Ei kannata kuvaansa lähettää

sesadasd

Olen mies ja puhun omasta kokemuksesta miten useat naiset käyttäytyy typerästi. Etsin naista siis ikähaarukassa 23-29v, joten sitä vanhempien naisten käyttäytymisestä en tiedä.

Treffipalstoilla kun olen päässyt s.postitasolle, eli kirjottelemaan s.postilla naiselle, niin melkein kaikki naiset omalla kohdallani (98%:sti) kysyy heti kuvaa. Kun lähetän kuvan, niin joko ne ei vastaa enää mitään, tai sanovat: "et ole mun tyyppiäni", "en ole etsimäsi nainen", "ei olla samankaltaisia" tms. Eivät viitsi edes lähettää omaa kuvaansa, vaikka ovat sanoneet aikasemmin meilissä että "saat sitten minun kuvani".
Ymmärtäisin vastaamattomuuden ja tekosyyt, jos olisin rumilus, mutta olen oikeasti ok:n näköinen, siististipukeutuva mies. Ei ole läskimakkaroita tms. Olen tullut siihen tulokseen että nää deittineteissä sun muualla miestä etsivät naiset etsivät jotain todellista mallimiestä, jolla saisi mielellään olla jännittäviä harrastuksia, hyvä koulutus ja työpaikka. Mutta ensisijaisesti he näyttävät etsivän söpöä/komeaa mallimaista miestä. Jos on ns. tavallinen tai vähän tavallista paremman näköinen, se ei riitä. Olisi kiva joskus nähdä niiden naisten oma kuva, jotka etsivät jotain ylikomeaa miestä...no yhden naisen kuvan olen nähnytkin ja hän oli tuiki tavallisen näköinen. Kun lähetin oman kuvan, niin hän kertoi tekosyitä ettemme olekaan samanlaisia ja siihen loppui sähköpostit.

Neuvoksi kaikille miehille, ettei kannata yhden tai kahden lyhyen mailin jälkeen lähettää kuvaansa. Kannattaa kirjoitella ensin vaikka pari kuukautta, niin saa meilissä edes jotenkin selville onko se toinen liian pinnallinen joka katsoa aivan liikaa toisen ulkonäköä.
Ulkonäöllä on tietenkin jotain väliä ja en itsekään ottaisi ihan minkänäköistä vaan, mutta joku raja se on tuossakin oltava. Onneksi minun silmääni miellyttää hyvin erityyliset naiset, joten minulla hyvin harvoin tullut ongelmia siinä että nainen ei silmää jollain lailla miellyttäisi, siis jos toinen vain on sopusuhtainen..

Ootteko muut miehet huomannut saman ettei omaa kuvaa kannata lähettää?

Oman kokemukseni mukaan netissä taitaa lojua kaikki suomen pinnallisimmat naiset.

25

7273

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kenties

      ...meitä kolmekymppisiäkin, ellei olla liian vanhoja:) saattaa löytyä jo vähän enemmän realismia ja fantasiamaailmassa ei elellä eikä odoteta itseltä eikä myös muiltakaan täydellisyyttä. Katseenkestävyys on tietenkin itsestäänselvyys:)

      • mmm

        Näyttää vaivaavan 30:iäkin naisia!

        Ihan samanlaisia kokemuksia olen saanut kuin viestiketjun aloittajakin!

        Kuvan jos laittaa niin sitten ei ole enää kiinnostava...

        Olen tosin kokeillut sitäkin, että kirjoittelen pitempään ja vasta sitten laitan kuvani.
        EI TOIMI! sen paremmin... harmittaa vain enemmän kun on kuluttanut aikaa ihan turhaan.

        Jossain prinsessa kuvitelmissa tuntuu naiset elävän....!
        Pitää olla sellainen mies joka käy täysin ja tarkkaan kaikkiin vaatimuksiin.

        Tavalliset miehet ei pääse edes tutustumaan ja näin näyttämään parhaita puoliaan!!!!

        Varsinkin jos tavallisen miehen hyveisiin kuuluu (kuten minulla) tietynlainen vaatimattomuus, eli mitään palopuheita ja hirveää itsekehua ei viitsi esittää.


    • _m24_

      kokemuksia... Nää pikkuprinsessat elää jossain haavemailmoissa, hyvällä tuurilla saattas ehkä kelvata jos olet peilikuvan top kympissä... Itse olen komea/söpö mies jolla ei ole ikinä ollut naisista pulaa, mutta näille nettitypyille ei sitten kuvan puolesta kelpaakaan. Turha näihin nettijuttuihin on vaivautua, varsinkaan kuukausien kirjoitteluun. Jos nainen ei viikonsisään uskalla tavata niin voi unohtaa sellaset. Helpommin saa seuransa vaikka baarista. Netissä suomen pinnallisimmat naiset! Yli kolmekymppistä naisista ei pahaa sanottavaa, yleensä ovat kaikki komeaksi ja söpöksi kehuneet. Vai ujousko näitä nuoria vaivaa, ku kuiteskin tavatessa ilman kuvaa kelpaa...

      • kkll

        Joo, olisi mukavaa joskus nähdä näitä naisia, puhun nyt ikäluokasta 25-35, sama vaivaa heitä. Nostan hattua niille naisille, jotka uskaltavat lähettää itse ensin kuvansa, vaikka en ole pyytänyt, silloin heillä on todellakin varaa vaatia kuvaa ja lähetänkin. Sitten on nämä ärsyttävät naiset, jotka "jos lähetät kuvasi, lähetän omani". Turha luvata, jos ei aio lähettää. Kuvan voi pyytää muilakin keinoilla kuin valehtelemalla lähettävänsä omansa. Onneksi tällaisia pelityttöjä kuitenkin vielä on, jotka lähettävät kuvansa ja sitten vasta pyytävät toiselta. Yleensä ovat ihan kivojakin kaikinpuolin. Ois kiva kuulla jonkun naisen mielipide. ÄLKÄÄ LUVATKO LÄHETTÄÄ KUVAA, JOLLETTE TOSIAANKAN MYÖS AIO!!! Minäkin olen kaikinpuolin kivannäköinen vaikken mikään George Clooney olekkaan.


      • sesadasd
        kkll kirjoitti:

        Joo, olisi mukavaa joskus nähdä näitä naisia, puhun nyt ikäluokasta 25-35, sama vaivaa heitä. Nostan hattua niille naisille, jotka uskaltavat lähettää itse ensin kuvansa, vaikka en ole pyytänyt, silloin heillä on todellakin varaa vaatia kuvaa ja lähetänkin. Sitten on nämä ärsyttävät naiset, jotka "jos lähetät kuvasi, lähetän omani". Turha luvata, jos ei aio lähettää. Kuvan voi pyytää muilakin keinoilla kuin valehtelemalla lähettävänsä omansa. Onneksi tällaisia pelityttöjä kuitenkin vielä on, jotka lähettävät kuvansa ja sitten vasta pyytävät toiselta. Yleensä ovat ihan kivojakin kaikinpuolin. Ois kiva kuulla jonkun naisen mielipide. ÄLKÄÄ LUVATKO LÄHETTÄÄ KUVAA, JOLLETTE TOSIAANKAN MYÖS AIO!!! Minäkin olen kaikinpuolin kivannäköinen vaikken mikään George Clooney olekkaan.

        naisten osalta sekin, että osa naisista ei oikeasti ole edes ajatellut ketään tapaavansa, kunhan varmaan kokeilee vaan "kepillä jäätä" ja ajankulukseen katsoo minkä näköisiä miehiä olis tarjolla. Tuskin niillä kaikilla on edes kuvaa koneella jne. Mutta tuommoinen peli käy kyllä *ituttamaan koska ne ketkä etsii OIKEASTI seuraa, niin niillä homma menee kuin etsisi neulaa heinäkasasta. Alkaa ajattelemaan jo deitti-ilmoituksia selatessa että kukakohan noista etsii oikeasti seuraa, kuka "testaa palvelua" ja kuka ajankulukseen vain leikkii.


      • nainen 33
        kkll kirjoitti:

        Joo, olisi mukavaa joskus nähdä näitä naisia, puhun nyt ikäluokasta 25-35, sama vaivaa heitä. Nostan hattua niille naisille, jotka uskaltavat lähettää itse ensin kuvansa, vaikka en ole pyytänyt, silloin heillä on todellakin varaa vaatia kuvaa ja lähetänkin. Sitten on nämä ärsyttävät naiset, jotka "jos lähetät kuvasi, lähetän omani". Turha luvata, jos ei aio lähettää. Kuvan voi pyytää muilakin keinoilla kuin valehtelemalla lähettävänsä omansa. Onneksi tällaisia pelityttöjä kuitenkin vielä on, jotka lähettävät kuvansa ja sitten vasta pyytävät toiselta. Yleensä ovat ihan kivojakin kaikinpuolin. Ois kiva kuulla jonkun naisen mielipide. ÄLKÄÄ LUVATKO LÄHETTÄÄ KUVAA, JOLLETTE TOSIAANKAN MYÖS AIO!!! Minäkin olen kaikinpuolin kivannäköinen vaikken mikään George Clooney olekkaan.

        näin kolmekymmpisenä naisena haluisin kommentoida..minä tapasin täältä yhden kaverin vaikka hänellä ei kuvaa ollutkaan eikä ollut minullakaan:)ja hyvin meni tapaaminen tietysti jännitti..enemmän ehkä omasta puolestani mitä toinen ajattleee olenko suuri pettymys...mutt ihan kivasti meni ja vieläkin tapaillaan:) joskus kuva saattaa vaan lisätä lisää paineita näin minä uskon:)kun rehellisesti kuvailee vaan itseään ja on oma itsensä sillä pääsee jo pitkälle...en ole mikään sporttineiti...mut kyllä minä uskon vieläkin tuohon luonteeseen..sillä on suuri merkitys..


    • kuvaton

      ettei missään tapauksessa kannata lähettää kuvaansa, jos nainen ei ole ensin omaansa lähettänyt.

      Sen olen huomannut, että nämä kuvan kinuajat eivät paljoakaan näe vaivaa kirjoittamisen eteen ja vaikuttavat muutenkin epäkohteliailta. En tiedä minkälaisia ne sitten livenä ovat, koska en ole koskaan suostunut heidän kuvavaatimuksiinsa ja ehkä kuvani edes ei kelpaisi heille.

      Samanlaisia naisia on yli kolmekymppisissäkin. Naiset luulee, että he voivat käyttäytyä täällä miten haluavat, mutta ei pidä antaa periksi heille. Kannattaa lopettaa kirjoittaminen heti välittömästi siihen paikkaan, kun sitä kuvaa aletaan kysymään.

      • eki

        Samanlaisia kokemuksia myös minulla. Älkää nyt hyvät miehet lähetelkö kuvianne naisille, ei ne teille kuitenkaan takaisin mitään lähetä.


    • kuwa

      omassa profiilissani on kuva..pitäis vissiin ottaa kuva pois niin sais enemmäm vastauksia.
      vaikka luonossa olen ihan komiaksi kehuttu mies,niin ei tolla kameralla sit saa hyvää kuvaa tekemälläkään..

    • voi...

      ja vielä kerran voi!!!

      Kuunnelkaa nyt ittejänne..valitatte jostain kuvasta kun pikkulapset...vaikka olettekin käsittääkseni jo kaikki valittajat aikuisia miehiä..vai?!

      Ite olen nainen 27v. Mulle ulkonäkö merkkaa, tottakai, mutta se ei sanele kaikkea. Jokaisessa on se jokin joka sykähdyttää jotakin toista, luulen teidän kohdalla olleen väärät ihmiset yksinkertaisesti...ehkä teidän vaatimustasonne on hieman pielessä?! Itselläni on profiilissani kuva, joten miehet varmasti (ainakin toivottavasti) ymmärtävät, jos heiltä kuvaa kyselen...jopa miehet itsekkin ehdottavat että voisivat lähettää kuvansa!! Kiitos siitä teille reippaat miehet!!

      Miksi ette laita sitä kuvaa suoraan siihen profiiliin ni ei tarvitsisi täällä haukkua naisia jotka "voi, voi" eivät ota yhteyttä enää kuvan lähettämisen jälkeen. Säästytte itsekkin siltä ajan kuluttamiselta ja voitte rauhassa tutustua ihmisiin jotka ovat kuvanne nähneet ja haluavat jatkaa tutustumista.
      Sen myönnän että on erittäin epäkohteliasta olla lähettämättä omaa kuvaansa vaikka on luvannut tehdä niin, jos toinenkin lähettää.

      MIEHET älkää nyt kuitenkaan lannistuko...mulla ainakin sellanen asenne tähän touhuun että, ahaa...ei taida miestä enää kiinnostaa....joten SEURAAVA. Mitä sitä jäädä märehtimään sellaista mitä ei ollutkaan? vai mitä?!
      Uutta kehiin vaan kyllä se jostain löytyy....
      Ei edes välttämättä täältä...
      Ihan mielenkiinnosta olisi kiva saada kuvanne ja katsoa mikä niissä sitten muka vikana.
      Oletteko oikeassa vai onko ne naiset?

    • suosikki

      niinhän siinä kävi että kun "netistä seuraa"-jutusta tuli kunnon trendi ja lehdet alkoi kirjoittelemaan asiasta niin siitä tuli kauniiden ihmisten kohtauspaikka ja täynnä kaikenlaista pissis galleriaa joten ne, joilla ei oo kuvaa ittestään netissä voi suoraan laskea a) rumiksi tai b) jotain salaaviksi. Jos jollain on toisenlainen kokemus, kertokoon

      • poison

        Ei kannata välttämättä lähettää sitä ekaa kuvaa jonka sattuu löytämään jostain, vaan ihan oikeesti katella itsestään otettuja kuvia ja valita niistä se paras ja edustavin. Oon monesti nähnyt kuvia miehistä, joista näkee selvästi ettei kuvaan oo panostettu siis et on just otettu se eka vastaan tuleva kuva eikä ees mietitty et vois lähettää jonkun edustavamman.

        Itse olen tehnyt jonkun verran sitä että jos lähetät kuvan niin saat sit mun kuvan. Ja se ainakin mulla tarkottaa sitä et jos oot ok näkönen mun mielestä, niin vasta sitten voin lähettää kuvani. mutta jos kuva on huono en viitsi lähettää kuvaani takas, koska sehän on aika turhaa.

        Kerran eräs mies lähetti mulle kuvansa ja se oli ihan ok, siis ei mikään malli vaan ihan tavallinen ja sit lähetin sille kuvani ja se tykkäs siitä. Et kyl se kuva kannattaa lähettää vaikkei olis nähnyt sen toisen kuvaa eka, koska eri ihmisiä miellyttää eri asiat. Joku voi vaikka tykätä hiusten väristä tai mallista, ja joku silmistä, jne.. Siis eri ihmiset kattoo ihmisessä eri asioita.


      • kukakumma543
        poison kirjoitti:

        Ei kannata välttämättä lähettää sitä ekaa kuvaa jonka sattuu löytämään jostain, vaan ihan oikeesti katella itsestään otettuja kuvia ja valita niistä se paras ja edustavin. Oon monesti nähnyt kuvia miehistä, joista näkee selvästi ettei kuvaan oo panostettu siis et on just otettu se eka vastaan tuleva kuva eikä ees mietitty et vois lähettää jonkun edustavamman.

        Itse olen tehnyt jonkun verran sitä että jos lähetät kuvan niin saat sit mun kuvan. Ja se ainakin mulla tarkottaa sitä et jos oot ok näkönen mun mielestä, niin vasta sitten voin lähettää kuvani. mutta jos kuva on huono en viitsi lähettää kuvaani takas, koska sehän on aika turhaa.

        Kerran eräs mies lähetti mulle kuvansa ja se oli ihan ok, siis ei mikään malli vaan ihan tavallinen ja sit lähetin sille kuvani ja se tykkäs siitä. Et kyl se kuva kannattaa lähettää vaikkei olis nähnyt sen toisen kuvaa eka, koska eri ihmisiä miellyttää eri asiat. Joku voi vaikka tykätä hiusten väristä tai mallista, ja joku silmistä, jne.. Siis eri ihmiset kattoo ihmisessä eri asioita.

        Miksi et uskalla itse lähettää sitä ekaa kuvaa, jos haluat toiselta kuvan? Mielestäni on reilua se, että jos pyydät toiselta kuvaa, niin lähetät ensin omasi. Jos lupaat toiselle kuvan, sitten sen lähetät, vaikka olisit saanut kuvan maailman rumimmasta miehestä. Älä lupaa, jos et meinaa lähettää. Etkö voisi sanoa, voisitko lähettää kuvasi nähtäväksi, silloin et lupaa ja ei ole pakko lähettää omaansa takaisin?

        Onneksi on vielä rohkeita ja itseensä luottavia naisiakin, joilta tulee kuva ja sitten ymmärrettävästi ja ansaitusti pyytävät toiselta omaa.

        Itse olen mies ja voin sanoa, että olen todella panostanut kuviin. Näin digiaikana se on helppoa ja minustakin on ainakin pari sataa kuvaa sekä muutenkin yritän kuvassa näyttää luonnollisen hyvältä. Monesti se kuva lähetetäänkin, mutta kyllä ottaa päähän, jos Luvataan ja sitten ei lähetetä. Ei pidä luvata!!!! Tästä lähin lähetän vain kuvan, jos pyytäjällä on pokeria lähettää omansa, sitten näkee, millaisia nämä kuvan pihtaaja prinsessat ovat?


      • kukakumma 534
        kukakumma543 kirjoitti:

        Miksi et uskalla itse lähettää sitä ekaa kuvaa, jos haluat toiselta kuvan? Mielestäni on reilua se, että jos pyydät toiselta kuvaa, niin lähetät ensin omasi. Jos lupaat toiselle kuvan, sitten sen lähetät, vaikka olisit saanut kuvan maailman rumimmasta miehestä. Älä lupaa, jos et meinaa lähettää. Etkö voisi sanoa, voisitko lähettää kuvasi nähtäväksi, silloin et lupaa ja ei ole pakko lähettää omaansa takaisin?

        Onneksi on vielä rohkeita ja itseensä luottavia naisiakin, joilta tulee kuva ja sitten ymmärrettävästi ja ansaitusti pyytävät toiselta omaa.

        Itse olen mies ja voin sanoa, että olen todella panostanut kuviin. Näin digiaikana se on helppoa ja minustakin on ainakin pari sataa kuvaa sekä muutenkin yritän kuvassa näyttää luonnollisen hyvältä. Monesti se kuva lähetetäänkin, mutta kyllä ottaa päähän, jos Luvataan ja sitten ei lähetetä. Ei pidä luvata!!!! Tästä lähin lähetän vain kuvan, jos pyytäjällä on pokeria lähettää omansa, sitten näkee, millaisia nämä kuvan pihtaaja prinsessat ovat?

        Vielä äsköiseen, omassa profiilissani on kuva, eli aikaisemmat kokemukset ovat muilta deittipalstoilta. Tosiasia on myös se, että kuvankinuajat naiset ovat keskimääräistä tylsempiä ja huonompia kirjoittajia, siis ne, jotka omaansa eivät uskalla lähettää, siis turhan lupaajat...


    • Kokeiltu on

      Laittakaa kuva jo suoraan profiiliinne.. säästyy turhilta kuvien pyytelyiltä! Kun laitoin kuvani, miehet itse lähettivät minulle kuvansa, ilman mitään pyytämistä, ja vaikkei olisi kauaa edes kirjoiteltu..

    • Jensen

      On todella totta jotta ihan tavalliset naiset netistä hakevat jotakii ''miesmalleja'' luulevatko he tosiaankii ett sellaiset täällä chattaillisivät ja etsivät seuraa kun sitä löytyy heti kun menee vaan johonkii baariin. On tosiaankii eri asia jos mies on ehkä liika arka tai ei usko ravintolasuhteisiin..

      Terv. Yksi uskovainen mies

    • Harmistunut

      Olen nainen 40 ja laitoin kuvani profiiliin, mutta se oli poistettava heti parin päivän jälkeen...alkoi tulla mitä inhottavimpia viestejä, ukkomiehiltä, pelkästään seksiä hakevilta miehiltä..yms, joilta en halua yhteydenottoja!!
      Itse en ole vaatinut miehiltä ensinmäiseksi kuvaa..viestittelen mielelläni ja tutustelen millaiselta hän vaikuttaa - se ulkonäkö ei ole tärkeä jos on sitä "sisäistä komeutta"...komean ulkokuoren alla VOI olla hyvinkin "mätä" persoona..anteeksi kuvaukseni, kaikki eivät sitä kuitenkaan ole!!

    • nanna

      Vanha kuva!

      Minulla oli profiili sinkuissa muutaman kuukauden ja eniten olen ihmetellyt sitä miten miehet lähes järjestään antavat itsestään noin 10 vuotta (1o kg) vanhoja valokuvia.

      Eikös se ole teidän mielestänne myöskin vähän arveluttavaa,,,,tänä kamerakännyköiden ja digikameroiden aikakautena ei kai voi mennä sen väittämän taakse ettei omista tuoretta kuvaa???

      Jos sitten menee tällaisen miehen kanssa treffeille ei voi olla ajattelematta, miten monta muuta asiaa hän on kenties jo huijannut.

      Kommentoikaa!!
      N

      • -ninna-

        Onhan se niinki,et vanhoja kuvia ei oo kiva saada.Mutta kuvat yleensä on hirmu henk.kohtasii asioita,pala sitä ihmistä.Ehkä ei heti halua "paljastaa" itteensä kokonaan.Ei siinä välttämättä mitään huijausta oo,kuvat on vaan monille arka asia,kuin olis "alasti" vieraiden ihmisten kateltavina ja arvosteltavina.


      • meppuFIU
        -ninna- kirjoitti:

        Onhan se niinki,et vanhoja kuvia ei oo kiva saada.Mutta kuvat yleensä on hirmu henk.kohtasii asioita,pala sitä ihmistä.Ehkä ei heti halua "paljastaa" itteensä kokonaan.Ei siinä välttämättä mitään huijausta oo,kuvat on vaan monille arka asia,kuin olis "alasti" vieraiden ihmisten kateltavina ja arvosteltavina.

        Samaa mieltä.....se on laskelmoivaa jos haetaan "paras" kuva koska jokasella on omat mieltymykset kauneudesta..mutta kun tapaa tuntemattoman niin silloin siihen kuvaan yhdistyy persoona ja se on se ratkaseva. Täytyy myötää että kun profiileja katselee niin valokuvaton on mielenkiintoisempi mutta siksi se ei olekkaan realistinen, koska voi itse rakentaa se mielikuvan kaverista...joka on taas sit "ei todellista"!


      • taustam
        meppuFIU kirjoitti:

        Samaa mieltä.....se on laskelmoivaa jos haetaan "paras" kuva koska jokasella on omat mieltymykset kauneudesta..mutta kun tapaa tuntemattoman niin silloin siihen kuvaan yhdistyy persoona ja se on se ratkaseva. Täytyy myötää että kun profiileja katselee niin valokuvaton on mielenkiintoisempi mutta siksi se ei olekkaan realistinen, koska voi itse rakentaa se mielikuvan kaverista...joka on taas sit "ei todellista"!

        tuota keskustelua.
        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=4500000000000505&posting=22000000008627836

        ja tulin siihen tulokseen, ei kannata.
        eikä kaikilla ole edes avattua profiilia.


    • Nekropostaus

      Suattaapi tulla jonkunlainen nekropostiennätys, mutta tulkoon. Itse olen mies, ja tietyistä syistä ei ole kuvaa profiilissa, vaikka sen haluaisinkin laittaa. Tämä löytyi googlella, kun etsin, onko muillakin havaintoa samasta ilmiöstä. Ompi nimittäin niin, että käytös on erilainen, jos pistää kuvalinkin postihin kun jos ei. Jos kuva on postissa, ei profiilissa käydä. Jos kuva ei ole postissa, käyvät profiilissa. Naiset siis ilmeisesti käyvät profiilissa katsomassa kuvan, mutta muu ei kiinnosta. Tämä tosiaan pätee.

      • lkjgljgkjh

        Nekropostiennätys - hyvin sanottu.

        Vanha viesti tosiaan. Eiköhän aloittajamies ole jo tämän 8 vuoden aikana tajunnut, että kaikki ovat pinnallisia siihen asti kunnes kunnolla tutustuvat toiseen. Niin miehet, kuin naisetkin.

        Jos toista ei tunne, mihin muuhun kuin ulkonäköön sitä huomiota kiinnittää?

        Siis jos ulkonäkö ei ole hyvä (siisteys kun ei aina riitä), niin kannattaa etsiä seuraa työpaikalta, harrastuksista jne, missä toiseen oikeasti tutustuu.


    • Ettäs tied'ä

      Suoli24 sen kaikki naiset on tyhmiä!!

    • Anonyymi

      Moi! Mulle on sanottu samaa . Naisena oon kokenut syrjintää. Ulkonäöstä. Sanottu rumaksi,huoraksi haukuttu ja kehitysvammaisen näköiseksi. Nämä miehet ovat olleet pinnallisia. Oon sinkku ollut nyt 11 vuotta kohta. Ikää 39 vuotta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      494
      3581
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      463
      3422
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      141
      3000
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      164
      2302
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      8
      2170
    6. 210
      1579
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1397
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      99
      1280
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      91
      1274
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1090
    Aihe