Treffeille Turun seudulta?

Haluaisitko juurikin sinä 30-45 vuotias nainen lähteä ihmettelemään ja tutustumaan nelikymppiseen mieheen?

Olen raitis, mutta poltan. En käytä huumeita. Olen 180+ cm pitkä ja n. 95kg. Vuorotöitä tekevä sinkku.

Ensitreffeillä vaikka kirpputorille, divarille, luontokävelylle tai vaikkapa museoon? Muuten vain istuskelemaan vaikka puistoon piknikille ja kiehauttaa kahvit tai teet?

Voidaan myös jutella erinäisistä aiheista ja tutustua muuten vain.

Kaikenlaiset asiat kiinnostaa, joten aihe vapaa. Itse olen huono keksimään aiheita ensialkuun, mutta kyllä se juttu luistaa kuitenkin.

Historia: Aina antiikista toiseen maailmansotaan.

Leffat joista pääsääntöisesti kauhu ja scifi sekä niiden yhdistelmä. Muutkin genret menee. Draamat, trillerit ja komediat, sekä animaatiot.

Mytologia, avaruus, Maailman tapahtumat, videopelit, tulevaisuuden näkymät, mysteerit, musiikki, taide, psykologia, eläimet... jne jne.

Viestiä voi laittaa [email protected]

6

390

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Päivitys: Tupakan poltto lopetettu.

    • Anonyymi

      Voisin lähteä tapaamaan jos olet komea jännämies.

      • Valitettavasti en ole etsimäsi jännämies. Olen aika rento ja rauhallinen tapaus. Ystävällisyyttä ja kohteliaisuutta unohtamatta. Mutta en joka tilanteessa. 😉

        Komeudesta en osaa sanoa. Se on varmaankin enemmän katsojan silmissä.


      • Anonyymi

        Tuon kirjoitti joku palstaprinssi. Naiskirjoittajat eivät jankkaa
        jännämiehistä eivätkä komeista miehistä. Palstaprinsseillä tiettyjen sanojen käyttäminen on pakkomielteistä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuon kirjoitti joku palstaprinssi. Naiskirjoittajat eivät jankkaa
        jännämiehistä eivätkä komeista miehistä. Palstaprinsseillä tiettyjen sanojen käyttäminen on pakkomielteistä.

        Niinhän se suattaapi olla.


    • Päivitys numero kaksi: Ei varatuille tai vastaeronneille. Kiitos.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      333
      2909
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      106
      2194
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1630
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1154
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      71
      1042
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      993
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      950
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      148
      934
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      852
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      41
      763
    Aihe