Ihminen syntyy homoksi eikä se ole mikään oma valinta.

Anonyymi-ap

Itse synnyin heteroksi eikä minua saisi homoksi kirveelläkään.
En tunne vähäisintäkään vetovoimaa muihin miehiin.
Ne jotka väittävät homostelun olevan omasta itsestä kiinni, tuntevat itse vetoa samaan sukupuoleen, josta raivoavat sitten täällä, muita homoja tuomitessaan, kieltäen jyrkästi omat homotunteensa.
"Eheytykset" ovat ajatuksenakin naurettavia, sillä kun on homoksi syntynyt niin siinä ei mitkään eheytyksetkään silloin auta, kuten ei minuakaan heterosta homoksi.
Turha myös on kieltää, etteikö kasineuvoisia ihmisiä olisi, sekä miehen että naisen sukupuolielimellä varustettuna.
Samoin voin myös uskoa sen että jos mies tuntee olevansa nainen ja nainen tuntee olevansa mies niin he myös tuntevat niin ja kuinka kukaan toinen voi väittää heidän vain kuvittelevan sellaista. P. Räsästä ajatellessa, ei voi olla ajattelematta että on myös paljon sellaisia ihmisiä jotka fanatismiin ja mielenrauhansa rikkomiseen saakka yrittävät uskotella iselleen tuntevansa olevansa naisia naisten kehoissa ja miehiä miesten kehoissa. He ovat säälittäviä itselleen valehtelijoita, sillä mikä muu saisi heidän ajatuksensa pyörimään pelkästään muissa homoissa 24 tuntia vuorokaudessa jos ei sitten kateus heitä kohtaan kun uskaltavat olla sitä mitä todella ovat. Minä samaistan itseni noihin avoimesti homoina esiintyviin rohkeisiin ihmisiin kun uskallan myös minä avoimesti olla sitä mitä olen, elikkä hetero, enkä siksi homoja solvaa, arvostele enkä hauku raukkamaisten kaappihomojen lailla.

109

594

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      ole siis lesbo persu

      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Mäkin on päättänyt itse olla terve , mut muut haukkuu mua CP vammaseks ..


    • Anonyymi

      ihan sama juttu , kuin aloittajalla , olen syntynyt heteroksi , eikä kukaan eikä mikään saisi minua muuttuun toissukupuoliseksi, se, että olen hetero, se on ihan ilman omaa päätöstä tai ilman omaa ansiota.

      • Miesoletettuna minua voisi kyllä joku muodollisesti pätevä nainen eheyttää lesboksi.... tuloksista ei tietenkään takeita olisi.


      • Moni uskova on kuitenkin sitä mieltä, että jokainen valitsee sukupuolisen suuntauksensa. Osa sanoo, että ihmiset syntyvät heteroiksi.

        Heillä on huonot tiedot.


      • Anonyymi

        Ihan niin, minun heterouttani ei ole koskaan häirinnyt se että joku toinen on homo , eikä minustakaan saisi homoa vaikka olis millaisia eheytyksiä .
        Mutta se joka syntyy homoksi tietää jo aikaisin suuntauksensa , ja sitä ei pitäisi ihmisten mitenkään tuomita. Onhan sitä muitakin ihmisiä jotka syntyvät mitä erilaisimmilla ominaisuuksilla , jolloin geenit ja kromosomit ovat toisin kun sillä ns ” normi ihmisellä” joten annetaan ihmisten olla sitä mitä ovat, ja kaapissa olevat voisivat jo lopettaa puhumasta alentavasti asiasta jota ihminen ei ole itse päättänyt siis omaa suuntaustaan.
        Nämä kaapissa olevat kirjoittelevat niitä omia mielikuvituksiaan , koska eivät itse uskalla tulla kaapista ulos, heidän on ihan pakko näyttää muka ihmisille että olisivat heteroita , mutta jokainen kirjoitus kertoo vaan siitä että siitä puhe mistä puute. Tulisivat itse ulos kaapista ja uskaltaisivat olla mitä ovat, vaan kun pelkäävät kuollakseen mitä ihmiset sanoo, ja joku Jeesus , suku jne.
        Siksi kirjoittavat alentavasti . Yksikin piilohomo joka pelkää kovasti oåettä hänestä näkyy,vainoaa netissä ihmistä joka uskaltaa olla se mitä on, kerta kerran jälkeen samoilla sanoilla vastailee tälle ihmiselle ja aina vastaukset käsittelevät juutåei panemista joksi hän sitä kutsuu, siis hän luulee että homous on vaan seksiä, niin ei ole homo liitot eivät poikkea mitenkään heteroliitoista ihan samanlaista arkipäivää heidänkin elämänsä on muidenkin parien
        Ottaisivat edes selvää asiasta mistä puhuvat, vaan kun tieto ei ole se joka näiden päissä velloo.


    • Anonyymi

      Tuo on virheargumentointia ja yleensäkin kummallinen väite, että homostelua syntinä pitävät ja sen ääneen sanovat olisivat itse homoja. Sellaisesta ei ole näyttöä, eikä se tietenkään kysy seksuaalista suuntautuneisuutta.
      Miten seksuaalisesti käyttäytyy on oma valinta, taipumus ei, oli se sitten syntiinlankeemuksen myötä syntymässä jo saatu tai myöhemmin kehittynyt.
      Homo ei voi syttyä vastakkaisesta sukupuolesta ellei seksuaalisuutensa muutu, mutta hän voi pidättäytyä ja oppia elämään onnellisesti sinkkuna tai jos on mahdollista, niin löytää sopiva ei-seksuaalinen/a-romanttinen suhde.

      • Anonyymi

        "hän voi pidättäytyä ja oppia elämään onnellisesti sinkkuna"

        Johanneksen evankeliumi:
        13:23 Ja eräs hänen opetuslapsistaan, se, jota Jeesus rakasti, lepäsi aterioitaessa Jeesuksen syliä vasten.

        Oliko Jeesus naimisissa vai elikö sinkkuna?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "hän voi pidättäytyä ja oppia elämään onnellisesti sinkkuna"

        Johanneksen evankeliumi:
        13:23 Ja eräs hänen opetuslapsistaan, se, jota Jeesus rakasti, lepäsi aterioitaessa Jeesuksen syliä vasten.

        Oliko Jeesus naimisissa vai elikö sinkkuna?

        Näetkö tuossa muka jotain homoutta? 🤣🤣🤣


      • Anonyymi kirjoitti:

        Näetkö tuossa muka jotain homoutta? 🤣🤣🤣

        Voiko jossakin seurakunnassa käydä niin, että kaksi miestä aterioisi sylikkäin, kun rakastavat?


      • Anonyymi

        Aiis miksi jonkun pitäisi ” pidättäytyä ”elämästä omaa elämäänsä , kaikilla on vaan yksi elämä, pitäisikö homojen elää selibaatissa vain siksi että joku ahdasmielinen niin ajattelee .
        Siis kenen vuoksi heidän pitäisi olla yksin , eihän heterotkaan pidäty omasta elämästään koska luulevat että vaan heillä on oikeus rakastaa toista ihmistä ja mennä hänen kanssaan avioliittoon.
        Kyllä se niin on että nämä piilohomomot jotka eivät koskaan tule ulos kaapista ovat niitä jotka eniten kirjoittelevat seksistisiä asioita homoista ja heidän seksielämästään ns toiveajattelua, miksi muuten olisivat niin kovin kiinnostuneita että oikein päässään ajattelevat miten homojen seksielämä käytännössä sujuu.
        Itse olen hetero eikä minun ole koskaan tarvinnut ajatella homojen yksityiselämää ja kuvitella erilaisia senaarioita , kaikilla on omanlaisensa elämä, siksi on ihmeellistä että eräitä niin kovasti kiinnostaa homojen elämä , vastaus siihen on ainoastaan että ovat itse kaapissa ja tulevat olemaan siellä koko elämänsä, koska heille on ensi sijassa tärkeää koko ajan korostaa että ovat heteroita. Minun ei ole koskaan tarvinnut koristaa kellekään että olen hetero sillä tiedän sen ilman kenenkään vahvistusta siitä.
        Niin että se joka koko ajan jahtaa homoja on vuodenvarmasti kaapissa istuva pelkoineen ihminen, muutenhan hänellä ei riittäisi kiinnostus joka päivä solvata jotain toista ihmistä alentavilla kommenteilla


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aiis miksi jonkun pitäisi ” pidättäytyä ”elämästä omaa elämäänsä , kaikilla on vaan yksi elämä, pitäisikö homojen elää selibaatissa vain siksi että joku ahdasmielinen niin ajattelee .
        Siis kenen vuoksi heidän pitäisi olla yksin , eihän heterotkaan pidäty omasta elämästään koska luulevat että vaan heillä on oikeus rakastaa toista ihmistä ja mennä hänen kanssaan avioliittoon.
        Kyllä se niin on että nämä piilohomomot jotka eivät koskaan tule ulos kaapista ovat niitä jotka eniten kirjoittelevat seksistisiä asioita homoista ja heidän seksielämästään ns toiveajattelua, miksi muuten olisivat niin kovin kiinnostuneita että oikein päässään ajattelevat miten homojen seksielämä käytännössä sujuu.
        Itse olen hetero eikä minun ole koskaan tarvinnut ajatella homojen yksityiselämää ja kuvitella erilaisia senaarioita , kaikilla on omanlaisensa elämä, siksi on ihmeellistä että eräitä niin kovasti kiinnostaa homojen elämä , vastaus siihen on ainoastaan että ovat itse kaapissa ja tulevat olemaan siellä koko elämänsä, koska heille on ensi sijassa tärkeää koko ajan korostaa että ovat heteroita. Minun ei ole koskaan tarvinnut koristaa kellekään että olen hetero sillä tiedän sen ilman kenenkään vahvistusta siitä.
        Niin että se joka koko ajan jahtaa homoja on vuodenvarmasti kaapissa istuva pelkoineen ihminen, muutenhan hänellä ei riittäisi kiinnostus joka päivä solvata jotain toista ihmistä alentavilla kommenteilla

        Esimerkiksi jotkut täällä miettivät minun seksielämää omista lähtökohdistaan käsin. He kuvittelevat mitä me teemme.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Esimerkiksi jotkut täällä miettivät minun seksielämää omista lähtökohdistaan käsin. He kuvittelevat mitä me teemme.

        Itse sinä siitä kerrot seksipalstalla ja täällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aiis miksi jonkun pitäisi ” pidättäytyä ”elämästä omaa elämäänsä , kaikilla on vaan yksi elämä, pitäisikö homojen elää selibaatissa vain siksi että joku ahdasmielinen niin ajattelee .
        Siis kenen vuoksi heidän pitäisi olla yksin , eihän heterotkaan pidäty omasta elämästään koska luulevat että vaan heillä on oikeus rakastaa toista ihmistä ja mennä hänen kanssaan avioliittoon.
        Kyllä se niin on että nämä piilohomomot jotka eivät koskaan tule ulos kaapista ovat niitä jotka eniten kirjoittelevat seksistisiä asioita homoista ja heidän seksielämästään ns toiveajattelua, miksi muuten olisivat niin kovin kiinnostuneita että oikein päässään ajattelevat miten homojen seksielämä käytännössä sujuu.
        Itse olen hetero eikä minun ole koskaan tarvinnut ajatella homojen yksityiselämää ja kuvitella erilaisia senaarioita , kaikilla on omanlaisensa elämä, siksi on ihmeellistä että eräitä niin kovasti kiinnostaa homojen elämä , vastaus siihen on ainoastaan että ovat itse kaapissa ja tulevat olemaan siellä koko elämänsä, koska heille on ensi sijassa tärkeää koko ajan korostaa että ovat heteroita. Minun ei ole koskaan tarvinnut koristaa kellekään että olen hetero sillä tiedän sen ilman kenenkään vahvistusta siitä.
        Niin että se joka koko ajan jahtaa homoja on vuodenvarmasti kaapissa istuva pelkoineen ihminen, muutenhan hänellä ei riittäisi kiinnostus joka päivä solvata jotain toista ihmistä alentavilla kommenteilla

        Kyllä minun pitää miettiä homoja kun tunkevat joka tuutista silmille kirkkoa myöden!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minun pitää miettiä homoja kun tunkevat joka tuutista silmille kirkkoa myöden!

        Enemmän heteroita työnnetään silmille, kirkkoa myöten, mutta sinä mietit homoja.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minun pitää miettiä homoja kun tunkevat joka tuutista silmille kirkkoa myöden!

        Minä en näe homoja juuri missään. Lähinnä kotona.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Itse sinä siitä kerrot seksipalstalla ja täällä.

        Täällä kerrotaan päivittäin asioita, joita emme tee.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Esimerkiksi jotkut täällä miettivät minun seksielämää omista lähtökohdistaan käsin. He kuvittelevat mitä me teemme.

        Kerrotaan mitä siellä tapahtuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "hän voi pidättäytyä ja oppia elämään onnellisesti sinkkuna"

        Johanneksen evankeliumi:
        13:23 Ja eräs hänen opetuslapsistaan, se, jota Jeesus rakasti, lepäsi aterioitaessa Jeesuksen syliä vasten.

        Oliko Jeesus naimisissa vai elikö sinkkuna?

        Jeesuksen rakkaus oli kuule aivan jotain muuta , homostelu on kaukana Jumalan rakkaudesta!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jeesuksen rakkaus oli kuule aivan jotain muuta , homostelu on kaukana Jumalan rakkaudesta!

        Jumalan rakkautta ei ole, vaikka ei homostelisi. Siitäkin on kokemusta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minun pitää miettiä homoja kun tunkevat joka tuutista silmille kirkkoa myöden!

        Niin kuin mistä "tuutista"? Voitko mainita niitä TV-ohjelmia esim joissa homoja työnnetään esille?


      • Anonyymi
        Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:

        Niin kuin mistä "tuutista"? Voitko mainita niitä TV-ohjelmia esim joissa homoja työnnetään esille?

        Joko turre lupautui tapaamaan sinua? 👨‍❤️‍💋‍👨


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joko turre lupautui tapaamaan sinua? 👨‍❤️‍💋‍👨

        Katos perskärpänen tuli taas lahkeeseen roikkumaan....


    • Anonyymi

      Onko syntiä olla myös vammainen?
      Voiko siitä synnistä myös eheytyä, Jeesuksen tavoin "sinkkuna" eläen?

      3.Mooseksen kirja:
      21:16 Ja Herra puhui Moosekselle sanoen:
      21:17 "Puhu Aaronille ja sano: jos jossakin sinun jälkeläisistäsi, tulevissa sukupolvissa, on joku vamma, älköön hän lähestykö uhraamaan Jumalansa leipää.
      21:18 Älköön lähestykö kukaan, jossa on joku vamma, älköön kukaan sokea tai ontuva, kukaan kasvoiltaan tahi jäseniltään muodoton,
      21:19 jalkansa tai kätensä taittanut,
      21:20 kyttyräselkäinen tai surkastunut, silmävikainen tai ihotautinen tai rupinen tai kuohittu.
      21:21 Pappi Aaronin jälkeläisistä älköön kukaan, jossa on joku vamma, lähestykö uhraamaan Herran uhreja; hänessä on vamma, sentähden hän älköön lähestykö uhraamaan Jumalansa leipää.
      21:22 Kuitenkin hän syököön Jumalansa leipää, sekä korkeasti-pyhää että pyhää.
      21:23 Mutta älköön hän tulko esiripun luo älköönkä lähestykö alttaria, koska hänessä on vamma, ettei hän häpäisisi minun pyhäkköäni; sillä minä olen Herra, joka pyhitän heidät."

    • Anonyymi

      homoksi tai lesboksi syntyminen ei ole oma valinta sen enempää kuin että syntyy heteroksi , ei sekään ole oma valinta .

      homovastaiset julistaa siis, että he ovat itse valinneet syntyä heteroksi.

      • Anonyymi

        Ihan looginen kommentti sinulta, näinhän se on . Kaapissa elävät ovat päättäneet että ovat heteroita , ja kun oikeusinstanssi sapettaa se heterona oleminen niin äkkiä nettiin ja jahtaamaan homoa joka uskaltaa elää omaa elämäänsä juuri sellaisena kun on .


    • Anonyymi

      Eheytyminen ei tarkoita homon kohdalla useimmissa tapauksissa sitä, että seksuaalisuus muuttuisi niin että normaali parisuhde vastakkaisen sukupuolen kanssa tuntuisi luonnolliselta. Homoseksuaalinen elämäntapa ei ole yhteen sovitettavissa kristittynä elämisen kanssa. Tilanne ei ole usein helppo ihmiselle, jolle on tärkeä elää kristitylle sopivaa elämää. Ristiriitaiset tunteet rikkovat, myös mahdolliset traumat taustalla. Ihminen voi kuitenkin eheytyä ja löytää tasapainon elämäänsä ja häiritseviksi koetut seksuaaliset tunteet voivat vähetä, niin etteivät ne tunnu häiritsevän ja hallitsevan elämää ja johtavan väärään suuntaan, pois kristitylle sopivasta elämästä. Voi elää hyvää elämää ilman parisuhdettakin, kun elämä on muuten tasapainossa.

      • Anonyymi

        On hyvä ymmärtää, että seksuaalisuus on monimutkainen ja yksilöllinen asia, ja jokaisen ihmisen kokemus voi olla erilainen. Seksuaalinen suuntautuminen ei ole valinta, ja monet asiantuntijat ovat sitä mieltä, että eheytyminen ei ole tieteellisesti pätevä tai terveellinen tavoite.

        On tärkeää kunnioittaa jokaisen oikeutta elää elämäänsä omien arvojensa ja uskomustensa mukaisesti. Kaikille ihmisille voi olla eri tapoja löytää tasapainoa elämässään, ja tämä sisältää myös erilaiset näkemykset seksuaalisuudesta ja uskonnosta.

        Jos haluat keskustella lisää tästä aiheesta tai tarvitset tukea, voit aina hakeutua ammattilaisen puoleen, joka voi auttaa sinua käsittelemään tunteitasi ja ajatuksiasi. Muista, että hyvinvointisi on tärkeää, ja itsearvostus ja kunnioitus ovat olennainen osa tasapainoista elämää.


      • Kun itse lähdin avioliitosta naisen kanssa 20 vuoden jälkeen ja aloin elämään miehen kanssa, niin huomasin, että niin minun olisi pitänyt elää aina.

        Homoille on luonnollista elää miehen kanssa.


      • Anonyymi

        Jos sinä olet päättänyt elää elämäsi sillä tavalla kun kirjoitat niin miksi yrität julistaa sitä muille.
        Homoseksuaalinen ihminen ei tunne seksuaalista vetoa vastakkaiseen sukupuoleen, jos itse olet onnistunut siinä niin sehän on sinun elämäsi, se malli ei ehkä kuulu ihmisille jotka tiedostavat seksuaalisuutensa ja uskaltavat elää sellaisena kun ovat syntyneet
        Sääliksi käy naista jonka on elettävä piilohomon kanssa joka ei tunne edes vetoa häneen ainoastaan pakonomaista halua olla hetero, jota ei ole . Siksipä onkin kovasti kiinnostunut netissä jauhamaan toisten asioista ja homoudesta


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Kun itse lähdin avioliitosta naisen kanssa 20 vuoden jälkeen ja aloin elämään miehen kanssa, niin huomasin, että niin minun olisi pitänyt elää aina.

        Homoille on luonnollista elää miehen kanssa.

        Ihan niin, monelle on käynyt niin mistä kirjoitat, että ovat yrittäneet olla jotenkin heteroja ja hetkittäin jopa uskoneetkin siihen itsekkin
        Ihan kiva asia että olet sinut itsesi kanssa , ja uskallat olla se mikä olet. Jokaisella on oikeus elää oma elämänsä . Ja kun tuntee että on oikealla paikalla elämässään niin sitä voi hyvin.
        Tunne myöskin yhden homoparin jotka ovat onnellisia toistensa kanssa ja se näkyy kaikesta,
        Kun löytää se oikean elämässä niin viis veisaa siitä mitä jotkut typerykset kirjoittelevat.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Kun itse lähdin avioliitosta naisen kanssa 20 vuoden jälkeen ja aloin elämään miehen kanssa, niin huomasin, että niin minun olisi pitänyt elää aina.

        Homoille on luonnollista elää miehen kanssa.

        Se on nyt niin muotia, niin muotia!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se on nyt niin muotia, niin muotia!

        Sinulle homous on muotia. Homoille ja lesboille se on elämää.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Sinulle homous on muotia. Homoille ja lesboille se on elämää.

        Leikit heteroa 21 vuoden ajan.

        Liikut muodin mukaan suuntauksesta toiseen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Leikit heteroa 21 vuoden ajan.

        Liikut muodin mukaan suuntauksesta toiseen.

        Onko heterona oleminen muotia?

        Heh heh.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Onko heterona oleminen muotia?

        Heh heh.

        Sellaista luulit 21 vuoden ajan.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Onko heterona oleminen muotia?

        Heh heh.

        Kuutiokin kummasteli kun leikit heteroa.

        Se paksu siis.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sellaista luulit 21 vuoden ajan.

        En ajatellut, että heterojen elämä on muotia.


    • Anonyymi

      En ole nähnyt/kuullut yhdenkään ihmisen kieltävän intersukupuolisia, tuskin sinäkään. Se ei ole tieteellisesti kolmas sukupuoli, vaan sukusolujen tuottamisen tai niiden tuottamiseen tarkoitettujen ominaisuuksien perusteella kyseessä on sukupuoleltaan joko nainen tai mies tai sitten sukupuoleton, joka on sukupuolettomuutta. Sen lisäksi miehiä ja naisia erottaa muutkin biologiset ominaisuudet, joiden perusteella voidaan selvittää onko henkilöllä enemmän miehelle vai naiselle kuuluvia ominaisuuksia, kumpaa sukupuolta hän enemmän muistuttaa. Henkilön omilla kokemuksilla ei ole varsinaisen sukupuolen kanssa tekemistä, ainoastaan sukupuoli-identiteetin ja sen ilmaisun kanssa. Yhteiskunnan on oleellista tietää ja merkitä vain henkilön biologinen sukupuoli.
      Henkilön itsensä kannalta taas voi olla merkityksellistä, että henkilötiedoissa on merkittynä se sukupuoli, jota hän transihmisenä ulkoisesti enemmän muistuttaa ja muulloinkin, mutta erityisesti silloin.

      Jos mies tuntee olevansa nainen, emme voi tietää tunteeko hän sitä oikeasti vai haluaako vain olla/elää naisen roolissa. On transihmisiä, jotka sanovat tietävänsä, etteivät ole vastakkaista sukupuolta, mutta haluavat elää siinä roolissa.
      Eikä biologinen mies voi tietää mitä on olla nainen, se on pelkästään hänen oma käsityksensä naisena olemisesta. Vain biologinen nainen voi oikeasti tietää mitä on olla nainen. Varsinaisesti nainen tarkoittaa, että tuottaa suuria sukusoluja. Miten sellainen voi vain kokea olevansa? Miten muuten selittää mitä on olla nainen.. ”no se on sitä, että kokee olevansa nainen..” mutta mitä se naisena oleminen tarkoittaa? Mistä tietää, että on nainen? Pelkkä oma mutu sen kertoo? Kun ihminen vain sanoo kokevansa olevansa jotakin, niin sitten on sitä muidenkin asioiden kohdalla? Ei siinä ole logiikkaa. Ihminen voi olla omanlaisensa biologisen sukupuolensa edustaja, ilmaista sukupuoltaan ja muutenkin itseään haluamallaan tavalla ja omata biologisesta sukupuolesta poikkeavan sukupuoliidentiteetin, joka ei ole sama asia kuin sukupuoli, jonka määrää siis biologia.

      Väitteesi kateudesta ja kaappihomoista jauhamisesi on hyvin lapsellista, eikä niissä ole mitään perää, eikä siten juuri kommentoitavaa.

      • Anonyymi

        Lapsellista on jatkuvasti vain ajatella, raivota ja syytellä muita homoudesta, liian lapsellista, etteikö tulisi ulkopuolisella kaappihomous tuosta mieleen.
        Kun uskovainen ei saa olla avoimesti homo niin on kaappihomo ja valheellista heterouuttaan muille uskovaisille todistellessaan jauhaa, raivoaa ja tuomitsee helvettiin jatkuvasti kaikkia avoimesti homoja olevia. Kaappihomo mikä kaappihomo! Kaappihomolle homous on lähinnä sen sydäntä ja siitä jatkuva puhe kuten sillä yhdellä kaappilesbo-Päivillä!


      • Anonyymi

        ArtoTTT

        Intersukupuolisuus tarkoittaa monia erilaisia sairauksia ja kehityshäiriöitä jotka jo keskenäänkin ovat täysin erilaisia, mikään sukupuoli se ei ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ArtoTTT

        Intersukupuolisuus tarkoittaa monia erilaisia sairauksia ja kehityshäiriöitä jotka jo keskenäänkin ovat täysin erilaisia, mikään sukupuoli se ei ole.

        Intersukupuolisuus on moninaista ja monimutkaista, eikä sitä pidä sekoittaa sairauteen tai häiriöön. Se viittaa henkilöihin, joilla on biologisia piirteitä, jotka eivät täysin sovi tyypilliseen naisen tai miehen kehitykseen. On tärkeää ymmärtää, että intersukupuoliset ihmiset voivat kokea fyysisiä, emotionaalisia ja sosiaalisia haasteita, mutta se ei tee heistä sairaita tai epänormaaleja.

        Koska intersukupuolisuuteen liittyy monia erilaisia kokemuksia, tarvittava tuki voi vaihdella yksilöstä toiseen. Jos olet intersukupuolinen ja tunnet tarvitsevasi psykiatrista tukea tai haluat keskustella kokemuksistasi, suosittelen etsimään pätevän ja ymmärtäväisen psykiatrin, joka on perehtynyt intersukupuolisuuteen ja sukupuolen moninaisuuteen.

        On tärkeää, että saat tukea ja ymmärrystä omasta kokemuksestasi, ja ammattilainen voi auttaa sinua prosessissa. Muista, että olet arvokas ja ainutlaatuinen juuri sellaisena kuin olet, ja ansaitset kunnioitusta ja ymmärrystä omassa sukupuolen ja identiteetin tutkimisessasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Intersukupuolisuus on moninaista ja monimutkaista, eikä sitä pidä sekoittaa sairauteen tai häiriöön. Se viittaa henkilöihin, joilla on biologisia piirteitä, jotka eivät täysin sovi tyypilliseen naisen tai miehen kehitykseen. On tärkeää ymmärtää, että intersukupuoliset ihmiset voivat kokea fyysisiä, emotionaalisia ja sosiaalisia haasteita, mutta se ei tee heistä sairaita tai epänormaaleja.

        Koska intersukupuolisuuteen liittyy monia erilaisia kokemuksia, tarvittava tuki voi vaihdella yksilöstä toiseen. Jos olet intersukupuolinen ja tunnet tarvitsevasi psykiatrista tukea tai haluat keskustella kokemuksistasi, suosittelen etsimään pätevän ja ymmärtäväisen psykiatrin, joka on perehtynyt intersukupuolisuuteen ja sukupuolen moninaisuuteen.

        On tärkeää, että saat tukea ja ymmärrystä omasta kokemuksestasi, ja ammattilainen voi auttaa sinua prosessissa. Muista, että olet arvokas ja ainutlaatuinen juuri sellaisena kuin olet, ja ansaitset kunnioitusta ja ymmärrystä omassa sukupuolen ja identiteetin tutkimisessasi.

        ArtoTTT

        Tuo on täyttä hevonkukkua, intersukupuolisuuteen nimenomaan liittyy monia jo keskenään täysin erilaisia sairauksia ja kehityshäiriöitä, älkää ratsastako toisten sairauksilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ArtoTTT

        Tuo on täyttä hevonkukkua, intersukupuolisuuteen nimenomaan liittyy monia jo keskenään täysin erilaisia sairauksia ja kehityshäiriöitä, älkää ratsastako toisten sairauksilla.

        Intersukupuolisuus ei ole sairaus, vaan se on termi, joka viittaa henkilöihin, joiden sukupuoli- ja/tai sukupuoli-identiteetti eivät ole yksiselitteisesti mies tai nainen. Intersukupuolisuus ei sinänsä liity sairauksiin tai kehityshäiriöihin. On syytä olla kunnioittava ja ymmärtää, että jokainen ihminen on yksilöllinen omassa sukupuolen kokemuksessaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Intersukupuolisuus ei ole sairaus, vaan se on termi, joka viittaa henkilöihin, joiden sukupuoli- ja/tai sukupuoli-identiteetti eivät ole yksiselitteisesti mies tai nainen. Intersukupuolisuus ei sinänsä liity sairauksiin tai kehityshäiriöihin. On syytä olla kunnioittava ja ymmärtää, että jokainen ihminen on yksilöllinen omassa sukupuolen kokemuksessaan.

        ArtoTTT

        Todellakin on syytä kunnioittaa toisten sairauksia ja kehityshäiriöitä eikä sekoittaa niitä mihinkään ideologiseen sukupuolenvaihto höpötykseen, Intersukupuolisuuteen liittyvät esim. seuraavat sairaudet ja kehityshäiriöt. Kaikkiaan intersukupuolisuuteen liittyviä sairauksia/kehityshäiriöitä on useita kymmeniä.

        Androgeeniresistenssi (CAIS, AIS, PAIS)
        Klinefelter
        Turner
        Synnynnäinen lisämunuaishyperplasia, CAH
        Mayer-Rokitansky-Küster-Hauser, MRKH
        5-alfa-reduktaasin puutos
        De la Chapelle /XX male
        Swyer
        Sukurauhasten kehityksen variaatiot
        Peniksen tai klitoriksen synnynnäinen puuttuminen (engl. Aphallia)
        Müllerin tiehyeiden kehityksen variaatio
        Hypospadiat
        (sukupuolenosaamiskeskus)


      • Anonyymi kirjoitti:

        ArtoTTT

        Todellakin on syytä kunnioittaa toisten sairauksia ja kehityshäiriöitä eikä sekoittaa niitä mihinkään ideologiseen sukupuolenvaihto höpötykseen, Intersukupuolisuuteen liittyvät esim. seuraavat sairaudet ja kehityshäiriöt. Kaikkiaan intersukupuolisuuteen liittyviä sairauksia/kehityshäiriöitä on useita kymmeniä.

        Androgeeniresistenssi (CAIS, AIS, PAIS)
        Klinefelter
        Turner
        Synnynnäinen lisämunuaishyperplasia, CAH
        Mayer-Rokitansky-Küster-Hauser, MRKH
        5-alfa-reduktaasin puutos
        De la Chapelle /XX male
        Swyer
        Sukurauhasten kehityksen variaatiot
        Peniksen tai klitoriksen synnynnäinen puuttuminen (engl. Aphallia)
        Müllerin tiehyeiden kehityksen variaatio
        Hypospadiat
        (sukupuolenosaamiskeskus)

        Ihmiset eivät ole täydellisiä. Et sinäkään.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Ihmiset eivät ole täydellisiä. Et sinäkään.

        Taas olit mässäämässä sen toisen Iihavan kanssa🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ArtoTTT

        Todellakin on syytä kunnioittaa toisten sairauksia ja kehityshäiriöitä eikä sekoittaa niitä mihinkään ideologiseen sukupuolenvaihto höpötykseen, Intersukupuolisuuteen liittyvät esim. seuraavat sairaudet ja kehityshäiriöt. Kaikkiaan intersukupuolisuuteen liittyviä sairauksia/kehityshäiriöitä on useita kymmeniä.

        Androgeeniresistenssi (CAIS, AIS, PAIS)
        Klinefelter
        Turner
        Synnynnäinen lisämunuaishyperplasia, CAH
        Mayer-Rokitansky-Küster-Hauser, MRKH
        5-alfa-reduktaasin puutos
        De la Chapelle /XX male
        Swyer
        Sukurauhasten kehityksen variaatiot
        Peniksen tai klitoriksen synnynnäinen puuttuminen (engl. Aphallia)
        Müllerin tiehyeiden kehityksen variaatio
        Hypospadiat
        (sukupuolenosaamiskeskus)

        Johtuvatko mainitsemasi ominaisuudet joita kutsut sairauksiksi ja kehityshäiriöiksi, kyseisestä ihmisestä itsestään? Voiko Hän elää ilman niitä, sinun tavallasi biologisena ihmisenä jonka sinä voit hyväksyä?
        Vai pitääkö hänen piilottaa tai poistaa syntymässään saamansa ominaisuudet että sinä voisit hyväksyä hänet sellaisena millaiseksi Hän on syntynyt?


    • Anonyymi

      Syntyykö ihminen pedofiiliksikin?

      • Anonyymi

        Ihmiset syntyvät erilaisilla taipumuksilla ja ominaisuuksilla, mutta on tärkeää erottaa seksuaalinen suuntautuminen teoista. Pedofilia on seksuaalisen mielenkiinnon kohdistamista alaikäisiin, ja se on laitonta ja moraalisesti väärin. On tärkeää ymmärtää, että pedofiliaa ei pidä hyväksyä eikä siihen saa ryhtyä.

        Jos tunnet seksuaalista vetovoimaa alaikäisiin tai tunnistaa pedofiilisiä taipumuksia itsessään, on välttämätöntä hakea välittömästi ammattimaista apua. Psykiatrinen hoito voi auttaa sinua ymmärtämään näitä tunteita, hallitsemaan niitä ja toimimaan vastuullisesti. Pedofiliaan liittyy suuri riski vahingoittaa muita, joten tärkeintä on turvallisuus – niin omasta kuin muidenkin näkökulmasta.

        Hakeutumalla ammattilaisen hoitoon, kuten psykiatrin tai psykologin luokse, voit työskennellä omien tunteittesi kanssa ja tarvittaessa saada tukea eettiseen ja vastuulliseen toimintaan. Muista, että on vastuullista toimia siten, ettet vaaranna muiden ihmisten turvallisuutta.


      • Ihminen voi alkaa kiinnostua lapsista. Tuskin kukaan syntyessään niin ajattelee.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Ihminen voi alkaa kiinnostua lapsista. Tuskin kukaan syntyessään niin ajattelee.

        Eikä kukaan syntyessään ajattele homostelua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmiset syntyvät erilaisilla taipumuksilla ja ominaisuuksilla, mutta on tärkeää erottaa seksuaalinen suuntautuminen teoista. Pedofilia on seksuaalisen mielenkiinnon kohdistamista alaikäisiin, ja se on laitonta ja moraalisesti väärin. On tärkeää ymmärtää, että pedofiliaa ei pidä hyväksyä eikä siihen saa ryhtyä.

        Jos tunnet seksuaalista vetovoimaa alaikäisiin tai tunnistaa pedofiilisiä taipumuksia itsessään, on välttämätöntä hakea välittömästi ammattimaista apua. Psykiatrinen hoito voi auttaa sinua ymmärtämään näitä tunteita, hallitsemaan niitä ja toimimaan vastuullisesti. Pedofiliaan liittyy suuri riski vahingoittaa muita, joten tärkeintä on turvallisuus – niin omasta kuin muidenkin näkökulmasta.

        Hakeutumalla ammattilaisen hoitoon, kuten psykiatrin tai psykologin luokse, voit työskennellä omien tunteittesi kanssa ja tarvittaessa saada tukea eettiseen ja vastuulliseen toimintaan. Muista, että on vastuullista toimia siten, ettet vaaranna muiden ihmisten turvallisuutta.

        Homous oli laitonta ja sairaus myös Suomessa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikä kukaan syntyessään ajattele homostelua.

        Tuskin edes heteroutta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Homous oli laitonta ja sairaus myös Suomessa.

        Kuten irtolaisuus oli rikos.

        Ihmiset ovat alkaneet ajatella järkevämmin. Mutta eivät koskaan täydellisesti.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Kuten irtolaisuus oli rikos.

        Ihmiset ovat alkaneet ajatella järkevämmin. Mutta eivät koskaan täydellisesti.

        Kaksi tajuttoman Iihavaa ToIIoa.


    • Anonyymi

      ArtoTTT

      Onhan se tieteellinen fakta että synnynnäinen muuttumaton ominaisuus lisääntyy aina muodin ja trendin omaisesti.

      "Ennen 2000-lukua vain noin viisi prosenttia eri-ikäisistä naisista ilmaisi seksuaalista mielenkiintoa muita naisia kohtaan (he olivat kuitenkin voittopuolisesti kiinnostuneet miehistä). Tämä vakiintunut tilanne muuttui merkittävästi nuoremmissa ikäluokissa 2000-luvulle tultaessa. Vuonna 2007 noin 25 prosenttia ja vuonna 2015 noin 35 prosenttia alle 30-vuotiaista naisista raportoi seksuaalisesta kiinnostuksestaan miesten lisäksi myös naisiin."
      https://www.vaestoliitto.fi/artikkelit/finsex-naisten-valinen-halu/

      • Anonyymi

        Tutkimukset voivat antaa tietoa seksuaalisuuden ja suuntautumisen muutoksista ajan myötä, mutta on tärkeää huomioida, että seksuaalisuus on monimutkainen ja moniulotteinen ilmiö. Seksuaalinen suuntautuminen voi vaihdella yksilöstä toiseen ja saattaa myös muuttua elämän aikana eri syistä.

        Koska seksuaalisuuteen ja sen monimuotoisuuteen liittyy paljon kysymyksiä ja tunteita, jos sinulla on huolta tai pohdintoja omasta seksuaalisuudestasi tai muihin liittyvistä kysymyksistä, suosittelen hakeutumaan ammattitaitoisen psykiatrin tai psykologin puoleen. He voivat tarjota sinulle tukea, ymmärrystä ja avointa keskustelua näistä aiheista.

        Jokainen yksilö on ainutlaatuinen, ja tärkeintä on tuntea olonsa turvalliseksi ja hyväksytyksi omassa identiteetissään. Ammattilaisen kanssa voit käsitellä ajatuksiasi ja tunteitasi luottamuksellisesti sekä saada tarvittavaa apua ja tukea oman hyvinvointisi edistämiseksi.


      • Ennen vanhaan yritettiin salata homous ja lesbous.

        Nykyään on helpompaa. Et ymmärrä kokonaisuutta.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Ennen vanhaan yritettiin salata homous ja lesbous.

        Nykyään on helpompaa. Et ymmärrä kokonaisuutta.

        Yhtä kuvottavia ne edelleen ovat.


      • Anonyymi

        Minä vuonna Päivi Räsänen alkoi iskostamaan "mainostamaan" ihmisten päähän homoutta?

        Päivi on tehnyt paljon homojen hyväksi!

        Todellinen hyväntekijä homoille on ollut Räsäsen Päivi tuodessaan heidän ääntään kuuluville!


    • Anonyymi

      ArtoTTT

      Eikä me tietenkään uskota että homoilu jotenkin muotia nyt olisi.

      Haastateltavat kertoivat siitä, että ”homoilu” tai ”lesboilu”
      olisi muotia nuorten keskuudessa (vrt. myös Leck 1995, 195). Sara
      (17) kertoi sen olleen ”yleinen trendi koulun tyttöjen keskuudessa”. Juho
      taas kertoi, että hänen lukiossaan oli ihan tavallista, että pojat halailivat
      toisiaan ja loikoilivat käytävillä päällekkäin. Mira (18) muisteli tilannetta
      koulussaan: ”Tietää, että lukion kakkosella tulee aina sellanen, että tyttöjen
      täytyy kokeilla, että minkälaista on olla biseksuaali”. Vaikuttaakin
      siltä, että varsinaisesti homous ja lesbous eivät olisi ihailun kohteena, vaan
      pikemminkin biseksuaalisuus sellaisena kuin se näyttäytyy mainosten,
      musiikkivideoiden ja elokuvien sisällöissä. Näihin kuviin liittyy usein
      sukupuolirajojen rikkominen.

      Seksuaalisuus ja sukupuoli koulussa
      ethesis.helsinki.fi/julkaisut/val/.../​lehtonen/seksuaal.pdf

      • Anonyymi

        Jos tunnet tarvetta keskustella seksuaalisuuteesi tai muihin henkilökohtaisiin asioihin liittyvistä kysymyksistä, suosittelen hakeutumaan ammattitaitoisen terapeutin tai neuvonantajan puoleen, joka on pätevä seksuaalisuuteen liittyvissä kysymyksissä ja voi tarjota sinulle tukea ja ymmärrystä.


      • Moni kokee oman sukupuolensa kosketuksen hyvänä. Niin oli minunkin lähipiirissä 1970-luvulla.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Moni kokee oman sukupuolensa kosketuksen hyvänä. Niin oli minunkin lähipiirissä 1970-luvulla.

        Moni kokeen eläimen ja lapsen kosketuksen hyväksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Moni kokeen eläimen ja lapsen kosketuksen hyväksi.

        Näin on. Ei ole syytä rajoittaa.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Näin on. Ei ole syytä rajoittaa.

        Kannatat siis eläimiin sekaantumista ja pedofiliaa.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Näin on. Ei ole syytä rajoittaa.

        Kannatat pedofiliaa.

        Vaikutat mieIipuolelta.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Näin on. Ei ole syytä rajoittaa.

        Poliisille lähtee ilmoitus.

        Kuulutko pedofiilirinkiin🤔


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kannatat siis eläimiin sekaantumista ja pedofiliaa.

        Ihmisillä on koiria ja kissoja, sekä lapsia. Kaikkien kanssa on jopa pussailua.

        Mistä ajattelit pedofiliaa ja eläimiin sekaantumista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Poliisille lähtee ilmoitus.

        Kuulutko pedofiilirinkiin🤔

        Mitä mahdat siihen poliisi-ilmoitukseen laittaa syyksi? 🤭


    • Anonyymi

      Esim. Iisakin poika Jaakob, jossa oli jo eläessään havaittavissa homouteen taipumusta mutta joka ei saanut niitä käytännössä toteuttaa sillä hänet olisi surmattu noista taipumuksista. Jaakob sai sittemmin 12 poikaa ja yhden tyttären (Diina) vaimojensa ja noiden vaimojen orjattarien kanssa.

    • Itse en oikein osaa ymmärtää homofoobikkojen fanaattista änkyröintiä homoseksualismia vastaan muutoin kuin olettamalla heillä itsellään olevan sisällään kauhea taakka; salaisuus, mikä pitää kieltää itseltäänkin niin suurella älämölöllä ulospäin kuin ikinä mahdollista.

      • Anonyymi

        Homous vain on kuvottavaa ja luonnotonta.
        Ei sen sanominen mitään fobiaa ole.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Homous vain on kuvottavaa ja luonnotonta.
        Ei sen sanominen mitään fobiaa ole.

        Yhden herkku on toisen kauhistus ja homoutta esiintyy luonnossakin.

        Ei kaikkea tarvitse kieltää siksi, että ei pidä siitä, en minäkään edes kokeilisi homoutta. Mitä jos sinulta kiellettäisiin änkyröinti? 🤔


      • Anonyymi kirjoitti:

        Homous vain on kuvottavaa ja luonnotonta.
        Ei sen sanominen mitään fobiaa ole.

        Ei ole kannattavaa esittää negatiivisia mielipiteitä. Niistä voi tulla sanomista.


      • Anonyymi
        kollimaattori kirjoitti:

        Yhden herkku on toisen kauhistus ja homoutta esiintyy luonnossakin.

        Ei kaikkea tarvitse kieltää siksi, että ei pidä siitä, en minäkään edes kokeilisi homoutta. Mitä jos sinulta kiellettäisiin änkyröinti? 🤔

        Miksi et suvaitse muiden mielipiteitä?


      • "tollo!".

        Juuri tuota tarkoitan.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        "tollo!".

        Juuri tuota tarkoitan.

        Sinä se tosiaan olet.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi et suvaitse muiden mielipiteitä?

        En minä ole Sinulta änkyröintiä kieltämässä.


    • Anonyymi

      Eikä synny! Ympäristö ja media muokkaa.

    • Anonyymi

      "Niinpä niin , oi ihminen , mikä sinä olet riitelemään Jumalaa vastaan ?
      Ei kai tehty sano tekijälleen , miksi minusta tällaisen teit ?
      Room: 9: 20

      • Anonyymi

        Homous näkyy ihmisistä kun osaa katsoa. Osa ymmärtää tämän, suurin osa ei. Homoja on huomattavasti enemmän mitä enemmistö luulee olevan. Kun oppii lukemaan ihmisiä näkee jo päältä päin kuka on homo.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Homous näkyy ihmisistä kun osaa katsoa. Osa ymmärtää tämän, suurin osa ei. Homoja on huomattavasti enemmän mitä enemmistö luulee olevan. Kun oppii lukemaan ihmisiä näkee jo päältä päin kuka on homo.

        Itse en näe ollenkaan homoja. Erittäin harvinaisesti.


    • Noinhan se on ja tuo eheyttämisen puppu on helppo käsittää juuri noin, että asettaa itsensä siihen. Kuinka jollakin tuollaisella saataisiin muka umpiheterosta leivottua homo. Epänormaalia on myös tosiaan tuo liiallinen kiinnostus. Heterolle asian ei pitäisi aiheuttaa mitään suuria tunnetiloja koska eihän hetero voi edes kuvitella olevansa homo. Heterolle homous on jotakin sellaista mikä nyt vaan on olemassa mutta se ei ole oma juttu.

      • Anonyymi

        Niinpä, ei sinusta saa saastaa millään pois.


      • Anonyymi

        "heterona"

        "maailmassa monta on ihmeellistä asiaa , se hämmästyttää , kummastuttaa pientä kulkijaa"

        ei sen enempää , maailma on täynnä ihmeellisiä asioita.


    • Anonyymi

      Eikö tämä asia jo ole selvinnyt kaikille?
      Minua on aina ihmetyttänyt väittämä, että joku valitsee sukupuolisen suuntautumisena ja ryhtyy homoksi.
      Kukaan ei ikinä ole kertonut, missä vaiheessa on valinnut heterouden. Ei myöskään ole koskaan kerrottu, miten hetero voisi vaihtua homoksi ja millaisella eheytyksellä se tapahtuisi, sillä onhan tämän vaihdon voitava tapahtua kumpaankin suuntaan.

      Tietysti tällaiset kaavailut ovat ihan typeriä.

      Niin ovat.
      Mutta kun on kysymys homoista, niin . . .

    • Anonyymi

      Hetero seksisististä propagandaa, me uskovaiset tunnemme mm. historiaa kiitos Raamatun.

      • Kuka tahansa tuntee historian. Tietoa tulee jatkuvasti.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Kuka tahansa tuntee historian. Tietoa tulee jatkuvasti.

        Sinä et edes sitä. Olet sivistymätön moukka.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinä et edes sitä. Olet sivistymätön moukka.

        Historia kertoo kuinka Adolf Hitler muutti Itävallasta Saksan Baijeriin, ja tuli siellä luterilaiseksi, joka johti juutalaisvihaan. Myöhemmin Hitler sai koko kansan olemaan juutalaisia vastaan.

        On hyvä tuntea historiaa.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Historia kertoo kuinka Adolf Hitler muutti Itävallasta Saksan Baijeriin, ja tuli siellä luterilaiseksi, joka johti juutalaisvihaan. Myöhemmin Hitler sai koko kansan olemaan juutalaisia vastaan.

        On hyvä tuntea historiaa.

        Kuutio Soinia paksumpi ToIIo.

        Et vieläkään ole huomannut.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuutio Soinia paksumpi ToIIo.

        Et vieläkään ole huomannut.

        En tiedä kenenkään mittoja.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        En tiedä kenenkään mittoja.

        Vaikka ne on sinulle kerrottu🤔

        Todella erikoista🤔


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka ne on sinulle kerrottu🤔

        Todella erikoista🤔

        Mikä mahtaa olla Kuution mitta?


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Kuka tahansa tuntee historian. Tietoa tulee jatkuvasti.

        Kreikan KulttuuriHistoriasta tulisi kaikkien lukea!


    • No näinähän tämä on. Täällä esitetyt hihhulikommentit ovat asiaan liittyen täysin epätieteellisiä ja nojaavat pelkkään luuloon. Heille on ihan turha yrittää selittää että kun inhimillinen tieto on lisääntynyt, niin ihmisen maailmankuva on avartunut myös seksiin liityvien asioiden kohdalla.

      Huvittavaa on myös että hihhuliporukka haluaa kieltää homouden siksi, että "mä en tykkää, se on inhoittavaa". Tälläinen omaan tunteeseen vetoaminen on hyvin huono pohja kun lähdetään kieltämään jotain. Sen perusteella voidaan esim kieltää vaikka hernekeitto jos joku ei tykkää siitä.

      Sinänsä tätä "en tykkää" pykälää on käytetty esim Stalin Neuvostoliitossa, jossa Stalin kielsi homoilun koska ei tykännyt siitä. Siitä eteenpäin homoja sitten vietiin vankilaan tai mielisairaaloiihin. Mitä nyt muutamat pääsivät kansakunnan kaapin päälle Bolšoi-teatterin baletissa.

      Kun sitten yrittää kysyä järkeen perustavia perusteluja, esim miten homojen avioliitto-oikeus on haitannut sinun elämääsi, niin kukaan ei ole koskaan keksinyt vielä yhtäkään "rajoitusta". Ja koska näitä ei ole, niin en ymmärrä miksi ihmeessä ihmiset eivät saisi olla sitä mitä he haluavat olla?

      Sinänsä tänne homoista kirjoittelevat hihhulit ovat paljolti kaappihomoja. Heidän tekstissä tulee löytyy kohtia, jossa he fantasioivat kuinka homot vetelevät toisiaan pyllyyn ja miten kaikella eri tavalla he harjoittavat seksiä. Mitäpä tämä on muuta kuin seksiunelmointia...

      • Anonyymi

        Joko sait turren tulemaan treffeille kanssasi? 👨‍❤️‍💋‍👨


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joko sait turren tulemaan treffeille kanssasi? 👨‍❤️‍💋‍👨

        Sinuahan hän yritti kun pitää enemmän tuollaisista naismaisista miehistä.


      • Anonyymi

        "Sinänsä tänne homoista kirjoittelevat hihhulit ovat paljolti kaappihomoja. Heidän tekstissä tulee löytyy kohtia, jossa he fantasioivat kuinka homot vetelevät toisiaan pyllyyn ja miten kaikella eri tavalla he harjoittavat seksiä. Mitäpä tämä on muuta kuin seksiunelmointia..."

        Juuri noin asia on !


    • Anonyymi

      Mutta harjoittaako homoseksiä niin se on jo oma valinta?

      • Anonyymi

        jos harjoittaa heterona seksiä , sekin on oma valinta, niinkö ?
        hetero , kun ei voisi muunlaista seksiä edes harrastaa , ja niin on myös asia toisinpäin.

        se , että on syntynyt heteroksi, ei ole oma valinta , vielä vähemmän , että siitä ylpeilisi, omaksi ansiokseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jos harjoittaa heterona seksiä , sekin on oma valinta, niinkö ?
        hetero , kun ei voisi muunlaista seksiä edes harrastaa , ja niin on myös asia toisinpäin.

        se , että on syntynyt heteroksi, ei ole oma valinta , vielä vähemmän , että siitä ylpeilisi, omaksi ansiokseen.

        Syntynyt ja syntynyt, enpä usko ihmisistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Syntynyt ja syntynyt, enpä usko ihmisistä.

        Perisynnit voin uskoa todeksi.
        Heteroseksistit kieltävät sen.
        Ennen kristinuskontoa oli paljon paheellisia korkeakulttuuri maitakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perisynnit voin uskoa todeksi.
        Heteroseksistit kieltävät sen.
        Ennen kristinuskontoa oli paljon paheellisia korkeakulttuuri maitakin.

        Rooman keisarillinen Imperium on kaikille tuttua?

        Rehellistä?


    • Pahoittelen etukäteen naurettavan ilmaisun "homoseksuaalinen toiminta" käyttöä. Käytän sitä vain jankkaajien varalta, jotka sanovat, että homous on ok, mutta "homoilu" ei.

      Koska homoseksuaalinen toiminta itsessään ei ole moraalinen eikä yhteiskunnallinen kysymys, ei nähdäkseni ole mitään ongelmaa siinä, että jokainen yksilö ratkaisee kysymyksen homoseksuaalisen toiminnan ja kristinuskon välisestä suhteesta omalta kohdaltaan oman ymmärryksensä ja omantuntonsa varassa.

      Tarkoitan sitä, että jos joku ymmärryksensä valossa ja omantuntonsa ohjaamana päätyy näkemykseen, ettei hänen homoseksuaalisen toimintansa ja kristillisen uskonsa välillä ole ristiriitaa, hän voi elää homoseksuaalista toimintaa harjoittavana kristittynä.

      Jos taas joku ymmärryksensä valossa ja omantuntonsa ohjaamana päätyy näkemykseen, että hänen homoseksuaalisen toimintansa ja kristillisen uskonsa välillä on ristiriita, hän voi joko luopua homoseksuaalisesta toiminnasta ja elää kristittynä tai luopua uskosta ja harjoittaa homoseksuaalista toimintaa.

      Tämä on myös ainoa mahdollinen ratkaisu, sikäli kuin otaksutaan, että ihmiset ovat vilpittömiä. Joku saattaa sanoa, että ihminen voi pettää itseään. Mutta jos ihmiset todella ovat vilpittömiä, he eivät voi pettää itseään. "Pettää itseään vilpittömästi" tarkoittaa joko jotakin ristiriitaista tai sitten samaa kuin "olla vilpittömästi väärässä". Jälkimmäisessä tapauksessa vika on ihmisen ymmärryksessä, mutta hänen omatuntonsa on puhdas. Kukaan ei pääse oman ymmärryksensä ulkopuolelle, ja jos joku ei valistuksesta ja opetuksesta huolimatta ala ymmärtää oikein, niin mitään ei ole tehtävissä, lukuun ottamatta väkivaltaa ja pakkokeinoja. Mutta väkivaltaa ja pakkokeinoja on lupa käyttää vain moraalisissa ja yhteiskunnallisissa kysymyksissä.

      Edellä sanottu vaikuttaa niin itsestäänselvältä, että tuntuu typerältä edes kirjoittaa sitä. Asia muuttuu hankalammaksi vasta sitten, kun siitä tehdään yhteiskunnallinen tai pikemminkin yhteisöllinen kysymys eli kun kirkossa tai kristillisessä yhteisössä päätetään joko vihkiä tai olla vihkimättä homopareja avioliittoon. Mutta näinä pluralistisina yksilönvapauden aikoina tähänkin asiaan löytynee ratkaisu: eri kirkot ja yhteisöt tekevät eri päätöksen, toiset alkavat vihkiä, toiset eivät, ja jokainen yksilö sitten oman ymmärryksensä ja omantuntonsa varassa päättää, mihin kirkkoon tai yhteisöön hän tahtoo kuulua.

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      298
      3239
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      234
      1753
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      91
      1295
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1263
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      78
      1159
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1158
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      48
      1056
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      964
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      906
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      64
      831
    Aihe