Herkutteluhimo lähtee vain herkuttelemalla.

Anonyymi-ap

Oikeasti ainut konsti saada pois herkkuhimo on herkutella.
Minä olen herkutellut jo kuukauden eikä paino ole yhtään noussut,KOSKA olen harrastanut PALJON
liikuntaa.Kalorit on pyörinyt koko ajan noin 3000- 4500. Yhtenä päivänä söin melkein 6000 kaloria.

Liikunta ON ainoa konsti ESTÄÄ LIHOMINEN kun herkuttelee paljon.Karkkiakin olen syönyt nyt melkein joka päivä 2000- 300 grammaa.
Ostin nyt kaappiin murojakin,niitä en ole syönyt moneenkymneneen vuoteen.
Poimin nyt pakastimeen mustikoita muutamia kymmeniä kiloja että saa sitten tehdä mustikkapiirakkaa.

158

1115

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Painoni on nyt 61 kiloa ja vyötärön ympärysmitta 79 cm.
      Pituus 176 cm ikä 61 vuotta
      Aloitan uuden kuurin sen jälkeen kun olen saanut mustikat poimittua.

      • Anonyymi

        Onnittelut! Jatka sinä vain itsellesi sopivaa toimintaa ja
        nauti mustikkametsän antamasta rauhasta ja marjoista!

        Täällä moukat purkavat ilkeinä kateuttaan ja pahoittavat mielen.
        Eivät salli kenenkään olevan tyytyväinen, kun itse eivät ole!


      • Anonyymi

        Minä aloitan kuurin kunhan olen saanu palautettua pullot alkoon ja ostan viinaa kellariin piiloon. Rupean raittiiksi heti kun olen juopotellut tarpeeksi.


    • Anonyymi

      tyypillinen tolloaloitus-

    • Anonyymi

      "Glykeemiseltä indeksiltään ja kuormitukseltaan korkeiden hiilihydraattien liiallinen nauttiminen vaikuttaa negatiivisesti muistiin ja älykkyyteen, sekä lisää dementian riskiä. Tutkimukset ovat osoittaneet, että vain yksi glykeemisesti kuormittava ruoka-annos voi heikentää muistin toimintaa niin lapsilla kuin aikuisilla."

      Taitaa pitää paikkansa kun todisteet on palstallakin vakuuttavat.

    • Anonyymi

      tyypillinen tolloaloitus-

    • Anonyymi

      Aloittaja tunnistettu 😅

      • Anonyymi

        Helppo tunnistaa noista oma-nassukuvista? Yhtä sekavaa tekstiä jokaisessa painonhallintaketjussa ja samat levyt jäänny jumiin?
        Jos ei länkytetä suklaajätskistä tai salaisesta tai enkeleistä tai herkuista ja hiilihydraateista ja tuhansista kaloreista niin sitten mustikoista .


    • Anonyymi

      Sinun sairautesi on epätyypillinen ahmintahäiriö sekä puuttuva sairaudentunto.

    • Anonyymi

      Kyllä näin on. Viinanhimokin lähtee vain juomalla. Siksi juon runsaasti eikä siitä ole mitään haittaa.

    • Anonyymi

      Paljonko isomahaiset syö jos tikkulaihakin syö 4000- 5000 kaloria päivässä?VARMASTI 6000- 7000 KAL🤔

      MINÄHÄN OLEN AIVAN TIKKULAIHA JA SYÖN
      MINESTIKKIN 4000 KALORIA

      • Anonyymi

        Minä EN tästä asiasta enään mitään kirjoittele koska tulee vain vihamielisiä vastauksia isomahaisilta ja laiskoilta ihmisiltä.

        Teidän pitäisi olla päinvastoin kiitollisia hyvistä laihdutusvinkeistä,mutta kun laihduttaminen EI kiinnosta niin pitää sitten vain vittuilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä EN tästä asiasta enään mitään kirjoittele koska tulee vain vihamielisiä vastauksia isomahaisilta ja laiskoilta ihmisiltä.

        Teidän pitäisi olla päinvastoin kiitollisia hyvistä laihdutusvinkeistä,mutta kun laihduttaminen EI kiinnosta niin pitää sitten vain vittuilla.

        Tilatkaa netistä ohjelmat.EI se laihduttaminen oikeasti tuota ole.😁Minäkin olen herkutellut vaikka kuinka paljon ja olen laiha.
        Nuo ohjelmat on tehty niin että niillä varmasti laihtuu,mutta se ruoka🫤aivan täyttä valetta.
        Lukekaa joitakin vanhoja juttujani JOS haluatte jotakin tietää oikeasta laihduttamisesta.
        ,

        Suomalaisnainen halusi perua somevaikuttajalta tilaamansa valmennuksen – tylystä vastauksesta alkoi melkoinen riita https://www.is.fi/urheilu/art-2000009755266.html


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tilatkaa netistä ohjelmat.EI se laihduttaminen oikeasti tuota ole.😁Minäkin olen herkutellut vaikka kuinka paljon ja olen laiha.
        Nuo ohjelmat on tehty niin että niillä varmasti laihtuu,mutta se ruoka🫤aivan täyttä valetta.
        Lukekaa joitakin vanhoja juttujani JOS haluatte jotakin tietää oikeasta laihduttamisesta.
        ,

        Suomalaisnainen halusi perua somevaikuttajalta tilaamansa valmennuksen – tylystä vastauksesta alkoi melkoinen riita https://www.is.fi/urheilu/art-2000009755266.html

        Tuo väite mitä tuossa otsikossa on ON aivan TOSI.
        JOS teitä tekee mieli esim kermajäätelöä tai pitsaa
        Ette te tule miksikään JOS syötte vain porkkanoita tai kaalikeittoa😮
        Minä en tänne paskalaan mitään kirjoittele.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo väite mitä tuossa otsikossa on ON aivan TOSI.
        JOS teitä tekee mieli esim kermajäätelöä tai pitsaa
        Ette te tule miksikään JOS syötte vain porkkanoita tai kaalikeittoa😮
        Minä en tänne paskalaan mitään kirjoittele.

        Kyllä te nyt joudutte kääntymään Veijon puoleen näissä laihdutusasioissa.
        Porkkanakin on Veijon mukaan sokeria.😁

        Minä ainakin laihdutan pois ne 2 viimeistä kiloa syömällä HERKULLISTA ruokaa enkä esim raejuustoa,maitorahkaa yms paskaa.

        Kaupalliset valmisohjelmatkin on sellaisia että tuloksia pitää tulla ja nopeasti,jos ei tule se on sitten vain laihduttajan vika kun ei ole ohjeita noudattanut.

        ELKÄÄ USKOKO VALHEITA


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä te nyt joudutte kääntymään Veijon puoleen näissä laihdutusasioissa.
        Porkkanakin on Veijon mukaan sokeria.😁

        Minä ainakin laihdutan pois ne 2 viimeistä kiloa syömällä HERKULLISTA ruokaa enkä esim raejuustoa,maitorahkaa yms paskaa.

        Kaupalliset valmisohjelmatkin on sellaisia että tuloksia pitää tulla ja nopeasti,jos ei tule se on sitten vain laihduttajan vika kun ei ole ohjeita noudattanut.

        ELKÄÄ USKOKO VALHEITA

        Mulla kohta näkyy vatsalihakset VEITSENTERÄVÄNÄ
        enkä tänne paskalaan mitään kirjoittele


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuo väite mitä tuossa otsikossa on ON aivan TOSI.
        JOS teitä tekee mieli esim kermajäätelöä tai pitsaa
        Ette te tule miksikään JOS syötte vain porkkanoita tai kaalikeittoa😮
        Minä en tänne paskalaan mitään kirjoittele.

        Jäätelöä riittää muutama kymmenen grammaa eikä pitsaakaan tarvitse syödä kokonaan eikä usein.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo väite mitä tuossa otsikossa on ON aivan TOSI.
        JOS teitä tekee mieli esim kermajäätelöä tai pitsaa
        Ette te tule miksikään JOS syötte vain porkkanoita tai kaalikeittoa😮
        Minä en tänne paskalaan mitään kirjoittele.

        Kermajäätelöä saa syödä niin paljon kuin haluaa kuumalla ilmalla. Kylmällä ilmalla vain litra joka yö. Kyllä laihtuu kuten minä. Heti ensi viikolla esittelen vanilia kermajäätelöllä hankitut hankitut VEITSENTERÄVÄT vatsalihakset. Herkutella pitää jos tekee mieli!


    • Anonyymi

      Parasiittinen (pilailija) kirjoittaa: "Eihän työkyvyttömyys ole koskaan ihmisen oma vika vaan vika on yhteiskunnassa."

      Miksi henkilö on samaan aikaan sekä yhteiskunnan loinen, että pyöräilee tai hiihtää viisi tunti päivässä? Ja ellei liikunnan rasittavuus riitä, otetaan mukaan lisäpainot. Kyseessä on joko pilailija tai yhteiskunnan parasiitti.

      Tuollaiselle henkilölle ei pidä maksaa yhteiskunnan puolesta sairaseläkettä, vaan henkilö kuuluu kortistoon työttömäksi työnhakijaksi.

      • Anonyymi

        Työkyvyttömyyseläke on paljon suurempi kuin normaali eläke.


      • Anonyymi

        Mistä sinä tiedät mikä minä olen ja mitä teen.😲
        Minä en sitä täällä paljasta,voin sen sanoa että tuloni ON
        suuret😁
        Ja mitä tuohon reenaamisern tulee teen sitä pääasiassa
        laihdutusaikana,eli se reeni EI ole jatkuvaa.
        Reenaan vain silloin kun on paljon aikaa.JOS olen töissä EN REENAA.


      • Anonyymi

        Kyllä näin on, on muka niin kipeä käsi ettei voi tehdä puuroa mutta kokoaa rämäpyöriä urakalla, istuttaa mansikantaimia, siivoaa hamstraajaveljen kämppää, hitsaa jne. Ja saa kätevästi leipastua mansikkakakkua ja omenapiirakkaa. Karkkipussit avautuu kätevästi vaikka kuinka tiukkoja ovat. Invaliditeetti iskee vain kun pitäisi syödä puuroa.

        Olisi siis varsin kykenevä edellä mainittuihin hommiin, siivoojana voisi hyvin toimia. Siivous on niin raskasta työtä että siihen vaaditaan rautainen fysiikka ja terveet kädet. Kausityö maatiloilla olisi myös sopivaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä näin on, on muka niin kipeä käsi ettei voi tehdä puuroa mutta kokoaa rämäpyöriä urakalla, istuttaa mansikantaimia, siivoaa hamstraajaveljen kämppää, hitsaa jne. Ja saa kätevästi leipastua mansikkakakkua ja omenapiirakkaa. Karkkipussit avautuu kätevästi vaikka kuinka tiukkoja ovat. Invaliditeetti iskee vain kun pitäisi syödä puuroa.

        Olisi siis varsin kykenevä edellä mainittuihin hommiin, siivoojana voisi hyvin toimia. Siivous on niin raskasta työtä että siihen vaaditaan rautainen fysiikka ja terveet kädet. Kausityö maatiloilla olisi myös sopivaa.

        Ne työt oli PAKKO tehdä koska syön itsekkin niitä mansikoita ja veli ei osaa yhtään hitsata,se oli jopa entiselle hitsarillekkin erittäin vaativa työ hitsata ydintäytelangalla ohutta peltiä
        Jouduin syömää vahvoja särkylääkkeitä työn aikana ja kipu OLI jatkuvaa.Kipua on vieläkin,saa nähdä miten kauan menee että se parantuu.

        Jos käsi vammautuu,niin sillä ei oikeasti pysty tekemään yhtään mitään RASKASTA TYÖTÄ se pitää olla aivan lepotilassa.(pystyn tekemään nykyään vain kevyttä työtä)
        Ne vammat ei paranna koskaan.Ne tulee raskaasta työstä.
        Jos vaikka esim painonnostaja on pystynyt ennen nostelemaan 200-300 kilon rautoja ja tulee käsi tai selkävamma se pystyy nostelemaan korkeintaan harjan varrella YMMÄRTÄKÄÄ JO TÄMÄ ASIA.😲


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne työt oli PAKKO tehdä koska syön itsekkin niitä mansikoita ja veli ei osaa yhtään hitsata,se oli jopa entiselle hitsarillekkin erittäin vaativa työ hitsata ydintäytelangalla ohutta peltiä
        Jouduin syömää vahvoja särkylääkkeitä työn aikana ja kipu OLI jatkuvaa.Kipua on vieläkin,saa nähdä miten kauan menee että se parantuu.

        Jos käsi vammautuu,niin sillä ei oikeasti pysty tekemään yhtään mitään RASKASTA TYÖTÄ se pitää olla aivan lepotilassa.(pystyn tekemään nykyään vain kevyttä työtä)
        Ne vammat ei paranna koskaan.Ne tulee raskaasta työstä.
        Jos vaikka esim painonnostaja on pystynyt ennen nostelemaan 200-300 kilon rautoja ja tulee käsi tai selkävamma se pystyy nostelemaan korkeintaan harjan varrella YMMÄRTÄKÄÄ JO TÄMÄ ASIA.😲

        Rannekanavan oireyhtymä,tulee myös kevyestä työstä .

        https://www.terveyskirjasto.fi/dlk00770


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne työt oli PAKKO tehdä koska syön itsekkin niitä mansikoita ja veli ei osaa yhtään hitsata,se oli jopa entiselle hitsarillekkin erittäin vaativa työ hitsata ydintäytelangalla ohutta peltiä
        Jouduin syömää vahvoja särkylääkkeitä työn aikana ja kipu OLI jatkuvaa.Kipua on vieläkin,saa nähdä miten kauan menee että se parantuu.

        Jos käsi vammautuu,niin sillä ei oikeasti pysty tekemään yhtään mitään RASKASTA TYÖTÄ se pitää olla aivan lepotilassa.(pystyn tekemään nykyään vain kevyttä työtä)
        Ne vammat ei paranna koskaan.Ne tulee raskaasta työstä.
        Jos vaikka esim painonnostaja on pystynyt ennen nostelemaan 200-300 kilon rautoja ja tulee käsi tai selkävamma se pystyy nostelemaan korkeintaan harjan varrella YMMÄRTÄKÄÄ JO TÄMÄ ASIA.😲

        Peltivaurioita ei kannata korjauttaa korjaamossa koska sillä hinnalla saa vasta katsastettun auton.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä sinä tiedät mikä minä olen ja mitä teen.😲
        Minä en sitä täällä paljasta,voin sen sanoa että tuloni ON
        suuret😁
        Ja mitä tuohon reenaamisern tulee teen sitä pääasiassa
        laihdutusaikana,eli se reeni EI ole jatkuvaa.
        Reenaan vain silloin kun on paljon aikaa.JOS olen töissä EN REENAA.

        Miten pystyt hitsata, istuttaa mansikoita, siivota sukulaisten asuntoja, korjata rämäpyöriä, leipoa omenapiirakkaa, kantaa 10 kg karkkisäkin kaupasta, vetää perässä painoja mutta puurokauhan piteleminen kädessä on liika kuormittavaa, samoin työnhaku?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne työt oli PAKKO tehdä koska syön itsekkin niitä mansikoita ja veli ei osaa yhtään hitsata,se oli jopa entiselle hitsarillekkin erittäin vaativa työ hitsata ydintäytelangalla ohutta peltiä
        Jouduin syömää vahvoja särkylääkkeitä työn aikana ja kipu OLI jatkuvaa.Kipua on vieläkin,saa nähdä miten kauan menee että se parantuu.

        Jos käsi vammautuu,niin sillä ei oikeasti pysty tekemään yhtään mitään RASKASTA TYÖTÄ se pitää olla aivan lepotilassa.(pystyn tekemään nykyään vain kevyttä työtä)
        Ne vammat ei paranna koskaan.Ne tulee raskaasta työstä.
        Jos vaikka esim painonnostaja on pystynyt ennen nostelemaan 200-300 kilon rautoja ja tulee käsi tai selkävamma se pystyy nostelemaan korkeintaan harjan varrella YMMÄRTÄKÄÄ JO TÄMÄ ASIA.😲

        "Ne työt oli PAKKO tehdä"

        Joo minäkin joudun PAKOSTA käymään töissä kun ei tilille tule muuten rahaa.


    • Anonyymi

      Aloittaja on pelkästään tyhmä joten älä pilkkaa

      • Anonyymi

        Tyhmiä tässä ketjussa on enemmänkin.


    • Anonyymi

      Makean himoon auttaa kun ostaa mm. karkkia, jolloin sitä himoa ei ole, ja sama kai pätee kaikkeen. Kerrankin jäi suklaapatukka kaupaan kassalle vahingossa ja karmea himo siihen kotona. Ei kuitenkaan koskaa siten, jos on ostanut ja tuonut kotiin.

      Kaiken herkutteluruon tosin syö jopa samana päivänä, ettâ tulee ostaa ennen kuin on syönyt, tai kompensoida seuraavana päivänä, kuten jättää lounas vähemmälle seuraavana päivänä ja syödä vain kevyesti, ja se on mahdollista koska on energiavarastot täynnâ edellisestä päivästä.

      Makeanhimo pois syömällä, niin mainittua lukuunottamatta ei oikeastaa ennen ähkyä, koska se ei täytä mielen tarvetta. Siitä lihoo saletisti, koska menee yli energian tarpeen vaikei muuta söisi,ja toisaalta tyhjän vatsaan herkut ei maistu ai akaan mulle ja esim. suolaiset perunalastut käy vatsalle pahasti kun vetää ison pussin, jos ei puolikkaankin, mutta ateria sillä voi korvata, vaikka vatsalle vähän kävisikin. Puolikas pussi ostettava erikseen, ei voi jättää puoleen pusiin, ja mieli ei täyty, mutta ei liho, ja aikaa myöten mieli unohtaa enemmän, ja voi tyytyä vähempâän kuten nuorempana.

      • Anonyymi

        "Makean himoon auttaa kun ostaa mm. karkkia,"

        Taas pelkkää luuloa


      • Anonyymi

        "Makean himoon auttaa kun ostaa mm. karkkia"

        Viinan himoon auttaa kun ostaa viinaa.


      • Anonyymi

        "Makean himoon auttaa kun ostaa mm. karkkia, jolloin sitä himoa ei ole, ja sama kai pätee kaikkeen. Kerrankin jäi suklaapatukka kaupaan kassalle vahingossa ja karmea himo siihen kotona. Ei kuitenkaan koskaa siten, jos on ostanut ja tuonut kotiin."

        Eli himo riippuu siitä missä suklaapatukka sijaitsee? Eihän sitä sitten tarvi edes syödä jos pelkkä kotona säilöminen vie himon. 😆


      • Anonyymi

        "Kerrankin jäi suklaapatukka kaupaan kassalle vahingossa ja karmea himo siihen kotona."

        Eikös kannattaisi selvittää ainakin itselleen miksi karkki himottaa noin valtavasti?


    • Anonyymi

      Parasiitti kykenee hiihtämään tai pyöräilemään viiden tunnin ajan ilman mitään ongelmia. Siihen päälle kaksin käsin 4000 - 5000 kaloria.

      Hän pystyy tekemään elämässään kaikkea muuta paitsi töitä. Yhteiskunta maksaa hänen varhennetun (sairas)eläkkeensä, koska töihin hän ei pysty. Varsinainen yhteiskunnan loinen.

      Yksityisen puolen vakuutustapauksissa perään pannaan usein vakuutusetsivä. Olisiko niin, että pääpuolelta määrätyissä eläkkeissä vian ei tarvitse olla suuri?

      • Anonyymi

        Minä EN TEE enään koskaan päivääkään raskasta työtä.


      • Anonyymi

        "Varsinainen yhteiskunnan loinen."

        Pyöräilee ja hiihtää meidän muiden kustannuksella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Varsinainen yhteiskunnan loinen."

        Pyöräilee ja hiihtää meidän muiden kustannuksella.

        Taidat itse olla😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Varsinainen yhteiskunnan loinen."

        Pyöräilee ja hiihtää meidän muiden kustannuksella.

        Olen aivan tikkulaiha ja syön aivan helvetisti,ja herkuttelen PALJON 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Varsinainen yhteiskunnan loinen."

        Pyöräilee ja hiihtää meidän muiden kustannuksella.

        Sinua ärsyttää kun liikun omalla ajallani ja yhteiskunta maksaa kaiken.

        Töihin en ole pystynyt vuosikausiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinua ärsyttää kun liikun omalla ajallani ja yhteiskunta maksaa kaiken.

        Töihin en ole pystynyt vuosikausiin.

        Voit siis pyöräillä tai hiihtää viisi tuntia päivässä mutta et voi tehdä töitä.

        Kummallinen lääkäri joka on päättänyt varhaiseläkkeestä loisen hyväksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voit siis pyöräillä tai hiihtää viisi tuntia päivässä mutta et voi tehdä töitä.

        Kummallinen lääkäri joka on päättänyt varhaiseläkkeestä loisen hyväksi.

        En pysty enään pyöräilemään enkä hiihtämään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voit siis pyöräillä tai hiihtää viisi tuntia päivässä mutta et voi tehdä töitä.

        Kummallinen lääkäri joka on päättänyt varhaiseläkkeestä loisen hyväksi.

        Kummallinen tyyppi, kun on kateellinen jopa toisen työssä menetetystä terveydestä!
        Mitä työtä itse teet? Mihin kykenet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kummallinen tyyppi, kun on kateellinen jopa toisen työssä menetetystä terveydestä!
        Mitä työtä itse teet? Mihin kykenet?

        Hesarissa tehdään juttua, johon voit ilmoittaa tämän ystävällisen isoveljen nimen.

        ”On ihmisiä, joista lähes kaikki pitävät. Teemme heistä juttua.”

        ”On ihmisiä, joiden ystävällisyys, huumorintaju ja lämpö tekevät muihin lähtemättömän vaikutuksen.”

        ”Teemme nyt juttua tällaisista ihmisistä. Tunnetko lähipiiristäsi tai vaikkapa työpaikalta ihmisen, jota kaikki tuntuvat rakastavan? ”

        https://www.hs.fi/hyvinvointi/art-2000009758632.html


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kummallinen tyyppi, kun on kateellinen jopa toisen työssä menetetystä terveydestä!
        Mitä työtä itse teet? Mihin kykenet?

        On se vain kummallista ettei saisi edes pyöräillä eikä kasvattaa mansikoita sitäkin kadehditaan.

        MENE LÄSKI ITSEKKIN PYÖRÄILEMÄÄN NIIN LAIHDUT😡


    • Anonyymi

      Työntekijällä on oikeus työkyvyttömyyseläkkeeseen, jos hänen työkykynsä arvioidaan olevan heikentynyt sairauden, vian tai vamman vuoksi vähintään kahdella viidesosalla yhtäjaksoisesti ainakin vuoden ajan. Työkyvyttömyyseläke myönnetään täytenä eläkkeenä, jos työntekijän työkyky on heikentynyt vähintään kolmella viidesosalla. Muussa tapauksessa työkyvyttömyyseläke myönnetään osatyökyvyttömyyseläkkeenä.

      Työkyvyn heikentymistä arvioitaessa otetaan huomioon työntekijän jäljellä oleva kyky hankkia itselleen ansiotuloja sellaisella saatavissa olevalla työllä, jota työntekijän voidaan kohtuudella edellyttää tekevän. Tällöin otetaan huomioon myös työntekijän koulutus, aikaisempi toiminta, ikä, asuinpaikka ja muut näihin rinnastettavat seikat. Jos työkyky vaihtelee, otetaan huomioon työntekijän vuotuinen ansio.

      Sen lisäksi, mitä 2 momentissa säädetään, arvioitaessa 60 vuotta täyttäneen työntekijän oikeutta työkyvyttömyyseläkkeeseen painotetaan työkyvyttömyyden ammatillista luonnetta.

      • Anonyymi

        Eli ilman muuta jos oikeutettu työkyvyttömyyseläkkeeseen, se pitää ottaa. Voi sen lisäksi tehdä laillisesti keikkahommiakin.


      • Anonyymi

        Kyllä se pitää jo kyllä alkaa anomaan työkyvyttömyyseläke Nyt en pysty edes pyöräilemään kun tehtiin mansikkapelto ja auton hitsaus.
        Päätä särkee koko ajan paljon ja käsi on kipeä.

        Raskas työ mitä tein on tuohon syyllinen.
        TEIN KONETÖITÄ KÄSIPELILLÄ.
        Nyt olen alkanut lihomaan sairauttani koska en pysty liikkumaan kovissa sävyissä ja olen syönyt kipuihin roskaruokaa helpottaakseen oloani.
        Pitää nyt yrittää jotenkin kuntoutus alussa vain kävelyä ja sitten pyöräilyä jos tulee kuntoon.

        NÄITÄ TÖITÄ HOMMATAAN IHMISILLE NYKYÄÄN VUOKRANVÄLITYSVIRMOJEN KAUTTA
        Ne hommaa niitä sieltä siksi koska omat työntekijät on kaikki tulleet työkyvyttömäksi siitä työstä.😮
        On tehty kidurkisia operaatioita selkään,käsiin ja olkapäihin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli ilman muuta jos oikeutettu työkyvyttömyyseläkkeeseen, se pitää ottaa. Voi sen lisäksi tehdä laillisesti keikkahommiakin.

        Nuo.vammat EI TULE LAISKOILLE vaan kaikista kovimmilla ja hyville työntekijöille.


    • Anonyymi

      Minä pyöräilen ja hiihdän vuodessa 1200 tuntia yhteiskunnan kustannuksella.Välillä käytän lisäpainoja koska vain raskas liikunto voi laihduttaa.

      Mutta töitä en voi tehdä enään koska olen sairaseläkkeellä ja niin huonossa kunnossa.

      Mikä siinä on niin vaikeaa ymmärtää?

      • Anonyymi

        Ei sinun tarvitsekaan ymmärtää, riittää että vakuutusyhtiön lääkäri ymmärtää. Ehkä aloittaja on naruttanut vakuutusyhtiön lääkäreitä tai sitten ei. Yleisesti ottaen työkyvyttömyyseläkkelle on kuitenkin vaikea päästä, ja vakuutusyhtiöt saattavat käyttää yksityisetsiviä jo työkyvyttömyyseläkkeen saaneiden narauttamiseksi.

        Tuollainen 4 tuntia hiihtoa aamulla raskailla painoila, 3 tuntia kävelyä keskipäivällä, 4 tuntia mansikoiden poimimista iltapäivällä, 2 tuntia shoppailua kirpputorilla ja 4,5 tuntia pyöräilyä illalla ei minusta kuulosta vielä mitenkään raskaalta liikunnalta, joten aloittaja voi huoletta pitää työkyvyttömyyseläkkeensä kateellisten vihjailuista huolimatta. Varsinkaan kirpputorilla käynti ei minusta ole mitenkään raskasta liikuntaa. Päin vastoin hänellä on niin suuria kipuja, että eläkettä pitäisi vielä korottaa nykyisestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sinun tarvitsekaan ymmärtää, riittää että vakuutusyhtiön lääkäri ymmärtää. Ehkä aloittaja on naruttanut vakuutusyhtiön lääkäreitä tai sitten ei. Yleisesti ottaen työkyvyttömyyseläkkelle on kuitenkin vaikea päästä, ja vakuutusyhtiöt saattavat käyttää yksityisetsiviä jo työkyvyttömyyseläkkeen saaneiden narauttamiseksi.

        Tuollainen 4 tuntia hiihtoa aamulla raskailla painoila, 3 tuntia kävelyä keskipäivällä, 4 tuntia mansikoiden poimimista iltapäivällä, 2 tuntia shoppailua kirpputorilla ja 4,5 tuntia pyöräilyä illalla ei minusta kuulosta vielä mitenkään raskaalta liikunnalta, joten aloittaja voi huoletta pitää työkyvyttömyyseläkkeensä kateellisten vihjailuista huolimatta. Varsinkaan kirpputorilla käynti ei minusta ole mitenkään raskasta liikuntaa. Päin vastoin hänellä on niin suuria kipuja, että eläkettä pitäisi vielä korottaa nykyisestä.

        Pyöräilyyn riittää että on hyvät polvet,siinä ei tarvitse käyttää käsiä ollenkaan.🧐

        Eli pystyt laihduttamaan siltikin vaikka käsissä tai selässä on vikaa 🤔


      • Anonyymi

        Miksi en haluaisi tehdä työtä.Olen tehnyt töitä kymmeniä vuosia ja kaksi varastoa on täynnä työkaluja lattiasta kattoon.
        JOS käsi on paskana sillä EI yksinkertaisesti pysty mitään tekemään.😮


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi en haluaisi tehdä työtä.Olen tehnyt töitä kymmeniä vuosia ja kaksi varastoa on täynnä työkaluja lattiasta kattoon.
        JOS käsi on paskana sillä EI yksinkertaisesti pysty mitään tekemään.😮

        Joidenkin mielestä työkyvyttömyyseläkkeellä tai sairauslomalla ollessa pitäisi etupäässä surullisena maata vuoteessa. Jos toinen käsi on kipeä estäen työnteon, niin toki on ihan luvallista käydä kapakassa juhlimassa sairauslomaansa. Laissa ei sanota, että pitäisi vääntää itkua. Mutta jos hiihtää, niin siinä tarvitaan kyllä kahta tervettä kättä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joidenkin mielestä työkyvyttömyyseläkkeellä tai sairauslomalla ollessa pitäisi etupäässä surullisena maata vuoteessa. Jos toinen käsi on kipeä estäen työnteon, niin toki on ihan luvallista käydä kapakassa juhlimassa sairauslomaansa. Laissa ei sanota, että pitäisi vääntää itkua. Mutta jos hiihtää, niin siinä tarvitaan kyllä kahta tervettä kättä.

        Pystyn hiihtämään VAIN yhdellä kädellä.Viime vuonna en hiihtänyt ollenkaan.

        Kyllä siinä kädessä täytyy olla kovasti vikaa.Nuorena pystyin vetämään 50 leukaa ja nyt en yhtään vaikka paino on sama.
        Kuntosalissa en pystynyt tekemään yhtään ainoaa dippiä dippilaitteessa.
        Käteni toimii vain joihinkin suuntiin tyydyttävästi.
        Se on ollut niinkin huonossa kunnossa että en ole pystynyt laittamaan kunnolla paitaa päälle ja ottamaan avaimia pois taskusta.

        ONNEKSI POLVISSA EI OLE MITÄÄN VIKAA
        pystyn vielä pyöräilemään ja kuluttamaan energiaa.
        Pyöräilemällä olenkin pääasiassa laihduttanut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi en haluaisi tehdä työtä.Olen tehnyt töitä kymmeniä vuosia ja kaksi varastoa on täynnä työkaluja lattiasta kattoon.
        JOS käsi on paskana sillä EI yksinkertaisesti pysty mitään tekemään.😮

        Sinä olet oikea Touhupelle, joka ei kykene olemaan puuhaamatta.
        Sinun mielesi raksuttaa koko ajan, niin että kehosi ei kestä kaikkea.
        Onkohan sinulle ADHD, kun pikku-veljeni on samanlainen ikiliikkuja?

        Vaikka kuinka tarjoilet noille kiusaajille omia sairauksiasi, särkyjäsi,
        mihin et kykene ja kuinka rajoitettu olet, eivät he tule tyytyväisiksi!
        He nauttivat omasta vallastaan provosoida sinut ärsyyntyneeksi.
        He haluavat tuntea oman valtansa vetää toinen ihminen alas.
        Kuvittelevat voivansa nousta siten ylemmäs ja ellei se onnistu,
        niin saavat kuitenkin toisen pahalle mielelle.

        Universumissa on sellaiset moraaliset lait, että mitä itse toisille lähettää,
        vilpittömästi, ilman oman voiton pyyntiä tai vahingoittaakseen toista,
        sen saa takaisin kuin bumerangin. Toista kautta, ei samalta henkilöltä.
        Jotkut kutsuvat sitä karmaksi. Minä: syy-seuraus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pyöräilyyn riittää että on hyvät polvet,siinä ei tarvitse käyttää käsiä ollenkaan.🧐

        Eli pystyt laihduttamaan siltikin vaikka käsissä tai selässä on vikaa 🤔

        Eikä hiihdossakaan tai hitsaamisessa tarvita käsiä...?!

        Naurettavaa höpötystä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä hiihdossakaan tai hitsaamisessa tarvita käsiä...?!

        Naurettavaa höpötystä.

        Vaurioituneilla käsillä EI pysty tekemään MITÄÄN TYÖTÄ,jos tekee tulee heti kivut.
        Hiihtämässä olen käynyt mutta olen hiihtänyt yhdellä kädellä niin että sauva on ollut oikeassa kädessä mutta kättä EN ole käyttänyt ollenkaan.

        Jos käsi on niin huonossa kunnossa että sillä ei pysty kunnolla leikkaamaan edes leipää tai hämmentämään puurokattilaa sillä EI pysty tekemään mitään työtä koska vaikka mitä teet niin käsiä pitää käyttää aina.

        Olen siis tehnyt aina kymmeniä vuosia raskasta työtä mutta se viimeinen työ minkä sain OLI LIIAN RASKASTA.vuokrafirmalla ei ollut antaa siihen työhön ketään muuta,nyt SYY siihen selvisi.
        Ne tekee niin että hommaavat kyseiseen työhön aina uuden työntekijän jolla on terveet kädet.
        Poikkeuksetta aivan KAIKILLE on tullut se sama vamma siitä työstä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä olet oikea Touhupelle, joka ei kykene olemaan puuhaamatta.
        Sinun mielesi raksuttaa koko ajan, niin että kehosi ei kestä kaikkea.
        Onkohan sinulle ADHD, kun pikku-veljeni on samanlainen ikiliikkuja?

        Vaikka kuinka tarjoilet noille kiusaajille omia sairauksiasi, särkyjäsi,
        mihin et kykene ja kuinka rajoitettu olet, eivät he tule tyytyväisiksi!
        He nauttivat omasta vallastaan provosoida sinut ärsyyntyneeksi.
        He haluavat tuntea oman valtansa vetää toinen ihminen alas.
        Kuvittelevat voivansa nousta siten ylemmäs ja ellei se onnistu,
        niin saavat kuitenkin toisen pahalle mielelle.

        Universumissa on sellaiset moraaliset lait, että mitä itse toisille lähettää,
        vilpittömästi, ilman oman voiton pyyntiä tai vahingoittaakseen toista,
        sen saa takaisin kuin bumerangin. Toista kautta, ei samalta henkilöltä.
        Jotkut kutsuvat sitä karmaksi. Minä: syy-seuraus.

        Ehkä ne moraaliset lait toimii just siten että kun aloittaja haukkuu täällä ihmisiä läskiksi, valehtelee ja haukkuu kirjoottajia tyhmiksi ja käskee tyttöjen masturboida ja uhkaa vetää kirjoittajia kirveellä, niin universumi on tässä nyt maksanut velkaa. Sitähän saa mitä muille toivoo....?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä hiihdossakaan tai hitsaamisessa tarvita käsiä...?!

        Naurettavaa höpötystä.

        "Eikä hiihdossakaan tai hitsaamisessa tarvita käsiä...?!"

        Ei tarvi... Romupyörien korjaus sujuu hampailla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sinun tarvitsekaan ymmärtää, riittää että vakuutusyhtiön lääkäri ymmärtää. Ehkä aloittaja on naruttanut vakuutusyhtiön lääkäreitä tai sitten ei. Yleisesti ottaen työkyvyttömyyseläkkelle on kuitenkin vaikea päästä, ja vakuutusyhtiöt saattavat käyttää yksityisetsiviä jo työkyvyttömyyseläkkeen saaneiden narauttamiseksi.

        Tuollainen 4 tuntia hiihtoa aamulla raskailla painoila, 3 tuntia kävelyä keskipäivällä, 4 tuntia mansikoiden poimimista iltapäivällä, 2 tuntia shoppailua kirpputorilla ja 4,5 tuntia pyöräilyä illalla ei minusta kuulosta vielä mitenkään raskaalta liikunnalta, joten aloittaja voi huoletta pitää työkyvyttömyyseläkkeensä kateellisten vihjailuista huolimatta. Varsinkaan kirpputorilla käynti ei minusta ole mitenkään raskasta liikuntaa. Päin vastoin hänellä on niin suuria kipuja, että eläkettä pitäisi vielä korottaa nykyisestä.

        Kyllä ja hänelle pitäisi toimittaa yhteiskunnan laskuun joka viikko 10 kg karkkisäkki. Suoraan kellariin piilotettuna.


    • Anonyymi

      Viinanhimo lähtee VAIN juomalla. Juon erittäin runsaasti ja silti olen edelleen hengissä. Nyt minulla on kellarissa 10 litraa kirkasta ja juon joka päivä pullon, enkä vieläkänä ole mikään alkoholisti tai ongelmainen. Menen ja ostan taas lisääkin.

    • Anonyymi

      Aloittajan kannattaisi kokeilla vähähiilihydraattista ruokavaliota (josta minulla ei ole kuitenkaan omaa kokemusta). Laatikainen kertoi nimittäin artikkelissaan: ”Ainakin VHH näyttäisi vähentävän himoa sokeri- ja tärkkelyspitoisia ruokia kohtaan. Lisäksi vähärasvainen ruokavalio vähentää himoa runsasrasvaisia ja -proteiinipitoisia ruokia kohtaan. Vaikka oma kokemukseni ei tuo lisäuskottavuutta tuloksille sinänsä, kiinnostuneena huomasin kuitenkin omien VHH-kokemuksieni olevan hyvin samanlaiset. Sokeripitoiset ruuat alkoivat suorastaan äklöttää, joskin ruisleipää ja raikkaita hedelmiä kaipasin varsinkin iltaisin. Se mitä tässä tutkimuksessa jäi tutkimatta, ja olisi ollut kiinnostavaa; mitä tapahtui kasvisten, marjojen sekä hedelmien haluttavuudelle? Oma kasvisten käyttö lisääntyi entisestään VHH:n aikana, ja hedelmien mieliteko oli suuri.”

      https://www.pronutritionist.net/2011/04/vhh-ja-vaharasvainen-dieetti-erilaiset-mieliteot/

    • Anonyymi

      Jos käy työssä, niin siitä joku on kateellinen.
      Jos sairastuu, niin sitäkin kadehditaan!
      Suomessa on hyvin vaikeaa saada sairaseläkettä,
      varsinkin suomalaisen - yhteiskunnan varat ovat rajalliset.

      Omiin olosuhteisiinsa tyytymättömät ihmiset eivät voi sietää,
      että vielä rajoitetuimmissa olosuhteissa olevat ovat tyytyväisiä,
      kekseliäitä ja tekevät parhaansa voidakseen hyvin.
      Pitävät huolta terveydestään, niin etteivät tule rasitteeksi yhteiskunnalle.

      Kohtuuton syönti, makeanhimo, on vanhimpia rauhoittavia tapoja.
      Sitä syödään liikaa suruun, ahdistukseen, hermostukseen, yksinäisyyteen...
      Harva ihminen kykenee tasapainoiseen elämään yhteiskunnassa nykyään.

      Jos tämä henkilö, joka urheilee "veitsenterävien vatsalihasten" luomiseen,
      löhöisi TV:n edessä syöpötellen ja juopotellen, niin hän lihoisi ja tulisi paljon sairaammaksi ja kalliimmaksi yhteiskunnalle.
      Olkaa kiitollisia, että hän pyöräilee, hiihtää ja auttaa toisia, missä voi,
      sillä luonnossa liikkuminen kohentaa hyvinvointia myös psyykkisesti.
      Apu, mitä hän toisille kykenee antamaan hyödyttää koko yhteiskuntaa.

      Jos häntä kutsutaan yhteiskunnan "parasiitiksi", niin
      nämä kadepussit ovat yhteiskunnan "syöpä", jotka
      katkeruudellaan masentavat ja lamaannuttavat ympäristönsä.

      • Anonyymi

        Ikävä tyyppi tosiaan, ei Kokoomuksessakaan tuollaista käytöstä hyväksyttäisi. Mutta sinä taisit oikeudentuntoisena ihmisenä pahoittaa mieltäsi enemmän kuin halventavan ilmauksen kohde. Hän käytti sanaa ”parasiitti” peräti kahdeksan kertaa, eli selvä loukkaamistarkoitus hänellä oli.


      • Anonyymi

        Työ voi tosiaan olla vaarallista,tässä muutamia ammattitauteja.

        https://www.ttl.fi/teemat/tyoterveys/ammattitaudit

        Esimerkiksi lihanleikkaajille tulee näitä käsivammoja
        Ja kaikille jotka tekee toistuvaa yksipuolista työtä.
        Rakennustöissä kirvesmiehet,lattialiipparit,betoniraudottajat,matto miehet,aputyömiehet yms
        Matonpesijät yms

        Ajoin yksi päivä yhden rakennustyömaan ohi,betonin piikkaustyöt oli käynnissä.Pihalla seisoi vuokrafirman auto
        TYÖHÖN OLI OTETTU TYÖNTEKIJÄ VUOKRAVÄLITYSVIRMAN KAUTTA jos sitä työtä tekee muutaman kuukaudenkin voi olla ettei pysty tekemään enään päivääkään töitä.


      • Anonyymi

        Jos täällä joku onnistuu laihtumaan sitä kadehditaan.
        Kyllä se joka on onnistunut pysyvästi laihtumaan tietää miten laihdutetaan,monet täällä ei kestä kuulla sitä totuutta.
        Väärää tietoa on koko netti täynnä,ei ole mikään ihme että lihavuus vain lisääntyy.Sekin esim ettei hiilihydraatteja saa syödä on täyttä pötyä.

        Sekin että syödään jotain fitnesruokia ja mennään vetelemään johonkin tunkkaiseen kuntosaliin laitteita on erittäin huono konsti laihtua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Työ voi tosiaan olla vaarallista,tässä muutamia ammattitauteja.

        https://www.ttl.fi/teemat/tyoterveys/ammattitaudit

        Esimerkiksi lihanleikkaajille tulee näitä käsivammoja
        Ja kaikille jotka tekee toistuvaa yksipuolista työtä.
        Rakennustöissä kirvesmiehet,lattialiipparit,betoniraudottajat,matto miehet,aputyömiehet yms
        Matonpesijät yms

        Ajoin yksi päivä yhden rakennustyömaan ohi,betonin piikkaustyöt oli käynnissä.Pihalla seisoi vuokrafirman auto
        TYÖHÖN OLI OTETTU TYÖNTEKIJÄ VUOKRAVÄLITYSVIRMAN KAUTTA jos sitä työtä tekee muutaman kuukaudenkin voi olla ettei pysty tekemään enään päivääkään töitä.

        Ihminen vaihtaa ammattia keskimäärin 3 kertaa elämänsä aikana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos täällä joku onnistuu laihtumaan sitä kadehditaan.
        Kyllä se joka on onnistunut pysyvästi laihtumaan tietää miten laihdutetaan,monet täällä ei kestä kuulla sitä totuutta.
        Väärää tietoa on koko netti täynnä,ei ole mikään ihme että lihavuus vain lisääntyy.Sekin esim ettei hiilihydraatteja saa syödä on täyttä pötyä.

        Sekin että syödään jotain fitnesruokia ja mennään vetelemään johonkin tunkkaiseen kuntosaliin laitteita on erittäin huono konsti laihtua.

        Älä nyt jauha höpöjä, muka kateellinen! Tuskin kukaan on kateellinen sokeririippuvaiselle vanhalle ukolle joka rämistelee kierrätyspyörillä muovipussi päässä ..kaikenlisäksi ilkeä ja naisvihainen. Juutut on niin hulluja ja valehtelet minkä kerkiät niin ei ihme että saat kuittailua, ihan ansaittua! Vähän aikaa sitten ei ollut varaa ostaa kahvia ja nyt muka on 5000€ tulot. Eläkkeellä....


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      >>> Suuri epäily on tietenkin siitä, että kyseessä on ihan tavallinen trolli, joka haluaa huomiota. Vaihtoehtoisesti tietenkin mahdollinen yhteiskunnan parasiitti, joka oli jo ennen tätä tekstiä mainittu kahdeksan kertaa.

      Massiivikalorihöpöttäjä on 100 % varmuudella pilaileva trolli! Ei epäilystäkään.

      • Anonyymi

        Mitä tarkkaan ottaen tarkoitat trollaamisella? Ajattele kun kävelet illalla metsässä hiekkatietä pitkin, pensaasta hyppää trolli. Haluaisitko että hän ottaa sinut takaapäin vai juoksetko pakoon?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tarkkaan ottaen tarkoitat trollaamisella? Ajattele kun kävelet illalla metsässä hiekkatietä pitkin, pensaasta hyppää trolli. Haluaisitko että hän ottaa sinut takaapäin vai juoksetko pakoon?

        Joku PÖLJÄ ihmetteli miten pystyy hiihtämään.
        Tottakai sitä pystyy hiihtämään jos jalat ja selkä on kunnossa ja yksi käsi,hiihtoteho laskee vain 5-10 prosenttia jos yhtä kättä ei pysty käyttämään.

        Aloitan nyt pyöräilyn ja hiihdon uudestaan ja syön
        4000-5000 kaloria päivässä.
        Ensi vuonna SAAN syödä makeita hyviä mansikoita joka päivä 2 kuukautta ja nyt käydään poimimassa mustikoita 100 kiloa,myöhemmin ehkä lisääkin niin saa syödä HERKULLISTA mustikkapiirakkaa KOSKA lihomisesta ei ole mitään pelkoa 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku PÖLJÄ ihmetteli miten pystyy hiihtämään.
        Tottakai sitä pystyy hiihtämään jos jalat ja selkä on kunnossa ja yksi käsi,hiihtoteho laskee vain 5-10 prosenttia jos yhtä kättä ei pysty käyttämään.

        Aloitan nyt pyöräilyn ja hiihdon uudestaan ja syön
        4000-5000 kaloria päivässä.
        Ensi vuonna SAAN syödä makeita hyviä mansikoita joka päivä 2 kuukautta ja nyt käydään poimimassa mustikoita 100 kiloa,myöhemmin ehkä lisääkin niin saa syödä HERKULLISTA mustikkapiirakkaa KOSKA lihomisesta ei ole mitään pelkoa 😁

        "KOSKA lihomisesta ei ole mitään pelkoa 😁"

        Miksi sitten laihduta jos ei ole pelkoa lihomisesta? Lataako akkusi ollenkaan täyteen?
        👉🤪


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku PÖLJÄ ihmetteli miten pystyy hiihtämään.
        Tottakai sitä pystyy hiihtämään jos jalat ja selkä on kunnossa ja yksi käsi,hiihtoteho laskee vain 5-10 prosenttia jos yhtä kättä ei pysty käyttämään.

        Aloitan nyt pyöräilyn ja hiihdon uudestaan ja syön
        4000-5000 kaloria päivässä.
        Ensi vuonna SAAN syödä makeita hyviä mansikoita joka päivä 2 kuukautta ja nyt käydään poimimassa mustikoita 100 kiloa,myöhemmin ehkä lisääkin niin saa syödä HERKULLISTA mustikkapiirakkaa KOSKA lihomisesta ei ole mitään pelkoa 😁

        "Ensi vuonna SAAN syödä makeita hyviä mansikoita joka päivä 2 kuukautta"

        Uijjui kun kaikki on kateellisia. Mansikat on jokaisen ostettavissa. Minä olen syönyt makeita hyviä mansikoita joka päivä tänä kesänä. Ei siinä mitään erikoista ole! Mustikkapiirakkaakin jokainen voi leipoa jos haluaa, mitä kehumista siinä on? Jokainen voi syödä piirakkaa ja karkkia niin paljon kuin haluaa. Kummilla jutuilla keulit 😆

        Kummasti sulla onnistuu leipominen ja pyöräily vaikka käsi ei toimi yhtään kun pitäis hakea töitä.

        Ei normaali ihminen joudu kelata rämäpyörällä kuluttaakseen kalorit, kun on syönyt ensin valtavat määrät kaloreita riippuvuussairauteensa ja himoonsa niinku sinä. Ihan sama kuin juoppo kehuis että hähhähhää saanpa mennä juomaan 50 litraa viinaa kun pääsen sitten taas katkaisuhoitoon kun tulee hyvät deliriumit. 👉🤪


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ensi vuonna SAAN syödä makeita hyviä mansikoita joka päivä 2 kuukautta"

        Uijjui kun kaikki on kateellisia. Mansikat on jokaisen ostettavissa. Minä olen syönyt makeita hyviä mansikoita joka päivä tänä kesänä. Ei siinä mitään erikoista ole! Mustikkapiirakkaakin jokainen voi leipoa jos haluaa, mitä kehumista siinä on? Jokainen voi syödä piirakkaa ja karkkia niin paljon kuin haluaa. Kummilla jutuilla keulit 😆

        Kummasti sulla onnistuu leipominen ja pyöräily vaikka käsi ei toimi yhtään kun pitäis hakea töitä.

        Ei normaali ihminen joudu kelata rämäpyörällä kuluttaakseen kalorit, kun on syönyt ensin valtavat määrät kaloreita riippuvuussairauteensa ja himoonsa niinku sinä. Ihan sama kuin juoppo kehuis että hähhähhää saanpa mennä juomaan 50 litraa viinaa kun pääsen sitten taas katkaisuhoitoon kun tulee hyvät deliriumit. 👉🤪

        Kuule sinulle ostaa ne mansikat oma äippä, oma työttömyyskorvauksesi ei sellaiseen riitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku PÖLJÄ ihmetteli miten pystyy hiihtämään.
        Tottakai sitä pystyy hiihtämään jos jalat ja selkä on kunnossa ja yksi käsi,hiihtoteho laskee vain 5-10 prosenttia jos yhtä kättä ei pysty käyttämään.

        Aloitan nyt pyöräilyn ja hiihdon uudestaan ja syön
        4000-5000 kaloria päivässä.
        Ensi vuonna SAAN syödä makeita hyviä mansikoita joka päivä 2 kuukautta ja nyt käydään poimimassa mustikoita 100 kiloa,myöhemmin ehkä lisääkin niin saa syödä HERKULLISTA mustikkapiirakkaa KOSKA lihomisesta ei ole mitään pelkoa 😁

        "Ensi vuonna SAAN syödä makeita hyviä mansikoita joka päivä 2 kuukautta"

        Minäpä kävin ottamassa muutaman huurteisen ja parit shotit lähipubissa ja söin herkulliset makkaraperunat grillillä ja kotiin tullessa vielä lämmitin eilisen pepperoonipitsan, ja pihtimittasin päälle alavatsan ja ylävatsan ja olen laihtunut eilisestä kolme kiloa. Vaikka syön KOKO AJAN herkkuja ja roskaruokaa ja juon kaljaa ja viinaa niin laihdun 5 kiloa viikossa ja kuukauden päästä minulla on VEITSENTERÄVÄT vatsalihakset. Eikä tarvi pyöräillä YHTÄÄN! Vain TYHMÄT joutuu pyöräillä. Repikää siitä huumoria! 😜


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ensi vuonna SAAN syödä makeita hyviä mansikoita joka päivä 2 kuukautta"

        Minäpä kävin ottamassa muutaman huurteisen ja parit shotit lähipubissa ja söin herkulliset makkaraperunat grillillä ja kotiin tullessa vielä lämmitin eilisen pepperoonipitsan, ja pihtimittasin päälle alavatsan ja ylävatsan ja olen laihtunut eilisestä kolme kiloa. Vaikka syön KOKO AJAN herkkuja ja roskaruokaa ja juon kaljaa ja viinaa niin laihdun 5 kiloa viikossa ja kuukauden päästä minulla on VEITSENTERÄVÄT vatsalihakset. Eikä tarvi pyöräillä YHTÄÄN! Vain TYHMÄT joutuu pyöräillä. Repikää siitä huumoria! 😜

        Oikeasti olet ruipelo anorektitkko, tyttö, joka asuu vielä äipän luona. Viisi (5) píllukarvaa. Nyrpeä kuin mikä, ei poikaystäviä, ei nyt eikä tulevaisuudessa.


    • Anonyymi

      Ne voivat liikkua, jotka pystyvät.

      • Anonyymi

        Tai he.


    • Anonyymi

      Ottakaa ihmeessä työkyvyttömyyseläke jos sellaista tarjotaan. Jos eläkkeelle on määritelty tuleva aika, niin kuin useimmiten on, työkyvyttömyyseläke on täyden työeläkkeen suuruinen. Jos joku kateellinen anonyymi nettipalstalla valittaa, niin eihän sillä ole merkitystä. Koirat haukkuvat, karavaani kulkee ja kilogrammat katoavat.

    • Anonyymi

      Tuosta karkinsyönnistä. Olen huomioinut, että autoilijat ottavat suuren pussin irtokarkkia matkalle lähtiessään ja käsi sujahtaa avonaiseen pussiin vierellä vähää väliä.
      Saa kuulemma nopeaa energiaa. Minä tulen sokerihumalaan ja näkö sumenee.
      Diabetes2:n oireitako?

    • Anonyymi

      "Jos lausuu keskustelupalstalla työttömien olevan loisia, kyse on omasta aggressioon perustuvasta retoriikasta. Mielipiteiden kärjistäminen perustuu pohjimmiltaan usein aggressiivisuuteen."

      Se nauttii huomiosta!

      Tarmokkaalla yhteiskunnan parasiitilla on ihan oma fanikuntansa, ellei parasiitti ole itse MKH-trolli. Vian ei tarvitse olla iso, jos se on piensähköpuolella. Parasiitti lienee yksi ja sama trolli, niin paljon on samankaltaisuutta saduissa.

      Kukaan ei voi enää tässä vaiheessa ottaa tarinoita todesta, vaan tarinoina. Paroni Mynkhausen, Ulvova Mylläri, Jäniksen Vuosi ja kaikki Paasilinnan tarinat. Höpöukon tarinat ovat lähteneet elämään ihan omaa elämäänsä, mutta mitään totuuspohjaa niissä ei ole. Viihdyttävää kylähulluutta tai ihan puhdasta pään sairautta.

      Hiihtoa viisi tuntia yhdellä kädellä, pyöräilyä yhdellä kädellä toinen viisi tuntia, pari tuntia auton pohjan hitsausta ja tunti mansikanpoimintaa. Varhaissairaseläkkeellä muuta ei pysty enää lopun päivää tekemäänkään, kun on niin sairas, ja varsinkaan kun ei pysty palkkatöitä tekemään. Paitsi ennen maatenpanoa 5000 k-kaloria energiaa OIKEASTA ruuasta kuten toffeesta, kakusta, kahvista ja hedelmäkarkeista. Mutta vain yhdellä kädellä.

      Varhaiseläke kilahtaa tilille yhteiskunnan maksamana. Anonyymi loinen.

      Tarinat tarinoina; hyvää satu- ja seikkailukirjan materiaalia. Aggressiivisuus loistaa poissalolollaan, ellei hermo mene ja ruveta uhkailemaan väkivallalla. Sitäkin on tapahtunut, mutta se on samaa tarinankerrontaa.

      • Anonyymi

        "Tätäkin ketjua on kommentoitu tasan 100 kertaa."

        Loistava tarinankertoja, valehtelija ihan parhaasta päästä. Mielikuvitusta riittää vaikka koko pienelle kylälle. Faktaa ei ole edes nimeksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Tätäkin ketjua on kommentoitu tasan 100 kertaa."

        Loistava tarinankertoja, valehtelija ihan parhaasta päästä. Mielikuvitusta riittää vaikka koko pienelle kylälle. Faktaa ei ole edes nimeksi.

        "Viimeiset puoli vuotta kuormitusta tuli oikealle kädelle päivässä 20.000 kiloa SE OLI LIIKAA vamma tuli siitä.😲"

        No jos voit hiihtää ja pyöräillä sairaseläkeläisenä viisikin tuntia päivässä, hitsata auton pohjat ja poimia vielä mansikat päälle, luulisi että olisi vielä mennyt vasemmalla kädellä vielä se puoli vuotta. Ei tarvitsisi loisia sairaeläkeläisenä muiden kustannuksella.

        Mitä mieltä itse olet?

        Itse nostelin nuorempana rakennuksilla 50 kilon sementtisäkkejä ja puutavaraa tonneittain joka päivä ja kaivoin kilometreittäin ojaa ja muuta maata. Silloin ei ollut koneita ja laitteita. Ruokaa meni 10000 kaloria päivässä, ruokana oli leipää, perunaa, voita ja läskiä, juomaksi linnunmaitoa ja perjantaisin iltapäivästä alkaen Koskenkorvaa. Hedelmä- ja kasvihömpötykset tuli vasta joskus 70-luvulla.

        Jos aikaa työpäivältä jäi, pimeään metsään piti lähteä hiihtämään tai juoksemaan elukoitten perään. Sieltä tuli ruuaksi kaikki sammakkoa ja rastasta suuremmat. Hirvet nyljin paikalla ja tein nahasta saman tein rukkaset, veret join suoraan kirven avonaisesta kurkusta ja loppuruhon heitin harteille ja lopuksi maakellariin kylmään.

        Ennen oli kaikki asiat paremmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Viimeiset puoli vuotta kuormitusta tuli oikealle kädelle päivässä 20.000 kiloa SE OLI LIIKAA vamma tuli siitä.😲"

        No jos voit hiihtää ja pyöräillä sairaseläkeläisenä viisikin tuntia päivässä, hitsata auton pohjat ja poimia vielä mansikat päälle, luulisi että olisi vielä mennyt vasemmalla kädellä vielä se puoli vuotta. Ei tarvitsisi loisia sairaeläkeläisenä muiden kustannuksella.

        Mitä mieltä itse olet?

        Itse nostelin nuorempana rakennuksilla 50 kilon sementtisäkkejä ja puutavaraa tonneittain joka päivä ja kaivoin kilometreittäin ojaa ja muuta maata. Silloin ei ollut koneita ja laitteita. Ruokaa meni 10000 kaloria päivässä, ruokana oli leipää, perunaa, voita ja läskiä, juomaksi linnunmaitoa ja perjantaisin iltapäivästä alkaen Koskenkorvaa. Hedelmä- ja kasvihömpötykset tuli vasta joskus 70-luvulla.

        Jos aikaa työpäivältä jäi, pimeään metsään piti lähteä hiihtämään tai juoksemaan elukoitten perään. Sieltä tuli ruuaksi kaikki sammakkoa ja rastasta suuremmat. Hirvet nyljin paikalla ja tein nahasta saman tein rukkaset, veret join suoraan kirven avonaisesta kurkusta ja loppuruhon heitin harteille ja lopuksi maakellariin kylmään.

        Ennen oli kaikki asiat paremmin.

        Vielä jaksat lämmittää ketjua. Sait ujutettua silkasta uhmasta sen kielletyn sanankin. Kyse on näköjään kampanjasta.

        (Muotitermi ”maalittaminen” ei sentään sovi tähän, sillä sillä tarkoitetaan 𝑜𝑟𝑔𝑎𝑛𝑖𝑠𝑜𝑖𝑡𝑢𝑎 vihakampanjaa. ”Maalittaminen on ilmiö, jossa yksi tai useampi toimija kehottaa ja yllyttää suurta joukkoa hyökkäämään yhden ihmisen kimppuun eri tavoin, esimerkiksi lähettämällä vihaviestejä sähköpostilla tai sosiaalisessa mediassa. ” )

        Tietääkö oma äippä miten vietät iltapäiviäsi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vielä jaksat lämmittää ketjua. Sait ujutettua silkasta uhmasta sen kielletyn sanankin. Kyse on näköjään kampanjasta.

        (Muotitermi ”maalittaminen” ei sentään sovi tähän, sillä sillä tarkoitetaan 𝑜𝑟𝑔𝑎𝑛𝑖𝑠𝑜𝑖𝑡𝑢𝑎 vihakampanjaa. ”Maalittaminen on ilmiö, jossa yksi tai useampi toimija kehottaa ja yllyttää suurta joukkoa hyökkäämään yhden ihmisen kimppuun eri tavoin, esimerkiksi lähettämällä vihaviestejä sähköpostilla tai sosiaalisessa mediassa. ” )

        Tietääkö oma äippä miten vietät iltapäiviäsi?

        "Tietääkö oma äippä miten vietät iltapäiviäsi?"

        Tietää - sinun siskosi kanssa. Onneksi hän on täysin erilainen luonteeltaan ja kropaltaan kuin sinä. On ihan mukava eikä kaltaisesi kauhea pullamössöläski.

        "Sait ujutettua silkasta uhmasta sen kielletyn sanankin."

        Minkä sanan olet asettanut kieltoon, ja sinäkö täällä päätät asioista? Tarkoitatko sanaa yhteiskunnan loinen tai parasiitti?

        Jatkan vielä hetken päästä kampanjaani, jossa kirjoitan sanat loinen ja parasiitti. Toivottavasti se ei sovi sinulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vielä jaksat lämmittää ketjua. Sait ujutettua silkasta uhmasta sen kielletyn sanankin. Kyse on näköjään kampanjasta.

        (Muotitermi ”maalittaminen” ei sentään sovi tähän, sillä sillä tarkoitetaan 𝑜𝑟𝑔𝑎𝑛𝑖𝑠𝑜𝑖𝑡𝑢𝑎 vihakampanjaa. ”Maalittaminen on ilmiö, jossa yksi tai useampi toimija kehottaa ja yllyttää suurta joukkoa hyökkäämään yhden ihmisen kimppuun eri tavoin, esimerkiksi lähettämällä vihaviestejä sähköpostilla tai sosiaalisessa mediassa. ” )

        Tietääkö oma äippä miten vietät iltapäiviäsi?

        Tuo on se poliisi-vartija aka massiivipakaravartija.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Tietääkö oma äippä miten vietät iltapäiviäsi?"

        Tietää - sinun siskosi kanssa. Onneksi hän on täysin erilainen luonteeltaan ja kropaltaan kuin sinä. On ihan mukava eikä kaltaisesi kauhea pullamössöläski.

        "Sait ujutettua silkasta uhmasta sen kielletyn sanankin."

        Minkä sanan olet asettanut kieltoon, ja sinäkö täällä päätät asioista? Tarkoitatko sanaa yhteiskunnan loinen tai parasiitti?

        Jatkan vielä hetken päästä kampanjaani, jossa kirjoitan sanat loinen ja parasiitti. Toivottavasti se ei sovi sinulle.

        Ihminen joka elää rakkaudessa ei kirjoita noin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihminen joka elää rakkaudessa ei kirjoita noin.

        Sinä et eläkään rakkaudessa vaan omissa harhoissasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä et eläkään rakkaudessa vaan omissa harhoissasi.

        Olet vihan kierteessä. Oman etusi vuoksi katkaise se.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet vihan kierteessä. Oman etusi vuoksi katkaise se.

        Vähänkös naurattaa tuollaisen läskin kehoitukset. Pidä huolta siskostasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihminen joka elää rakkaudessa ei kirjoita noin.

        Mitä sinulla olisi rakkauden osalta tarjota? Ei tämä kuitenkaan ole mikään ilotalo, jossa rakkautta ostetaan rahalla.


    • Anonyymi

      Minä olen juonut nyt viisi päivää herkullista viinaa ja paino vaan laskee! Kohta on veitsenterävät vatsalihakset. Juominen ei haittaa! Jos tekee mieli ryypätä niin viinanhimo lähtee vain juomalla tarpeeksi. MINÄPÄS JUON litran herkkuviinaa ja halpaa kaljaa lavallisen päivässä, repikää SIITÄ HUUMORIA! 😛👈

    • Anonyymi

      Onpa PÖLJÄÄ porukkaa,ei saisi edes pyöräillä eikä istuttaa itselle mansikoita.
      Auton ruostevauriokorjaukset kannattaa aina tehdä itse koska se on erittäin kallista korjauttaa korjaamossa.
      Pienen hitsaustyön hinnalla saa ostaa vasta katsastettun auton.

      • Anonyymi

        Sinua kritisoineet eivät ole olleet edes täysi-ikäisiä, vaan syömishäiriö-mielialahäiriöisiä teinejä, joista yksi on kirjoittanut tähän ketjuun monta vihamielistä viestiä.


      • Anonyymi

        Sinä olet yhteiskunnan loinen, mutta hauska satujen kertoja. Tuo viimeisin herkkuviinajuttukin oli hyvä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä olet yhteiskunnan loinen, mutta hauska satujen kertoja. Tuo viimeisin herkkuviinajuttukin oli hyvä.

        Sinä et syö tarpeeksi, siksi voit huonosti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä et syö tarpeeksi, siksi voit huonosti.

        Sinä et ole lainkaan kuin siskosi, josta oli jo kuvaus edellä. Sinä menet aina ylipaino eli vatsa ja reidet edellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä et ole lainkaan kuin siskosi, josta oli jo kuvaus edellä. Sinä menet aina ylipaino eli vatsa ja reidet edellä.

        Onkohan niin, että olet itse kuntoutustuella syömishäiriön ja psyykkisen oireilun takia, muttet ole päässyt pysyvälle eläkkeelle, koska nuoret pyritään tosissaan kuntouttamaan? Olet edellä nimenomaan kritisoinut MKH:n väitettyjä fyysisiä oireita, muttet ole ivaillut psyykkisistä oireista, joita sinulla itselläsi on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onkohan niin, että olet itse kuntoutustuella syömishäiriön ja psyykkisen oireilun takia, muttet ole päässyt pysyvälle eläkkeelle, koska nuoret pyritään tosissaan kuntouttamaan? Olet edellä nimenomaan kritisoinut MKH:n väitettyjä fyysisiä oireita, muttet ole ivaillut psyykkisistä oireista, joita sinulla itselläsi on.

        Kaikki johtuu siitä että MKH on yhteiskunnan loinen, parasiitti, ja sinä olet todella ylipainoinen. Siis aivan toisin kuin siskosi, joka on hoikka ja miellyttävä.

        Loisen tai vaihtoehtoisen trollin tunnistaa siitä, että hän pystyy hiihtämään tai pyöräilemään yhdellä kädellä viisi tuntia, hitsaamaan auton pohjan ja poimimaan mansikat, jonka jälkeen syödään 5000 kilokalorin edestä hyvää ruokaa ja makeaa. MUTTA.... tämän kaiken loinen kykenee tekemään vain sairaseläkkeellä, sillä palkalliseen työhön lois-trolli ei kykene.

        Ihan puhdasta satuilua, faktaa ei ole edes nimeksi. Erinomainen satusetä, tarinankertoja ja paikallinen kylähullu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki johtuu siitä että MKH on yhteiskunnan loinen, parasiitti, ja sinä olet todella ylipainoinen. Siis aivan toisin kuin siskosi, joka on hoikka ja miellyttävä.

        Loisen tai vaihtoehtoisen trollin tunnistaa siitä, että hän pystyy hiihtämään tai pyöräilemään yhdellä kädellä viisi tuntia, hitsaamaan auton pohjan ja poimimaan mansikat, jonka jälkeen syödään 5000 kilokalorin edestä hyvää ruokaa ja makeaa. MUTTA.... tämän kaiken loinen kykenee tekemään vain sairaseläkkeellä, sillä palkalliseen työhön lois-trolli ei kykene.

        Ihan puhdasta satuilua, faktaa ei ole edes nimeksi. Erinomainen satusetä, tarinankertoja ja paikallinen kylähullu.

        Sinun pitää pyytää että äippä ostaa sinulle mansikoita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun pitää pyytää että äippä ostaa sinulle mansikoita.

        Minä tarjoan siskollesi mansikkaa.

        Ps. Äippä kyllä tietää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä tarjoan siskollesi mansikkaa.

        Ps. Äippä kyllä tietää.

        Sisikoni on kylläkin hetero.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sisikoni on kylläkin hetero.

        Mitä väliä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä väliä?

        Hän ei ole noin häilyväinen. Hänellä on vakaa elämäntilanne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän ei ole noin häilyväinen. Hänellä on vakaa elämäntilanne.

        Siskosi kuitenkin tykkää mansikasta, kun sitä on tarjolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siskosi kuitenkin tykkää mansikasta, kun sitä on tarjolla.

        Hän ei syö vieraassa pöydässä. Hänen tyttärensäkin huolehtii omista kuluistaan itse, päinvastoin kuin sinä. Olet siipiveikko niljake.


      • Anonyymi

        "Onpa PÖLJÄÄ porukkaa,ei saisi edes pyöräillä eikä istuttaa itselle mansikoita.
        Auton ruostevauriokorjaukset kannattaa aina tehdä itse koska se on erittäin kallista korjauttaa korjaamossa.
        Pienen hitsaustyön hinnalla saa ostaa vasta katsastettun auton."

        Kysymys kuuluukin että miten sellainen joka kertoo ettei voi tehdä yhtään mitään TÖITÄ kädellään pystyykin tekemään fyysisesti RASKAITA töitä juuri sillä kädellä jonka piti olla aivan toimintakyvytön?

        Kuka on väittänyt että ei saisi tehdä jotain älä siirrä maalia vaan pysy asiassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Onpa PÖLJÄÄ porukkaa,ei saisi edes pyöräillä eikä istuttaa itselle mansikoita.
        Auton ruostevauriokorjaukset kannattaa aina tehdä itse koska se on erittäin kallista korjauttaa korjaamossa.
        Pienen hitsaustyön hinnalla saa ostaa vasta katsastettun auton."

        Kysymys kuuluukin että miten sellainen joka kertoo ettei voi tehdä yhtään mitään TÖITÄ kädellään pystyykin tekemään fyysisesti RASKAITA töitä juuri sillä kädellä jonka piti olla aivan toimintakyvytön?

        Kuka on väittänyt että ei saisi tehdä jotain älä siirrä maalia vaan pysy asiassa.

        ” fyysisesti RASKAITA töitä juuri sillä kädellä jonka piti olla aivan toimintakyvytön? ”

        Käden ei tarvitse olla aivan toimintakyvytön, riittää kunhan vain lain edellytykset täyttyvät.

        ”älä siirrä maalia vaan pysy asiassa.”

        Alkuperäinen asia oli kylläkin ”herkutteluhimo lähtee vain herkuttelemalla.”, joten jos halutaan pysyä asiassa, niin siirrytään itse kukin keskustelemaan otsikon aiheesta, Suosittelen ettei MKH enää kommentoi näitä viestejä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän ei syö vieraassa pöydässä. Hänen tyttärensäkin huolehtii omista kuluistaan itse, päinvastoin kuin sinä. Olet siipiveikko niljake.

        Siskollasi on suhde, ja hän tykkää kelpo mansikasta kun sitä on saatavilla. Siskosi ei ole pahasti ylipainoinen kuten sinä, vaan paino on normaali. Luonteensakin on ystävällinen, aivan toisin kuin sinulla. Teitä ei edes uskoisi sisaruksiksi.

        Ps. Kerroin jo kysyssäsi aiemmin: Äippä kyllä tietää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siskollasi on suhde, ja hän tykkää kelpo mansikasta kun sitä on saatavilla. Siskosi ei ole pahasti ylipainoinen kuten sinä, vaan paino on normaali. Luonteensakin on ystävällinen, aivan toisin kuin sinulla. Teitä ei edes uskoisi sisaruksiksi.

        Ps. Kerroin jo kysyssäsi aiemmin: Äippä kyllä tietää.

        Sinulla ei ole yhtään kaveria, koska olet niin nyrpeä. Pojat jopa varovat sinua. Äippäsi toivoo, että saisit suoritettua opintosi loppuun niin, että hänen ei tarvitsisi enää elättää sinua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ” fyysisesti RASKAITA töitä juuri sillä kädellä jonka piti olla aivan toimintakyvytön? ”

        Käden ei tarvitse olla aivan toimintakyvytön, riittää kunhan vain lain edellytykset täyttyvät.

        ”älä siirrä maalia vaan pysy asiassa.”

        Alkuperäinen asia oli kylläkin ”herkutteluhimo lähtee vain herkuttelemalla.”, joten jos halutaan pysyä asiassa, niin siirrytään itse kukin keskustelemaan otsikon aiheesta, Suosittelen ettei MKH enää kommentoi näitä viestejä.

        "Käden ei tarvitse olla aivan toimintakyvytön, riittää kunhan vain lain edellytykset täyttyvät."

        Käsi on toimintakyvytön siis lain mukaan mutta ei töihin? 🤣🤣🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla ei ole yhtään kaveria, koska olet niin nyrpeä. Pojat jopa varovat sinua. Äippäsi toivoo, että saisit suoritettua opintosi loppuun niin, että hänen ei tarvitsisi enää elättää sinua.

        Tarjoan silti siskollesi kunnolla mansikkaa. Takaakin. Äippä tietää sen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarjoan silti siskollesi kunnolla mansikkaa. Takaakin. Äippä tietää sen.

        Siitä vaan. En aio toimia välittäjänä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Käden ei tarvitse olla aivan toimintakyvytön, riittää kunhan vain lain edellytykset täyttyvät."

        Käsi on toimintakyvytön siis lain mukaan mutta ei töihin? 🤣🤣🤣🤣🤣

        Yhteiskunnan loinen kykenee urheilemaan tuntikausia, hitsaamaan autot ja poiminaan mansikat. Ainoa asia mihin hän ei pysty, on palkkatyö rahakorvausta vastaan.

        Parempi saada rahat yhteiskunnalta ja harrastaa tykkäämiään asioita kuin käydä töissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siitä vaan. En aio toimia välittäjänä.

        Siskosi on jo saanut useita kertoja mansikkatarjoilun; ei tarvita mitään välittäjiä enää.

        Ps. Äippä tietää senkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siskosi on jo saanut useita kertoja mansikkatarjoilun; ei tarvita mitään välittäjiä enää.

        Ps. Äippä tietää senkin.

        Sinusta tulee äippä korkeintaan keinohedelmöityksen kautta. Olet sitä paitsi liian nuori vielä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinusta tulee äippä korkeintaan keinohedelmöityksen kautta. Olet sitä paitsi liian nuori vielä.

        Tarjoan siskollesi kelpo mansikkaa varren kanssa. Siskosi ei ole kaltaisesi lihava.

        Äippäni tietää senkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhteiskunnan loinen kykenee urheilemaan tuntikausia, hitsaamaan autot ja poiminaan mansikat. Ainoa asia mihin hän ei pysty, on palkkatyö rahakorvausta vastaan.

        Parempi saada rahat yhteiskunnalta ja harrastaa tykkäämiään asioita kuin käydä töissä.

        Työkyvyttömyyseläkkeelle päästäkseen pitää olla lääkärinlausunto, pitkä hoitosuhde ja vielä vakuutuslääkärikin voi olla sitä mieltä ettei eläkettä tarvi, ja voi olla työkykyinen johonkin toiseen työhön. Yhdellä käden kivulla ei taida päästä eläkkeelle. Lääkäri kyllä huomaa että vaikka potilas valittaa kättä ja pystyy kuitenkin hitsata ja tehdä raskasta työtä niin ainut vaiva on ahmimishäiriö ja lorvikatarri. Siihen auttaa joku erityispalvelu, riippuvuushoito, katkohoito, psykiatri. Ja potku persuuksille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Työkyvyttömyyseläkkeelle päästäkseen pitää olla lääkärinlausunto, pitkä hoitosuhde ja vielä vakuutuslääkärikin voi olla sitä mieltä ettei eläkettä tarvi, ja voi olla työkykyinen johonkin toiseen työhön. Yhdellä käden kivulla ei taida päästä eläkkeelle. Lääkäri kyllä huomaa että vaikka potilas valittaa kättä ja pystyy kuitenkin hitsata ja tehdä raskasta työtä niin ainut vaiva on ahmimishäiriö ja lorvikatarri. Siihen auttaa joku erityispalvelu, riippuvuushoito, katkohoito, psykiatri. Ja potku persuuksille.

        Eihän tuo kuulu yhtään palstan aiheeseen.Mistä te voitte tietää kenenkään asioista mitään.
        Tässähän on kyseessä tavallista kovempi työntekijä joka on vammautunut kun on teetetty liikaa raskasta työtä.

        On aivan eri asia tehdä itselle kevyesti varoen kättä kuin olla oikeassa palkkatyössä jossa kädelle tulee oikeasti kuormitusta 10 kertainen määrä.

        Tuskin tällä palstalla on yhtään ainutta työkykyistä henkilöä,kaikki on jotenkin sairaita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhteiskunnan loinen kykenee urheilemaan tuntikausia, hitsaamaan autot ja poiminaan mansikat. Ainoa asia mihin hän ei pysty, on palkkatyö rahakorvausta vastaan.

        Parempi saada rahat yhteiskunnalta ja harrastaa tykkäämiään asioita kuin käydä töissä.

        Taidat olla laihuudesta kateellinen.😂

        MENE ITSEKKIN PYÖRÄILEMÄÄN NIIN LAIHDUT.


    • Anonyymi

      ja jälleen täysin tyhjäpäiväistä satuilua

      • Anonyymi

        Pilailua on koko palsta täynnä.


    • Anonyymi

      Moni on siirtynyt pelkkään lirkutteluun. Pienet torkut välillä sitten.

    • Anonyymi

      "Tässähän on kyseessä tavallista kovempi työntekijä joka on vammautunut kun on teetetty liikaa raskasta työtä."

      Kyseessä on yhteiskunnan loinen ja parasiitti, joka kykenee varhaissairaseläkkeellä kaikkeen haluamaansa. Palkkatyöhön hän ei sen sijaan pysty oman kertomansa mukaan.

      Vai on teetetty liikaa raskasta työtä?! Pystyy kuitenkin edelleen yhdellä kädellä hiihtämään viisi tuntia, yhdellä kädellä pyöräilemään viisi tuntia, hitsaamaan auton pohjat ja poimimaan mansikat. Sen jälkeen kykenee nauttimaan 5000 kilokalorin aterian yhdellä kädellä.

      Vaihtoehtoisesti kyseessä on kaikki vedättävä perustrolli, jonka tarinat ovat suoraan paroni Münchausenista. MKH nostaa itse itsensä hiuksista ilmaan.

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Johtuuko katkeruutesi siitä, että oma hakemuksesi on hylätty?

        ”Miksi mielenterveyshäiriöiden ammatillisen kuntoutuksen hakemuksia hylätään yhä enemmän?”

        https://www.duodecimlehti.fi/lehti/2023/18/duo17837

        Kas, kyttäävä vartija löysi vasta nyt vastauksensa. Melkein 1½ kuukautta etsit sopivaa sanamuotoa, ja päätit saattaa oksennuksesi muiden saataville - jouduit siis varta vasten etsimään avauksen, jotta pääset vastaamaan. Avaus oli tippunut jo kolmannelle varsinaiselle avaussivulle.

        Tuolla mietintäajalla sinun eli naapurikyttääjän olisi pitänyt pystyä parempaan. Sinä et vaan ilmesiesti osaa! Olet joutomies, ihan kuin esikuvasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Johtuuko katkeruutesi siitä, että oma hakemuksesi on hylätty?

        ”Miksi mielenterveyshäiriöiden ammatillisen kuntoutuksen hakemuksia hylätään yhä enemmän?”

        https://www.duodecimlehti.fi/lehti/2023/18/duo17837

        Viinanhimosi lähtee juomalla.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Pitkäaikainen, runsas alkoholinkäyttö voi aiheuttaa komplikaatioita lähes mihin tahansa elinryhmään."

        https://www.duodecimlehti.fi/duo60400

        Jos on tyhmä ja läski niin noin käy. Minä juon kun tulee viinanhimo koska se lähtee vain viinalla. Maanantaina voi taas olla selvin päin ja LAIHTUA. Minulla on AIVAN KOHTA viikon päästä VEITSENTERÄVÄT vatsalihakset. Vaikka minulla on ranne työkyvytön niin voin nostaa pullon yhdellä kädellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos on tyhmä ja läski niin noin käy. Minä juon kun tulee viinanhimo koska se lähtee vain viinalla. Maanantaina voi taas olla selvin päin ja LAIHTUA. Minulla on AIVAN KOHTA viikon päästä VEITSENTERÄVÄT vatsalihakset. Vaikka minulla on ranne työkyvytön niin voin nostaa pullon yhdellä kädellä.

        Joko pikkuneidille on KASVANUT kolmas pỉllukarva?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kas, kyttäävä vartija löysi vasta nyt vastauksensa. Melkein 1½ kuukautta etsit sopivaa sanamuotoa, ja päätit saattaa oksennuksesi muiden saataville - jouduit siis varta vasten etsimään avauksen, jotta pääset vastaamaan. Avaus oli tippunut jo kolmannelle varsinaiselle avaussivulle.

        Tuolla mietintäajalla sinun eli naapurikyttääjän olisi pitänyt pystyä parempaan. Sinä et vaan ilmesiesti osaa! Olet joutomies, ihan kuin esikuvasi.

        Kyttääjä luulee itsestään ihan liikoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joko pikkuneidille on KASVANUT kolmas pỉllukarva?

        Melkein 1½ kuukautta etsit sopivaa sanamuotoa, ja päätit saattaa oksennuksesi muiden saataville - jouduit siis varta vasten etsimään avauksen, jotta pääset vastaamaan.

        Eilen pääaiheesi oli naisten yksinasuminen.

        Olet pahasti traumatisoitunut ihminen, mutta tiedät sen itsekin.


    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8326
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2539
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1929
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1664
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe