Mitä olette selittäneet

Anonyymi-ap

Puolisollenne kun olette lähteneet tapaamaan salarakastanne ?

12

1532

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olen sanonut että menen ystävättäreni kanssa syömään tai sitten että minulle tulee vielä yksi asiakas klo 18 jälkeen ( suljen liikeeni klo18.) normaalisti.

• Anonyymi

😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

💋 ­­­N­y­­m­­f­­­o­­­m­­­a­a­­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17951759R

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Ei minun tarvitse mitään selitellä Tavataan keskellä työpäivää. Pikapano kahvitauolla varaston vessassa,pidempi sessio autossa levähdyspaikalla ruokatunnilla. Työmatkoilla sitte....toinen hotellihuone on aina tyhjillään, sinne ei tarvitse siivoojan lakanoita vaihtaa.

• Anonyymi

Silloin, kun petin, halusin oikeastaan riitaa että pääsen lähtemään.
      Vastaus kysymykseen.

• Anonyymi

Aivan kuin vaimoni. Oletko?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aivan kuin vaimoni. Oletko?

En ole. En ole ollut naimisissa. Mutta vastasin kysymykseen eli kuinka typerältä se kuulostaakin, jos tuli avokin kanssa vähänkin sanaharkkaa niin se antoi tilaisuuden sanoa vaikka *lähden ravintolaan ettei tartte kuulla tämmöstä*.

• Anonyymi

Ja (ex) pettäjä naisena oli tärkeää tietää avokin työvuorot, se oli a ja o.

• Anonyymi

Tapailin toista kun vaimo oli töissä, kotiin takaisin ennenkuin tuli . Vaatteet piiloon ja pesuun salaa ettei haista vieraissa käyntiä. Ja sitten niin kuin mitään ei tapahtuisikaan. Naiset on tyhmiä.

• Anonyymi

Mun vaimo lähti työkaverin "nainen" kanssa tsekkaa pitkänheinän lintutornia ja muuramen luontopolkua. Sekä nyrölän luontopolkua , jääskelän luontopolkua, "työporukan kanssa Tampereella teatteria, savonlinnan "oopperajuhlia". Mustikka metsässä "siskon"kanssa Ja Aina panemassa työpaikkaaviomiehen kanssa"näilläreissuilla" Selvisi vuosia jälkeenpäin!

• Anonyymi

Mistäpäin tämä?

• Anonyymi

Olin töissä kun mies petti.

• Anonyymi

Tein v…n pitkää päivää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 482
      7140
    2. Kun katsoin häntä

Niin ajattelin että hän on niin rakas ❤️
      Ikävä
      26
      2551
    3. Mitä sanoisit kolmella sanalla

kaivatullesi ja tunteidesi kohteelle? 🙎💝💝
      Ikävä
      227
      2548
    4. Miksi Pekkaa ei hyväksytä maailmalla julkisiin virkoihin?

On mennyt jo monta hommaa ohitse.
      80 plus
      157
      1844
    5. Haluisin niin

Selvittää sun kanssa asiat. Kumpa uskaltaisin. Haluatko sinä?
      Ikävä
      114
      1728
    6. Nyt mielipiteitä kehiin?

Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu
      Kuhmo
      62
      1138
    7. Minkälainen koti

kaivatullasi on?
      Ikävä
      74
      1133
    8. IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."

Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka
      Tv-sarjat
      4
      1125
    9. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      2
      1055
    10. Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata

Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p
      Uusikaupunki
      0
      1054
    Aihe