Otin viikko sitten kuparikierukan.Heti alkoi tiputteluvuoto.(Menkat oli muutenkin alkamassa...)Nyt pari päivää ollu runsaampaa vuotoa.Tuntuu et pelkkä side ei riitä.Joutuu vaihtaan ja peseytyyn monta kertaa päivässä.Aamulla laitoin tamponin,mut pelotti,et tarraa kiinni kierukan naruihin ja otin hetken päästä pois...onko kukaan uskaltanut käyttää tamponia kierukan kanssa?
kierukka ja tamponi
5
1115
Vastaukset
- ...
Eihän sitä suositella käytettäväksi mutta mulla ainakin aikoinaan toimi ihan hyvin.Välillä kyllä pelotti että jos jää kiinni...
- Neena
Minä ainakin olen aina (yli 10 v.) käyttänyt ongelmitta tamponia kierukan kanssa enkä ole ikinä kuullut ettei niin voisi tehdä.
Jos kierukan langat takertuvat tamponiin, ne ovat ehdottomasti aivan liian pitkät ja aiheuttavat silloin takuulla ongelmia jo seksissäkin. - asdf
Harkitse kuukuppia! Sitä voi huoletta käyttää kierukan kanssa.
http://kuukuppikunta.net - meiju
Ainut syy, miksi kierukan kanssa ei suositella tampoonia, on kierukan käyttäjien suurempi riski saada tulehduksia. Toisaalta se tuleduksen voi saada huonsti pestystä kuukautiskupistakin..
Langathan ( tai narut ) ovat pelkät terävät siimanpätkät ja niin lyhyet, että ei niihin mikään voi takertua.
Luulisin, että useimmat kierukan käyttäjät käyttävät tampooneita.- siksi..
tamponia kierukan kanssa käyttöä ei suositella koska voi vahingossa vetää kierukan huomaamattaan ulos tamponin mukana. Kierukkahan on ihan älyttömän pieni hökötys.
Itse otin about 5 kuukautta sitten kierukkani pois, kun se oli jo ollut sen 5 vuotta. Käytin tamponia koko ajan, luulen että on aika harvinaista kuitenkin nykäistä se sieltä veks.
Kun menin ottamaan sitä pois niin narut oli hukkuneet jonnekkin.. lääkäri joutui sellaisella teräsharjalla rapsuttelemaan että ne tuli taas esiin.. tuntui tosi hyvälle :/
Olin tosi tyytyväinen kierukkaan. helppo, edullinen ja luotettava .. vakisuhteessa.En kuitenkaan laittanut uutta.. haluaisin niin kovasti vauvaa pikkuhiljaa.. nyt olen käyttänyt laastareita mutta yöks , ei sovi hormooniehkäisy tälle neidille.. ei sitten millään..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2043065Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391580Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus921442- 881332
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461294Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1481196Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121158Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze119989Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89912Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44793