Tinder, tykkäykset ei näy

Anonyymi-ap

Kuka osaisi neuvoa avutonta, kuinka Tinderissä saa yhteyden henkilöön, joka ilmoittaa "tykkäykset ei näy", kuinka hänelle silloin voi lähettää viestin? Eikö ole niin, vasta kun tulee "match" pystyy viestittelemään toisen kanssa, voi olla että olen ymmärtänyt väärin, aika vähän vasta kokemusta Tinderistä.

Tinderin sivuilta en löytänyt vastausta, toivottavasti täältä löytyisi tietoa.

77

1962

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos henkilö ilmoittaa "tykkäykset ei näy", niin hänellä ei ole maksullista tinderiä, jolloin tykkäykset siis näkyvät.

      Mutta vaikka maksullinen tinder käyttäjä näkee tykkäykset, niin hän ei välttämättä tykkää sinusta.

    • Eihän siellä kukaan osaa edes jutella.

    • Ei siellä tule osumiakaan enää kenenkään kanssa. Kukaan ei tykkää... On se nyt selvää että voisin muuttaa erakokosi metsään.

      • Anonyymi

        no muuta.


      • Anonyymi

        Kukaan ei tykkää = alle kolmikymppiset kauniit naiset eivät tykkää. 30 vuotta täyttänyt nainen = ei kukaan. Onhan se taivaisiin asti huutava vääryys kun nuoret kauniit naiset etsivät nuoria kauniita miehiä eivätkä kiinnostu vanhoista rumista ukoista. Mustasusi on kuulemma esteetikko.. voi jessus.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan ei tykkää = alle kolmikymppiset kauniit naiset eivät tykkää. 30 vuotta täyttänyt nainen = ei kukaan. Onhan se taivaisiin asti huutava vääryys kun nuoret kauniit naiset etsivät nuoria kauniita miehiä eivätkä kiinnostu vanhoista rumista ukoista. Mustasusi on kuulemma esteetikko.. voi jessus.

        Niin on se myös vääryys etten kiinnostu vanhoista rumista akoista.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Niin on se myös vääryys etten kiinnostu vanhoista rumista akoista.

        onko toi sun tapa tehdä vaikutus naisiin elu haukkua heitä. Luuletko olevasi perempi tolla nimittelyllä. Luuletko olevasi tosi mies tolla naisten nimittelyllä. Mitä sä yrität saavuttaa tolla halveksunnalla.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Niin on se myös vääryys etten kiinnostu vanhoista rumista akoista.

        Sä haukut oman ikäiset koska nuoret naiset ei kiinnostu susta . En ymmärrä sun pointtia. Eihän sun ikäset naiset vie sulta niitä tyttöjä. Voi helvetti.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Niin on se myös vääryys etten kiinnostu vanhoista rumista akoista.

        En ota kantaa kenenkään rumuuteen.
        Mutta ainoa tapa tinderissä on hankkia se kallein maksullinen versio.

        Mutta kannattaako se? Ei ilmeisesti koska niilläkään ihan normi mukava mies ei saa yleensä vastausta.
        Vastaava maksullinen on muistaakseni myös Valossa.

        Mutta kyllä se on rahanhukkaa kokonaisuudessaan.
        Jos haluaa kerran kokeile niin maksa. Mutta sen jälkeen tulee fiilis että täysin turhaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        onko toi sun tapa tehdä vaikutus naisiin elu haukkua heitä. Luuletko olevasi perempi tolla nimittelyllä. Luuletko olevasi tosi mies tolla naisten nimittelyllä. Mitä sä yrität saavuttaa tolla halveksunnalla.

        Itse haukuit ensin minua...


      • Anonyymi kirjoitti:

        En ota kantaa kenenkään rumuuteen.
        Mutta ainoa tapa tinderissä on hankkia se kallein maksullinen versio.

        Mutta kannattaako se? Ei ilmeisesti koska niilläkään ihan normi mukava mies ei saa yleensä vastausta.
        Vastaava maksullinen on muistaakseni myös Valossa.

        Mutta kyllä se on rahanhukkaa kokonaisuudessaan.
        Jos haluaa kerran kokeile niin maksa. Mutta sen jälkeen tulee fiilis että täysin turhaa.

        Minulla on maksullinen versio. Ainoa minkä huomasin sen maksettuani, että tykkäysten määrä romahti nolliin.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Minulla on maksullinen versio. Ainoa minkä huomasin sen maksettuani, että tykkäysten määrä romahti nolliin.

        Tosta en tiedä mutta kun poistin maksullisen version uusiutimisen niin tykkäykset väheni ja samat naamat alkoivat pyöriä tinderissä.

        Ilmeisesti tekevät uusimisen perumisen jälkeen tinderistä niin flekmaattisen että luulevat että käyttäjä alkaisi maksaa taas uudestaan.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Itse haukuit ensin minua...

        ai miten haukuin sua. Ai kun sanon ettei sulla ole sosiaalisia taitoja niin se oikeuttaa sut haukkuu 50 vuotiaat naiset matameiksi, läskiperseiksei,mummoiksi yms.


      • Anonyymi kirjoitti:

        ai miten haukuin sua. Ai kun sanon ettei sulla ole sosiaalisia taitoja niin se oikeuttaa sut haukkuu 50 vuotiaat naiset matameiksi, läskiperseiksei,mummoiksi yms.

        Olet haukkunut minua rumaksi, vanhaksi papaksi, jotai eivät nuoret enää katso. Eikä katso vanhatkaan sillä silmällä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Olet haukkunut minua rumaksi, vanhaksi papaksi, jotai eivät nuoret enää katso. Eikä katso vanhatkaan sillä silmällä.

        Olet itse sanonut olevasi ruma vanha pappa jota kukaan ei huoli, joka on tuomittu ikuiseen ykisnäisyyteen, joka ei pääse treffeille, joka on ikuisesti yksin ja onneton.. Minä vain toistin sinun omat sanasi. Se, että nuoret naiset eivät sinua katso, ei ole haukkumista vaan tosiasia eli fakta - jota muuten itsekin joka välissä jankutat ja parut ja keuhkoat. Kumma epeli olet, kun joku toistaa sinulle sinun omat sanasi niin uhriudut.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Niin on se myös vääryys etten kiinnostu vanhoista rumista akoista.

        Eihän se mikään vääryys ole. Kiinnostut mistä kiinnostut. En usko että kukaan vanha ruma akka parkuu sinun perääsi. Ongelmana ei ole se ettet kiinnostu vanhoista rumista akoista vaan se että tavoittelet sellaista mitä et ansaitse. . Ärsyttää tuo alituinen "yhyy yhyy kukaan ei huoli minusta", kun kyse on siitä että haluat pariutua yli oman tasosi. Vanhat rumat akat ovat ainoita joihin sinulla, vanhalla rumalla ukolla. olisi ehkä mahdollisuuksia. Siis ehkä. Vanhat rumat akat olisivat samaa tasoa kuin sinä. Et ansaitse parempaa kuin vanhan ruman akan. Mutta tavoittelet sellaista mikä ei sinulle kuulu. Nuorelle kauniille naiselle kuuluu nuori komea mies. Vanhat rumat akatkin ovat itse asiassa liian hyviä sinulle. He ovat nimittäin sinua fuksumpia. He harvemmin ulisevat ja säälivät itseään ja varsinkaan he eivät yritä herättää sääliä muissa tuollaisilla lapsellisilla "minun pitää varmaan muuttaa metsään". -jutuilla. Jotka todellakin ovat silkkaa säälin kerjäämistä. Se vain on niin että se joka kerää sääliä ei saa sitä muilta ollenkaan. . Itsesääli ärsyttää.

        Kuten palstaprinssit täällä toitottavat, ei pidä kurkotella oman tasonsa yläpuolelle. Tai jos kurkottelee, kuten sinä teet, niin sitten ei pidä ulista ja parkua. Kuten sinä totisesti teet.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eihän se mikään vääryys ole. Kiinnostut mistä kiinnostut. En usko että kukaan vanha ruma akka parkuu sinun perääsi. Ongelmana ei ole se ettet kiinnostu vanhoista rumista akoista vaan se että tavoittelet sellaista mitä et ansaitse. . Ärsyttää tuo alituinen "yhyy yhyy kukaan ei huoli minusta", kun kyse on siitä että haluat pariutua yli oman tasosi. Vanhat rumat akat ovat ainoita joihin sinulla, vanhalla rumalla ukolla. olisi ehkä mahdollisuuksia. Siis ehkä. Vanhat rumat akat olisivat samaa tasoa kuin sinä. Et ansaitse parempaa kuin vanhan ruman akan. Mutta tavoittelet sellaista mikä ei sinulle kuulu. Nuorelle kauniille naiselle kuuluu nuori komea mies. Vanhat rumat akatkin ovat itse asiassa liian hyviä sinulle. He ovat nimittäin sinua fuksumpia. He harvemmin ulisevat ja säälivät itseään ja varsinkaan he eivät yritä herättää sääliä muissa tuollaisilla lapsellisilla "minun pitää varmaan muuttaa metsään". -jutuilla. Jotka todellakin ovat silkkaa säälin kerjäämistä. Se vain on niin että se joka kerää sääliä ei saa sitä muilta ollenkaan. . Itsesääli ärsyttää.

        Kuten palstaprinssit täällä toitottavat, ei pidä kurkotella oman tasonsa yläpuolelle. Tai jos kurkottelee, kuten sinä teet, niin sitten ei pidä ulista ja parkua. Kuten sinä totisesti teet.

        Aha.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän se mikään vääryys ole. Kiinnostut mistä kiinnostut. En usko että kukaan vanha ruma akka parkuu sinun perääsi. Ongelmana ei ole se ettet kiinnostu vanhoista rumista akoista vaan se että tavoittelet sellaista mitä et ansaitse. . Ärsyttää tuo alituinen "yhyy yhyy kukaan ei huoli minusta", kun kyse on siitä että haluat pariutua yli oman tasosi. Vanhat rumat akat ovat ainoita joihin sinulla, vanhalla rumalla ukolla. olisi ehkä mahdollisuuksia. Siis ehkä. Vanhat rumat akat olisivat samaa tasoa kuin sinä. Et ansaitse parempaa kuin vanhan ruman akan. Mutta tavoittelet sellaista mikä ei sinulle kuulu. Nuorelle kauniille naiselle kuuluu nuori komea mies. Vanhat rumat akatkin ovat itse asiassa liian hyviä sinulle. He ovat nimittäin sinua fuksumpia. He harvemmin ulisevat ja säälivät itseään ja varsinkaan he eivät yritä herättää sääliä muissa tuollaisilla lapsellisilla "minun pitää varmaan muuttaa metsään". -jutuilla. Jotka todellakin ovat silkkaa säälin kerjäämistä. Se vain on niin että se joka kerää sääliä ei saa sitä muilta ollenkaan. . Itsesääli ärsyttää.

        Kuten palstaprinssit täällä toitottavat, ei pidä kurkotella oman tasonsa yläpuolelle. Tai jos kurkottelee, kuten sinä teet, niin sitten ei pidä ulista ja parkua. Kuten sinä totisesti teet.

        Hear hear!
        Palstaprinssit syyttävät naisia hypergamiasta, vaikka tosiasiassa pyrkivät tähän itse. Herätkää pahvit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hear hear!
        Palstaprinssit syyttävät naisia hypergamiasta, vaikka tosiasiassa pyrkivät tähän itse. Herätkää pahvit.

        Nimenomaan. Palstaprinssit itse syyllistyvät hypergamiaan. He luulevat itsestään liikoja. Joku työtön, alkoholisoitunut, tyhmä ja lihava peräkammarinpoika luulee olevansa samantasoinen kuin työssä käyvä, itsensä elättävä, hyvännäköinen, huoliteltu ja urheilullinen nainen. Sitten kun se prinssi saa pakit, se parkuu että voi kauhistus miten naisilla on kovat vaatimukset, miksei SAMANTASOINEN mies kelpaa.

        Ääriesimerkki hypetgamiasta on "esteetikko" Mustasusi joka on viisikymppinen lihava ruma mies (hän itse kuvailee itseään juuri näin, mutta jos joku toistaa hänelle hänen omat sanansa, hän parkuu että nyt häntä haukutaan) ) ja kerjää sääliä kun ei saa haaviinsa nuorta kaunista naista. Sitten hän yhä uudestaan palaa palstalle selittämään että NYT hän lopultakin antaa periksi eikä yritä enää mitään kun ei saa ketään. Viikon päästä käy ilmi että hän silti edelleen haaveilee ja yrittää. Mutta NYT hän on lopettanut yrittämisen. Tai ei vielälään. Kuluu kuukausi, ja hän selittää että tähän asti hän on toivonut mutta NYT hän lakkaa yrittämästä.

        Milloin hän lakkaa oikeasti yrittämästä? Ei koskaan. 30 vuoden päästä hän köpöttelee rollaattorilla vanhainkodin käytävillä ja kerjää sääliä kun kaksikymppinen lähihoitajatyttö ei rakastu häneen. Hän selittää kahvihuoneessa mummeleille että "yhyy kun olen yksinäinen, kukaan ei huoli, NYT minä annan periksi ja lakkaan yrittämästä..."


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nimenomaan. Palstaprinssit itse syyllistyvät hypergamiaan. He luulevat itsestään liikoja. Joku työtön, alkoholisoitunut, tyhmä ja lihava peräkammarinpoika luulee olevansa samantasoinen kuin työssä käyvä, itsensä elättävä, hyvännäköinen, huoliteltu ja urheilullinen nainen. Sitten kun se prinssi saa pakit, se parkuu että voi kauhistus miten naisilla on kovat vaatimukset, miksei SAMANTASOINEN mies kelpaa.

        Ääriesimerkki hypetgamiasta on "esteetikko" Mustasusi joka on viisikymppinen lihava ruma mies (hän itse kuvailee itseään juuri näin, mutta jos joku toistaa hänelle hänen omat sanansa, hän parkuu että nyt häntä haukutaan) ) ja kerjää sääliä kun ei saa haaviinsa nuorta kaunista naista. Sitten hän yhä uudestaan palaa palstalle selittämään että NYT hän lopultakin antaa periksi eikä yritä enää mitään kun ei saa ketään. Viikon päästä käy ilmi että hän silti edelleen haaveilee ja yrittää. Mutta NYT hän on lopettanut yrittämisen. Tai ei vielälään. Kuluu kuukausi, ja hän selittää että tähän asti hän on toivonut mutta NYT hän lakkaa yrittämästä.

        Milloin hän lakkaa oikeasti yrittämästä? Ei koskaan. 30 vuoden päästä hän köpöttelee rollaattorilla vanhainkodin käytävillä ja kerjää sääliä kun kaksikymppinen lähihoitajatyttö ei rakastu häneen. Hän selittää kahvihuoneessa mummeleille että "yhyy kun olen yksinäinen, kukaan ei huoli, NYT minä annan periksi ja lakkaan yrittämästä..."

        Mikähän sinunkin ongelma on?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Mikähän sinunkin ongelma on?

        Minun ongelmani? Sinun pakkomielteinen kiinnostuksesi itseäsi huomattavasti nuorempiin naisiin ei voi mitenkään olla minun ongelmani.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minun ongelmani? Sinun pakkomielteinen kiinnostuksesi itseäsi huomattavasti nuorempiin naisiin ei voi mitenkään olla minun ongelmani.

        Minä kysyinkin mikä on ongelmasi?
        Ja sinä et näe kuin pakkomielteitä joka paikassa.
        Minä saan tykätä nuorista naisista niin paljon kuin tykkään. Tiedostan kyllä sen, että en ole heille mitään. Eli mitään ei ikinä tapahdu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minun ongelmani? Sinun pakkomielteinen kiinnostuksesi itseäsi huomattavasti nuorempiin naisiin ei voi mitenkään olla minun ongelmani.

        Miksi et mene treffeille sen MikkoJuhanin kanssa. Hän kun ei välitä, vaikka nainen on pulska ja yli 50v. Teillä synkkaisi varmasti hyvin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä haukut oman ikäiset koska nuoret naiset ei kiinnostu susta . En ymmärrä sun pointtia. Eihän sun ikäset naiset vie sulta niitä tyttöjä. Voi helvetti.

        Näin nuorena naisena kyllä mieluummin ottaisin viiskymppisen naisen kuin viiskymppisen naisia halventavan sovinistisian.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimenomaan. Palstaprinssit itse syyllistyvät hypergamiaan. He luulevat itsestään liikoja. Joku työtön, alkoholisoitunut, tyhmä ja lihava peräkammarinpoika luulee olevansa samantasoinen kuin työssä käyvä, itsensä elättävä, hyvännäköinen, huoliteltu ja urheilullinen nainen. Sitten kun se prinssi saa pakit, se parkuu että voi kauhistus miten naisilla on kovat vaatimukset, miksei SAMANTASOINEN mies kelpaa.

        Ääriesimerkki hypetgamiasta on "esteetikko" Mustasusi joka on viisikymppinen lihava ruma mies (hän itse kuvailee itseään juuri näin, mutta jos joku toistaa hänelle hänen omat sanansa, hän parkuu että nyt häntä haukutaan) ) ja kerjää sääliä kun ei saa haaviinsa nuorta kaunista naista. Sitten hän yhä uudestaan palaa palstalle selittämään että NYT hän lopultakin antaa periksi eikä yritä enää mitään kun ei saa ketään. Viikon päästä käy ilmi että hän silti edelleen haaveilee ja yrittää. Mutta NYT hän on lopettanut yrittämisen. Tai ei vielälään. Kuluu kuukausi, ja hän selittää että tähän asti hän on toivonut mutta NYT hän lakkaa yrittämästä.

        Milloin hän lakkaa oikeasti yrittämästä? Ei koskaan. 30 vuoden päästä hän köpöttelee rollaattorilla vanhainkodin käytävillä ja kerjää sääliä kun kaksikymppinen lähihoitajatyttö ei rakastu häneen. Hän selittää kahvihuoneessa mummeleille että "yhyy kun olen yksinäinen, kukaan ei huoli, NYT minä annan periksi ja lakkaan yrittämästä..."

        Sitä ennen se on tappanut itsensä 8467 kertaa ja ihastunut uusiin mimmeihin muutaman kerran. Mutta muuten se pyörii just noin.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Minä kysyinkin mikä on ongelmasi?
        Ja sinä et näe kuin pakkomielteitä joka paikassa.
        Minä saan tykätä nuorista naisista niin paljon kuin tykkään. Tiedostan kyllä sen, että en ole heille mitään. Eli mitään ei ikinä tapahdu.

        No niin saat tykätä.. Mutta älä kirjoita kaikjea soopaa kuten että "eihän siellä . Netissä kukaan vastaa kenellekään" tai että "turha sieltä on seuraa etsiä kun naisia ei kiinnosta", kun todellisuudessa tarkoitat vain sitä ettei ruma lihava viisikymppinen äijä saa viestejä eikä mätsejä nuorten naisten kanssa eikä pääse heidän kanssaan saman peiton alle. Se, ettei kukaan siellä vastaa kenellekään eikä kukaan löydä kumppania, ei ole totta. Kyllä siellä tulee mätsejä, syntyy hyviä keskusteluja, järjestyy treffit ja syntyy parisuhteita. Nimittäin niille jotka eivät sairasta hypergamiaa. Joten älä VALEHTELE.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Miksi et mene treffeille sen MikkoJuhanin kanssa. Hän kun ei välitä, vaikka nainen on pulska ja yli 50v. Teillä synkkaisi varmasti hyvin.

        En ole pulska. . En ole ruma lihava vanha akka vaan kaunis hoikka vanha akka. Miesystäväkamdidaatteja löytyy samanikäisistä valita asti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En ole pulska. . En ole ruma lihava vanha akka vaan kaunis hoikka vanha akka. Miesystäväkamdidaatteja löytyy samanikäisistä valita asti.

        No siitä vaan sitten...


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Minä kysyinkin mikä on ongelmasi?
        Ja sinä et näe kuin pakkomielteitä joka paikassa.
        Minä saan tykätä nuorista naisista niin paljon kuin tykkään. Tiedostan kyllä sen, että en ole heille mitään. Eli mitään ei ikinä tapahdu.

        Eli sä haluat ite aiheuttaa itsellesi paskan elämän jota voit joka päivä täällä valittaa. Tiedät ettet tule samaan nuorta naista. Saatko jotain tyydytystä joka päiväisellä valittamisella?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Minä kysyinkin mikä on ongelmasi?
        Ja sinä et näe kuin pakkomielteitä joka paikassa.
        Minä saan tykätä nuorista naisista niin paljon kuin tykkään. Tiedostan kyllä sen, että en ole heille mitään. Eli mitään ei ikinä tapahdu.

        Selkeästi et tiedosta ettet ole heille mitään, koska jatkuvasti yrität, toivot ja yhä uudestaan petyt ja sitten taas säälit itseäsi. Jos todellakin vain ihailisit heitä jostain kaukaa toivomasta itsellesi mitään ja kuvittelematta saavasi heidät, et parkuisi etkä uhriutuisi. Et kylpisi itsesäälissä.

        Sinua voisi ehkä jotenkin ymmärtää jos vain ihalisit heitä kaukaa kuten teinityttö poptähteä.

        Mutta sinä nimenomaan yrität saada heitä haaviisi. Pyyhit heitä Tinderissä oikealle - eli yrität. Eli ET tajua ettet ole heille mitään. Tuo itsesäälissä rypeminen sen vuoksi, ettet saa sellaista mitä sinun ei pidäkään saada ja mikä ei missään nimessä sinulle kuulu, osoittaa että elättelet toiveita. Toiveita elättelevät ei tajua ettei toivoa ole.

        Sekin on ok että joskus vuosia sitten rakastuit toivottomasti hyvin nuoreen tyttöön ja särjit sydämesi. Sellaista sattuu. Sen sijaan ei ole ok ettet ole päässyt asian yli etkä tajua olleesi täysi hölmö. Eikä ole ok ettet oppinut siitä kokemuksesta yhtään mitään vaan vieläkin uskottelet että voisit saada nuoren tytön elämääsi.

        Tuo on nimenomaan pakkomielteistä ja sitä paitsi epärealistista. Enkä tarkoita vain sitä että on epärealistista luulla että voit saada nuoren naisen. On epärealistista luulla että se tekisi sinut onnelliseksi.

        Luulet että voisit tulla onnelliseksi nuoren naisen kanssa. Et voisi. Ihan alussa olisit onneksi kukkuloilla, mutta se loppuisi lyhyeen. Nuori nainen saisi ensihuuman jälkeen sinut tuntemaan alemmuutta. Alkaisit kantaa hänelle kaunaa siitä ettet ole hänen arvoisensa.

        Olen monta kertaa vierestä seurannut mitä tapahtuu kun mies ei ole lähimainkaan samaa tasoa tyttöystävänsä kanssa. Mies on ensin onnellinen ja rakastunut, mutta pikkuhiljaa häntä alkaa ärsyttää tietoisuus siitä ettei hän ole samalla rapulla tyttöystävänsä kanssa. Hän kadehtiii tätä, häntä suututtaa että tyttö on nuori ja kaunis ja hän itse ei ole. Hänen käy kateeksi. Mies alkaa kantaa kaunaa ja alkaa kohdella tyttöä huonosti. Se alkaa pienellä piikittelyllä ja muuttuu ilkeydeksi ja päätyy ihan kamalaksi.

        Palstaprinssit ovat tavallaan oikeassa siinä ettei suhde todennäköisesti onnistu jos osapuolet ovat eritasoisia. Mutta he erehtyvät kahdessa asiassa: 1) yleensä se on niinpäin että mies on alempitasoinen 2) suhde ei lopu ylempitasoisen uskottomuuteen vaan siihen että alempitasoinen kadehtii kumppaniaan ja kohtelee tätä huonosti - koska on niin kateellinen, kaunainen ja alemmuudentuntoinen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Selkeästi et tiedosta ettet ole heille mitään, koska jatkuvasti yrität, toivot ja yhä uudestaan petyt ja sitten taas säälit itseäsi. Jos todellakin vain ihailisit heitä jostain kaukaa toivomasta itsellesi mitään ja kuvittelematta saavasi heidät, et parkuisi etkä uhriutuisi. Et kylpisi itsesäälissä.

        Sinua voisi ehkä jotenkin ymmärtää jos vain ihalisit heitä kaukaa kuten teinityttö poptähteä.

        Mutta sinä nimenomaan yrität saada heitä haaviisi. Pyyhit heitä Tinderissä oikealle - eli yrität. Eli ET tajua ettet ole heille mitään. Tuo itsesäälissä rypeminen sen vuoksi, ettet saa sellaista mitä sinun ei pidäkään saada ja mikä ei missään nimessä sinulle kuulu, osoittaa että elättelet toiveita. Toiveita elättelevät ei tajua ettei toivoa ole.

        Sekin on ok että joskus vuosia sitten rakastuit toivottomasti hyvin nuoreen tyttöön ja särjit sydämesi. Sellaista sattuu. Sen sijaan ei ole ok ettet ole päässyt asian yli etkä tajua olleesi täysi hölmö. Eikä ole ok ettet oppinut siitä kokemuksesta yhtään mitään vaan vieläkin uskottelet että voisit saada nuoren tytön elämääsi.

        Tuo on nimenomaan pakkomielteistä ja sitä paitsi epärealistista. Enkä tarkoita vain sitä että on epärealistista luulla että voit saada nuoren naisen. On epärealistista luulla että se tekisi sinut onnelliseksi.

        Luulet että voisit tulla onnelliseksi nuoren naisen kanssa. Et voisi. Ihan alussa olisit onneksi kukkuloilla, mutta se loppuisi lyhyeen. Nuori nainen saisi ensihuuman jälkeen sinut tuntemaan alemmuutta. Alkaisit kantaa hänelle kaunaa siitä ettet ole hänen arvoisensa.

        Olen monta kertaa vierestä seurannut mitä tapahtuu kun mies ei ole lähimainkaan samaa tasoa tyttöystävänsä kanssa. Mies on ensin onnellinen ja rakastunut, mutta pikkuhiljaa häntä alkaa ärsyttää tietoisuus siitä ettei hän ole samalla rapulla tyttöystävänsä kanssa. Hän kadehtiii tätä, häntä suututtaa että tyttö on nuori ja kaunis ja hän itse ei ole. Hänen käy kateeksi. Mies alkaa kantaa kaunaa ja alkaa kohdella tyttöä huonosti. Se alkaa pienellä piikittelyllä ja muuttuu ilkeydeksi ja päätyy ihan kamalaksi.

        Palstaprinssit ovat tavallaan oikeassa siinä ettei suhde todennäköisesti onnistu jos osapuolet ovat eritasoisia. Mutta he erehtyvät kahdessa asiassa: 1) yleensä se on niinpäin että mies on alempitasoinen 2) suhde ei lopu ylempitasoisen uskottomuuteen vaan siihen että alempitasoinen kadehtii kumppaniaan ja kohtelee tätä huonosti - koska on niin kateellinen, kaunainen ja alemmuudentuntoinen.

        Todellakin tiedostan, etten ole heille mitään.
        Joten minulla ei ole tänne enää mitään asiaa.
        Unohdan kaikki naisjutut. Ne on nyt ohi tässä elämässä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Todellakin tiedostan, etten ole heille mitään.
        Joten minulla ei ole tänne enää mitään asiaa.
        Unohdan kaikki naisjutut. Ne on nyt ohi tässä elämässä.

        kuule susi. sä et usko tohon itekkään. kohta sama vanha virsi olen vanha ja vähemmän hyvän näköinen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        kuule susi. sä et usko tohon itekkään. kohta sama vanha virsi olen vanha ja vähemmän hyvän näköinen.

        Sillä ei ole mitään merkitystä, minkä näköinen olen.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Sillä ei ole mitään merkitystä, minkä näköinen olen.

        no sitten vanha ja paska


      • Anonyymi kirjoitti:

        no sitten vanha ja paska

        Onko kivaa sylkeä myrkkyä kuin käärme?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Onko kivaa sylkeä myrkkyä kuin käärme?

        johan sä ite haukut ittees .Onko sulla susi oikeesti toi dementia noin pahaksi mennyt. Et itse muista että haukut itteesi ja elämääsi joka päivä netissä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        johan sä ite haukut ittees .Onko sulla susi oikeesti toi dementia noin pahaksi mennyt. Et itse muista että haukut itteesi ja elämääsi joka päivä netissä.

        Mene sinä vaan levittelemään minusta lisää valheita kaikille.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Todellakin tiedostan, etten ole heille mitään.
        Joten minulla ei ole tänne enää mitään asiaa.
        Unohdan kaikki naisjutut. Ne on nyt ohi tässä elämässä.

        Ok. Se on sinun päätöksesi. Hyvä jos tajuat että olet tavoitellut kuuta taivaalta ja kurotellut sellaisiin korkeuksiin joihin sinulla ei ole mitään asiaa. Hyvä jos tajuat että itsensä sääliminen sen vuoksi, ettei saa timanttia vaikka itse on tavallinen rantakivenmöhkäle, on kaikkea muuta kun arvokasta toimintaa.

        Mutta kun annat tällä palstalla muille nettideittaamiseen liittyviä omiin kokemuksiisi perustuvia neuvoja, voisit kertoa että kyse oli sinun tapauksessasi siitä että viisikymppinen äijä vokotteli nuoria naisia.

        Esimerkiksi. Sen sijaan että kirjoitat "Eihän Tinderissä saa tykkäyksiä kun kukaan tykkää kenestäkään", voisit rehellisyyden nimissä kirjoittaa näin: "Eihän Tinderissä 50-vuotias mies saa tykkäyksiä alle 30-vuotiailta naisilta koska kukaan nuori nainen ei tykkää viisikymppisestä miehestä".

        Kun jätät kertomatta tuon "pienen" yksityskohdan - että kyse on vanhan äijän kiinnostuksesta naisia kohtaan jotka ikänsä puolesta voisivat olla hänen tyttäriään - johdat lukijoita harhaan ja annat väärää informaatota.

        Se, ettei kukaan normaali kunnon mies saa naisilta tykkäyksiä, ettei kukaan normaali kunnon mies saa mätsejä, ettei kukaan normaali kunnon mies onnistu vaihtamaan viestejä naisten kanssa, ettei kukaan normaali kunnon mies pääse treffeille eikä kukaan normaali kunnon mies parisuhdetta, se ei yksinkertaisesti pidä paikkaansa.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Sillä ei ole mitään merkitystä, minkä näköinen olen.

        Jos sillä ei ole merkitystä, minkä näköinen olet, miksi jatkuvasti hoet tällä palstalla sitä asiaa? Miksi yhä uudestaan selität täällä miten kurja, ruma ja vastenmielinen olet? Onko sen selittämisen tarkoituksena kerjätä sääliä? Toivotko että joku vastaisi että "voi voi, älähän nyt, et sinä varmaankaan mikään ruma ole, pusi pusi ja hali hali"?

        Marttyyri on maailman epäloogisin ihminen: hän suuttuu siitä että joku on hänen kanssaan samaa mieltä. Ensin marttyyri haukkuu itseään, mutta jos joku vastaa että "joo, asia on juuri niin kuin sanot, olet todellakin surkea ja epäonnistunut tapaus", niin silloin marttyyri suuttuu: "et saa olla samaa mieltä tästä asiasta, kun minä haukun itseäni niin sinun pitää väittää minulle vastaan!"


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Mene sinä vaan levittelemään minusta lisää valheita kaikille.

        Mikä sua vaivaa. Pitääkö mun laittaa tähän sun vanhat viestit jossa sä haukut itteees. Ne löytyy kyllä tolla sun nimimerkillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Selkeästi et tiedosta ettet ole heille mitään, koska jatkuvasti yrität, toivot ja yhä uudestaan petyt ja sitten taas säälit itseäsi. Jos todellakin vain ihailisit heitä jostain kaukaa toivomasta itsellesi mitään ja kuvittelematta saavasi heidät, et parkuisi etkä uhriutuisi. Et kylpisi itsesäälissä.

        Sinua voisi ehkä jotenkin ymmärtää jos vain ihalisit heitä kaukaa kuten teinityttö poptähteä.

        Mutta sinä nimenomaan yrität saada heitä haaviisi. Pyyhit heitä Tinderissä oikealle - eli yrität. Eli ET tajua ettet ole heille mitään. Tuo itsesäälissä rypeminen sen vuoksi, ettet saa sellaista mitä sinun ei pidäkään saada ja mikä ei missään nimessä sinulle kuulu, osoittaa että elättelet toiveita. Toiveita elättelevät ei tajua ettei toivoa ole.

        Sekin on ok että joskus vuosia sitten rakastuit toivottomasti hyvin nuoreen tyttöön ja särjit sydämesi. Sellaista sattuu. Sen sijaan ei ole ok ettet ole päässyt asian yli etkä tajua olleesi täysi hölmö. Eikä ole ok ettet oppinut siitä kokemuksesta yhtään mitään vaan vieläkin uskottelet että voisit saada nuoren tytön elämääsi.

        Tuo on nimenomaan pakkomielteistä ja sitä paitsi epärealistista. Enkä tarkoita vain sitä että on epärealistista luulla että voit saada nuoren naisen. On epärealistista luulla että se tekisi sinut onnelliseksi.

        Luulet että voisit tulla onnelliseksi nuoren naisen kanssa. Et voisi. Ihan alussa olisit onneksi kukkuloilla, mutta se loppuisi lyhyeen. Nuori nainen saisi ensihuuman jälkeen sinut tuntemaan alemmuutta. Alkaisit kantaa hänelle kaunaa siitä ettet ole hänen arvoisensa.

        Olen monta kertaa vierestä seurannut mitä tapahtuu kun mies ei ole lähimainkaan samaa tasoa tyttöystävänsä kanssa. Mies on ensin onnellinen ja rakastunut, mutta pikkuhiljaa häntä alkaa ärsyttää tietoisuus siitä ettei hän ole samalla rapulla tyttöystävänsä kanssa. Hän kadehtiii tätä, häntä suututtaa että tyttö on nuori ja kaunis ja hän itse ei ole. Hänen käy kateeksi. Mies alkaa kantaa kaunaa ja alkaa kohdella tyttöä huonosti. Se alkaa pienellä piikittelyllä ja muuttuu ilkeydeksi ja päätyy ihan kamalaksi.

        Palstaprinssit ovat tavallaan oikeassa siinä ettei suhde todennäköisesti onnistu jos osapuolet ovat eritasoisia. Mutta he erehtyvät kahdessa asiassa: 1) yleensä se on niinpäin että mies on alempitasoinen 2) suhde ei lopu ylempitasoisen uskottomuuteen vaan siihen että alempitasoinen kadehtii kumppaniaan ja kohtelee tätä huonosti - koska on niin kateellinen, kaunainen ja alemmuudentuntoinen.

        "Sekin on ok että joskus vuosia sitten rakastuit toivottomasti hyvin nuoreen tyttöön ja särjit sydämesi. Sellaista sattuu. Sen sijaan ei ole ok ettet ole päässyt asian yli etkä tajua olleesi täysi hölmö. Eikä ole ok ettet oppinut siitä kokemuksesta yhtään mitään vaan vieläkin uskottelet että voisit saada nuoren tytön elämääsi."

        Tämä!


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Sekin on ok että joskus vuosia sitten rakastuit toivottomasti hyvin nuoreen tyttöön ja särjit sydämesi. Sellaista sattuu. Sen sijaan ei ole ok ettet ole päässyt asian yli etkä tajua olleesi täysi hölmö. Eikä ole ok ettet oppinut siitä kokemuksesta yhtään mitään vaan vieläkin uskottelet että voisit saada nuoren tytön elämääsi."

        Tämä!

        Minä saan uskotella itselleni ihan mitä haluan. Sinä et siitä päätä, kuten et elämästäni muutenkaan... Olipa se nätti ja nuori nainen se viikinkityttökin. Hän sentään hakeutui itse seuraani, eikä ollut yhtään ahdistunut minusta. Että on niitäkin olemassa, jotka minusta pitävät, sellaisena kuin olen.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Minä saan uskotella itselleni ihan mitä haluan. Sinä et siitä päätä, kuten et elämästäni muutenkaan... Olipa se nätti ja nuori nainen se viikinkityttökin. Hän sentään hakeutui itse seuraani, eikä ollut yhtään ahdistunut minusta. Että on niitäkin olemassa, jotka minusta pitävät, sellaisena kuin olen.

        No miksi et soita tälle viikinkitytölle kun kerta oli niin ihana. Taisit vähän ihastua kun sait noin paljon huomiota persikkaperseeltä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No miksi et soita tälle viikinkitytölle kun kerta oli niin ihana. Taisit vähän ihastua kun sait noin paljon huomiota persikkaperseeltä.

        Et käsittänyt taaskaan, miksi hänet otin tähän esimerkiksi.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Et käsittänyt taaskaan, miksi hänet otin tähän esimerkiksi.

        Jos kerta sait hänestä ystävän niin miksi et voi soittaa tälle viikinkitytölle. Olet niin sosiaalisesti kömpelö ettet osaa pitää edes yhteyttä toiseen ihmiseen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos kerta sait hänestä ystävän niin miksi et voi soittaa tälle viikinkitytölle. Olet niin sosiaalisesti kömpelö ettet osaa pitää edes yhteyttä toiseen ihmiseen.

        Hänellä on mies. Enkä tiedä miten soittooni suhtauduttaisiin. Parempi että kohtaan hänet taas uudelleen jossain joskus.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Hänellä on mies. Enkä tiedä miten soittooni suhtauduttaisiin. Parempi että kohtaan hänet taas uudelleen jossain joskus.

        Miksi pelkäät hänen miestään noin paljon jos olette naisen kaa vain ystäviä? Taidat haluta panna tätä tyttöä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi pelkäät hänen miestään noin paljon jos olette naisen kaa vain ystäviä? Taidat haluta panna tätä tyttöä.

        Kuka sitä nyt ei tyttöä panna haluaisi?


    • Anonyymi

      Huhhuh.. Joku akka haukkuu mustasutta ja kun mustasusi laittaa vähän takaisin niin tämä alkaa tivaamaan vastausta miksi nimittelet naisia:D

      • Anonyymi

        Tota älä kommentoi irvailevia lauseita, enitenhän se ärsyttää kun henkilö ei lähde mukaan koko kinasteluun👍


      • Anonyymi

        Tämän kirjoitti Mustasusi itse.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tämän kirjoitti Mustasusi itse.

        Ei kirjoittanut. ⚜️


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei kirjoittanut. ⚜️

        Ei se oli Mikke. Olen seurannut täyä S24 keskustelua jo pitkään ja todennut että S24 haluaa että ihmiset provosoivat toisiaan!

        Paska tyyli saada muka lukijoita. Mutta jos tosiaan sitten osata niitä muutenkaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei se oli Mikke. Olen seurannut täyä S24 keskustelua jo pitkään ja todennut että S24 haluaa että ihmiset provosoivat toisiaan!

        Paska tyyli saada muka lukijoita. Mutta jos tosiaan sitten osata niitä muutenkaan.

        Niin kyllä sitä tietenkin draamaa luomalla ja aiheuttamalla kaikenlaista kränää ihmisten välille, voi saada uteliaita silmiä paikalle. Järkevää se ei ole.


    • Anonyymi

      Tinderissä ne on nimenomaan ne vanhemmat akat jotka elättelevät toiveita nuoremmista miehistä, koska nuoremmat miehet antavat vanhoille akoille seksitykkäyksiä eli nuoremmat miehet haluavat vain purkaa paineensa puumanaisiin.

      Puumat ei tätä ymmärrä vaan tavoittelevat nuorempia, komeita miehiä parisuhteeseen. Ei onnistu.

      • Anonyymi

        Harmittaako kun puumilla on vientiä ja sulla ei pappa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harmittaako kun puumilla on vientiä ja sulla ei pappa?

        Mitä ihmeen vientiä? Vanhat, hyvin säilyneet akat erottavat vanhat miehet siitä, että he pääsevät paremmin nuorten miesten makuun kuin vanhat miehet nuorten naisten makuun, mutta edes ne vanhat akat ei saa nuoria miehiä parisuhteisiin. Oikeastaan vanhoilla ukoilla on jopa paremmat mahdollisuudet saada nuori nainen parisuhteeseen, varsinkin jos löytyy pätäkkää.

        Ja mikä ihmeen pappa? Olen kolmekymppinen mieshenkilö.

        Emmä kyllä puumana hirveesti leveilisi jos saisin nuoria miehiä vain satunnaisiin seksisuhteisiin, mutta kukin tietty tyylillään. Jos se saa sinut ylpiäksi kulkemaan kaupungilla rinta rottingilla, niin hienoa:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä ihmeen vientiä? Vanhat, hyvin säilyneet akat erottavat vanhat miehet siitä, että he pääsevät paremmin nuorten miesten makuun kuin vanhat miehet nuorten naisten makuun, mutta edes ne vanhat akat ei saa nuoria miehiä parisuhteisiin. Oikeastaan vanhoilla ukoilla on jopa paremmat mahdollisuudet saada nuori nainen parisuhteeseen, varsinkin jos löytyy pätäkkää.

        Ja mikä ihmeen pappa? Olen kolmekymppinen mieshenkilö.

        Emmä kyllä puumana hirveesti leveilisi jos saisin nuoria miehiä vain satunnaisiin seksisuhteisiin, mutta kukin tietty tyylillään. Jos se saa sinut ylpiäksi kulkemaan kaupungilla rinta rottingilla, niin hienoa:)

        Katsos kun ne puumat, toisin kuin nuoret naiset, tietävät kuinka äärimmäisen raskasta elämä vanhenevan papan kanssa on. Tämä lienee myös syynä sille, etteivät puumat mitään lahkeessa roikkuvaa miestä enää kaipaa, vaan haluavat pitää hauskaa vapaana.

        Voit täällä esittää mitä vain. Olet seitsemänkymppinen pappa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katsos kun ne puumat, toisin kuin nuoret naiset, tietävät kuinka äärimmäisen raskasta elämä vanhenevan papan kanssa on. Tämä lienee myös syynä sille, etteivät puumat mitään lahkeessa roikkuvaa miestä enää kaipaa, vaan haluavat pitää hauskaa vapaana.

        Voit täällä esittää mitä vain. Olet seitsemänkymppinen pappa.

        Ilmestyikö se kuuluisa kristallipallo taas käsiisi vai oletko vetänyt cristallia? Taidat olla hampaaton hjuumeveikko. Hanki uudet kakkulat niin kehtaat hymyillä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmestyikö se kuuluisa kristallipallo taas käsiisi vai oletko vetänyt cristallia? Taidat olla hampaaton hjuumeveikko. Hanki uudet kakkulat niin kehtaat hymyillä!

        Rauhotu pappa, saat vielä sydärin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katsos kun ne puumat, toisin kuin nuoret naiset, tietävät kuinka äärimmäisen raskasta elämä vanhenevan papan kanssa on. Tämä lienee myös syynä sille, etteivät puumat mitään lahkeessa roikkuvaa miestä enää kaipaa, vaan haluavat pitää hauskaa vapaana.

        Voit täällä esittää mitä vain. Olet seitsemänkymppinen pappa.

        Katos.. Näsä nälviskelijä on taas herännyt uuteen päivään. Päivittäinen työsi on rääkkyä palstalla. Sinähän tiedät kaikesta kaiken!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katos.. Näsä nälviskelijä on taas herännyt uuteen päivään. Päivittäinen työsi on rääkkyä palstalla. Sinähän tiedät kaikesta kaiken!

        Tällä palstan Näsällä on vastaus asiaan kuin asiaan. Ainoa vaan, että hän tarkastelee asioita todella kapeakatseisesti ja pelkästään naisnäkökulmasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tällä palstan Näsällä on vastaus asiaan kuin asiaan. Ainoa vaan, että hän tarkastelee asioita todella kapeakatseisesti ja pelkästään naisnäkökulmasta.

        Palstaprinssit sen sijaan katsovat asioita objektiivisesti ja tasapuolisesti ja yhtä lailla niin mies- kuin naisnäkökulmastakin.
        He eivät ollenkaan suosi niitä reppanamiehiä joihin katsovat itse kuuluvansa ja joita kutsuvat harhaanjohtavasti taviksiksi. Heidän teksteissään ei näy jälkeäkään kaunasta naisia kohtaan tai kateudesta heitä paremmannäköisiä miehiä kohtaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palstaprinssit sen sijaan katsovat asioita objektiivisesti ja tasapuolisesti ja yhtä lailla niin mies- kuin naisnäkökulmastakin.
        He eivät ollenkaan suosi niitä reppanamiehiä joihin katsovat itse kuuluvansa ja joita kutsuvat harhaanjohtavasti taviksiksi. Heidän teksteissään ei näy jälkeäkään kaunasta naisia kohtaan tai kateudesta heitä paremmannäköisiä miehiä kohtaan.

        Sinä luulet, että sinä ja muut naiset voivat määritellä miesten ja naisten tasot. Kutsut esim. näitä tavismiehiä reppanoiksi kun he eivät saa naista. Sitten poljet mallimiehiä ja leimaat mallimiehet tavismiehiksi ja he kuuluvat mielestäsi tavisnaisille. Näin te ikään kuin oikeutatte tuon pinnallisen toimintanne.

        Jos komea mallimies kuitenkin pettää (jota sinä kutsut tavismieheksi), niin uliset kuinka kaikki miehet ovat samanlaisia vaikka te ette todellakaan anna mahkuja kaikille miehille vaan pienelle miesjoukolle eli siis komeimmistolle.

        Jos sinun kaltaisesi naiset pääsisivät päättämään asioista, niin te pakkonaittaisitte komeat mallimiehet tavisnaisille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä luulet, että sinä ja muut naiset voivat määritellä miesten ja naisten tasot. Kutsut esim. näitä tavismiehiä reppanoiksi kun he eivät saa naista. Sitten poljet mallimiehiä ja leimaat mallimiehet tavismiehiksi ja he kuuluvat mielestäsi tavisnaisille. Näin te ikään kuin oikeutatte tuon pinnallisen toimintanne.

        Jos komea mallimies kuitenkin pettää (jota sinä kutsut tavismieheksi), niin uliset kuinka kaikki miehet ovat samanlaisia vaikka te ette todellakaan anna mahkuja kaikille miehille vaan pienelle miesjoukolle eli siis komeimmistolle.

        Jos sinun kaltaisesi naiset pääsisivät päättämään asioista, niin te pakkonaittaisitte komeat mallimiehet tavisnaisille.

        Minun kaltaiseni naiset?

        Et sinä tiedä millainen nainen olen. Et tiedä minusta yhtään mitään. Et tiedä ikääni, ammattiani, varakkuustasoani, asuinpaikkaani. Et tiedä onko minulla lapsia. Et tiedä miltä näytän, mitä harrastan, missä viihdyn, mitä puuhaan vapaa-aikana (et tiedä onko minulla edes vapaa-aikaa), keitä tapaan. Et tiedä olenko naimisissa, parisuhteessa vai sinkku. Et tiedä seksuaalista suuntautuneisuuttani. Et tiedä olenko hetero, no, lesbo, aseksuaalinen.

        Jos kävelisin kadulla vastaan, et tunnistaisi minua. Et tiedä asunko jossain toisella puolella maapalloa vai olenko seinänaapurini. Et tiedä tunnetko minut. Jos olen naapuri, työtoveri, sukulaisesi, exäsi tai lähikaupan kassa, niin et edes savusta että olen juuri se.

        Itse asiassa et tiedä varmasti olenko nainen ollenkaan. Voin olla täysi feikki. Voin olla mies.

        Ja sinä kirjoitat minusta asiantuntevaan sävyyn niin kuin tuntisit minut! 😂😂😂😂😜😜😜😜😜


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä luulet, että sinä ja muut naiset voivat määritellä miesten ja naisten tasot. Kutsut esim. näitä tavismiehiä reppanoiksi kun he eivät saa naista. Sitten poljet mallimiehiä ja leimaat mallimiehet tavismiehiksi ja he kuuluvat mielestäsi tavisnaisille. Näin te ikään kuin oikeutatte tuon pinnallisen toimintanne.

        Jos komea mallimies kuitenkin pettää (jota sinä kutsut tavismieheksi), niin uliset kuinka kaikki miehet ovat samanlaisia vaikka te ette todellakaan anna mahkuja kaikille miehille vaan pienelle miesjoukolle eli siis komeimmistolle.

        Jos sinun kaltaisesi naiset pääsisivät päättämään asioista, niin te pakkonaittaisitte komeat mallimiehet tavisnaisille.

        Totta kai me naiset päätämme kenestä miehestä tykkäämme, eli määrittelemme miesten tason. Jos naiset ovat sitä mieltä että sinä olet tasoa 5-6. ja itse määrittelet olevasi 9 tai peräti 10, niin mitä sinä sillä itsellesi antamallasi arvosanalla muka teet? Naiset eivät silti kiinnostu sinusta. He päättävät ITSE ketä pitävät kiinnostavana ja puoleensavetävänä. Miehen oma mielipide ei vaikuta asiaan. Voit jankuttaa tappiin asti että "olen täysi kymppi olen täysi kymppi olen täysi kymppi" - mutta yksin jäät, jos naiset ovat eri mieltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun kaltaiseni naiset?

        Et sinä tiedä millainen nainen olen. Et tiedä minusta yhtään mitään. Et tiedä ikääni, ammattiani, varakkuustasoani, asuinpaikkaani. Et tiedä onko minulla lapsia. Et tiedä miltä näytän, mitä harrastan, missä viihdyn, mitä puuhaan vapaa-aikana (et tiedä onko minulla edes vapaa-aikaa), keitä tapaan. Et tiedä olenko naimisissa, parisuhteessa vai sinkku. Et tiedä seksuaalista suuntautuneisuuttani. Et tiedä olenko hetero, no, lesbo, aseksuaalinen.

        Jos kävelisin kadulla vastaan, et tunnistaisi minua. Et tiedä asunko jossain toisella puolella maapalloa vai olenko seinänaapurini. Et tiedä tunnetko minut. Jos olen naapuri, työtoveri, sukulaisesi, exäsi tai lähikaupan kassa, niin et edes savusta että olen juuri se.

        Itse asiassa et tiedä varmasti olenko nainen ollenkaan. Voin olla täysi feikki. Voin olla mies.

        Ja sinä kirjoitat minusta asiantuntevaan sävyyn niin kuin tuntisit minut! 😂😂😂😂😜😜😜😜😜

        Eli et siis seiso sanojesi takana? Juuri kirjoitit reppanamiehistä ja jos joku mies tällä palstalla nostaa esiin syntyvyyden ongelmia eli kun ei synny parisuhteita, niin silloin ei synny myöskään lapsia ja sinä sitten leimaat nämä miehet reppanoiksi, koska sinä saat miehiä milloin tahansa. Oletat, että miehetkin saavat naisia milloin tahansa tai jos mies ei saa naista, niin hän on reppana, koska oletat pelin olevan sama tavisnaisille ja tavismiehille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli et siis seiso sanojesi takana? Juuri kirjoitit reppanamiehistä ja jos joku mies tällä palstalla nostaa esiin syntyvyyden ongelmia eli kun ei synny parisuhteita, niin silloin ei synny myöskään lapsia ja sinä sitten leimaat nämä miehet reppanoiksi, koska sinä saat miehiä milloin tahansa. Oletat, että miehetkin saavat naisia milloin tahansa tai jos mies ei saa naista, niin hän on reppana, koska oletat pelin olevan sama tavisnaisille ja tavismiehille.

        Peli on sama tavisnaiselle ja tavismiehelle. Palstaprinssit eivät ole taviksia vaan.alapuolella sen..

        Minä en ole tavisnainen. Olen kaunis.


    • Anonyymi

      Suosittelen vaihtamaan Bumble käyttöön.

    • Anonyymi

      Tinderissä vähän mätsejä saava tavismies on reppana eli toisin sanoen ätmi. Ei siis minkään tasoinen mies.

      Tinderissä lukuisia seksitykkäyksiä panoalfoilta saava tavisnainen on tietenkin tasoa missi, koska mätsejä saattaa olla jopa enemmän kuin missinaisella. Tykkäyksiä tällä tavisnaisella ei kuitenkaan ole enemmän kuin missinaisella, eikä tavisnaista kuuna päivänä otettaisi missikisoihin, mutta omissa pilvilinnoissa sitä voi leikkiä tasokkaampaa kuin onkaan ja muita polkemalla itselleen voi oikeuttaa niitä parempitasoisia miehiä.

      Tavismies = tavisnaisen mielestä reppana eli siis ätmi.
      Tavisnainen = omasta mielestään missi.
      Komea mallimies = tavisnaisen mielestä tavismies.
      Missinaiset = tavisnaisen mielestä tavisnaisia.

    • Anonyymi

      Totta hemmetissä naiset voivat päättää kenestä tykkäävät, mutta ette te naiset mitään tasopoliiseja ole jotka määrittelevät myös oman tason yläkanttiin. Itselleen ei kannata valehdella ja ulkonäkö edellä kulkemisen jälkeen ei kannata syyllistää kaikkia miehiä, varsinkin kun itse tavisnaisena kelpuuttaa vain mallimiehet.

      Summa summarum: tavisnaiset saa jokaisessa deittisovelluksessa enemmän tykkäyksiä kuin tavismiehet, koska kysyntää on enemmän ja myös seksitykkäyksiä. Ei se kuitenkaan tee tavisnaisesta tavismiestä tasokkaampaa.

    • Anonyymi

      Itse olen huomannut tuon, että naiset syyttävät sormellaan kaikkia miehiä kun eivät ole onnistuneet naaraamaan komeaa panoalfaa parisuhteeseen ja panoalfa on kelpuuttanut vain hätäpanoksi.

      Naisten kiinnostus kohdistuu pieneen miesjoukkoon eli siis komeimmistoon ja tämä "kaikki miehet etsivät seksiseuraa" tarkoittaa naisten kielellä sitä, että kaikki miehet joista nainen on kiinnostunut, kelpuuttavat itse naisen vain drojujen tyhjennykseen.

      • Anonyymi

        Itse olen huomannut tuon, että naiset syyttävät sormellaan kaikkia miehiä kun eivät ole onnistuneet naaraamaan komeaa panoalfaa parisuhteeseen"

        Höpön löpön. Et sinä tuollaista ole ikinä huomannut. Missä sinä olisit sen huomannut? Netissä surff
        atessasi, vai? Olet vain kuvitellut.


    • Anonyymi

      Naiset siis määrittävät oman että miesten tason.

      Mutta miehet määrittävät vain naisten tason ja naiset voivat aina poiketa miesten määrittämästä tasosta ylös päin, koska himonussijoita riittää vaikka joka päivälle ja useampia!

      Eikö tuo ole aika ristiriitaista itselleen oikeuttamista? Ja sitten kun pska osuu niin sanotusti tuulettimeen, niin ulistaan päivälehdissä miten kaikki miehet on seksiä etsiviä sikapossuja.

    • Anonyymi

      ""Peli on sama tavisnaiselle ja tavismiehelle.""

      Ei ole. Tavisnainen saa jokaisessa deittisovelluksessa enemmän tykkäyksiä kuin tavismies. Tasoa se ei muuta, eikä tee tavisnaisesta missitason naista. Sinä voit tietysti ylpistyä lukuisista tykkäyksistä ja kävellä kaupungilla nirppanokkana.

    • Anonyymi

      ""Et sinä tiedä millainen nainen olen. Et tiedä minusta yhtään mitään. Et tiedä ikääni, ammattiani, varakkuustasoani, asuinpaikkaani.""

      Eikä minua kiinnosta. Jos et ymmärrä, niin kommentoin sinun viestiäsi. Oletan, että olet nainen, koska ethän sinä muuten pilkkaisi täällä vastakkaista miessukupuolta. Sinä olet määkivä lammas joka on ottanut körönäpiikit perspakaraan. Te olette kyllä niin pelleä porukkaa kun ette edes haittojen ilmaantuessa myönnä mitään vaan kuljette edelleen laput silmillä:D Ja sinä olet ihminen joka ei kestä minkäänlaista kritiikkiä naisista. Esim. syntyvyyden ongelmista puhuminen saa sinut pahalle päälle ja hyökkäät palstan miesten kimppuun. Haloo, onko valoo? Tämä on keskustelupalsta:D

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nokialaisen koulun pihalta löytyi nuoren ruumis

      Näin kertovat iltapäivälehdet ja Nokian uutiset. Mitähän on tapahtunut..?
      Nokia
      151
      3275
    2. Missäs lynkkausjoukot piileksii?

      Tänään lähilehden kirjoituksessa paikallinen entinen pizzayrittäjä kertoi muuttaneensa pois Sysmästä. Syynä oli koulukiu
      Sysmä
      54
      1077
    3. Mies hävisi oikeudenkäynnin koronapassista valtiota ja Fazeria vastaan määrättiin korvaamaan lähes

      https://yle.fi/a/74-20091554 Henkilö liikkui ilman Koronapassia ja yritti päästä aamiaiselle Fazer kahvilaan,
      Maailman menoa
      224
      927
    4. Haluisin jutella sulle siitä

      Mistä mennään. Tiedän yhteyden.
      Ikävä
      43
      890
    5. Haluaisitko sitten mies

      Että ottaisin sinuun yhteyttä?
      Ikävä
      43
      850
    6. Tulihan tästä

      Meidän "jutusta" vähän turhan suuri show tänne palstalle. Sivusta seurasin sitä enimmäkseen.
      Ikävä
      67
      844
    7. Suomen edesottamukset Ukrainan sodassa jaksavat ihmetyttää ulkomaisia työkavereitani

      Työskentelen korkean teknologian yrityksessä, jossa on ihmisiä ympäri maailmaa. Suuri osa ulkomaisista on kotoisin Aasia
      Maailman menoa
      265
      800
    8. Mites meillä nainen tämä yhteys

      Onko se yhteistä se kokemus siitä, että tunnemme syvästi toisemme? Tunnemme vetoa ja sielunyhteyttä, jotain kuin toisest
      Ikävä
      53
      794
    9. En ymmärrä käytöstäsi, mies

      Jotain miehen logiikkaa? Et siis halua tutustua yhtään millään tavoin paremmin, vaikka ajatuksissasi näköjään joskus pyö
      Rakkaus ja rakastaminen
      63
      790
    10. Mitä ajattelisit siitä

      Miten reagoisit jos kaivattusi ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      45
      780
    Aihe