30v päivät/ vieraat

Anonyymi-ap

3 vuoden seurustelu takana. Tyttöystäväni täyttää 30 ja pitää juhlat. Minua ei ole kutsuttu kun hänen veljensä ei pidä minusta.

Meneekö silloin ihan oikein... Oma näkemys on että 3 vuoden jälkeen minä olen itsestäänselvyys "vieraana" ja jos tyttöystävän veljellä on jokin ongelma minusta niin silloin hän jättää tulematta tai tulee

12

562

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tuokin on niin ihmisistä kiinni. Minusta menee ihan oikein ja jos olisin sinä, niin olisin ihan tyytyväisenä menemättä. Pitäisin sitten vaikka erikseen jotkut kaveripippalot, jos moinen kiinnostaa.

• Anonyymi

Niin ja siis sinä olet ollut hänen elämässään 3 vuotta ja veljensä 30 (siis jos on isoveli). Muutenkin tollaset tasavuosien pönötyspippalot nyt pidetään suvulle jne.

• Anonyymi

Haluatko sä ihan ehdoin tahdoin pilata ne toisen synttärit? Tuossa on riski aikamoiselle lumipallolle ja tuskin mitään voitettavaa. Ketkä kaikki muut vetävät herneen nenäänsä ja kokevat joutuvansa tekemään valinnan, jos yrität väntää asiaa noin? Tuo on kaikki niin paljon siitä perheesät kiinni. Mä jättäytyisin itse suosiolla pois ja esittäisin korkeintaan pyynnän, että juhlat ovat jossain muualla kuin meillä kotona (jos siis yhdessä asuttaisiin).

• Anonyymi

Samaa tossa mietin, että kuka oikeasti halua ihan tarkoituksella tehdä kumppanin syntymäpäivästä riidanaiheen? Mitä sillä muka voi saavuttaa? Sen, että hän muistaa koko syntymäpäivänsä miten paskasti asiat menivät? Muistaa koko lopun ikäänsä, että 30. vuotissynttärit menivät pilalle? Itsekin antaisin mielummin sen veljen kantaa "syyllisen viittaa" ja jättäytyisin suosiolla pois.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samaa tossa mietin, että kuka oikeasti halua ihan tarkoituksella tehdä kumppanin syntymäpäivästä riidanaiheen? Mitä sillä muka voi saavuttaa? Sen, että hän muistaa koko syntymäpäivänsä miten paskasti asiat menivät? Muistaa koko lopun ikäänsä, että 30. vuotissynttärit menivät pilalle? Itsekin antaisin mielummin sen veljen kantaa "syyllisen viittaa" ja jättäytyisin suosiolla pois.

No siis ihan samaa tossa mietin, että antaisin sen veljen "olla syyllinen siihen, etten minä ole paikalla". En todellakaan halua olla kaikkien paikalla olevina silmissä "syy miksi veli ei ole paikalla". 😀

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No siis ihan samaa tossa mietin, että antaisin sen veljen "olla syyllinen siihen, etten minä ole paikalla". En todellakaan halua olla kaikkien paikalla olevina silmissä "syy miksi veli ei ole paikalla". 😀

Juuri noin. Mä ottasin mielelläni ne plussat ja kohteliaan ja asiallisen tyypin pisteet ja antaisin veljen olla se hankala k.sipää. Olis vielä tuplaplussat, kun ei tarvisi osallistua moisiin pirskeisiin. Nainen olisi vielä kiitollisuudenvelassakin sen jälkeen, kun olin niin asiallinen ja ymmärtävä tuossa asiassa. Sitä en tietenkään sanoisi, että en todellakaan olisi edes niihin pirskeisiin vapaaehtoisesti mukaan edes lähtenyt.

• Anonyymi

Kyllä 30 vuotiaana pitäisi jo elää omaa elämää kumppaninsa kanssa. Ei sukunsa

• Anonyymi

Jos oma kumppani ei ole tervetullut synttäreille, joku on pahasti vinossa. Suosittelisin että jätät moisen roskan ja opettelet itsekunnioitusta. Sitten valikoit kumppaniksesi henkilön joka kunnioittaa sinua kuten sinä häntä. Jos ei suhteessa ole kunnioitusta ei ole MITÄÄN.

Älä anna kohdella itseäsi kuin olisit tärkeysjärjestyksessä jossakin alempana kuin muut.

• Anonyymi

Sama tilanne jos naimisiin mennessä sulhanen jäisi pois jotta morsiamen veli voi osallistua häihin.

• Anonyymi

Toihan kuulostaa hyvältä.

• Anonyymi

Syntymäpäivät ja häät ... on niissä nyt jokunen ero. Jos et tiedä noiden eroa, niin suosittelen pysymään poissa kaikista juhlista. Ties vaikka päätyisit ensin kastetuksi uudestaan ja seuravaaksi elävältä haudatuksi.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä

Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam
      Maailman menoa
      247
      14099
    2. Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa

Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu
      Maailman menoa
      60
      7187
    3. Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa

10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö
      Maailman menoa
      199
      6872
    4. Kela maksoi etuuksia 17,3 mrd. eur, yritykset sai 10,6 mrd.

Tuohon päälle vietiin vielä palkansaajilta työeläkeloisille 27,5 miljardia euroa. Etenkin Suomen Sosialistiset Yrittäjä
      Maailman menoa
      26
      4776
    5. K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä

vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon
      Maailman menoa
      102
      4756
    6. Näin tyhmä vasemmistolainen on: "S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä

kun siellä ei ole hihhuleita eikä persuja." Vain tyhmä eli heikkoälyinen vasemmistolainen voi tehdä noin lapsellisia ju
      Maailman menoa
      74
      4667
    7. Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen

Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos
      Maailman menoa
      76
      4361
    8. Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin

Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko
      Maailman menoa
      75
      4122
    9. Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt

viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta
      Maailman menoa
      101
      3911
    10. Mitä meidän välillä

Tapahtuu lopulta?
      Ikävä
      93
      3711
    Aihe