Hyviä Netflix elokuvia

Anonyymi-ap

Mitä ehdottaisitte katsottavaksi?

33

1448

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vaikeaa nopeasti suositella, kun ei tiedä millaisista leffoista pidät ja mitä olet jo nähnyt?

• Anonyymi

Kaikki genret käy laidasta laitaan. Hyvä on aina hyvä. Jos on saanut hyvät Rotten Tomatoes pisteet, niin olen pitänyt itsekin. Uusimmista olen eniten kiinnostunut, kun en ole ehtinyt seurata arvosteluja.

• Anonyymi kirjoitti:

Kaikki genret käy laidasta laitaan. Hyvä on aina hyvä. Jos on saanut hyvät Rotten Tomatoes pisteet, niin olen pitänyt itsekin. Uusimmista olen eniten kiinnostunut, kun en ole ehtinyt seurata arvosteluja.

Minä olen aika vähän katsellut uusia viimeisen parin vuoden aikana... Pudonnut vähän kärryiltä.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Minä olen aika vähän katsellut uusia viimeisen parin vuoden aikana... Pudonnut vähän kärryiltä.

Ok. No sitten voit mennä samoilla kuin minä, Gandhi on saanut kovat suositukset, mutta mitään muita ei ole tiedossa

• Anonyymi kirjoitti:

Ok. No sitten voit mennä samoilla kuin minä, Gandhi on saanut kovat suositukset, mutta mitään muita ei ole tiedossa

Queen leffa oli kyllä oikein hyvä, mutta eipä ole Netflixillä..

https://www.justwatch.com/ on hyvä sivusto etsiä katseltavaa.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Queen leffa oli kyllä oikein hyvä, mutta eipä ole Netflixillä..

https://www.justwatch.com/ on hyvä sivusto etsiä katseltavaa.

Netflixin omat suositukset eivät ainakaan toimineet. Sitten yritin etsiä eri vuosien parhaiksi arvosteltuja elokuvia huonolla menestyksellä. Luovutin jonkun kolmenkymmenen hakukerran jälkeen. En löytänyt mitään vaikka siirryin satasijoille

• Anonyymi kirjoitti:

Netflixin omat suositukset eivät ainakaan toimineet. Sitten yritin etsiä eri vuosien parhaiksi arvosteltuja elokuvia huonolla menestyksellä. Luovutin jonkun kolmenkymmenen hakukerran jälkeen. En löytänyt mitään vaikka siirryin satasijoille

Mulla on itselläni Netflixin lisäksi, Prime video ja Aitio tilattuna.

• mustasusi kirjoitti:

Mulla on itselläni Netflixin lisäksi, Prime video ja Aitio tilattuna.

Sellaista Netflix, Sumopainija sarjaa olen viimeksi katsellut kuin, Sanctuary. Se on hyvä.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Sellaista Netflix, Sumopainija sarjaa olen viimeksi katsellut kuin, Sanctuary. Se on hyvä.

Sarjat tuntuvat olevan melkein elokuvia suositumpia. Katsoin sellaisen sarjan kuin Kastanjamies, mutta vertasin sitä Silta- ja 24h-sarjoihin, jotka katselin joskus.

• Anonyymi kirjoitti:

Sarjat tuntuvat olevan melkein elokuvia suositumpia. Katsoin sellaisen sarjan kuin Kastanjamies, mutta vertasin sitä Silta- ja 24h-sarjoihin, jotka katselin joskus.

Totta joo. En itse ole mikään sarjojen ystävä juurikaan. Katson vain harvoja ja valittuja sarjoja, jos aihepiiri niissä kiinnostaa... Monesti ne pilataan sillä, että niitä jatketaan aivan liian kauan, ja niistä lähtee koko idea ja maku. Jaksot vaan huononee katkeraan loppuun saakka.

• mustasusi kirjoitti:

Totta joo. En itse ole mikään sarjojen ystävä juurikaan. Katson vain harvoja ja valittuja sarjoja, jos aihepiiri niissä kiinnostaa... Monesti ne pilataan sillä, että niitä jatketaan aivan liian kauan, ja niistä lähtee koko idea ja maku. Jaksot vaan huononee katkeraan loppuun saakka.

Love, Death & Robots on ihan mainitsemisen arvoinen sarja myös. Siinä on hauskoja lyhyitä animaatioita. Joka jakso erilainen ja eri tekijöiden tekemä. Ei tosin voi suositella ihan nuoremmille. Sen verran väkivaltaista ja eroottista paikoin.

• Anonyymi

The Prisoner 2023 jos on ne5issä niin kannattsvas kstsoa.

• Anonyymi

Ei valitettavasti löytynyt tuota

• Anonyymi

montako tietokonetta omistat, laskin juuei wrträ 5.

• Anonyymi

Joitakin. En katsele niistä juuri elokuvia

• Anonyymi

No elokuvaa ei tule mieleen mutta Fauda sarja on mielestäni hyvä!

• Anonyymi

Kiitos vinkistä.

• Anonyymi

Itseäni vähän kummittelee vähänkin mielessä kun eräältä levyltämme tuollainen levy johon laitoin midi-versio MIDInä et tä mitä on...:

https://www.youtube.com/watch?v=sUG1iYe9ysU

säverlllsajins siis A-duuri-molli.

• Anonyymi

Jason Bourne

The Ultimate Bourne Collection.

(Määrä korvaa laadun)

(hirn)

• Anonyymi

En tiennytkään että niitä on noin monta. Muistan nähneeni yhden puolesta välistä ja pidin mukaansa tempaavana. Kiitos vinkistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tiennytkään että niitä on noin monta. Muistan nähneeni yhden puolesta välistä ja pidin mukaansa tempaavana. Kiitos vinkistä.

Mjoo

Yhdysvalloissa on sen elokuvateollisuuden helmasynti liittää kokonaisuus joko ufoihin tai muistinmenetykseen.

Eli runko on äärimmäisen arveluttava.

(naurua)

• Jason Bournet on kyllä hyviä. Se viimeisin on vielä katsomatta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mjoo

Yhdysvalloissa on sen elokuvateollisuuden helmasynti liittää kokonaisuus joko ufoihin tai muistinmenetykseen.

Eli runko on äärimmäisen arveluttava.

(naurua)

Huomasin tuon saman juonikuvion monesta elokuvasta. Katsoin yhden ja lopuksi paljastui että oli itse syyllinen. Varmaan loput samoin.

Luin myös uutisen, jossa halusivat Bruce Willisin ikäänkuin (tositv)tähdeksi elokuvaan. Liekö sitten tuokin juonikuvio perustuva muistinmenetykseen.

• Anonyymi

tuotas tie4tyä sävelllajia emme käyttäneet kuin tuossz yhddesxxä 1999 rwhsyaaä lwcya j kPPlwwaa.

• Mua harmittaa ettei ole Netflixiä, koska vain Netflixistä näkisi the 90's Show'n - eli siis the 70's Show'n jatkosarjan.

• Anonyymi

Tuosta voisi veikata, ettei seurassasi tule tylsää jos vain ymmärtää ironiset viitsisi.

• Anonyymi

Hobitti- odottamaton matka.

• Anonyymi

Olen nähnyt ne kaikki ja olet katsonut useammankin kertaa. Samanlaisia kun löytäisi lisää.

• Anonyymi kirjoitti:

Olen nähnyt ne kaikki ja olet katsonut useammankin kertaa. Samanlaisia kun löytäisi lisää.

Peter Jackson on kyllä loistava ohjaaja. Saisi tehdä enemmän leffoja sekin.

• Anonyymi

Uuno turhapuro

• Anonyymi

The Passenger 2023 tuon erään elokuvan nimi, muisrtin vääein että The Prisoner, alkaa julmasti mutts paljastuu haquskojaq jutta sitten elokuvan edetessä...

• Anonyymi

Disney´llä on paljon uusiakin tieteisjuttuja, olen seurannut tuota Faundation sarjaa.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      48
      1538
    2. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      76
      1355
    3. Kaupan työtekijä

Kyllä on pahaa katsottavaa kun myyjällä on purtu kaula, hyvin epäsoveliasta
      Kuhmo
      22
      1050
    4. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      87
      1026
    5. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      87
      955
    6. Ai miehillä ei ole varaa maksaa

Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee
      Ikävä
      187
      896
    7. Olet mielessäni

viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s
      Ikävä
      20
      841
    8. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      99
      835
    9. Olen paremman näköinen kuin sinä

Jos aletaan sille tielle mies.
      Ikävä
      82
      811
    10. 70
      769
    Aihe