Pro Fide

Tunteeko kukaan

En tiedä onko oikea paikka tämä.
Taidatte olla niin nuoria.
Mut ajattelin nyt vaan kysästä.
Muistaako kukaan yhtyettä Pro Fide, vanha yhtye, jossa on myös laulanut jossain vaiheessa Kuustosen Mikko.
Haluaisin nyt vain tietää onko kenelläkään tietoa mistä löytyisi Pro Fiden levy, kasetti, Joh 3:16.
Olen sen joskus kasettina omistanut, mutta hukannut.

6

1240

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juubertti

Kato DC ... :) Se bändi ei nyt niin vanha ole, etteikö gosbelmusiikkia harrastavat nuoret sitä tietäisi... Mä kuuntelen harvoin gosbelia, kun musiikissa ei jaksa sanomaa yrittää kuunnella, yritän vain rentoutua... Pro Fide taas on gosbelia jota minäkin tykkään kuunnella...

• Muiastaako

Kiitti infosta.
        Mut kyl mää kävin kuuntelemassa Pro Fidee v.1973-74, eli n.30 vuotta sitten.
        Ja se yhtye oli kasasassa jo ennen sitä.
        No se nyt on sit kai ihan siinä et minkä ihminen kattoo vanhaks.

• mirzuka75

heips!
      eli kotisivu: http://www.profide.net/e_fr10.htm.
      heillä on uusi sivukin, ja bändi on toiminnassa edelleen. rumpali jukka niemelä on vaihtunut antti kokkoon tänä vuonna.
      valitettavasti kasettia ei saa enää uutena. tuskin cdnäkään koska on niin vanha.. voit toki kysellä ympäriinsä mutta tuskinpa löydät. näin asianlaita valitettavasti on :(.
      olen itse töissä suomen raamattuopistolla ja olen todennut levyjen tilanteet ettei niitä paljolti enää ole, mutta jos haluat uudempaa tuotantoa, 90-luvulta niin sitä vielä hiukan löytyy, mutta musiikki ei ole entisenlaista.
      onnea etsimiseen

• Mull on kyseisen pändin yks "levy viimeiseen kaupunkiin" ite oon ihan hassuna siihe barabbaan lauluun

• Viimeiseen kaupunkiin on ensimmäinen omistamani rock-levy. Tai kasettihan se oli siihen aikaan. Olin vuonna -86 6-vuotiaana Pro Fiden keikalla ja sitä keikkaa en unohda koskaan. Se oli Pro Fiden kaikkien aikojen paras kokoonpano. Siinä vaiheessa, kun Kuustonen lähti, bändi menetti merkityksensä, mutta silti tuntuu jotenkin harmilliselta kuulla, ettei Jukka Niemeläkään enää soita Pro Fidessä. Sama kalju rumpali soitti jo silloin -86, ja varmaan parinkymmenen vuoden ajan tyyppi on kesken keikan noussut palliltaan ja kävellyt lavan eteen Raamattu kädessä pitämään puheen. Onko sitten jämähtämistä vai mitä, mutta täytyy miehellä olla ollut kova usko asiaansa.

• Anonyymi

Mikä on mielestäsi paras Pro Fide -levy? Anna myös perustelut!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oisko se tosi paha

Jos haluaisinkin susta ennen kaikkea seksiä? Nainen
      Ikävä
      142
      4263
    2. Milloin nainen saan sinut?

Kanssani eroottisiin hetkiin? Tiedät ja tunnet kovan haluni, hellyyden myös. Onko vastauksesi edelleen, että en tiedä, e
      Ikävä
      22
      2395
    3. Haluan että tiedät tämän

Jos luet täällä. En ole sinulle vihainen, vaikka asiat menivät niinkuin menivät. Ajattelin, että et tykkää minusta, jonk
      Ikävä
      97
      1989
    4. Trump syyttää sodasta Ukrainaa.

Vieläkö persut jaksavat naureskella sille kun väitetään Putinin ja Trumpin olevan parhaita kavereita? https://yle.fi/a/
      Maailman menoa
      391
      1615
    5. Mitä olen antanut sinulle?

Mitä olet antanut minulle?
      Suhteet
      37
      1475
    6. Johanna Turja, Putinin agentti Alavudelta

Johanna Turja: Ukraina on osa Venäjää https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/a4d2ab92-3cc7-41bc-9630-0b48f898e263
      Alavus
      30
      1456
    7. Pride saapuu Iisalmeen

Miksi tällaista tapahtumaa pitää käsitellä kaupungin hallituksessa? Ihan sama kun pistäisi pystyyn umpikännimarssin ja k
      Iisalmi
      177
      1442
    8. 250
      1295
    9. Kerro nyt jotain

Itsestäsi minkä haluaisit kaivattusi tietävän?
      Ikävä
      78
      1174
    10. Trump syyttää Ukrainaa sodan aloittamisesta

Hah hah, niin ne asiat menee
      NATO
      278
      1162
    Aihe