Ei kukaan voi olla noin per**** typerä. Ei millään. Mikään ei mene jakeluun ja kaikki on nalkuttamista.
Ei siivoa jälkiää, ei pese pyykkejään (tai pilaa ne), ei tyhjennä/täytä tiskikonetta.
Ei osaa tehdä ruokaa. Onnistui pilaaman nakkikastikkeen tekemällä siitä nakkikeittoa. Kuka helvetti käski käyttää litran vettä suurustamiseen? Odotin nälkäisenä ruokaa ja sekin oli pilattu!!!!
Tekee varmaan kaiken tahallaan ja uusi heila on jo katsottuna. Olen kestänyt tuota tyyppiä yli 10 vuotta ilman seksiä ja syykin selvisi - tykkää miehistä, mutta on vielä kaapissa.
Mies on tyhmä
13
1829
Vastaukset
- Anonyymi
Uskomatonta, ihan kuin olisit omasta kynästäni tämän aloituksen kirjoittanut!
Ettei vaan olisi sama tyyppi...olisi aika uskomatonta.
Siis kaikki mitä kirjoitit, menee 101%:sti yksiin miehen kanssa jonka kanssa tunnettu 10 vuotta.- Anonyymi
Ja se mitä kirjoitit lopuksi: Tykkää miehistä. Ei ole totta tällainen yhtäläisyys on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja se mitä kirjoitit lopuksi: Tykkää miehistä. Ei ole totta tällainen yhtäläisyys on.
Ja seksiä tosiaan- 1 v. ilman vaikka kaikkeni olen yrittänyt. Siis uskomatonta, ihan kuin minun kirjoitukseni!
- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#179624120
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Pata kantensa valitsee!
Niin , kukahan tässä kuvaelmassa se todellinen tyhmyri on!?- Anonyymi
Tarkoitatko hidasälyinen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitatko hidasälyinen?
Näitä trollauksia lukevat on vähän slow…
- Anonyymi
*Pata kantensa valitsee*.
Helppo sieltä huudella. - Anonyymi
Vakka kantensa valitsee ja vakka kyseisessä sanossa on nainen koska nainen kantaa lasta kansi kuvaa miestä koska miehen tehtävä on suojella perhettään
- Anonyymi
Ehkä on tyhmä tyhmille ja fiksumpi fiksuille? Se tuli ensimmäisenä mieleen. 10- vuodessa ehtii jo aika paljon kokemaan toisen kanssa. Ilmeisesti luopunut toivosta paremmasta?
- Anonyymi
Toivoa on aina sille joka uskoo. Minä olen lakannut uskomasta.
- Anonyymi
Kuinka meni noi omasta mielestä kun ette tutustuneet ennen kuin päätitte samankaton alle muuttaa joskus nekin voi onnistua välttis toiseen ei kunnolla pysty tutustuunkaan ennen yhteen muuttoa
- Anonyymi
Kun mieheen tutustuu ja rakastuu- millään ei ole mitään merkitystä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään
Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"638847Ikuiset kaipaajat
Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo1545524Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla
”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset1274976Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta
Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään83842Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle
Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m853460Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi
Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta533359Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla
Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä352702En tiedä ymmärrätkö
Kuinka paljon merkitset mulle. Näet minut minuna etkä silti käännä selkääsi. Tökit jatkuvasti kepillä jäätä ja menit ehk102641Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?
PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html392603- 241727