Tuolla aikaisemmin oli puhetta Joe Blascon meikkivoiteesta ja samassa yhteydessä mainittiin Grimasin meikkivoide. Kokemuksia kyseisestä reilusti halvemmasta tuotteesta? Itse ostin vasta ja olen tyytyväinen ;-)Joku kysyi onko ko. tuote jotenkin testattu ym. siitä en tiedä, tietääkö joku muu?
Grimas
13
18593
Vastaukset
- reija
Minä ostin (tilasin netistä) meikkivoiteen, sävy vaalea neutraali, enkä ole koskaan nähnyt yhtä punertavaa meikkivoidetta. Oli myös todella tumma tämä toiseksi vaalein sävy - siihen nähden, että vaaleimmasta meikkivoiteesta sanottiin, että "liian vaalea jopa kaikkein vaaleaihoisimmille". Luulisi että tämä olisi ollut luonnollisen vaalea. Mutta ei.
Varmaan hyvä niille, joiden iho ei ole kellertävä, niinkuin minulla.- neutralisoi kellertävää
En oikein ymmärtänyt mitä hait takaa?
Eihän punertavaihoiset sitä punaiseen taittuvaa meikkivoidetta voi ostaa, sillä sehän korostaa vaan ihon punakkuutta. Eikö ne punaiset ole juuri kellertäväihoisille :O
näin oon käsittänyt, korjatkaa toki jos oon väärässä. - reija
neutralisoi kellertävää kirjoitti:
En oikein ymmärtänyt mitä hait takaa?
Eihän punertavaihoiset sitä punaiseen taittuvaa meikkivoidetta voi ostaa, sillä sehän korostaa vaan ihon punakkuutta. Eikö ne punaiset ole juuri kellertäväihoisille :O
näin oon käsittänyt, korjatkaa toki jos oon väärässä.Kaiken pohjustuksen A ja O on, että pohjustuksen sävy on mahdollisimman lähellä ihon omaa sävyä. Jos kellertävälle iholle laitta hyvin punertavan meikkivoiteen, niin kaula näyttää naamaan verrattuna todella keltaiselta. "Punainen" meikkivoide luo sellaisen kontrastin "keltaiselle" iholle, että kokonaisuus näyttää aika hurjalta. Jos meikkivoide on myös kellertävä, niin kaulan kellertävyyttä ei edes huomaa, koska sitä ei näin vartavasten korosteta - iho on vain tasaisen värinen kaulasta kasvoihin.
Punaisia meikkivoiteita olen aikani käyttänyt ja aina pelästynyt peiliin katsoessani, että onpa naama eri värinen - kyllä näkyy että on meikkiä naamassa, kun varsinaisesti meikin tehtävä on vain tasoittaa ihon väriä ja korjata ihon virheitä. Kaunis lopputulos näkyy - ei meikki.
- Grimas
Itse ostin paikan päältä Turusta, myyjä katsoi värin ja hyvä oli! Peittää loistavasti tummat silmäaluset ja muut "peitettävät".
- MIELIpide-
Grimas sopii mainiosti virheettömälle iholle. Tulos on melko luonnollinen. Peittokykyä ei mielestäni ole kauhean paljoa, sillä minulla kyllä silmänaluset eivät kovasti piiloudu. Näppyistä ihoa (kuten minulla ennen) tai muuten virheellistä Grimas ei saa hyvin peitettyä. Cremessä kannattaa varautua runsaaseen puuterointiin, muuten saattaa "liukua" helposti epäsisstiksi. Suosittelisin Grimasia iholle, joka ei paljoa peittämistä kaipaa.
- näppyjä
Jotkuthan jopa vertasivat aiemmassa ketjussa joe blascoon!! mutta jos grimas ei edes peitä punaisuutta jne eihän se sitten ole blascon laatuista. Eipä taida olla joe blascon voittanutta sittenkään ;)
- ma-a
näppyjä kirjoitti:
Jotkuthan jopa vertasivat aiemmassa ketjussa joe blascoon!! mutta jos grimas ei edes peitä punaisuutta jne eihän se sitten ole blascon laatuista. Eipä taida olla joe blascon voittanutta sittenkään ;)
Olettekohan valinneet juuri teidän ihollenne sopivan grimas meikkivoiteen? Kun niitäkin on vähän joka lähtöön..
btw. se creme on tarkoittettu lähinnä teatteri ja muuhun lavakäyttöön...
t: meikkaaja - vastannut.
ma-a kirjoitti:
Olettekohan valinneet juuri teidän ihollenne sopivan grimas meikkivoiteen? Kun niitäkin on vähän joka lähtöön..
t: meikkaajaKyllä, sävy meikkajan valitsema ja kokeiltu toistakin voidetta. Tosiaankin Grimas on hyvä luonnollisena vaihtoehtona, mutta en todellakaan käsitä vertauksia mihinkään Blascoon.
- xxxxxxxxxxxxxx
ma-a kirjoitti:
t: meikkaajaOlen luullut, että Grimasilla on vain se yksi meikkivoide sellaisessa harmaassa pienessä purkissa, kiinteää mallia. Mitä muita on?
- ainakin
xxxxxxxxxxxxxx kirjoitti:
Olen luullut, että Grimasilla on vain se yksi meikkivoide sellaisessa harmaassa pienessä purkissa, kiinteää mallia. Mitä muita on?
sellainen valkoisessa tuubissa oleva nestemäinen versiokin löytyy.. on vain kovin "vahamainen" eikä sovi rasvaiselle/huonolle iholle...
- haarlem
ainakin kirjoitti:
sellainen valkoisessa tuubissa oleva nestemäinen versiokin löytyy.. on vain kovin "vahamainen" eikä sovi rasvaiselle/huonolle iholle...
Grimasilla on monta eri käyttötarkoituksiin sopivaa meikkivoidetta ja peiteainetta. Nestemmäisistä G4 sopii tosi monelle mut tietysti niitä pitää kokeilla leukaluulle että tietää oman sävynsä. Peiteaineista IV5 on tosi peittävä ja tarkoitettu esim. tummille silmänalusille. Mun mielestä on hinta/laatu suhteeltaan tosi edulinen ja verrattavissa Blascoon.
- Laura
Itse en ollut tyytyväinen kyseiseen grimaksen meikkivoiteeseen. Minulla se hukkui kasvoille, eikä pieni määrä riittänyt vaan sitä piti tupsutella sienellä kasvoille. Toimii ehkä jos on aikaa meikata huolella...
Hyvä vaihtoehto on make up -storen vastaavanlainen voide. Halvempi kuin blasco (n. 20 euroa), erittäin kestävä ja todella peittävä lopputulos. - shafir
Itse olen käyttänyt Grimas Creme Make-Up: ia jo muutaman vuoden kosmetologi siskoni suosittelemana. Tätä tuotettahan toki käytetään enemmän maskeerauksessa, mutta esim. J1 sopii vallan mainiosti minulle. Peittää punertavat poskeni, tummat silmänaluset muut virheet. Ei jätä rajaa kaulan ja kasvojen välille.
(Käytän myös Grimasen muita meikkejä esim. luomivärit. Niiden kanssa tosin pitää osata oikeasti meikata, koska pigmenttiä reilusti enemmän kuin "kaupan" luomiväreissä ja voi käydä hassusti tummien värien kanssa ja näyttää siltä kuin olisi silmään lyöty )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2246989Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää421269Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271072- 75901
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal49865Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a62857Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93804Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38791Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43743