BWO

hinnipenni

Joo...Eikö olekin niin että bodies without organs osaa tehä hyvää diskopoppia, vaikka on "ruotsalainen" bändi? Mä tykkään eniten biiseistä: Conquered America, Sexteen Tons of Hardware, Open Door ja Riding trough the night!
Ostin sen levyn heti nähtyäni sen musavideon thevoice-musiikkivideokanavalta ja ryntäsin nettiin äänestämään. Sen musavideo on tosiaan todella outo, mutta jotenkin niin omaperäinen. Kovin moni ei ole tuollaista videota tai bändiä ennen nähnytkään! Sitten luin lehdestä, että laulaja on Martin Rovinski, joka on alunperin tullut julkisuuteen Puolan popstar-kisassa. Alexander Bard, joka on se kalju ja bi-mies kuuluu kans bändiin ja on ruotsalainen. Lopuksi on vielä ukrainalainen nainen, joka on...Ei nyt en kyllä muista! No mutta kuitenskin...Se on ihan äärettömän hyvä bändi! Martin on aivan upea mies ja vain parikymppinen! Meillä on viisi vuotta ikäreoa...=)Toivoisin että Bodies Without Organs tulisi suomeen esiintymään ja Saloon mieluiten. Jos kukaan tietää vähääkän jotain nettisivua, mistä vois ostaa lippuja niitten konserttiin niin ilmoittakoon kiitos! Valitettavasti yleensä kun kirjoitan BWO:sta niin kritiikkiä tulee muutamilta. Joten älkää vaivautuko vastaamaan mitään, jos tarkoitus on valaista kuinka kauhea ja tyhmä bändi BWO on!!!!! niin että tällaista tällä kertaa..=)

5

374

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • janzu

      ...on ehkä paremmin tunnettu edesmenneestä kokoonpanosta "Army of lovers" ja kyllä kaverin tyyli ja soundi kuuluu tässäkin ryhmässä.

      • hinnipenni

        joo tiedän, mutta se on silti mulle pelkkä bi mies


    • cool-hand-l

      BWO on jees bändi. Ite diggailen eniten biiseistä "Living In A Fantasy" sekä "Say I Love You". Muut ovat myös hyviä.

    • MÄ VAA...

      Siis oikeesti mustakin BWO on iha sairaan hyvä bändi:) Mull on kaikki singlet ja levy. Mä oikeesti rakastan Conquering Americaa, open doorii, ja, KAIKKIA kappaleita! Kunpa jostain löytys BWO faneja kamuiks. Martin, Marina ja Alexander on hyvä tiimi... Ja, sitte vielä salaisuus: Mä oon halannu Marin Rolinskii ja se sano et rakastaa mua... ÖÖ eN TIIÄ KYLL ET MUISTAAKSE ees Mua:):):):):):)
      bwo on yksinkertaisesti PARAS!
      Martin IS ihQu...

    • jousebwooli

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. 193
      2489
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      55
      2204
    3. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      197
      2188
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      172
      1722
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1354
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1277
    7. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      7
      1252
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      18
      1222
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1215
    10. Venäjän sissit lakkojohtajat

      Odottavat 'lisätä lakkoja' Toverit käskyttää. Eikä ensimmäinen kerta.
      Suomen Keskusta
      3
      1118
    Aihe