Olet mielessäni, en pidä viikonlopuista, koska haluaisin viettää ne kanssasi, enkä näe sinua silloin! ❤️
Vähän surullinen ja epätoivoinen olo, kun en usko että sinua saan. En tiedä voiko niin sanoa vielä, mutta olen rakastunut. En ole koskaan tuntenut näin, kun katsot silmiini se tunne on taivaallinen.
Hyvää viikonloppua ihanalle miehelle
18
1351
Vastaukset
- Anonyymi
Tunnistan tuon fiiliksen viikonlopuista. Mieluusti viettäisin sen sun seurassa ja nauttisin sun lämpimästä katseesta ja hulvattomista jutuista joista muut ei varmaan saisi niin hyviä nauruja ❤️
Voit saada minut jos vaan siitä kerrot minulle suoraan 😊- Anonyymi
Haluaisin kertoa hänelle, mutta en uskalla. ❤️ Kokoajan sydämeen sattuu, kun kaipaan häntä niin.
Jos olisit hän kertoisin heti ja lähettäisin viestin, en kuitenkaan usko että olet hän, enkä tiedä tunteeko hän samoin. 🙂 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluaisin kertoa hänelle, mutta en uskalla. ❤️ Kokoajan sydämeen sattuu, kun kaipaan häntä niin.
Jos olisit hän kertoisin heti ja lähettäisin viestin, en kuitenkaan usko että olet hän, enkä tiedä tunteeko hän samoin. 🙂Veikkaan että riski kannattaa ottaa ja laittaa se viesti liikkeelle 😊
Tai sitten kerrot asian face to face maanantaina 😊
Millä kirjaimilla alkaa kaipaamaasi ihmisen nimi? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Veikkaan että riski kannattaa ottaa ja laittaa se viesti liikkeelle 😊
Tai sitten kerrot asian face to face maanantaina 😊
Millä kirjaimilla alkaa kaipaamaasi ihmisen nimi?T😍❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
T😍❤️
Saitko asiaa edistämään? Ihan uteliaisuutta on pakko kysyä 😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saitko asiaa edistämään? Ihan uteliaisuutta on pakko kysyä 😊
No tavallaan, mutta en riittävästi vielä, enkä tiedä tulenko koskaan siinä onnistumaan. ☺️ ihana hän on ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
T😍❤️
Kuka kaipaa T miestä työpaikalla? Kerro jotain tuntomerkkejä niin tiedän maanantaina pyytää ulos. ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka kaipaa T miestä työpaikalla? Kerro jotain tuntomerkkejä niin tiedän maanantaina pyytää ulos. ❤️
No jos olet hän niin sinun pitäisi jo jollakin tasolla tietää. ☺️ olen osoittanut kyllä kiinnostuksen.
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17960385W
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Minä jouduin taas sairaan ihmisen kynsiin . Mies on oikea narsku. Toivon että.löytää j8nkun toisen kiusattavan
- Anonyymi
Tunnen samoin Rakkaani...
- Anonyymi
Eikö sinulla ole vaimoa? 🙂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakkaus kuihtunut kauan sitten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mee muualle lutkaamaa
- Anonyymi
Haluan halata Sinua ihastukseni... Haluaisin Sinut vaimokseni...
- Anonyymi
Kuka se onnekas on? 🙂
- Anonyymi
?? 🙂
- Anonyymi
Rakastan vain Sinua...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1456069
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253726Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1282911- 472568
- 372421
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä251945Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2691914Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt511858- 341633
- 281600