74 prosenttia miehistä ja 68 prosenttia naisista myöntää, että he pettäisivät, jos olisi taattu etteivät he koskaan jää kiinni.
60 prosenttia sivusuhteista alkaa läheisten ystävien tai työtovereiden kanssa.
Keskimääräinen sivusuhde kestää 2 vuotta.
69 prosenttia avioliitoista hajoaa parisuhteen paljastumisen seurauksena.
Yalen yliopiston analyysin mukaan, niiden ihmisten prosenttiosuus joiden mielestä pettäminen aina väärin: Suomi: 36 % ...
https://hackspirit.com/what-to-do-when-your-boyfriend-cheats-on-you-multiple-times/
Paljon tuloksia ja hyvät linkit.
Uskottomuustilastot (2023): Kuinka paljon sitä tapahtuu?
3
360
Vastaukset
Eipä tuossa mitään ihmeellistä ole. Ihminen ei ole yksiavioinen eläin. Polyamorian suosiokin on kasvussa ja kaikenlaiset kimppajutut muutenkin. Itse en harrasta, kun ei ole suhteita minkäänlaisia.
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17955207q
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Pitäisi varmaan tulkita niin että 75prosenttia jne jne sellaisista henkilöistä jotka ovat osallistuneet kyselyyn ja kannattaa miettiä minkälaiset ihmiset ovat osallistuneet kyselyyn! Tarkoitan sitä että usein ihmiset osallistuvat kyselyyn joka koskettaa heitä tavalla tai toisella ! Joten siksi mielestäni tällaiset kyselee ovat harhaan johtavia. Ja se että jos tällä palstalla esim suurin osa on pettämisen kannalla kertoo se vain tämän palstan ihmisistä eikä yleensä ihmisistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943762
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli453144Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.972749Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572430- 1342397
- 612388
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172367Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212284Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv232276- 642070