Haluaisitko juurikin sinä 30-45 vuotias nainen lähteä ihmettelemään ja tutustumaan nelikymppiseen mieheen?
Olen raitis, mutta poltan. En käytä huumeita. Olen 180+ cm pitkä ja n. 95kg. Vuorotöitä tekevä sinkku.
Ensitreffeillä vaikka kirpputorille, divarille, luontokävelylle tai vaikkapa museoon? Muuten vain istuskelemaan vaikka puistoon piknikille ja kiehauttaa kahvit tai teet?
Voidaan myös jutella erinäisistä aiheista ja tutustua muuten vain.
Kaikenlaiset asiat kiinnostaa, joten aihe vapaa. Itse olen huono keksimään aiheita ensialkuun, mutta kyllä se juttu luistaa kuitenkin.
Historia: Aina antiikista toiseen maailmansotaan.
Leffat joista pääsääntöisesti kauhu ja scifi sekä niiden yhdistelmä. Muutkin genret menee. Draamat, trillerit ja komediat, sekä animaatiot.
Mytologia, avaruus, Maailman tapahtumat, videopelit, tulevaisuuden näkymät, mysteerit, musiikki, taide, psykologia, eläimet... jne jne.
Viestiä voi laittaa [email protected]
Treffeille Turun seudulta?
6
463
Vastaukset
Päivitys: Tupakan poltto lopetettu.
- Anonyymi
Voisin lähteä tapaamaan jos olet komea jännämies.
Valitettavasti en ole etsimäsi jännämies. Olen aika rento ja rauhallinen tapaus. Ystävällisyyttä ja kohteliaisuutta unohtamatta. Mutta en joka tilanteessa. 😉
Komeudesta en osaa sanoa. Se on varmaankin enemmän katsojan silmissä.- Anonyymi
Tuon kirjoitti joku palstaprinssi. Naiskirjoittajat eivät jankkaa
jännämiehistä eivätkä komeista miehistä. Palstaprinsseillä tiettyjen sanojen käyttäminen on pakkomielteistä. Anonyymi kirjoitti:
Tuon kirjoitti joku palstaprinssi. Naiskirjoittajat eivät jankkaa
jännämiehistä eivätkä komeista miehistä. Palstaprinsseillä tiettyjen sanojen käyttäminen on pakkomielteistä.Niinhän se suattaapi olla.
Päivitys numero kaksi: Ei varatuille tai vastaeronneille. Kiitos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984