Odotan että saan nähdä sinut! Vielä kun saisin sulkea sinut syliini, halata ja pitää lähelläni. Kanssasi haluaisin jakaa kaiken, nähdä maailmaa ja nauttia elämästä yhdessä. 😘😍
Ihanalle työkaverille (miehelle) mukavaa iltaa!
31
1625
Vastaukset
- Anonyymi
Sulkea miehen syliini? ??? ???? Wtf!🤔 mieskö tässä kirjoittaa toiselle miehelle? Vai mitä mitä?
- Anonyymi
Naisen aloitus miehelle, oletan?
- Anonyymi
Kyllä.
-AP
- Anonyymi
Milloin mahdetaan nähdä? Joka kerta kun nähdään, haluaisin sulkea sut syliini...
- Anonyymi
En osaa sanoa? En tiedä milloin töissä olet 😍toivottavasti ensi viikolla.
- Anonyymi
En osaa sanoa? En tiedä milloin töissä olet 😍toivottavasti ensi viikolla. Milloin sinä luulet, että nähdään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En osaa sanoa? En tiedä milloin töissä olet 😍toivottavasti ensi viikolla. Milloin sinä luulet, että nähdään?
No en vielä ensi viikolla...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harmi jos olet hän. 🙂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sinulle vielä loma? Olitko viime viikon töissä? 🙂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sinulle vielä loma? Olitko viime viikon töissä? 🙂
Olin töissä. Saat halailla ja ottaa syliin jos haluat, toivon todella että teet sen 🥰 (naiselle😉)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olin töissä. Saat halailla ja ottaa syliin jos haluat, toivon todella että teet sen 🥰 (naiselle😉)
Joo. Olisin tänään halunnut tehdä ja eilenkin! ☺️🙈 jos et eilen ollut töissä et ole oikea henkilö. 😘 vai?
- Anonyymi
Uskon että tehtäisiin toisinpäin... Minä tulen sinun syliin... 🤭
- Anonyymi
No huomenna sittten. ☺️
- Anonyymi
Olisitpa hän ❤️ odotan myös että saan nähdä sinut (naisen)
- Anonyymi
Mä haluaisian työntyä syvälle sisääsi ja laittaa lastin rakkauden siemeniä itämään.
- Anonyymi
Tulikin vähän kuuma kun sut näki
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulikin vähän kuuma kun sut näki
Milloin näit ja missä? 🙂 niin varmasti tuli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Milloin näit ja missä? 🙂 niin varmasti tuli.
Tänään töissä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tänään töissä
En usko että hän kirjoittaisi noin 😅 tai eihän sitä tiedä. Kerro vähän tarkemmin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En usko että hän kirjoittaisi noin 😅 tai eihän sitä tiedä. Kerro vähän tarkemmin?
Mikset usko. En usko edes että itse olet täällä. Näin kyllä mitä tuijotit... mutta enhän itsekään ole täällä niin etpä tiedä kuka kirjoittelee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikset usko. En usko edes että itse olet täällä. Näin kyllä mitä tuijotit... mutta enhän itsekään ole täällä niin etpä tiedä kuka kirjoittelee.
Häntä kyllä tuijotin se on totta. 🙂☺️ Minkä väriset hiukset hänellä on? Minkä värinen paita oli tänään.
Kuten sanoin, voihan kirjoittaakin, en osaa sanoa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Häntä kyllä tuijotin se on totta. 🙂☺️ Minkä väriset hiukset hänellä on? Minkä värinen paita oli tänään.
Kuten sanoin, voihan kirjoittaakin, en osaa sanoa.Etkai vaan työkavereita tuijottele?
Sano sinä minkä värinen paita ja hiukset niin katsotaan täsmääkö?
- Anonyymi
Sinulla oli valkoinen 🙂
- Anonyymi
Väärin meni. Joten et ole täällä niinku sanoin. Enkä minäkään ole täällä.
Harmi. - Anonyymi
Minulla oli valkoinen paita. Entä sinulla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla oli valkoinen paita. Entä sinulla?
Tänään on sinulla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tänään on sinulla.
Niin oli. Tänään ei ollut valkoista
- Anonyymi
Älä ainakaan tahalleen enää sekoita mun ajatuksia. Olin jo hyvällä puolella pääsemässä eteenpäin. Tiedät että tykkään susta ja paljon..
Mitä haluat?- Anonyymi
Kenestä olit pääsemässä yli? 🙂 miten sekoitin ajatuksesi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenestä olit pääsemässä yli? 🙂 miten sekoitin ajatuksesi?
Yhdestä miehestä josta en halua päästä yli. Sekoitit ajatukseni kun sua näin.
Ei siihen enempää tarvinnut ❤️ mahkut vaan loppuu näköjään mikä harmittaa ihan helv... paljon.
- Anonyymi
Onko aloittaja E nainen? Törmättiin tänään, kun olit lähdössä?
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä433453- 362064
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?301779- 161547
- 231528
- 101430
- 241397
- 141247
Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?
Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai781175- 221122