Tuli hiukan lisätietoja tutulta pokelta ja totesi, että aikomani huomioasusteet voivat olla no-no, mutta riippuu ihan henkilökunnasta. Kuulemma joissain tavallisissa menomestoissa ne luultavasti jäisivät narikkaan, mutta ei osannut Mummiksesta sanoa.
Randen tunnistaa myös mustista reisitaskuhousuista ja mustista nahkalenkkareista. Pyrkimys on asettua Mummiksen eteläpäähän, Pohjois-Espan puoleiselle korotetulle ja katetulle sohvaryhmätasolle tai sen välittömään läheisyyteen, esiintymisstagen kulmille.
Näemmä esiintymisinfo sanoo:
La 5.8. Groove President
Liput 12 € sisäänkäynneiltä klo 20 alkaen. Showtime n. klo 21.30.
Joten ilmainen sisäänpääsy tapahtuu välillä 16-20, pois lukien mahdollinen narikka.
Palstamiitti A - La 5.8. - Täydennysinfot kaiken varalta
12
274
Vastaukset
Ai miitti on tänään? Pitäkää hauskaa ja iloista iltaa jokaiselle! Itte en Hkiä lähelläkään nyt, enkä ole aikeissa osallistua. Katsotaan fiiliksiä ensi vuonna.
Semmoista pientä. Mutta melko varmasti miittailen itseni kanssa, mikä tosin ei yllätä eikä aiheuta päänsärkyäkään. Toisaalta siinä tapauksessa seurakin on parasta mitä saada voin 😂
- Anonyymi
" mustista nahkalenkkareista"
Onko tarralenkkarit? ne olisi kätevät kun ei nauhat aukeiaisi kovassakaan menossa :D
-harmiseikirj-Ei, ei valitettavasti ole, en harrasta velcroa muuta kuin reisareiden taskujen läpissä.
Tuplarusetti lopettaa nauhojen kanssa puljaamisen, tosin jos on hutikassa kotiin palatessaan, voi kenkien jalasta saaminen edellyttää saksia. Tai sitten kengät jalassa nukkumista 😂
Tälle nosto, kaiken varalta.
Kuittina päälle että paidaksi valikoitu musta-violetti t-paita, semmoinen hieman rikottu värikuosi siinä.Huitale kirjoitti:
Josta illan päätteeksi jäljellä on vain kaulusnauha. 🤣
Vitsi vitsi. 😜Mummotunnelin kohdalla se olisi vielä pientä ja suorastaan lottovoitto. Sitten kun tullaan kotiin paita ehjänä mutta housuista jäljellä vain kaulus niin... 😂
randombypasser kirjoitti:
Mummotunnelin kohdalla se olisi vielä pientä ja suorastaan lottovoitto. Sitten kun tullaan kotiin paita ehjänä mutta housuista jäljellä vain kaulus niin... 😂
Aaw. 🤣
Laita varuiksi peltipöksyt. 😂Huitale kirjoitti:
Aaw. 🤣
Laita varuiksi peltipöksyt. 😂No en tietenkään laita, hölmönäkö sinä minua pidät 🤣
randombypasser kirjoitti:
No en tietenkään laita, hölmönäkö sinä minua pidät 🤣
No vähän... Pprräähhää, oli pakko. 🤪
Pitäkää hauskaa! 🤗Huitale kirjoitti:
No vähän... Pprräähhää, oli pakko. 🤪
Pitäkää hauskaa! 🤗Ohhoh, olisin arvannut että paljon 😂
Ai minä ja minä? No varmasti pidetään, ei ole ollut ongelma ennenkään 😁
- Anonyymi
En minä täältä kokkolasta jaksanut lähteä noin kauas Espooseen saakka fanitapaamiseen,
Meillä on täällä ihan oma mummotunneli, rautatien ali Suntin vartta kulkeva kapea kulkuväylä, jonka kautta kätevästi oikaisee keskustasta Heinolan kauppa-alueelle.
Meikäläisen voi tavata mummotunnelissa, kun sitä kautta usein oikaisen lähes joka viikko.
t. Ätmi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 226636
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04687- 613726
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2292948Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon342732Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452516Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262415- 401783
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731767- 251685