Isojen mahojen syy selvisi

Anonyymi-ap

Ei ole mikään ihmekkäön kun ihmisillä on niin isoja mahoja.
Olin tekemässä mansikkapeltoa.Veljeni otti eväät mukaan.Keittoa oli vain vähän ruokatermospullon alle puoleen väliin noin 3 dl.
Koska keittoa oli niin vähän piti syödä lihottavia kinkku ja juustoleipiävoileipiä.

Seuraavana päivänä otettiin evääksi iso kattilallinen jauhelihakeittoa
Keittoa saa syödä niin paljon kuin jaksaa ja kalorimäärät jää siltikin pieneksi.
Keitto oli myös huomattavasti paremman makuista kuin ne lihottavat voileivät.
Maku riippuu paljon siitä miten keiton maustaa.Laakerinlehti,maustepipouri,lihaliemikuutio ja yrttinausteet tekee hyvää makua

Ruuaksi käy mikä tahansa kasviksista ja juureksista tehty ruoka.
Kyllä sitä lihoo kuka vaan jos syö voileipiä ja siihen vielä kahvin kera hillopullaa tai muuta vastaavaa.
Siihen päälle vielä karkit ja kermajäötelöt yms.

Sitä lihoo siltikin vaikka ei syö ollenkaan roskaruokaa JOS ruoka ON isokalorista eikä harrasta liikuntaa

56

636

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Millainen maha sinulla on? Iso vai pieni maha?

      • Anonyymi

        Ei se enään niin iso ole.Minähän sain sen pois sillä konstilla että en syönyt niitä voileipiä enkä pullia.
        Ja harrastin samaan aikaan kovasti liikuntaa.

        Kyllä sitä kestää välillä syödä karkkia 100- 200 grammaa,mutta JOS alkaa syömään leipiä oikein syömällä monta kertaa päivässä niin että vatsa täyttyy,lihoo erittäin nopeasti.
        Syön leipääkin,mutta vain vähän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se enään niin iso ole.Minähän sain sen pois sillä konstilla että en syönyt niitä voileipiä enkä pullia.
        Ja harrastin samaan aikaan kovasti liikuntaa.

        Kyllä sitä kestää välillä syödä karkkia 100- 200 grammaa,mutta JOS alkaa syömään leipiä oikein syömällä monta kertaa päivässä niin että vatsa täyttyy,lihoo erittäin nopeasti.
        Syön leipääkin,mutta vain vähän.

        Karkki mainittu. Juotko ollenkaan alkoholia? Miten suhtaudut viiniin, olueeseen tms? Kuinka paljon niitä kuluu, ja jos et juo niin mikset?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Karkki mainittu. Juotko ollenkaan alkoholia? Miten suhtaudut viiniin, olueeseen tms? Kuinka paljon niitä kuluu, ja jos et juo niin mikset?

        En käytä mitään alkoholijuomia koska niillä menee koko elämä pilalle ja kuluu turhaan rahaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En käytä mitään alkoholijuomia koska niillä menee koko elämä pilalle ja kuluu turhaan rahaa.

        "En käytä mitään alkoholijuomia koska niillä menee koko elämä pilalle ja kuluu turhaan rahaa"

        Eikö karkkiin kuluva raha ole yhtä turha jos ajattelet pelkkää rahaa?

        Entä miten elämä voi mennä pilalle jos ottaa vaikka hyvän ruuan kanssa viinilasillisen? Viinillä on positiivisia terveysvaikutuksiakin toisin kuin karkilla ja sokerilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se enään niin iso ole.Minähän sain sen pois sillä konstilla että en syönyt niitä voileipiä enkä pullia.
        Ja harrastin samaan aikaan kovasti liikuntaa.

        Kyllä sitä kestää välillä syödä karkkia 100- 200 grammaa,mutta JOS alkaa syömään leipiä oikein syömällä monta kertaa päivässä niin että vatsa täyttyy,lihoo erittäin nopeasti.
        Syön leipääkin,mutta vain vähän.

        "Kyllä sitä kestää välillä syödä karkkia 100- 200 grammaa,mutta JOS alkaa syömään leipiä oikein syömällä monta kertaa päivässä niin että vatsa täyttyy,lihoo erittäin nopeasti.
        Syön leipääkin,mutta vain vähän."

        Miksi puolustelet karkinsyömistä niin pontevasti? Se lihottaa jos joku. Samalla väität että voileivästä lihoo, vaikka se riippuu täysin määrästä ja siitä mitä leipänsä päälle laittaa. Karkkihan on se joka on turhista turhin asia.


    • Anonyymi

      Se on hyvä, että syy ja selitys isoille mahoille on nyt löytynyt.
      Ehkä nyt ei enää tarvitse isomahaisempia ihmisiä niinkään haukkua ja arvostella, kun on syy tiedossa, mistä se johtuu...

      • Anonyymi

        Kyllä, mahan koko riippuu siitä onko keitto termarissa vai kattilassa. 😆


    • Anonyymi

      "Laakerinlehti,maustepipouri,lihaliemikuutio ja yrttinausteet tekee hyvää makua."

      Tuo on juuri se väärä asenne.

      Ruoka pitää saada maistumaan pahalta ja kun ruoka on pahaa, sitä ei voi syödä ylimäärin.

      Naurista, lanttua, selleriä ja raakaa perunaa. Sitkeää maksaa, munuaista, kieltä, keuhkoja ja sydäntä sekä jänteistä poskea ja vatsalaukkua. Mausteet voi jättää pois ja kypsyttämisen tai hauduttamisen puoliväliin. Suolaa ei saa käyttää lainkaan.

      Mitä pahempi ruoka, sen varmemmin laihtuu.

      • Anonyymi

        Se vähä ruoka minkä syö PITÄÄ OLLA mahdollisimman hyvän makuista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se vähä ruoka minkä syö PITÄÄ OLLA mahdollisimman hyvän makuista.

        Se maun salaisuus on keitoissa laakerinlehti ja maustepipouri.Vaikka laittaa palvilihaa siitä ei tule niin hyvää jos nuo puuttuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se vähä ruoka minkä syö PITÄÄ OLLA mahdollisimman hyvän makuista.

        Höpsis. Paha ruoka laihduttaa parhaiten.

        Kaikki mausteet ja suola pois.


    • Anonyymi

      Hävisikö mahasi ja veljesi maha heti kun söitte jauhelihakeittoa?

      • Anonyymi

        Jos ihminen on mahakas tai vatsakas, onko hänen vastakohtansa mahaton tai vatsaton? Onko kookkaan vastakohta kooton?


    • Anonyymi

      Että oikein kattilallainen jauhelihakeittoa. Ei siinä varmaan mansikkapeltohommasta tainnnut tulla oikein mittään. Aika kului keiton hörppimisessä ja kusella käymisessä.

    • Anonyymi

      Riipppuhan se ihmisestäkin, toiset saavat syödä kinkuuleipiä miten paljon tahansa ja toisille paino lisääntyy. Aineen vaihdollinen juttu.
      Joten kun tuntee niin syö sitä myöden .

      • Anonyymi

        Olipa paljon virheitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olipa paljon virheitä.

        Hmm...Nii, ja jos syö sen verran kuin liikkuu niin painokin pysyy vakiona.


    • Anonyymi

      Keiton neste täyttää mahan joten muuta tulee syötyä vähemmän. Voi haitata fyysistä tekemistä jos ihan hölskyy, mahassa. Kuitua pitää saada että suoli toimii.

    • Anonyymi

      Monet sairaudetkin lihottavat.

    • Anonyymi

      Mansikantaimia tuli 150.Niistä tulee 150- 250 kiloa mansikkaa vuodessa.Niitä pitää sitten käydä ensi kesänä poimimassa joka päivä koska ne kypsyy vähän eri aikaan.

      Kaupasta ostetut mansikat on siksi väkeviä koska ne poimitaan vähän raakana.

      • Anonyymi

        "Kaupasta ostetut mansikat on siksi väkeviä koska ne poimitaan vähän raakana."

        Höpöjuttu. Ei todellakaan poimita raakoina, et ole varmaankaan ikinä ostanut kotimaista mansikkaa kaupasta. Tai sinun makuaistisi on kovan karkin syönnin takia täysin vääristynyt ettei muu kuin sokeroitu ja karkki edes maistu miltään.

        Jotkut espanjalaiset kevätmansikat maistuu puulta, niistä ei tosiaan tiedä. Nehän on jossain varastossa ja on väkisin kasvatettuja.


      • Anonyymi

        Sinä kun harrastat vain karkkihyllyjä kaupassa niin miten voit tietää mansikoista mitään? Minä ostan joka toinen päivä mansikoita, kun on satokausi sekä muita marjoja. Kotimaiset mansikat on erittäin makeita eikä niitä raakoina edes saa poimia. Eri on jotkut ulkkismarjat joita tulee ennen omaa satokautta, jotka on kauniita päälle mutta ei maistu mitään ja on puumaisen kovia.


      • Toivottavasti tajusit ostaa useampaa lajiketta. Mansikka kärsii kovasti säilyttämisestä ja käsittelystä eli mitä pidempi satokausi niin sen parempi lopputulos jos pakastaa. Kotipakastimiin ei voi laittaa kovinkaan montaa kiloa pakastumaan jos haluaa hyvän lopputuloksen.


      • Anonyymi

        Kahden vuoden kuluttua saa syödä kesällä mansikoita joka päivä,Ensi vuonnakin niitä saa jonkin verran Mansikoita voi syödä aina huoletta koska ne ovat vähäkalorista ravintoa
        Pitää laittaa ensi vuonna kasvamaan vielä vesimelonia ja kirsikkatomatteja,ne täytyy kasvattaa sitten kasvutunnelissa tai kasvihuoneessa.


    • Anonyymi

      "Kyllä sitä lihoo kuka vaan jos syö voileipiä ja siihen vielä kahvin kera hillopullaa tai muuta vastaavaa.
      Siihen päälle vielä karkit ja kermajäötelöt yms."

      Kysymys kuuluukin että miksi kummassa syödä hillopullaa, karkkia ja kermajäätelöä jos ne lihottaa? Voileivissä on sentään suojaravinteita, kuitua jne ja antaa energiaa pidemmäksi aikaa kuin nopeat sokerituotteet.

      • Anonyymi

        Kyllä ne voileivät lihottaa enemmän,ei niitä karkkeja niin paljon syödä että niistä lihoisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ne voileivät lihottaa enemmän,ei niitä karkkeja niin paljon syödä että niistä lihoisi.

        "ei niitä karkkeja niin paljon syödä että niistä lihoisi."

        Sinä kyllä taidat syödä, koska joudut koko aika laihduttaa.


    • Anonyymi

      Minulla oli iso maha eilen kun söin voileivän. Mutta tänään söin aamulla 46 fasupalafoffelia täytekakku kahvit ja pullamunkkia jossa oli hilloa. Iso mahani katosi samoin veljeltäni ja odottelen milloin minulle ilmestyy veitsenterävät vatsalihakset. Ensi viikolla pitäisi ilmestyä.

      • Anonyymi

        Ilmestyä? Tuleeko ne postissa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmestyä? Tuleeko ne postissa?

        Ei vaan aamulla herätessä vatsalihakset on muuttuneet veitsenteräviksi. Edellisenä päivänä PITÄÄ syödä fasupaloja ja mielellään lämmittää ne mononlämmittimillä että liika koledsroli poistuu.


    • Anonyymi

      Miksi sinä syöt hyvänmakuista ruokaa?

      Vaihda se pahaan ruokaan, niin laihdut varmasti. Vain masokisti haluaa ja voi lihoa pahalla ruualla.

      • Anonyymi

        Ihminen syö elääkseen, maistuu sitten hyvältä tai pahalta.
        Ja tosiaan, syö elääkseen, ei elä syödäkseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihminen syö elääkseen, maistuu sitten hyvältä tai pahalta.
        Ja tosiaan, syö elääkseen, ei elä syödäkseen.

        No jos ei pysty rajoittamaan hyvän ruuan syöntiä, ehkä pystyy rajoittamaan pahan ruuan syöntiä paremmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihminen syö elääkseen, maistuu sitten hyvältä tai pahalta.
        Ja tosiaan, syö elääkseen, ei elä syödäkseen.

        hmm...Ihminen ei elä yksin leivästä juodakin hänen pitämän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihminen syö elääkseen, maistuu sitten hyvältä tai pahalta.
        Ja tosiaan, syö elääkseen, ei elä syödäkseen.

        Hmm...Ihminen ei elä yksin leivästä juodakin hänen pitämän.


    • Anonyymi

      Isojenn mahojen syy on se että on lihava.

      • Anonyymi

        Ja tuuli on olemassa sen takia, koska veden aallot liikkuvat.


    • Anonyymi

      Pitää lopettaa ruokatermospullon käyttö, ettekö vieläkään ymmärrä että siitä tulee isoja mahoja. Kun syö kattilasta niin tulee pieniä mahoja.

      • Anonyymi

        Mä siirrän ruuan aina kattilasta lautaselle, se on vähän siistimpää, ja helpompaakin syödä.


      • Anonyymi

        Kannattaa ensin laittaa lautaselle, siistimpää ja helpompaa syödä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä siirrän ruuan aina kattilasta lautaselle, se on vähän siistimpää, ja helpompaakin syödä.

        Lautanen on niin pieni että on pakko syödä sen takia lihottavia leipiä ja munkkeja ja pullaa. Siksi pieni lautanen lihottaa eniten. Vain iso kattila laihduttaa.


    • Anonyymi

      "Maku riippuu paljon siitä miten keiton maustaa'

      Mahtava oivallus, olet nero! 😯

      • Anonyymi

        Olenkin TAVALLISTA älykkäämpi ihminen.

        Pieni vinkki teille isomshaisille.

        SYÖKÄÄ YHTENÄ PÄIVÄNÄ PASKARUOKAA NIIN PALJON KUIN HALUATTE
        ja sitten noin 4 päivää terveellistä ravitsevaa ruokaa
        Niin ette ainakaan liho lisää.EI sitä niin laihdukksan,mutta ei liho ainakaan lisää.
        Laihtuminen VAATII paljon kovemman ohjelman 😮

        Söin. Itse nyt itse 5700 kaloria JA olen tikkulaiha,
        Vatsalihakset jo näkyy😁
        Aloitan itse kohta kovemman ohjelman josta olen tännekin kirjoittanut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olenkin TAVALLISTA älykkäämpi ihminen.

        Pieni vinkki teille isomshaisille.

        SYÖKÄÄ YHTENÄ PÄIVÄNÄ PASKARUOKAA NIIN PALJON KUIN HALUATTE
        ja sitten noin 4 päivää terveellistä ravitsevaa ruokaa
        Niin ette ainakaan liho lisää.EI sitä niin laihdukksan,mutta ei liho ainakaan lisää.
        Laihtuminen VAATII paljon kovemman ohjelman 😮

        Söin. Itse nyt itse 5700 kaloria JA olen tikkulaiha,
        Vatsalihakset jo näkyy😁
        Aloitan itse kohta kovemman ohjelman josta olen tännekin kirjoittanut.

        Urheilija SAA syödä ihan mitä vaan niin se EI liho 😁🚴
        Mutta sohvaperuna ei saa JOS syö niin lihoo🫤 .☹️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olenkin TAVALLISTA älykkäämpi ihminen.

        Pieni vinkki teille isomshaisille.

        SYÖKÄÄ YHTENÄ PÄIVÄNÄ PASKARUOKAA NIIN PALJON KUIN HALUATTE
        ja sitten noin 4 päivää terveellistä ravitsevaa ruokaa
        Niin ette ainakaan liho lisää.EI sitä niin laihdukksan,mutta ei liho ainakaan lisää.
        Laihtuminen VAATII paljon kovemman ohjelman 😮

        Söin. Itse nyt itse 5700 kaloria JA olen tikkulaiha,
        Vatsalihakset jo näkyy😁
        Aloitan itse kohta kovemman ohjelman josta olen tännekin kirjoittanut.

        MKH ei ole älykäs tahi viisas. Pilailijasta en ole varma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Urheilija SAA syödä ihan mitä vaan niin se EI liho 😁🚴
        Mutta sohvaperuna ei saa JOS syö niin lihoo🫤 .☹️

        No sinä et ole urheilija. Urheilijoilla se vasta tarkka ruokavalio on..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Urheilija SAA syödä ihan mitä vaan niin se EI liho 😁🚴
        Mutta sohvaperuna ei saa JOS syö niin lihoo🫤 .☹️

        kyllä urheilijat kontrolloivat ja valokoivat hyvinkin tarkkaan mitä syövät. Ovat siinä
        todella pedanttisia. Oikeanlainen ravinto on urheillessa tärkeätä.
        Vain sillä tavoin saa urheilutuloksia aikaiseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MKH ei ole älykäs tahi viisas. Pilailijasta en ole varma.

        Kyllä minä OLEN viisas KOSKA älyän ALOITTAA TARPEEKSI AJOISSA laihdutuksen.

        Se ON tyhmä joka kasvattaa koko ajan mahaansa,eli syö vain lihottavaa ruokaa VAIKKA MAHA KASVAA.

        Sekin on älykkyyden merkki jos on onnistunut suunnittelemaan ohjelman jolla laihtuu PYSYVÄSTI menettämättä terveyttä.ILMAN LAIHDUTUSLÄÄKKEITÄ JA LAIHDUTUSLEIKKAUSTA

        Terveys menee niillä pikalaihdutus yms kuureilla monellakin tavalla.
        TERVEYDEN MENETTÄMINEN ON PAHINTA MITÄ VOI SATTUA

        Laihdutan terveellisesti liikunnalla syömällä PALJON


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minä OLEN viisas KOSKA älyän ALOITTAA TARPEEKSI AJOISSA laihdutuksen.

        Se ON tyhmä joka kasvattaa koko ajan mahaansa,eli syö vain lihottavaa ruokaa VAIKKA MAHA KASVAA.

        Sekin on älykkyyden merkki jos on onnistunut suunnittelemaan ohjelman jolla laihtuu PYSYVÄSTI menettämättä terveyttä.ILMAN LAIHDUTUSLÄÄKKEITÄ JA LAIHDUTUSLEIKKAUSTA

        Terveys menee niillä pikalaihdutus yms kuureilla monellakin tavalla.
        TERVEYDEN MENETTÄMINEN ON PAHINTA MITÄ VOI SATTUA

        Laihdutan terveellisesti liikunnalla syömällä PALJON

        Tuo nauratti taas kerran, kiitos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minä OLEN viisas KOSKA älyän ALOITTAA TARPEEKSI AJOISSA laihdutuksen.

        Se ON tyhmä joka kasvattaa koko ajan mahaansa,eli syö vain lihottavaa ruokaa VAIKKA MAHA KASVAA.

        Sekin on älykkyyden merkki jos on onnistunut suunnittelemaan ohjelman jolla laihtuu PYSYVÄSTI menettämättä terveyttä.ILMAN LAIHDUTUSLÄÄKKEITÄ JA LAIHDUTUSLEIKKAUSTA

        Terveys menee niillä pikalaihdutus yms kuureilla monellakin tavalla.
        TERVEYDEN MENETTÄMINEN ON PAHINTA MITÄ VOI SATTUA

        Laihdutan terveellisesti liikunnalla syömällä PALJON

        Et älyä aloittaa laihdutusta tarpeeksi ajoissa. Ajoissa aloittaminen tarkoittaisi sitä, että aloittaisi laihdutuksen ennen lihomista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minä OLEN viisas KOSKA älyän ALOITTAA TARPEEKSI AJOISSA laihdutuksen.

        Se ON tyhmä joka kasvattaa koko ajan mahaansa,eli syö vain lihottavaa ruokaa VAIKKA MAHA KASVAA.

        Sekin on älykkyyden merkki jos on onnistunut suunnittelemaan ohjelman jolla laihtuu PYSYVÄSTI menettämättä terveyttä.ILMAN LAIHDUTUSLÄÄKKEITÄ JA LAIHDUTUSLEIKKAUSTA

        Terveys menee niillä pikalaihdutus yms kuureilla monellakin tavalla.
        TERVEYDEN MENETTÄMINEN ON PAHINTA MITÄ VOI SATTUA

        Laihdutan terveellisesti liikunnalla syömällä PALJON

        "Kyllä minä OLEN viisas KOSKA älyän ALOITTAA TARPEEKSI AJOISSA laihdutuksen."

        Jos olisit viisas niin aloittaisit minuutin ennen luin olet vetänyt karkkia ja pullaa naamaan ja jättäisit syömättä.


    • Anonyymi

      Olen älynnyt, että on mukavaa nähdä tulos vatsassa, tietää syöneensä.
      Ja muutkin huomaavat, että on tullut jotain syötyä.

      • Anonyymi

        Siis koska olet lihava vai laiha?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis koska olet lihava vai laiha?

        Olen vähän ylipainoinen, en liikalihava. Aika tasapaksua...vatsan lisäksi muuallakin.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8316
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2529
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2253
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1929
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1654
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe