Siis onko oikeesti mitään merkitystä käytätkö halpaa vai kallista kasvojen hoitotuotetta ?
Siis tietty pääasia on se, että tuote/tuotteet sopii juuri sinun ihollesi, mutta muuten ?
Siis voidaanko kalliista naamarasvasta ihan oikeesti sanoa, että se tehoaa paremmin tai että hoitaa ihoasi paremmin ?
Onko kuitenkin enemmän merkitystä kaikella muulla; ulkoilulla, syömisellä , juomisella, perintötekijöillä jne…?
Halpa vs kallis - kokemuksia ?
Anonyymi-ap
1
473
Vastaukset 1
- Anonyymi
Niin samaa oon tässä miettinyt, onko joku saanut ihonsa parempahsn kuntohon kun on käyttäny tai vaihtanu kalliimpahan merkkiin?
Kerokaa jos ootte tehny näin ! ?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1831799
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.115949Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo116857En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset209694- 135646
- 56631
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä21614Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus54586- 38568