Miksi ruumis ja pyörä haettiin vasta maanantaina illalla Auliksen kotoa sinne metsään? Kukaan ei muka keskellä päivää nähnyt mitään, vaikka kuljetusmatka on kolme kilometriä. Kuitenkin sumussa keskiyön hämärässä joku muka näki kaiken. En usko mitään!
Miksi ruumis ja pyörä haettiin vasta maanantaina illalla
8
299
Vastaukset
- Anonyymi
Häikkää on koko jutus.
- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#179573313
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
KEISARI JARI AARNIO, KUN KÄRYSI HUUMEKAUPPIAANA, UHKASI TODITAJIA KUOLEMALLA
- Anonyymi
Kas, murhasuvun poika räväyttää makkiteoriallaan, suolellakseen sukunsa hegemonimiehen tekemiä vielä 52 vuoden jälkeen.
- Anonyymi
Jos ketään ei sillonkaan kiinnostanu?
- Anonyymi
Niin haettiin mistä?
- Anonyymi
Haettiin esille sieltä missä ne olivat.
Syy oli tietenkin se, että oli jo ylitetty aika, ettei 17 v tytärtä kaivattu kotona yhtään. Oli myös ollut aikaa suunnitella hegemonin ympärille suojatarinaa ja tiistaina tuli lisää helpotus kun se tyyppi lähti Helsinkiin.
- Anonyymi
Rupian täs vahtihin taas,sitten teen mittauksia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72508- 1211771
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill391477Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1231446Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1671299- 1461260
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1521251- 521198
- 591138
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.531029