat ja Presidentit käyvät suutelemassa hänen jalkojaan ja käsiään ja kaikki
        sanovat kuka onkaan tämän mahdin vertainen, voiko kukaan sotia tätä mahtia vastaan.

        Antikristus on jo maan päällä. Hän on pienen kymenlaaksolaisen huoltamon kassalla töissä ja hän myy kuivuneita wienereitä uskoville pohjalaisille.


      • liian pien
        Tietoa kertova kirjoitti:

        Antikristus on jo maan päällä. Hän on pienen kymenlaaksolaisen huoltamon kassalla töissä ja hän myy kuivuneita wienereitä uskoville pohjalaisille.

        ollakseen kunnon antikristus! Näet ihka oikeella on paljon palvelioita ja paljon loistoa ja valtaa

        Siksi tällainen patu panee suuretkin herrat nuolemaan hänen jalkojaan ja käsiään, Näin vain tään suuren herran telkkarissa. Kyllä tää on tosi mahtava patu. Kyllähän noissa koulukirjoissa oli aikoinaan kerottu kuinka mahtava herra tää Herrojen Herra oikein on.

        Sitten Nää kristitytkin menee tään herran talutus narussa kiltisti kuin lampaat. he mäkättävät eri äänillä.


      • annu42
        liian pien kirjoitti:

        ollakseen kunnon antikristus! Näet ihka oikeella on paljon palvelioita ja paljon loistoa ja valtaa

        Siksi tällainen patu panee suuretkin herrat nuolemaan hänen jalkojaan ja käsiään, Näin vain tään suuren herran telkkarissa. Kyllä tää on tosi mahtava patu. Kyllähän noissa koulukirjoissa oli aikoinaan kerottu kuinka mahtava herra tää Herrojen Herra oikein on.

        Sitten Nää kristitytkin menee tään herran talutus narussa kiltisti kuin lampaat. he mäkättävät eri äänillä.

        Vaatteet lepattavat tuulessa, ja ne olivat punaisia, ja mihin olikaan puettu tuo Ilmestyskirjan nainen, suuri portto: Purppuraan ja helakanpunaan ja koristettu kullalla ja jalokivillä ja helmillä. Mutta mitäs hän pitikään kädessään? Kultaista maljaa, joka oli täynnä kauhistuksia ja hänen haureutensa riettauksia (vääriä opetuksia). Ja vielä otsassa nimi: "Suuri Babylon, maan porttojen ja kauhistusten äiti? Ei tarvitse äitikirkkoa, jonka helmaan kaikki halajavat, kaukaa hakea!
        Ja vielä hän oli juovuksissa pyhien verestä ja Jeesuksen todistajain verestä!(marttyyrit kautta aikojen) Ei ihme, että Johannes katsellessaan näkyä suuresti ihmetteli! Meidän ei enää tarvitse ihmetellä, sillä me katselemme samaa näytelmää todellisena!


      • Kakkos Kaveri
        annu42 kirjoitti:

        Vaatteet lepattavat tuulessa, ja ne olivat punaisia, ja mihin olikaan puettu tuo Ilmestyskirjan nainen, suuri portto: Purppuraan ja helakanpunaan ja koristettu kullalla ja jalokivillä ja helmillä. Mutta mitäs hän pitikään kädessään? Kultaista maljaa, joka oli täynnä kauhistuksia ja hänen haureutensa riettauksia (vääriä opetuksia). Ja vielä otsassa nimi: "Suuri Babylon, maan porttojen ja kauhistusten äiti? Ei tarvitse äitikirkkoa, jonka helmaan kaikki halajavat, kaukaa hakea!
        Ja vielä hän oli juovuksissa pyhien verestä ja Jeesuksen todistajain verestä!(marttyyrit kautta aikojen) Ei ihme, että Johannes katsellessaan näkyä suuresti ihmetteli! Meidän ei enää tarvitse ihmetellä, sillä me katselemme samaa näytelmää todellisena!

        Ei pojat...

        Kyllä se paholainen asuu ihan Kymenlaaksossa ja sillä on ihan tavallisia Seppälästä ja Prismasta (muista bonus) ostettuja siistejä vaatteita.

        Ihan tavallinen jätkä. Vähän hiljainen ja myy joskus kaljaa alaikäisille tytöille.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      533
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      394
    Aihe