Parhaat/pahimmat iskuyritykset

Hilla000

Mikä on surkein iskuyritys, joka on kohdallesi sattunut? Entä paras? Miten homma eteni?

Kerään materiaalia iskemistä koskevaa artikkelia varten. Jos haluat, että kommenttiasi ei julkaista, kerro.

Kiitos jo etukäteen!

44

35067

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mona-Mona

      En tiedä kelpaako vain livenä tehty yritys vai hyväksytkö myös nettivonkaamisen?

      Laitoin kirjeenvaihtoilmoituksen, jolla etsin
      hyvää ystävää, joka olisi kiinnostunut
      laillani HENKISISTÄ asioista.

      Yksi vastaaja kirjoitti lupaavasti, joten
      vastasin hänelle. Kun tuli aika sopia
      tapaamisesta, hän ilmoitti olevansa
      erittäin kiinnostunut suurista rinnoista
      ja suuseksistä, sekä myös tantraseksi
      kiinnosti.

      Sehän lopahti sitten siihen heti. = o D

    • Jussi

      Pahimpia mokia mitä suomalaiset naiset ovat tehneet ovat olleet:

      - oleminen tolkuttomassa kännissä ja käyminen kiinni sukuelimiin ensimmäisen tanssin aikana tai sen jälkeen
      - yksi 40-kymppinen tiputti tekarinsa kun nauroi niin rankasti
      - tatuoinnit näkyvillä paikoilla, kertomukset huumekäyttökokemuksista tai muista extreme-harrastuksista karkottavat kunnollisen miehen nopeasti
      - muita oli 2 miesta ja 2 naista samassa pöydässä ja naisen alkoivat muistella verta roiskuvia synnytyskokemuksia

      Tossa kai ne parhaiten mieleen tulevat kokemukset vuosien varrelta

      Jussi 43 v.

      • Masa.

        "- oleminen tolkuttomassa kännissä ja käyminen kiinni sukuelimiin ensimmäisen tanssin aikana tai sen jälkeen"
        Helppo pillu kelpaa aina, terve tuloa vain minun palleja puristeleen.

        "- tatuoinnit näkyvillä paikoilla, kertomukset huumekäyttökokemuksista tai muista extreme-harrastuksista karkottavat kunnollisen miehen nopeasti"
        Minusta noista avoimesti kertominen on hyvä asia, tietää kättelyssä jättää ongelmajätteen muiden riesaksi.


    • sä että ihmisillä on tapana kävellä tuoppi kourassa ympäri baaria ja kysellä jokaiselta vastaantulevalta vastakkaisen sukupuolen edustajalta 'alakko nää mua'.Vittuun tollaset iänikuiset iskurepliikit,ei perkele kukaan oo niin urpo että kuvittelee baarien sosiaalisen kanssakäymisen olevan pelkkää helvetin repliikkien laukomista toisille päin naamaa.Yleensä juttu lähteen jostain tulen pummaamisesta tai pelkästään siitä että sattuu vilkaisemaan toista vähän pidempään silmiin ja menee sanomaan moro.Jos tollasen seurauksena päädytään samaan osoitteeseen tai vaikka sit naimisiin asti niin ei siinä voi enää sanoa kumpi iski kumman ja millä repliikillä kun kaikki alkoi vain viattomasta juttelusta.Sitäpaitsi näin miehenä huonoa iskurepliikkiä naisen puolelta ei olekkaan,vaikka muija ei kiinnostais pätkääkään niin silti ainakin mä oon iloinen jos joku vaivautuu osoittaan kiinnostustaan mua kohtaan.

      • sä oot söpö

        -missä sä käyt, ku pummeja liikkuu, vai oletko rikasmies?
        -kyllä se monelle on tärkeä se eka kommentti, ku yritetään antaa hyvä kuva itsestä.
        -silmiin voi katsella vaika maailman tappiin, jos ei sano mitään, ei siitä seurustelua synny.
        -tuskin sinä niin epätoivonen oot että kaikille naisille osoitat kiinostusta, sano mitä sano.
        -mikä on croy?kammio?


      • sä oot söpö kirjoitti:

        -missä sä käyt, ku pummeja liikkuu, vai oletko rikasmies?
        -kyllä se monelle on tärkeä se eka kommentti, ku yritetään antaa hyvä kuva itsestä.
        -silmiin voi katsella vaika maailman tappiin, jos ei sano mitään, ei siitä seurustelua synny.
        -tuskin sinä niin epätoivonen oot että kaikille naisille osoitat kiinostusta, sano mitä sano.
        -mikä on croy?kammio?

        tulen pummaajia,moni polttaa vain baarissa eikä vaivaudu ostaan omia tulentekovehkeitä.Ja tottakai sen silmäilyn jälkeen pitää olla sen verran munaa et menee jutteleen,tosin moni nainen tulee itse jututtaan jossain vaiheessa iltaa ku tarpeeksi pitkään tuijottelee.Se on cryokammio jonka suora suomennos on syväjäädytyskapseli.Tosin ei sellasta taida olla olemassa kun leffoissa.Sä oon muuten reissussa.


      • samataas
        yrmio kirjoitti:

        tulen pummaajia,moni polttaa vain baarissa eikä vaivaudu ostaan omia tulentekovehkeitä.Ja tottakai sen silmäilyn jälkeen pitää olla sen verran munaa et menee jutteleen,tosin moni nainen tulee itse jututtaan jossain vaiheessa iltaa ku tarpeeksi pitkään tuijottelee.Se on cryokammio jonka suora suomennos on syväjäädytyskapseli.Tosin ei sellasta taida olla olemassa kun leffoissa.Sä oon muuten reissussa.

        en ole reissussa, rahat on loppu, kotona köökin seuraavaan tiliin asti, paitsi että pitää mennä töihin välillä. syväjäädytys oikin siitä hyvä, että vois pyytää herätyksen sitten, ku kaikki epämiellyttävät ihmiset ois kuollu.


    • Mies

      Nainen alkaa kertoa entisistä poikaystävistään ja mitä on niiden kanssa tehnyt milloinkin. yäks.

    • Niistä 2 hyvää..

      Paras oli kukan ja itse tehdyn runon kanssa ekoille treffeille saapunut ujo mies=)

      Seuraavaksi paras; oven taakse seuraavana aamuna ensi tapaamisesta kolkuttelemaan tullut sulhoehdokas.

      Surkein tolkuttomassa humalassa örisevä.. näitä kokemuksia on runsaasti..

    • akak

      Sää oot niin söpö poika että sun kanssa mää voisin mennä vaikka sänkyyn >50v. >2,5 o/oo tunnettu

    • tyttö85

      Ehkä mieleenpainuvin ja hauskin iskurepliikki, jolla on yritetty vikitellä... Mies pyysi lainaamaan puhelinta, koska oli luvannut soittaa äidille heti, kun sopiva vaimoehdokas ilmestyy näköpiiriin. :) Juttu ei edennyt mihinkään, mutta saa minut hymyilemään vieläkin...:)

    • painajainen1.

      No kamalin on se, kun mies sano mulle että olen sen näköinen, että mua pitäs naida..yöks

      Paras se, kun olin tyttöjen iltaa viettämäs ja tosi söpö poitsu tuli mun vieree ja alko suoltaa tekstii vhän tähän malliin: sä oot mun elämäni nainen, sä oot kaunis, mä oon nähny susta unta jne..se oli niin hauskalla tavalla esitetty, ja tekstiä tuli niin nopesti, etten suun vuoroa saanu. Enkä ees tajunu, et kaverhan on iskemässä, vaan vastailin sillee kornisti takas.

    • tämä =)

      Joskus nuorempana mua tuli joku jätkä iskemään sanomalla: "Haluatko maatalon emännäksi?" No enpä tainnut silloin haluta =) ja se poika oli kysyny joiltakin muiltakin tytöiltä ihan samoin, kuulin myöhemmin.

    • niitä...

      Huonoin: "Voitko väittää ettei muka kiinnostais?" (homma ei edennyt mihinkään) ja paras "Toivoin koko illan, että tuut samoille jatkoille. Mistä sä tiesit tulla?" (käyty muutaman kerran treffeillä)
      Ja kyllä niitä huonoja riittää enemmänki...multa on kans kysytty tota maalaistalon emännäks kysymystä...joka ei sytytä todellakaan xD
      Pahimpia on kännisten yritykset, varsinki jos ite on selvänä.

    • kylmää2

      Pahimmat ovat ne yritykset, jotka eivät tule suoraan häneltä itseltään, vaan jonkun kaverin kautta. Pari kertaa mua on yritetty näin ja ilmoitin heti alkuun ettei kiinnosta, kun vielä tunsin tyypit. Onhan siitä jo aikaa, ei ole muutamaan vuoteen meikäläisen perään kyselty..:(

    • ellu

      huonoin oli kun baaris poika tuli kysyy että "onks sun vanhemmat simpukoita kun oot ite tuollainen helmi?"


      paras (tai ainaki tää toimi) oli ku baaris poika tuli kysyy et "mitä sä syöt aamupalaks?" johon mä vastasin et "kahvii ja muroja" johon poika sano "mennään esson kautta meille" ...Lähdin mukaan...

      • mä tiedän

        ton kaverin joka noin kyselee... se on mun parhaita kavereita (mies - itse olen nainen) ja on joskus kehassu että toi on hänen paras... sillä kuulema irtoo aina!!! :DDDDDDDDDD siis tosta aamupalasta!


    • Meni hermo

      Eräs mies heitteli jääkuutioita päälleni baarissa, jotta sai huomioni. Varsin erikoinen lähestymistapa, ja minä otin sen ainakin enemmän riidanhaastamisena kuin iskemisenä.

      Hyvistä iskemisistä en niin tiedä, mutta olin kovasti imarreltu kun kerran baarissa eräs mies pysähtyi ohimennessään, katsoi pitkään päästä varpaisiin ja sanoi "Jumalauta!Täällähän on naisiakin!"

    • hyviä ja huonoja...

      Hirvein yritys koskaan oli varmaan kun yks jätkä jauhoi mulle puolen iltaa että tulenko mä hänen mökilleen jonnekin saaristoon niin hän paloittelee mut ja pistää palasina pakkaseen..
      Toinen lähes yhtä kamala tapaus vain toisteli että hän on sedu koskisen pikkuserkku. Alkoi enemmän kiukuttaa kuin kiinnostaa.
      Yks jätkä yritti kerran ihan niinkin omaperäisellä tavalla kuin 'onko sulla tulta?' jatko tästä eteenpäin oli kuitenkin niin hyvä että jäänee parhaimmiksi yrityksiksi koskaan, varsinkin siinä vaiheessa kun jätkältä itseltään löytyi sytkäri n. 10 minuutin kuluttua.

      • Laura

        Joo! Nää roolit on hauskoja. Mä olen tavannut kaikenmaailman toimittajia, missikeisareita ja kykyjen metsästäjiä. Levytyssopimustakin on tarjottu, vaikka mies ei ollut lauluääntäni koskaan kuullutkaan:) Eräs mies kysyi hetken juteltuamme, että "etkö sä siis todellakaan tiedä kuka mä oon" johon minä, että "no en todellakaan tiedä". Hän kehui olevansa jotain helkkarin turkissukua. SO WHAT?!


    • urvelo

      iskuyritys tai ei, mutta säälittävää kun ämmä tunkee hajuetäisyydelle ja sanoo: tarjoatko siiderin?

      • hahahha

        HAHAHAHHAHAAH tuo viimenen oli paha xD xD ;DD


      • make
        hahahha kirjoitti:

        HAHAHAHHAHAAH tuo viimenen oli paha xD xD ;DD

        mutta niin valitettavan totta tänäpäivänä :))

        paras on kun ei kuule, eikä huomaa mitään ja jos on ahdistelevampi, työntää pois mennessään kuin olisi ilmaa vain.


      • Laura
        hahahha kirjoitti:

        HAHAHAHHAHAAH tuo viimenen oli paha xD xD ;DD

        Minä tein sitä opiskeluaikana ihan sen takia, että miehethän tarjosi. Ei siinä iskemisestä ollut kyse. Silkkaa talouspolitiikkaa.


      • Asiasta huvittunut
        Laura kirjoitti:

        Minä tein sitä opiskeluaikana ihan sen takia, että miehethän tarjosi. Ei siinä iskemisestä ollut kyse. Silkkaa talouspolitiikkaa.

        Ja sitä persettä piti sokeriliemellä lihottaa vaikka omat rahat ei riittäneet?


    • make

      ei ihme iskuyritys juttuja ja näyttelemistä raflassa, ajan kaikki pois jos sellasesta on kyse.

      yks muija kysy kerran et mitä mulle kuuluu ja oli kuin olisi tuntenu mut. liian tuttavallinen... menin ennemminkin sille linjalle että kyselin tarkkaan asian ja muija suuttu ja jätti homman siihen. paskaa jauhamalla ei saa mitään aikaan. vihaan sellasta. itse menen juttelemaan ja kerron heti et

      "tarkotus ei ole iskeä millään onnettomalla tavalla ja olen kiinnostunut kuitenkin susta, aidosti ja että viehätät mua" joskus olen saanu kuulla parilta liian känniseltä sittenkin paskaa. mut yleensä kun olen mennyt suoraan pöytään missä on montakin naista ja sanonut saman ja kysyny että haluaisitko jatkaa mun kans täälä sivummalla iltaa tai haluatko että olen täällä seurassasi. homma toimii. päättäväisesti ja itsevarmasti, herättää luottamusta. tottakai muutakin tulee puhuttua, ja naurettua heti sen jälkeen mutta kaava on toi. liian känniset pyrin blockkaamaan heti. pitää osata käyttäytyä.

      Surkeinta on kysella samaan seurueeseen kuuluvilta muilta naisilta kans... :)) mutta sitäkin olen nähny.

    • Laura

      Huvittavinta ja tökeröintä on se, kun mies lähestyy naisporukkaa ravintolassa ja kysyy: "Lähtiskö joku teistä tanssimaan?". Osoittaahan tuo melkoista rohkeutta (tai melkoista humalaa) lähestyä yksin naisseuruetta. Mies kuitenkin viestittää olevansa ongella, eikä sillä niin väliä, minkälainen vonkale osuu syöttiin, kunhan tarttuisi.

      Nainen haluaa tulla huomatuksi siten, että mies kiinnostuu nimenomaan Hänestä, ottaa huomioon ainutlaatuisena yksilönä.

      • edellinen

        Nyt tuli muutamia minua huvittaneita iskurepliikkejä mieleen, kun luin muiden tekstejä...Yksikään ei ole johtanut mihinkään ja täytyypä sanoa, että minut on isketty ilman repliikkejä: katseella ja tulemalla juttelemaan ihan tavallisia asioita, osoittamaan kiinnostusta.

        - sun vanhemmat on varmaan tajuttoman hyvän näköisiä
        - ratsastetaanko yhdessä auringonlaskuun
        - sulla on tosi hyvät keuhkot (katsoo minua "keuhkojeni" yläosiin)
        - sun elämä on varmaan äärettömän helppoa, kun olet noin kaunis (no oli siinä miehellä näkemystä elämästä)
        - onko noi aidot?


    • aika paha

      Oltiin kaverin kanssa baaritiskillä ja siinä meidän vieressä oli joku bööna mitä mä en sattunut huomaamaan, mutta se oli huomannut mut ja yrittäny jo pidemmän aikaa siinä jotain katsekontaktia.
      Frendi sit hoksas muijan yrityksen hetken päästä, mut siinävaiheessa sillä neitosella oli jo pinna vissiin aika tiukalla kun ei tullut noteeratuksi vaikka kuinka yritti. Siitä sitten muija lähti lätkimään ja mennessään päätti sitten yrittää läppästä kunnon litsaria mun poskelle, mut eipä onnistunu siinäkään kun onnistuin nopeella liikkeellä sen väistämään. Vissiin otti neidon itsetunnon päälle kun sillätavalla jäi vaille huomiota?

    • Pikkukakkonen

      Istuin 90-l. alussa Marionetin baaritiskillä katsomasssa jääkiekkoa, oma telkka oli rikki. Taisi oll arki-ilta. Olen urheilijatyttö, en ollut seuraa hakemassa. Vanhempi partasuu tuli ostamaan olutta ja sanoi: olet perheenisän märkä iltapäiväuni. Mullon kämppä Eirassa, lähdetkö hoitamaan miestä? Mä oon ettiny sua, sä oot ihan pikkukakkostyyppiä. Tuu nyt, niin hoidetaan homma. Kieltäydyin.
      Partasuu palasi seurueeseensa, oli isompi porukka nuorisoa ympärillään. Saattoi vaikka olla jotain teatteri-ihmisiä, en tuntenut.

      En epäile, etteikö tähän täkyyn olis joku toinen tarttunutkin, minua ei kiinnostanut partasuu eikä muu tarjontansa, en ole kiinnostunut esiintymisestä tai tv-hommista....joihin tuskin olisi ollut mahdollisuutta partasuun tarkoittaman tutustumisen jälkeenkään.

    • Tyttönen silloin

      Olin 80-luvun lopulla Arkadia-nimisessä diskossa, nippa nappa 18v. olin baaritiskillä ystävieni kanssa. Yhtäkkiä jostain takaa olkapäideni ympäri kiertyi käsi, jouduin tiukkaan halaukseen. Haistoin miehen partaveden ja hien. Hän suuteli poskeani, nuoli korvaani ja kuiskasi: Sinä olet minun. Lähdetään. Oli ahdistavaa ja pelottavaa tuntea ja haistaa tuntematon mies ihollaan.

      Hetken luulin, että mies halusi tanssimaan, mutta hän alkoikin taluttaa minua ovelle! Hän vangitsi minut omaan villapaitaani, jota olin pitänyt harteillani, hän kietoi minua siihen eikä laskenut irti. Riistäydyin otteesta ja palasin ystävieni luo baariin, mies tuli perässä, piti villapaitaani ja kietoi sen kaulaansa. Kesti jonkun aikaa, ennen kuin ystäväni tajusivat, että mies oli minulle ventovieras. Mies tepasteli koko illan villapaitani kanssa. Hulluinta on, että jos hän ei olisi omistavilla otteillaan säikäyttänyt minua, olisi saattanut kiinnostuakin. Hän oli pitkä, tumma ja komeakin. Kun sitten illan mittaan juteltiin, olin yhä vain epäluuloinen, juttelin hänen kanssaan, mutta tilaisuuden tullen sieppasin puseroni pois enkä lähtenyt hänen mukaansa. Miehen tuttavuudentekotavassa oli jotain sairasta ja alistavaa. Pelkäsin häntä.

    • tyttö

      Oltiin viime kesänä lomareissulla ulkomailla ja ostettiin sellaset valtavat jätskiannokset. Siellä oli sellanen söpö tarjoilijapoika joka tuli sitten siihen istuskelemaan kun siellä oli niin vähän asiakkaita. Yht'äkkiä se vaan kysy: "Do you like it? Do you like me?" Meinasin tukehtua siihen jätskiin, sen verran yllättäin se tuli!;) Naurettiin siinä vähän aikaa kaverin kanssa ja se jatko: "I'm not flirting, I have a girlfriend..". Niin-niin!;)
      Nähtiin sitä sitten vielä myöhemminkin ja hauskaa oli. Muut iskureplat ei jääny mieleen, mutta niitä kyllä riitti..
      Enpä kerro enempää!;)

    • tyttö

      Oltiin viime kesänä lomareissulla ja ostettiin sellaset valtavat jätskiannokset. Siellä oli sellanen söpö tarjoilijapoika joka tuli sitten siihen istuskelemaan kun siellä oli niin vähän asiakkaita. Yht'äkkiä se vaan kysy: "Do you like it? Do you like me?" Meinasin tukehtua siihen jätskiin, sen verran yllättäin se tuli!;) Naurettiin siinä vähän aikaa kaverin kanssa ja se jatko: "I'm not flirting, I have a girlfriend..". Niin-niin!;)
      Nähtiin sitä sitten vielä myöhemminkin ja hauskaa oli. Muut iskureplat ei jääny mieleen, mutta niitä kyllä riitti..
      Enpä kerro enempää!;)

      Ja sit noita perinteisiä liikaakin..x)

    • vastasin jo

      Niin mihinkäs nää kyselyn tulokset sit tulee?:) Johonkin lehteen? Haluun kyllä sit ehdottomasti nähä, kun kerran itsekin vastasin.

      • STT

        Joo, kaikki tällä palstalla tehdyt gallupit julkaistaan Virallisessa lehdessä.


    • Pete

      Olin yksin ravintolassa, kun joku päälle 40-vuotias nainen tuli ravintolassa istumaan viereeni. Alkoi sitten selittämään selvästi humaltuneena, että "voi kun sä olet nuori" ja "et varmaan ole tarpeeksi vanha tänne". Selitin sitten, että kyllä olen kerta sisäänkin päästivät. No sama lässytys jatkui ja sitten tämä naikkonen alkoi kertoa kaveristaan jonka kanssa oli ottanut juomakisaa vaikka se ei juomakisa ollutkaan. :) Ei oikein iskenyt. Ehkä jos olisin ollut pikkasen enemmän humalassa.

    • isketty nainen

      Tässä iskuyrityksiä joita muhun on kokeiltu ja joita oon kuullu (pari mitä käytän itekki)
      'Käytsä usein täällä'
      'Terveppä terve se on meille vai teille'
      'Oon ensimmäinen naispalomies, ja
      nyt ois tarvetta letkulle'
      'Pannaaks mene vai mennääks panee'
      'Uskotsä rakkauteen ensisilmäyksellä,
      vai pitääks mun kävellä uusiks ohi'
      'Oisko sulla pelastusrengasta, ku
      hukuin sun silmii'
      'Vaihetaa numeroit, kyllästyin omaan'
      'Saanks sun kuvan et voin näyttää joulupukille minkä haluun lahjaks'
      'Onks sun vanhemmat varkait, ku ne on varastanu kaikki tähdet sun silmii'
      'Oot ku huume,jäin heti koukkuu'

    • karkuunjuoksija!

      Vanhempi mies tuli kohti ja kuiskasi-nyt tiedän mitä varten siemeneni kehittyvät-juuri sinua varten.Ei iskenyt..

    • carla31

      Yksi mieleenpainuvin oli kun ravintelissa mua lähestyi reippaasti alta kolmekymppinen kaveri, jolla oli liituraitaa jne päällä.
      Tyyppi tuppautui kylkeen kiinni sitä mukaa kun itse vetäydyin hänestä poispäin.

      Yritti kuiskia ensin hempeitä ja vähän vähemmän hempeitä. Lopulta kun en vieläkään lämmennyt, tää tyyppi hiiltyi , työnsi ranteesna mun naaman eteen ja tokaisi : " Ei tälläsiä joka miehellä ole". Vaivoin sain peitettyä naurunremakkani, kun katselin sitä " aitoa" timantein koristeltua kaappikellon kokoista "rolexia".

      Ei lämmittänyt vieläkään. Päätin vaihtaa paikkaa, ja tottakai tämä papukaija seuras perässä.Sain kiukkuisen luennon siitä kuinka paljon tällä miehenalulla on rahaa ja omaisuutta ja sitä helvetin timattikillutinta piti kokoajan heristellä ettei totuus pääsisi unohtumaan.

      Lopulta tämä isänmaan toivo sitten kertoikin että oli maksanut niin paljon tästä kellostaan ettei ollut rahaa enää yhteenkään juomaan, josko minä voisin tarjota hälle edes yhden. En voinut. Sain tervemeno toivotuksen helvettiin. Kiitin kauniisti ja join hymy huulilla siiderini loppuun kun pakit saanut oman elämänsä sankari siirtyi seuraavaan pöytään esittelemään omaisuuttaan.

    • eräsnainen

      Hmm, täähän on hauska keskustelu :D

      Mua on yritetty kans iskee välillä erikoisillakin tavoilla:D

      Tää yks oli jopa kaikessa kamaluudessaan aika hauska:
      Seisoin baaritiskillä ja vastapäätä olevalla tiskillä seisoi hyvännäköinen mies, jota olin vähän katsellut sillä silmällä. Katseemme kohtasivat, mies hymyili ja rupesi osoittelemaan sormellaan itseään ja sitten mua ja näytti kansainvälistä käsimerkkiä yhdynnästä sormillaan :D Repesin nauramaan ja mies nauroi myös. Jengi varmaan ympärillä ihmetteli, että mille mä oikein repeilen. Kaverit ilmestyi kuitenkin hakemaan mua tanssimaan enkä nähnyt miestä enää. Olisin voinut käydä juttelemassa:)

      Sitten kerran eräs mies ilmoitti ensimmäiseksi, että näytän kolmekymppiseltä. Loukkaannuin tästä ja mies jäi väittelemään kanssani aiheesta. En ole varma, mikä miehen tarkoitusperä pohjimmiltaan oli, mutta veikkaan, että halusi ärsyttää.

      Ja itse totesin kerran eräälle söpölle miehelle baaritiskillä yhtäkkiä, että: "Sä näytät ihan mun veljeltä, jota mulla ei oo koskaan ollu." Mies oli häkeltynyt ja naurettiin molemmat :D

    • eeränainenn

      Joku sanoi minulle: Minä särjen selkäsi (Eng. I will break your back).. :DD
      Varmaan ainoa "iskurepliikki" mitä minuun on yritetty. :D

    • Anonyymi

      Onk vanhemmas jottai pasasii ku oot tollai Spede?

    • Anonyymi

      Ovatko vanhempasi appelsiineja? Olet Juicen näköinen.

    • Anonyymi

      Olet kuin Anneli Saarikko.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      91
      6450
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2614
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      32
      2190
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      72
      1870
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1651
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1437
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1357
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1279
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1233
    Aihe