Tarvitsisin hieman apua ja joitain ehdotuksia kappaleista, joita voisin soittaa veljeni muistotilaisuudessa. Genre on minulle hieman vieras, joten siksi kyselen :)
Veljeni piti vanhasta rockista ja rautalanka tyylisestä musiikista. Olisi kiva jos kappaleen sanat olisivat koskettavat ja liittyisivät jotenkin menetykseen, kuolemaan, toivoon, ikävään jne. Kappaletta ei kuitenkaan lauleta. Kappaleen ei välttämättä tarvitse olla hidas, voin itse sovittaa siitä balladin, mutta valmiista balladista plussaa tietysti ettei sovitustyöstä tulisi kovin suuri. Soittimena saksofoni.
Kappale soitetaan siis veljen muistolle, mutta haluaisin sen tuovan jotain lohtua ja kaunista hänen perheelleen, ja olisi kiva jos sopiva löytyisi hänen lempimusiikistaan. Vaimoa en haluaisi tällä asialla ihmeemmin vaivata, vaan haluaisin tämän olevan yllätys, siksi kyselen täällä.
Apua kappalevalintaan veljen muistotilaisuuteen
Anonyymi-ap
2
315
Vastaukset
- Anonyymi
Minusta "St. James infirmary" on omalle kohdalleni siinä vaiheessa sopiva mielestäni.
Siinä on aitoa tunnelmaa.
https://www.youtube.com/watch?v=QzcpUdBw7gs - Anonyymi
Agentseilla on hienoja.
Jos siis pelkkänä kitarasovituksena niin: "Päivät ilman sinua"
Laulettuna Mikko Huuhtanen hyvä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 948201
- 403942
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021916- 241400
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html351282Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,321132Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121030Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53857Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31832Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29797