Joko siälä joku tarjoaa paikallisessa kierrosta kaikille? Vai tulikohan potti jollekin sellaiselle, joka laittaa edellisten milijuunien sekahan ja samalla vähän pyörähyttää alimpia?
Joku pääsi Eurojackpotilla miljonääriksi Lapualla
51
1422
Vastaukset
- Anonyymi
Vois lainata pari donaa ei se tunnu missään sen rahoissa....
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17951063y
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Murhainfossa jo toivoivat, että voittaja satsaisi Rasmuksen löytöpalkkioon, että alkaisi suut aueta ja poika löytymään.
- Anonyymi
Voi luvata mitä vain, poisluettuna joesta löytyminen, eli ei tarvitse ikinä maksaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi luvata mitä vain, poisluettuna joesta löytyminen, eli ei tarvitse ikinä maksaa.
Mikset mene sitten hakemaan sitä poikaa sieltä joesta, jos kerran noin varma olet?
- Anonyymi
Notta mun ei tartte valamettia lähtä ruakkimahan maanantaina... saattaasi pitää lipsahuttaa piänen lomanpoikaasen täs alakuhun!!
t: e.k- Anonyymi
Okei,Kirjoituksesta päätellen olet valametilla töissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Okei,Kirjoituksesta päätellen olet valametilla töissä.
Eikun oon lusmu tukijussi, mua on karehrittu aina ja nyt vasta karehritahankin.
- Anonyymi
Perus peräkammarin H..MO voitti. Koko rahalla sp..ermaa suuhun
- Anonyymi
Kuka sen kymmenen miljoonaa voitti?
- Anonyymi
1,2 miljoonaa oli
- Anonyymi
Onnea voittajalle. En kadehdi . Itse voittanut hieman pienemmän summan🍀
- Anonyymi
juu paljonkin pienemmän,oliko kymppejä vai jopa satasia D ?
- Anonyymi
Paljon Onnea lapualaiselle voittajalle!
- Anonyymi
kiitos
- Anonyymi
Siitä muutaman vuoden takaisesta 10 miljoonan voittajasta ei oo puhuttu mitään,oli varmaan joku ohikulkija...
- Anonyymi
Kuulemma joku nuuka peräkamaripoika voitti. Tilillä homehtunu rahoja jo ennestään. Arkkurahoja.
- Anonyymi
No just ja meni sitte ihan hukkaan voitto
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No just ja meni sitte ihan hukkaan voitto
Tuskin kukaan mitään on voittanut. Kauhavan "voittajaa" ei koskaan löytynyt. Haluavat saada ihmiset pelaamaan enemmän näillä jutuilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin kukaan mitään on voittanut. Kauhavan "voittajaa" ei koskaan löytynyt. Haluavat saada ihmiset pelaamaan enemmän näillä jutuilla.
Niin se taitaa olla, ajattelis että lapualaanen voittaja nyt kailottaas kaikille voitosta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, voittaja saattaa olla sama mikä voitti helmikuussa kauhavalaisena 40,2mil.€. Se on vaan muuttanut lapualle kirjoille. Eli voittajana veikkauksen oma keksimä herra x.
- Niin ja ennen kauhavan voittoa 2013 vuonna kun se herra x oli seinäjoella kirjoilla niin oli saanut 29,5milliä eurojaskalla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, voittaja saattaa olla sama mikä voitti helmikuussa kauhavalaisena 40,2mil.€. Se on vaan muuttanut lapualle kirjoille. Eli voittajana veikkauksen oma keksimä herra x.
- Niin ja ennen kauhavan voittoa 2013 vuonna kun se herra x oli seinäjoella kirjoilla niin oli saanut 29,5milliä eurojaskalla.Kukaan ei ole päässyt milloinkaan haastattelemaan miljoonavoittajaa paitsi ainostaan arvonnan järjestäjä veikkaus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukaan ei ole päässyt milloinkaan haastattelemaan miljoonavoittajaa paitsi ainostaan arvonnan järjestäjä veikkaus.
Höpöjuttuja ja täydestä menee veikkausfirman tiedote mediassa läpi hoh hoo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpöjuttuja ja täydestä menee veikkausfirman tiedote mediassa läpi hoh hoo
veikkaus tai viekkaus - on alakuperäänen valltioo virrma
- tarrkoottaa notta henkilöökunta on vanahoja neuvosto - virkamiähiä , notta ...
- Anonyymi
Mä kuulin että se kymmenen miljoonan voittaja lottoaisi isoilla rahoilla ja olisi saanut nyt tämän pikku potin.
- Anonyymi
Kosolan talon kellarityrmän poika voitti.
- Anonyymi
Oliko Vihtorilla ihan oma vankilakin, missä kuulusteli epäilemiään kansanvihollisia?
- Anonyymi
Viestiketju kun luin niin onko perää että valametilla töissä?
- Anonyymi
ei ole perää
- Anonyymi
Sellaasta huhua kuulin että Mustallemaalle olis tullu🤔 tierä sitte
- Anonyymi
mä kuulin että meni tuohon ykköspalstalle keskustaan
- Anonyymi
Okei valametti ja musta maa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Okei valametti ja musta maa
Nimi oli Esko Alarik Valametti ja maksanu maalaisliiton jäsenmaksua
- Anonyymi
Mä taas kuulin notta alanurmoos joku jyväjemmari...
- Anonyymi
Mä kuulin että alahärmäs, työtön.
- Anonyymi
Nottei vaan ollu hevosmiehii..
- Anonyymi
Ei ollu aasilla ajelee.
- Anonyymi
Tietäjät taas täälä tietää. Meni Mustallemaalle ja perheellinen on.
- Anonyymi
onko maa sitä samaa mustaa maata mitä amatszoonijan viirakossa , jossa muinaasot kasvattiva pareeemmat ravinteensa ... ?
- Anonyymi
Meni yhdelle peliriippuvaaselle keskustahan...
- Anonyymi
Toivottavasti T.V
- Anonyymi
Meni oikeeseen osotteeseen. Ikänsä tapelleet velkojen kanssa. Jospa nyt viimein helpottaas......
- Anonyymi
Valmettilaisten ei tarvii pelata eurojaskaa, koko ajan kilisee korvissa ja silmissä eurot välkkyy.
- Anonyymi
Viipyilevän vartin käy palakka tilillä raktoriverstahan miähillä, sit Nalle vie Ratsunin osamaksuusta 4/5 osuutta notta näil ei juhulita sit mitä sattuu jäämähän.
- Anonyymi
Onko uutta tietoa?
- Anonyymi
Joku puhuu valmetista ja joku Lankilankoskesta.
- Anonyymi
eikö ykköspalstasta puhu kukaan ,kuulin vaan :)
- Anonyymi
Yhdelle peliriippuvaaselle juopoolle meni👍
- Anonyymi
Höpöä ja huttua. Mitään voittajaa ole.
Onnea voittajalle! 👍
- Anonyymi
kiitos paljon !
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .563141Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472901Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242699Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541807- 711094
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101081Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193961- 44819
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101812Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26810