Ei kukaan voi olla noin per**** typerä. Ei millään. Mikään ei mene jakeluun ja kaikki on nalkuttamista.
Ei siivoa jälkiää, ei pese pyykkejään (tai pilaa ne), ei tyhjennä/täytä tiskikonetta.
Ei osaa tehdä ruokaa. Onnistui pilaaman nakkikastikkeen tekemällä siitä nakkikeittoa. Kuka helvetti käski käyttää litran vettä suurustamiseen? Odotin nälkäisenä ruokaa ja sekin oli pilattu!!!!
Tekee varmaan kaiken tahallaan ja uusi heila on jo katsottuna. Olen kestänyt tuota tyyppiä yli 10 vuotta ilman seksiä ja syykin selvisi - tykkää miehistä, mutta on vielä kaapissa.
Mies on tyhmä
13
1203
Vastaukset
- Anonyymi
Uskomatonta, ihan kuin olisit omasta kynästäni tämän aloituksen kirjoittanut!
Ettei vaan olisi sama tyyppi...olisi aika uskomatonta.
Siis kaikki mitä kirjoitit, menee 101%:sti yksiin miehen kanssa jonka kanssa tunnettu 10 vuotta.- Anonyymi
Ja se mitä kirjoitit lopuksi: Tykkää miehistä. Ei ole totta tällainen yhtäläisyys on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja se mitä kirjoitit lopuksi: Tykkää miehistä. Ei ole totta tällainen yhtäläisyys on.
Ja seksiä tosiaan- 1 v. ilman vaikka kaikkeni olen yrittänyt. Siis uskomatonta, ihan kuin minun kirjoitukseni!
- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#179624120
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Pata kantensa valitsee!
Niin , kukahan tässä kuvaelmassa se todellinen tyhmyri on!?- Anonyymi
Tarkoitatko hidasälyinen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitatko hidasälyinen?
Näitä trollauksia lukevat on vähän slow…
- Anonyymi
*Pata kantensa valitsee*.
Helppo sieltä huudella. - Anonyymi
Vakka kantensa valitsee ja vakka kyseisessä sanossa on nainen koska nainen kantaa lasta kansi kuvaa miestä koska miehen tehtävä on suojella perhettään
- Anonyymi
Ehkä on tyhmä tyhmille ja fiksumpi fiksuille? Se tuli ensimmäisenä mieleen. 10- vuodessa ehtii jo aika paljon kokemaan toisen kanssa. Ilmeisesti luopunut toivosta paremmasta?
- Anonyymi
Toivoa on aina sille joka uskoo. Minä olen lakannut uskomasta.
- Anonyymi
Kuinka meni noi omasta mielestä kun ette tutustuneet ennen kuin päätitte samankaton alle muuttaa joskus nekin voi onnistua välttis toiseen ei kunnolla pysty tutustuunkaan ennen yhteen muuttoa
- Anonyymi
Kun mieheen tutustuu ja rakastuu- millään ei ole mitään merkitystä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387705Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381925Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251900- 911623
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801555Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104988- 49920
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4859Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28820- 33793